abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30078815
er gebeurt niks nada wat een steletje clownen , saaiiii verschrikelijk ,
pi_30078821
Tanja is gaan douchen, en weet je wat? Andere dames/heren zien we gewoon douchen, maar ik durf te wedden dat we Tanja echt nooit zullen zien douchen.

22:00 Chantal, Natalie en Ingrid hebben het over relaties verbreken en over als een blok voor mannen vallen. Ralph en Menno luisteren mee. Nathalie heeft het nu over een ex die was vreemd gegaan (iedereen: kennen we hem? Niet Ralph dus ). Nathalie voelde het aan, er volgt een wazig verhaal (oa over verkrachting)...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30078878
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie voelde het aan, er volgt een wazig verhaal (oa over verkrachting)...
Oe oe oe, ik weet hoe het verder gaat:

Lieske: "Ik ben zoooooooooo bang voor verkrachtingen he! Dat is gewoon super a-relaxed!"
pi_30078950
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:01 schreef LuQas het volgende:
Wat een enorm komisch verhaal van Chantal
Chantal is leuk. Ze is ook wel een van mijn favorieten.

Ingrid en Menno zoeken elkaar toch steeds vaker op. Vanavond bij het eten vroeg ze aan hem of ie bij haar kwam zitten. Hij gaf haar ook een zoentje na een pesterijtje dat ze niet moet beginnen met eten terwijl iedereen nog niet aan tafel zit.

pi_30078976
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef eborn het volgende:

Lieske: "Ik ben zoooooooooo bang voor verkrachtingen he! Dat is gewoon super a-relaxed!"
Lieske zit er niet bij, maar àls ze erbij zou zitten dan was dat idd haar reactie geweest. Of dat ze door verkrachtingen teveel vet kwijt zou raken en dat ze al een laag vetpercentage heeft en dat is dan heel erg arelaxtomundo.

Chantal had trouwens op haar 22ste nog stiekem een spijkerbroek van haar vertrekkende ex achter gehouden waarmee ze daarna alleen huilend in bed ging liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30078996
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef eborn het volgende:

[..]

oooh ooh mijn hemel ,, Waar haalt ze het vandaan
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
pi_30079057
IK heb trouwens heel erg moeite met de namen Linda en Ingrid. Een Ingrid heeft in mijn wazige hersenpan gewoon rode krullen en een Linda is blond. Linda's zijn gewoon blond en mooi. Maar hier is de Ingrid blond en is de Linda een rode krullenbol
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:10:57 #208
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30079076
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Chantal had trouwens op haar 22ste nog stiekem een spijkerbroek van haar vertrekkende ex achter gehouden waarmee ze daarna alleen huilend in bed ging liggen.
Briljant! Zo ontwapenend!

Chantal
Afrika Paprika
pi_30079078
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Lieske zit er niet bij, maar àls ze erbij zou zitten dan was dat idd haar reactie geweest. Of dat ze door verkrachtingen teveel vet kwijt zou raken en dat ze al een laag vetpercentage heeft en dat is dan heel erg arelaxtomundo.
Als zij een laag vetpercentage heeft dan ben ik de mannelijke olijfje
quote:
Het wordt alleen maar deprimerender
pi_30079118
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef Riesico. het volgende:
oooh ooh mijn hemel ,, Waar haalt ze het vandaan
Dat zei ze niet hoor Lieske zit in het bubbelbad met Rikkert (maar het geluid is van de mensen binnen )
pi_30079125
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:10 schreef Isabeau het volgende:
IK heb trouwens heel erg moeite met de namen Linda en Ingrid. Een Ingrid heeft in mijn wazige hersenpan gewoon rode krullen en een Linda is blond. Linda's zijn gewoon blond en mooi. Maar hier is de Ingrid blond en is de Linda een rode krullenbol
Linda's zijn inderdaad mooi (eentje althans), maar lang niet altijd blond. Gelukkig niet

Ik heb nu eindelijk alle namen in mijn kop zitten. Tot de volgende er weer bij komt Ed ofzo
pi_30079162
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Dat zei ze niet hoor Lieske zit in het bubbelbad met Rikkert (maar het geluid is van de mensen binnen )
Het bubbelbad was hier ook niet best qua geluid. Maar om nou 3 shots van dezelfde personen te nemen...
pi_30079173
Dat verhaal van Dido heb ik nu ook al twee keer gehoord (dat ze plots thuis kwam en dat haar bed omringt was met waxinelichtjes en massageolie en lingerie van iemand anders).
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:13:37 #214
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30079183
Dido en Chantal zijn echt mijn favorieten.

Triest verhaal ook weer van Dido...
Afrika Paprika
pi_30079203
Ingrid heeft een D&G geïnspireerd doekje op haar hoofd.

pi_30079213
Chantal vind ik ook steeds meer een leuke 'meid'
pi_30079241
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat verhaal van Dido heb ik nu ook al twee keer gehoord (dat ze plots thuis kwam en dat haar bed omringt was met waxinelichtjes en massageolie en lingerie van iemand anders).
Wie zien denk ik teveel De meeste verhalen heb je nu idd al gehoord. Het verhaal van Linda tegen Rob ook al ("Ik heb tijdens de intake-gesprekken allemaal dingen gezegd die niet klopten, dat niemand me kon boeien, etc.")
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:16:14 #218
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30079288
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
Ingrid heeft een D&G geïnspireerd doekje op haar hoofd.

Afrika Paprika
pi_30079315
Mag ik Joost afschieten?
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:17:13 #220
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30079330
arelaxtomundo.

pi_30079349
dido is zo mooi! wow en das mijn bijdrage
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_30079427
Dido's zielige verhaal:

4 jaar een relatie (laatste jaar bij zijn ouders ingewoond), samen een huis gekocht en spullen uitgezocht, hij had al eens aangegeven dat hij niet wist wat hij moest en of hij wel verder wilde, Dido heeft toen aangegeven dat hij eerst maar een week moest nadenken en is zij bij een vriendin gaan slapen. In die week is ze even naar hun huis gegaan om iets op te halen en toen trof ze dus al die spullen aan (die waxinelichtjes, massageolie en lingerie van een andere vrouw). Dat bleek een gemeenschappelijke vriendin te zijn waarvan zij al het vermoeden had dat er meer was. Bleek ook al eerder iets geweest te zijn tussen die twee. Dido heel lief: "Ik hoop wel dat het goed met hem gaat, ik gun hem het allerbeste en ik hoop dat het goed gaat met hem en dat meisje". Dat is wel heel lief zeg
pi_30079433
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Timmai het volgende:
Mag ik Joost afschieten?
Hier vang!
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:20:51 #224
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30079472
Volgt iemand de jacuzzi stream? Beetje moeilijk te volgen door de "bubbel geluiden", maar ja het gaat natuurlijk weer over het studentenleven wat zo relaxtomundo is!
Disputen, Jaarclubje zus en zo.... blalalabb buble buble !
pi_30079509
wat is Menno toch stil...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')