Zo'n buik vind ik sowieso vadsig uitzien maar goed dat ben ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja blijkbaar... pfff ik vind het echt dom![]()
Opzich heeft ze wel een mooie buik, maar ik vind het gewoon raar dat ze geen goede shirts heeft die haar hele buik bedekken.. maarja misschien ben ik gewoon een zeikerdquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zo'n buik vind ik sowieso vadsig uitzien maar goed dat ben ik
Ik durf te wedden dat Linda binnen 10 minuten wederom schreeuwt (of heet dit praten, definitiekwestie, denk ik) hoeveel ze er heeft verbrandquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef Tamaartje het volgende:
Linda verteld hoeveel calorieen ze heeft verbrand.. en vraagt aan RIkkert hoeveel hij er heeft.. hij heeft veel meer.. maar zegt.. daar gaat het nu niet om .. juisthij begrijpt het
Hoop dat Linda er nu ook niet meer over begint
Dat is best vermoeiendquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Linda binnen 10 minuten wederom schreeuwt (of heet dit praten, definitiekwestie, denk ik) hoeveel ze er heeft verbrand![]()
Nee hoor. Zo denk ik er ook overquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Opzich heeft ze wel een mooie buik, maar ik vind het gewoon raar dat ze geen gorde shirts heeft die haar hele buik bedekken.. maarja misschien ben ik gewoon een zeikerd
ralph is echt gek!! en linda word duizelig!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:12 schreef Blazkowich het volgende:
Ralph is echt de domste idioot in dat huis ofnie?
"wat denk je van een natte handdoek in je nek" Na 20 minuten fietsen....![]()
ik wacht dan ook met smart op Ralphquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
auw.
rikkert zonder shirt, dat ziet er niet best uit![]()
ik wacht op de reden waarom joost en rikkert de lamp plotselings hebben laten uitgaan in de nachtploegquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wacht dan ook met smart op Ralph![]()
Dat was te verwachtenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
14:14 Linda verlaat haar hometrainer![]()
![]()
Rikkert toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:20 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno: wtf is dit op mn rug!?
loserrr
anders ik welquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:22 schreef milagro het volgende:
even korte dienstmededeling :
ik vind Menno er vandaag bijzonder prettig uitzien
Nee tot donderdagavond 21.00 constant...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:22 schreef kibber het volgende:
ZO, ik ben er ook weer eens...
wat is de weekopdracht, een dag lang hometrainen ofzo?
Pffff zwaar..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee tot donderdagavond 21.00 constant...
Ja alleen Tanja mag niet meedoen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:24 schreef kibber het volgende:
[..]
Pffff zwaar..
Ze mogen wel wisselen neem ik aan?
Ze moeten een lampje brandend houden door te fietsen, tot donderdag avondquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:24 schreef kibber het volgende:
[..]
Pffff zwaar..
Ze mogen wel wisselen neem ik aan?
Echt welquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:22 schreef milagro het volgende:
even korte dienstmededeling :
ik vind Menno er vandaag bijzonder prettig uitzien
soms heeft-ie iets van Danny krijg nou allemaal de kolere de Munck, maar dan andersquote:
Nee oke, dat is logisch...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja alleen Tanja mag niet meedoen..
haha ja inderdaad daar lijkt die soms wel een beetje opquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef milagro het volgende:
[..]
soms heeft-ie iets van Danny krijg nou allemaal de kolere de Munck, maar dan anders
En waar zit dat lampje?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze moeten een lampje brandend houden door te fietsen, tot donderdag avond
Ze moeten geloof ik 4 uur per dag per man/vrouw fietsenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef kibber het volgende:
[..]
Nee oke, dat is logisch...
Al kan ze ook roken..
Maar goed, dat is een ander verhaal..
Mogen ze zelf bepalen wanneer ze wisselen?
Er moet er dus altijd een fietsen?
want als je 's nachts moet wisselen..
Moet je iemand wakker maken..
Dat kost tijd.
Als die in dat rode dat nou ook eens deedquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:29 schreef milagro het volgende:
Ralph is op mijn verzoek alvast half uit de kleren.
Dank!
Hahaha, zeker, de zeurpiet. Mannelijk is anders.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:31 schreef milagro het volgende:
natuurlijk kan je wel 4 uur fietsen!
alleen ben jij dan ws dood, Racket, Rukkert, Rakkert, Rikkert
Gemmideld?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze moeten geloof ik 4 uur per dag per man/vrouw fietsen
Dus dat is aardig wat..
Ze mogen zelf weten wanneer ze wisselen, maar inderdaad moeten er mensen zijn om af te wisselen, dus er is nu tot donderdagavond 21 uur altijd wel actie te zien
nee gemiddeldquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Gemmideld?
Of is dat ook echt de opdracht?
In het rood? *zoekt iemand in rood*quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als die in dat rode dat nou ook eens deed
Gemiddeld ja, ze moeten gewon fietsen tot donderdagavond, en die lamp brandend houdenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Gemmideld?
Hij bedoeld Lieskequote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
In het rood? *zoekt iemand in rood*
Net stond ze nog bij de fietsenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
In het rood? *zoekt iemand in rood*
Gemiddeld wat?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Gemmideld?
Linda mag alles aanhouden en vooral dr klep dichthoudenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef kibber het volgende:
LINDA
"nou, doe maar ik heb een te laag vetpercentage en blablabla"quote:
Maar Lieske het corpsmeisje heeft weer een rood topje aan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
neeman, Nathalie heeft een rood setje aan.
wat praat Roel Irritant!!!!
zou me niets verbazen inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
misschien moet ze de opdracht sabboteren???
Hahahaha nee dat bedoelde ik niet, dat hoorde je net door het huis gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Linda mag alles aanhouden en vooral dr klep dichthouden
En ik snap niet waarom ze nu al wisselen.
Nog even en de zware botten en haar dikke teen nagels komen erbij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ohhhhh "Ik heb te weinig vetpercentage" Lieske![]()
Dat is natuurlijk ook de bedoeling van Big Brotherquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
* CocaColaLight ziet het alweer gebeuren het gezeur over jij hebt minder gefietst dan die dus jij moet nu fietsen.
Daar komt BB achter...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
Ja dit is wel iets waar echt gezeik door komt.. dat hou je niet tegen.. eindelijk stressssssquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nog even en de zware botten en haar dikke teen nagels komen erbij.
* CocaColaLight ziet het alweer gebeuren het gezeur over jij hebt minder gefietst dan die dus jij moet nu fietsen.
Ja, Typisch iets wat je nu zou verwachten idd!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
als ze de opdracht moet sabboteren weet BB dat tochquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:39 schreef kibber het volgende:
[..]
Daar komt BB achter...
Dan mislukt de opdracht zeker.
Roel lult alsof ie stoned is..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
neeman, Nathalie heeft een rood setje aan.
wat praat Roel Irritant!!!!
Ze hebben airco in het huis geloof ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:41 schreef Dynabite het volgende:
ze redden het nooit!!!!!!! ...ze kunnen het beter nu gelijk opgeven (van hun kant gezien).
Ik hoop natuurlijk dat het pas in het laatste uur fout gaat..hahaha.
di wo do
Zonneschijn (%) 80 80 40
Neerslagkans (%) 10 10 50
Middagtemperatuur (ºC) 26 26/29 23/28
Nee joh, het is daar heel erg warmquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:42 schreef kibber het volgende:
[..]
Ze hebben airco in het huis geloof ik
Maar vd week waren ze uit de regels aan het voorlezen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee joh, het is daar heel erg warm
Is hij homo?!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert geeft er nix om. hij is homo.
de vrouwen dagen hem uit om het te checken
echt wel, kijk ze pronken!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef kibber het volgende:
[..]
Is hij homo?!
Ik zou spontaan weer hetro seksueel worden!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:50 schreef kibber het volgende:
Maar hoe zit het nu met rob?
Zit hij nog steeds in dat huisje?
De weekopdrachtenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef portable het volgende:
hey medekijkers,
Hoe komen ze aan die fitnessapparaten?
En is RIkkerts homo? of zegt iemand dat gewoon
hij heeft een keer met een vent staan tongen (vertelde hij zelf)..dus minimaal bi.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef portable het volgende:
hey medekijkers,
Fitnessapparaten is weekopdrachtquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef portable het volgende:
hey medekijkers,
Volgens mij zetten ze de spullen in de dagboekkamer en moeten ze het daar ophalenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:52 schreef kibber het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg.. hoe vulde bb vd week die koelkast bij?
Komt er 's nachts gewoon crew in het huis?
Of gaat dat via luikjes?
Krijgen de bewoners het en moeten ze de koelkast e.d zelf bijvullen?
Op mijn werk hebben ze vanmorgen een wed potje neergezet met de datum waneer hij het zijn medebewoners gaat vertellenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef speknek het volgende:
Haha, die Joost tegen Dido "Je valt niet op types als ik, je valt op mannen-mannen".
Ik zie de coming out van Joost hier nog wel gebeuren.
BB zet een mand met vreten in de dbk, waarna ze het er uit mogen halen. In de blauwe wand tegenover de keuken zit ook nog een geheime deur waar de crew doorheen kan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:52 schreef kibber het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg.. hoe vulde bb vd week die koelkast bij?
Komt er 's nachts gewoon crew in het huis?
Of gaat dat via luikjes?
Krijgen de bewoners het en moeten ze de koelkast e.d zelf bijvullen?
Rob is weer terug in het BB-huisquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:54 schreef kibber het volgende:
[..]
En waarvoor?
Hij is nu dus helemala uit het project?
Maar vd week waren ze er verbaasd over dat ze weer nieuw brood e.d hadden..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze de spullen in de dagboekkamer en moeten ze het daar ophalen
hij heeft 4 seconden met een man getongd, toen hij compleet laveloos was , als 'dare'.. maar die gozer is echt geen heaumeau, al is-ie 24/7 geil, maar ja dat zijn álle mannenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:52 schreef Dynabite het volgende:
[..]
hij heeft een keer met een vent staan tongen (vertelde hij zelf)..dus minimaal bi.
volgens mij issie ook geen homoquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft 4 seconden met een man getongd, toen hij compleet laveloos was , als 'dare'.. maar die gozer is echt geen heaumeau, al is-ie 24/7 geil, maar ja dat zijn álle mannen
Klopt, dat vond ik vd week ook al, leuke spontane meid met een leuk koppie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:56 schreef BB-King het volgende:
Dido is een leuk wijf.
een slimme man kijkt via de spiegels, en dat deed hij ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef vw_caddy het volgende:
Oke, Rikkert is homo. Een echte man zou even naar een partij borsten kijken, maar hij ho maar.
Zag jij meer dan ik danquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
een slimme man kijkt via de spiegels, en dat deed hij ook![]()
True, ze kan leuk vertellenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:56 schreef BB-King het volgende:
Dido is een leuk wijf.
Dat is die donkere vrouw he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
Grrrrrrrr.... elke keer als Chantal in beeld komt zap ik weg. Wat een verschrikkelijk mens }![]()
Lindaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Hoe heet die vrouw ook alweer met dat gewei op haar reet.
Wij hebben wel een beetje hetzelfde beeld van mensen volgens mij hahaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:07 schreef milagro het volgende:
ik vind Chantal wel okay, alleen haar stem, dat rauwe, vind ik dus minder, waardoor je geneigd bent, haar minder te vinden.
de stem is best belangrijk
er werd net wel een beetje erg gezoomtquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:09 schreef Nugget het volgende:
Roel, trek een donkere broek aan, alsjeblieft!
Nee, want ik kom uit Den Haag, en hij ook, dus dat accent vind ik dus lekkah!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wij hebben wel een beetje hetzelfde beeld van mensen volgens mij haha
Ze is wel een lieve vrouw, vanochtend ook het gesprek gevolgt met Tanja en Chantal, daar was ze echt wel oke maar die stem daar irriteer ik me ook wel aan.. net als bij Ralph..
dat rantsoen valt allemaal wel mee hoor..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:10 schreef kibber het volgende:
Rob is terug lees ik net op de site?
En de bewoners zijn dus op rantsoen?
En dan zo'n opdracht... zwaaaar
Moet Ralph niet doen. Want anders gaat ze meer rokenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef kibber het volgende:
Tanja kreeg weer te horen dat roken ongezond is voor het kind.
Nee oke, maar het is toch zwaar...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
dat rantsoen valt allemaal wel mee hoor..
Ze staan niet op water en brood ofzo
zolang die zn mond niet opentrekt is het niet verkeerd om naar te kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, want ik kom uit Den Haag, en hij ook, dus dat accent vind ik dus lekkah!
Al praat is zelf niet zo natuurlijk
Hij is alleen niet zo'n licht
Maar geeft niet, hij blijft lekker om naar te kijken![]()
Nee, niks, lekker aanlaten die strakke WITTEquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:09 schreef Nugget het volgende:
Roel, trek een donkere broek aan, alsjeblieft!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:17 schreef CJ het volgende:
Ze gaan me net iets te vaak voorbij z'n kruis. M'n autoscreenshot prog werkt overtime.
Dat zei die alleen omdat ze daarlangs liepquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:19 schreef kibber het volgende:
Menno wil met Nathalie naar bed!
Wel vreemd dat ze haar sportschoenen daarvoor aan heeftquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
Ingrid buiten is echt een professioneel zonster , zoals ze daar ligt
Yep en dat ze kleine tieten heeft is voor de heren geen enkel bezwaarquote:De heren over Dido: Die heeft echt benen tot aan d'r oksels
echt wel.. Linda riep al dat ze nog steeds niet helemaal lekker is, toen Menno zei dat hij voor haar fietstjid aan het compenseren was.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:04 schreef Dynabite het volgende:
Ik verwacht vannacht de eerste echte ruzies..hehe
zou ik wel lachen vindenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De vrouwen stellen voor dat Joling & Gordon naar het BB huis komen.
Ik ben al klaar met werkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zit 80% van de Fok!kers in dit topic op hun werk te streamen.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Vannacht om 03:10 uur gaat het bijna mis en krijgen ze de eerste woordeen met elkaar!!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef milagro het volgende:
ik bedenk me net, ikkan natuurlijk mijn 'spinfiets' voor de pc zetten en meedoen
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben vandaga vrij moet morgen gewoon werkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Geef gelijk de url van je webcam...hehequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef milagro het volgende:
ik bedenk me net, ikkan natuurlijk mijn 'spinfiets' voor de pc zetten en meedoen
Dat is alvast mijn voorspellingquote:
http://www.partyplace.info/quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef Noca het volgende:
Waar kan ik dat programmaatje vinden waarmee je de streams kan bekijken? Alvast bedankt!
http://www.gillesdesmit.com/bb/ geen progje, gelijk kijken zonder installerenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef Noca het volgende:
Waar kan ik dat programmaatje vinden waarmee je de streams kan bekijken? Alvast bedankt!
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef Noca het volgende:
Da's alleen voor mensen met een KPN ADSL lijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe
http://dikkelulvoorje.nlquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geef gelijk de url van je webcam...hehe
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Eens zien of hij vannacht nog zo happig is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:30 schreef Ymke het volgende:
Rikkert wil fietsen maar de jongens gaan er niet af![]()
Heb hier Quicknet ADSL 8Mbit van Tiscali en werkt prima! Daarnaast nog de Garnier Streams open http://www.fambus.nl/bb5quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's alleen voor mensen met een KPN ADSL lijn
Hee milagro , al uitgesopt op Ralpa ?quote:
Tijdens een zwangerschap kom je gemiddeld zo'n 7 kilo aan, dat mag, dat is de baby, vruchtwater beetje extra vet e.d. alles wat daarboven zit komt gewoon door het gevreet. ik kan het weten ben 3 keer 20 kilo aangekomenquote:
Ik wordt ook niet betaald om te werken dit is puur een aanwezigheidspremie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
nee, hoor, maar deze 2 zijn ook niet verkeerd, vooral die strakke witte boxer is erg...boeiend, zeg maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hee milagro , al uitgesopt op Ralpa ?![]()
Als mensen niet op de brandstapel terecht waren gekomen, had iedereen allang relaxed een biertje hebben gedronken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:34 schreef Falco het volgende:
Denk ik dat Roel eindelijk iets intelligents gaat zeggen: haalt ie Newtons zwaartekrachttheorie en Einsteins relativiteitstheorie door elkaar. Mên!
Nouja om Einstein nou met de appel te linken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef kibber het volgende:
Hij weet heel veel en kan er goed over vertellen inderdaad.
Intressant.
Dan hebben ze me dat verkeerd uitgelegdquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb hier Quicknet ADSL 8Mbit van Tiscali en werkt prima! Daarnaast nog de Garnier Streams open http://www.fambus.nl/bb5
Denk dat ik rond die tijd naar bed ga dus hoop dat het iets eerder al mis gaatquote:
hee maar wel op mars dan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Als mensen niet op de brandstapel terecht waren gekomen, had iedereen allang relaxed een biertje hebben gedronken.
Ik zou wel flink tegen Roels dogmatische mening over geloof in gaan of in ieder geval wat nuance aanbrengen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef Ymke het volgende:
Ik vind die jongens echt leuk zo samen , lekker over helemaal niks een paar uur beppen en ze zijn het steeds met elkaar eens
Volgens mij kunnen ze het goed met elkaar vindenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef Ymke het volgende:
Ik vind die jongens echt leuk zo samen , lekker over helemaal niks een paar uur beppen en ze zijn het steeds met elkaar eens
duim van Linda?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef BBscanner het volgende:
We hebben weer een duim van Linda!
Welnee joh , tis geen discussie , gewoon lekker de tijd volbeppen , net zo als je bij de kapper zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zou wel flink tegen Roels dogmatische mening over geloof in gaan of in ieder geval wat nuance aanbrengen.
uuuh, ze zitten op rantsoen nu, als 'straf' voor een mislukte opdracht, en zij heeft een eigen voorraadje gekregen, zodat ze niet té weinig eetquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tijdens een zwangerschap kom je gemiddeld zo'n 7 kilo aan, dat mag, dat is de baby, vruchtwater beetje extra vet e.d. alles wat daarboven zit komt gewoon door het gevreet. ik kan het weten ben 3 keer 20 kilo aangekomen![]()
Hoeveelste is dit de drieste-en-een-half; lijkt me leuk om een rookcounter bij te houden van haar!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Ymke het volgende:
En Tanje rookt weer
accesoiresquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
uuuh, ze zitten op rantsoen nu, als 'straf' voor een mislukte opdracht, en zij heeft een eigen voorraadje gekregen, zodat ze niet té weinig eet
en ik heb 2 grote zonen dus ik weet er ook alles van
was zelf dus NIETS aangekomen in 7 maanden tijd![]()
viel zelf 7 kilo af, en kwam 7 kilo bij aan baby + accessoires.
Sorry heren voor deze baby break
Inderdaad ja..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoeveelste is dit de drieste-en-een-half; lijkt me leuk om een rookcounter bij te houden van haar!![]()
Lijkt mij ook wel leuk jahquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoeveelste is dit de drieste-en-een-half; lijkt me leuk om een rookcounter bij te houden van haar!![]()
soms denkik dat Beth Hart in het huis zit, ja.. maar ja, die kan mooi zingenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Ymke het volgende:
Jezus wat ziet die Tanja er slecht uit zeg![]()
En die is ook gestópt met drugs.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
soms denkik dat Beth Hart in het huis zit, ja.. maar ja, die kan mooi zingen
Oh ja, maar wel ook rottige geweldadige relaties gehad en zo.quote:
die hebben we al veelvuldig gehadquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Camera zakt regelmatig af waar een dame in bikini het betreft... maar waar blijft de close-up shot van Roel's kruis?
Die lamp staat daar zo leukquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Camera zakt regelmatig af waar een dame in bikini het betreft... maar waar blijft de close-up shot van Roel's kruis?
Het wordt tijd voor wat homoseksuele of vrouwelijke cameramannen in het huis jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zoiets als dit bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar zijn de screenshots dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
die hebben we al veelvuldig gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |