Dat zei die alleen omdat ze daarlangs liepquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:19 schreef kibber het volgende:
Menno wil met Nathalie naar bed!
Wel vreemd dat ze haar sportschoenen daarvoor aan heeftquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
Ingrid buiten is echt een professioneel zonster , zoals ze daar ligt
Yep en dat ze kleine tieten heeft is voor de heren geen enkel bezwaarquote:De heren over Dido: Die heeft echt benen tot aan d'r oksels
echt wel.. Linda riep al dat ze nog steeds niet helemaal lekker is, toen Menno zei dat hij voor haar fietstjid aan het compenseren was.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:04 schreef Dynabite het volgende:
Ik verwacht vannacht de eerste echte ruzies..hehe
zou ik wel lachen vindenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De vrouwen stellen voor dat Joling & Gordon naar het BB huis komen.
Ik ben al klaar met werkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zit 80% van de Fok!kers in dit topic op hun werk te streamen.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Vannacht om 03:10 uur gaat het bijna mis en krijgen ze de eerste woordeen met elkaar!!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef milagro het volgende:
ik bedenk me net, ikkan natuurlijk mijn 'spinfiets' voor de pc zetten en meedoen
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben vandaga vrij moet morgen gewoon werkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Geef gelijk de url van je webcam...hehequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef milagro het volgende:
ik bedenk me net, ikkan natuurlijk mijn 'spinfiets' voor de pc zetten en meedoen
Dat is alvast mijn voorspellingquote:
http://www.partyplace.info/quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef Noca het volgende:
Waar kan ik dat programmaatje vinden waarmee je de streams kan bekijken? Alvast bedankt!
http://www.gillesdesmit.com/bb/ geen progje, gelijk kijken zonder installerenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef Noca het volgende:
Waar kan ik dat programmaatje vinden waarmee je de streams kan bekijken? Alvast bedankt!
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef Noca het volgende:
Da's alleen voor mensen met een KPN ADSL lijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe
http://dikkelulvoorje.nlquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geef gelijk de url van je webcam...hehe
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Eens zien of hij vannacht nog zo happig is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:30 schreef Ymke het volgende:
Rikkert wil fietsen maar de jongens gaan er niet af![]()
Heb hier Quicknet ADSL 8Mbit van Tiscali en werkt prima! Daarnaast nog de Garnier Streams open http://www.fambus.nl/bb5quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's alleen voor mensen met een KPN ADSL lijn
Hee milagro , al uitgesopt op Ralpa ?quote:
Tijdens een zwangerschap kom je gemiddeld zo'n 7 kilo aan, dat mag, dat is de baby, vruchtwater beetje extra vet e.d. alles wat daarboven zit komt gewoon door het gevreet. ik kan het weten ben 3 keer 20 kilo aangekomenquote:
Ik wordt ook niet betaald om te werken dit is puur een aanwezigheidspremie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
nee, hoor, maar deze 2 zijn ook niet verkeerd, vooral die strakke witte boxer is erg...boeiend, zeg maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hee milagro , al uitgesopt op Ralpa ?![]()
Als mensen niet op de brandstapel terecht waren gekomen, had iedereen allang relaxed een biertje hebben gedronken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:34 schreef Falco het volgende:
Denk ik dat Roel eindelijk iets intelligents gaat zeggen: haalt ie Newtons zwaartekrachttheorie en Einsteins relativiteitstheorie door elkaar. Mên!
Nouja om Einstein nou met de appel te linken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef kibber het volgende:
Hij weet heel veel en kan er goed over vertellen inderdaad.
Intressant.
Dan hebben ze me dat verkeerd uitgelegdquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb hier Quicknet ADSL 8Mbit van Tiscali en werkt prima! Daarnaast nog de Garnier Streams open http://www.fambus.nl/bb5
Denk dat ik rond die tijd naar bed ga dus hoop dat het iets eerder al mis gaatquote:
hee maar wel op mars dan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Als mensen niet op de brandstapel terecht waren gekomen, had iedereen allang relaxed een biertje hebben gedronken.
Ik zou wel flink tegen Roels dogmatische mening over geloof in gaan of in ieder geval wat nuance aanbrengen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef Ymke het volgende:
Ik vind die jongens echt leuk zo samen , lekker over helemaal niks een paar uur beppen en ze zijn het steeds met elkaar eens
Volgens mij kunnen ze het goed met elkaar vindenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef Ymke het volgende:
Ik vind die jongens echt leuk zo samen , lekker over helemaal niks een paar uur beppen en ze zijn het steeds met elkaar eens
duim van Linda?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef BBscanner het volgende:
We hebben weer een duim van Linda!
Welnee joh , tis geen discussie , gewoon lekker de tijd volbeppen , net zo als je bij de kapper zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zou wel flink tegen Roels dogmatische mening over geloof in gaan of in ieder geval wat nuance aanbrengen.
uuuh, ze zitten op rantsoen nu, als 'straf' voor een mislukte opdracht, en zij heeft een eigen voorraadje gekregen, zodat ze niet té weinig eetquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tijdens een zwangerschap kom je gemiddeld zo'n 7 kilo aan, dat mag, dat is de baby, vruchtwater beetje extra vet e.d. alles wat daarboven zit komt gewoon door het gevreet. ik kan het weten ben 3 keer 20 kilo aangekomen![]()
Hoeveelste is dit de drieste-en-een-half; lijkt me leuk om een rookcounter bij te houden van haar!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Ymke het volgende:
En Tanje rookt weer
accesoiresquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
uuuh, ze zitten op rantsoen nu, als 'straf' voor een mislukte opdracht, en zij heeft een eigen voorraadje gekregen, zodat ze niet té weinig eet
en ik heb 2 grote zonen dus ik weet er ook alles van
was zelf dus NIETS aangekomen in 7 maanden tijd![]()
viel zelf 7 kilo af, en kwam 7 kilo bij aan baby + accessoires.
Sorry heren voor deze baby break
Inderdaad ja..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoeveelste is dit de drieste-en-een-half; lijkt me leuk om een rookcounter bij te houden van haar!![]()
Lijkt mij ook wel leuk jahquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoeveelste is dit de drieste-en-een-half; lijkt me leuk om een rookcounter bij te houden van haar!![]()
soms denkik dat Beth Hart in het huis zit, ja.. maar ja, die kan mooi zingenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Ymke het volgende:
Jezus wat ziet die Tanja er slecht uit zeg![]()
En die is ook gestópt met drugs.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
soms denkik dat Beth Hart in het huis zit, ja.. maar ja, die kan mooi zingen
Oh ja, maar wel ook rottige geweldadige relaties gehad en zo.quote:
die hebben we al veelvuldig gehadquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Camera zakt regelmatig af waar een dame in bikini het betreft... maar waar blijft de close-up shot van Roel's kruis?
Die lamp staat daar zo leukquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Camera zakt regelmatig af waar een dame in bikini het betreft... maar waar blijft de close-up shot van Roel's kruis?
Het wordt tijd voor wat homoseksuele of vrouwelijke cameramannen in het huis jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zoiets als dit bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar zijn de screenshots dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
die hebben we al veelvuldig gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |