Net zoiets ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef Proper_fucked het volgende:
Wat voor typhoon is het nou dan? Soortgelijke als Katrina?..
Af en toe flinke windstoten maar nog geen regen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:34 schreef Proper_fucked het volgende:
en? zit je er al in?
Spelvautenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wo zhidao
Keshi jintian meiyou kaoshi yinwei typhoon jia !
Het is donker en het waait af en toe als een gek.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef renz0r het volgende:
Spannendm keep us up to date, hoe is het nu?
Plaats fotos!
wanneer is de volgende ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef paultjuhhh het volgende:
leef je nog ?
Nou ja, aan je onbezorgde olijke manier van praten valt iig af te lijden dat er geen enkel slachtoffer is gevallen op heel het eiland niet. Da´s toch wel goed voorbereid zijn idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef SeLang het volgende:
Het gaat er nu ruig aan toe.
Ik ging even op het balkon staan maar dat was me toch te heftig. Toen wou ik weer terug naar binnen maar toen kreeg ik de schuifdeur niet meer open. Zat ik bijna buitengesloten. Ik heb me eventjes heel veel zorgen gemaakt maar uiteindelijk ging ie toch open
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor m'n gevoel heeft deze typhoon hardere windstoten dan de vorige, en dat was een 'super typhoon'
Mwah, er vallen altijd wel een paar doden door met name instortende berghellingen. Verder is er veel schade door omgewaaide bomen en dingen die van gebouwen afwaaien (neonreclames!) en rivieren die buiten hun overs gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, aan je onbezorgde olijke manier van praten valt iig af te lijden dat er geen enkel slachtoffer is gevallen op heel het eiland niet. Da´s toch wel goed voorbereid zijn idd.![]()
vloog zij ook mee in de luchtquote:Op donderdag 1 september 2005 03:25 schreef SeLang het volgende:
Er lag op m'n balkon (7 hoog!) een slipper van een weggewaaid Chinees meisje ()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar gelukkig geen doden hiero![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |