Want dat ben jij al?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef Ymke het volgende:
Doe toch niet zo krampachtig je best om de Fokdebiel uit te hangen
MikeyMo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:40 schreef SteveBallmer het volgende:
Schattige foto SC, misschien wil SCH hem wel hebben.
Toevallig dat je t zegt, hij vroeg me net op MSN om een highrespic, zodat ie m als bureaublad kon gebruikenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:40 schreef SteveBallmer het volgende:
Schattige foto SC, misschien wil SCH hem wel hebben.
Zodra mods banrechten krijgen zal dat vast en zeker wel gebeuren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef Jezus_Christus het volgende:
Jezus vindt dit soort acties niet door de beugel kunnen. De topicstarter zou dan ook per direct een permban moeten krijgen van een dienstdoende mod.
Helemaal mee eensch!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef Jezus_Christus het volgende:
Jezus vindt dit soort acties niet door de beugel kunnen. De topicstarter zou dan ook per direct een permban moeten krijgen van een dienstdoende mod.
je gaat me toch niet vertellen dat je er serieus naar gekeken hebt ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat het komt doordat de foto te vaag is.
valt niks op te zien
de foto staat in de op..quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je er serieus naar gekeken hebt ?
Same thoughts herequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Rofl @ topictitel.
dáár is het scrollwiel nu voor...quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:02 schreef Maikuuul het volgende:
Voor dit topic is maar 1 woord wat geldig word verklaard : LollerOmfg !
Mensen onder water stoppen als zegening vind ik ook wat ver gaan maar je ziet mij toch ook niet miepen of je een permban kunt krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef Jezus_Christus het volgende:
Jezus vindt dit soort acties niet door de beugel kunnen.
Zit er geen copyright op dat karretje?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:35 schreef SunChaser het volgende:
Is er soms geen behoefte aan naakte Molukse jongetjes ofzo
[afbeelding]
Geil he, zo'n bolderkarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zit er geen copyright op dat karretje?
Die rondingenquote:
Dat wordt alleen gebruikt door mensen die in PUB komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:02 schreef Maikuuul het volgende:
Goh, wat een eye-opener, bedankt voor deze achtergrondinfoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Devlinsect het volgende:
Wat is martijn.org:
Ingekorte versie: vinden dat sex moet kunnen met kinderen mits het kind ermee instemt en geen geweld wordt gebruikt![]()
Er zijn Fok!kertjes die dat ook vinden hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Devlinsect het volgende:
vinden dat sex moet kunnen met kinderen mits het kind ermee instemt en geen geweld wordt gebruikt
Jij was toch de uitvinder van Sokkel he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:02 schreef Maikuuul het volgende:
lekkere vakantie gehad?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij was toch de uitvinder van Sokkel he?![]()
zitten er Fokkers bij Martijn.org?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Er zijn Fok!kertjes die dat ook vinden hoor.
En als je een kind van 3 boos aankijkt,zal het kind er vast wel mee instemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Devlinsect het volgende:
Wat is martijn.org:
Waar we voor staan
Algemeen
Vereniging MARTIJN, opgericht in 1982, is een platform voor discussie over pedofilie. Vereniging MARTIJN strijdt voor de sociale en maatschappelijke acceptatie van kinderen-ouderen relaties. Bij wederzijds als plezierig ervaren relaties tussen jongeren en ouderen zou eventuele lichamelijke intimiteit geen probleem hoeven te zijn. Met betrekking tot de lichamelijke intimiteit stelt Vereniging MARTIJN vier richtlijnen voor, namelijk:
1. Instemming van zowel het kind als de volwassene.
2. Openheid naar de ouders van het kind.
3. Vrijheid voor het kind om zich terug te trekken uit de relatie op elk willekeurig moment.
4. Harmonie met de ontwikkeling van het kind.
Vereniging MARTIJN is voor de objectieve, wetenschappelijk aantoonbare waarheid en tegen politieke terreur en discriminatie. Zij is een platform voor iedereen die tegenwicht wil bieden aan het dogma dat kinderen en jongeren geschaad worden door vriendschappen en liefdevolle intimiteit met oudere personen.
De leden van Vereniging MARTIJN hebben uiteenlopende bezigheden en visies over tal van onderwerpen. Wat zij echter gemeen hebben is het streven naar een vrije en menselijke samenleving als het gaat om relaties en seksualiteit. Vereniging MARTIJN is tegen geweld, dwang en overmacht in relaties, zij staat open voor eerlijkheid, openheid, lust en liefde. Vereniging MARTIJN raadt een ieder aan zich aan de wet te houden.
Ingekorte versie: vinden dat sex moet kunnen met kinderen mits het kind ermee instemt en geen geweld wordt gebruikt![]()
ik denk het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
zitten er Fokkers bij Martijn.org?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij was toch de uitvinder van Sokkel he?![]()
Sokkel?quote:Op zondag 4 september 2005 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]kijk ongeveer 3 cm lager maar
wat in mijn mooie sig staat
Ja het was een topic over mensen die hun broek in hun sokkel deden, maar ipv sokken typte ik sokkel :/ jaja dat was best lolleromfgquote:
Die krijgen ze gelukkig niet..quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zodra mods banrechten krijgen zal dat vast en zeker wel gebeuren.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:18 schreef RedDevil085 het volgende:
Iemand zou SC gewoon met een stuk hout voor z'n bek moeten slaan... dan bedenkt hij zich wel 2 x voor hij zo'n kut-topic opent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |