Nee joh, het is daar heel erg warmquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:42 schreef kibber het volgende:
[..]
Ze hebben airco in het huis geloof ik
Maar vd week waren ze uit de regels aan het voorlezen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee joh, het is daar heel erg warm
Is hij homo?!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert geeft er nix om. hij is homo.
de vrouwen dagen hem uit om het te checken
echt wel, kijk ze pronken!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef kibber het volgende:
[..]
Is hij homo?!
Ik zou spontaan weer hetro seksueel worden!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:50 schreef kibber het volgende:
Maar hoe zit het nu met rob?
Zit hij nog steeds in dat huisje?
De weekopdrachtenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef portable het volgende:
hey medekijkers,
Hoe komen ze aan die fitnessapparaten?
En is RIkkerts homo? of zegt iemand dat gewoon
hij heeft een keer met een vent staan tongen (vertelde hij zelf)..dus minimaal bi.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef portable het volgende:
hey medekijkers,
Fitnessapparaten is weekopdrachtquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef portable het volgende:
hey medekijkers,
Volgens mij zetten ze de spullen in de dagboekkamer en moeten ze het daar ophalenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:52 schreef kibber het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg.. hoe vulde bb vd week die koelkast bij?
Komt er 's nachts gewoon crew in het huis?
Of gaat dat via luikjes?
Krijgen de bewoners het en moeten ze de koelkast e.d zelf bijvullen?
Op mijn werk hebben ze vanmorgen een wed potje neergezet met de datum waneer hij het zijn medebewoners gaat vertellenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef speknek het volgende:
Haha, die Joost tegen Dido "Je valt niet op types als ik, je valt op mannen-mannen".
Ik zie de coming out van Joost hier nog wel gebeuren.
BB zet een mand met vreten in de dbk, waarna ze het er uit mogen halen. In de blauwe wand tegenover de keuken zit ook nog een geheime deur waar de crew doorheen kan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:52 schreef kibber het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg.. hoe vulde bb vd week die koelkast bij?
Komt er 's nachts gewoon crew in het huis?
Of gaat dat via luikjes?
Krijgen de bewoners het en moeten ze de koelkast e.d zelf bijvullen?
Rob is weer terug in het BB-huisquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:54 schreef kibber het volgende:
[..]
En waarvoor?
Hij is nu dus helemala uit het project?
Maar vd week waren ze er verbaasd over dat ze weer nieuw brood e.d hadden..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze de spullen in de dagboekkamer en moeten ze het daar ophalen
hij heeft 4 seconden met een man getongd, toen hij compleet laveloos was , als 'dare'.. maar die gozer is echt geen heaumeau, al is-ie 24/7 geil, maar ja dat zijn álle mannenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:52 schreef Dynabite het volgende:
[..]
hij heeft een keer met een vent staan tongen (vertelde hij zelf)..dus minimaal bi.
volgens mij issie ook geen homoquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft 4 seconden met een man getongd, toen hij compleet laveloos was , als 'dare'.. maar die gozer is echt geen heaumeau, al is-ie 24/7 geil, maar ja dat zijn álle mannen
Klopt, dat vond ik vd week ook al, leuke spontane meid met een leuk koppie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:56 schreef BB-King het volgende:
Dido is een leuk wijf.
een slimme man kijkt via de spiegels, en dat deed hij ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef vw_caddy het volgende:
Oke, Rikkert is homo. Een echte man zou even naar een partij borsten kijken, maar hij ho maar.
Zag jij meer dan ik danquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
een slimme man kijkt via de spiegels, en dat deed hij ook![]()
True, ze kan leuk vertellenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:56 schreef BB-King het volgende:
Dido is een leuk wijf.
Dat is die donkere vrouw he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
Grrrrrrrr.... elke keer als Chantal in beeld komt zap ik weg. Wat een verschrikkelijk mens }![]()
Lindaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Hoe heet die vrouw ook alweer met dat gewei op haar reet.
Wij hebben wel een beetje hetzelfde beeld van mensen volgens mij hahaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:07 schreef milagro het volgende:
ik vind Chantal wel okay, alleen haar stem, dat rauwe, vind ik dus minder, waardoor je geneigd bent, haar minder te vinden.
de stem is best belangrijk
er werd net wel een beetje erg gezoomtquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:09 schreef Nugget het volgende:
Roel, trek een donkere broek aan, alsjeblieft!
Nee, want ik kom uit Den Haag, en hij ook, dus dat accent vind ik dus lekkah!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wij hebben wel een beetje hetzelfde beeld van mensen volgens mij haha
Ze is wel een lieve vrouw, vanochtend ook het gesprek gevolgt met Tanja en Chantal, daar was ze echt wel oke maar die stem daar irriteer ik me ook wel aan.. net als bij Ralph..
dat rantsoen valt allemaal wel mee hoor..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:10 schreef kibber het volgende:
Rob is terug lees ik net op de site?
En de bewoners zijn dus op rantsoen?
En dan zo'n opdracht... zwaaaar
Moet Ralph niet doen. Want anders gaat ze meer rokenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef kibber het volgende:
Tanja kreeg weer te horen dat roken ongezond is voor het kind.
Nee oke, maar het is toch zwaar...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
dat rantsoen valt allemaal wel mee hoor..
Ze staan niet op water en brood ofzo
zolang die zn mond niet opentrekt is het niet verkeerd om naar te kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, want ik kom uit Den Haag, en hij ook, dus dat accent vind ik dus lekkah!
Al praat is zelf niet zo natuurlijk
Hij is alleen niet zo'n licht
Maar geeft niet, hij blijft lekker om naar te kijken![]()
Nee, niks, lekker aanlaten die strakke WITTEquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:09 schreef Nugget het volgende:
Roel, trek een donkere broek aan, alsjeblieft!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:17 schreef CJ het volgende:
Ze gaan me net iets te vaak voorbij z'n kruis. M'n autoscreenshot prog werkt overtime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |