quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt een heerlijke dag vandaag. Gisteren was echt effe balen, toen Ajax verloor, maar toen ik vanmorgen opstond wist ik het ineens weer: Ajax wordt gewoon kampioen![]()
idd, en 's avonds bij Cafe De Sport: "Het werd uiteindelijk een Jan Paul Saijs scenario!"quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
mooi dat commentaar na dat schot vlak voor tijd van Mols:
"Hij was dicht bij een Roel Dijkstra en Ronnie Hansen scenario"
dat is gebruikelijk bij visioenenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef Le-proffesseur het volgende:
[..]
![]()
en toen werd je pas echt wakker .. met pijn in je kop..
Dit is trouwens ook gelul.quote:Op vrijwel elke positie had Ajax-trainer Danny Blind een betere voetballer tot zijn beschikking dan zijn collega Erwin Koeman.
Dus je zag de nederlaag bij Feijenoord al aankomen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is gebruikelijk bij visioenen
Dus je zag de nederlaag tegen Feijenoord al aankomen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is gebruikelijk bij visioenen
Niet alleen. Anders kon FC Groningen ook wel kampioen worden. Je moet een combinatie van mentaliteit en kwaliteit hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Maak mij kwaliteit nou uit? Mentaliteit, daar win je wedstrijden mee!
je hebt gelijk. escude en trabelsi waren beter dan Greene en Bahiaquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
Feyenoord heeft echt geen betere verdedigers hoor.
tegen ploegen als De Graafschap wint ajax met 3-0, hoe verklaar je die 1-2 dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:38 schreef michiel_merk het volgende:
Feyenoord speelde als een soort van De Graafschap. Continu met 7, 8 man achter de bal, en 3 a 4 uitbraken. Bij ploegen als De Graafschap kun je daar vrede mee hebben, bij een ploeg als Feyenoord onderstreept het alleen maar dat het allang niet meer de topclub is die het pretendeert te zijn
velen haten italiaans voetbal maar nu houden ze er in 1 keer van ?dmv het spel van feyenoord de hemel in prijzen
nou ja niet standaard ,feyenoord heeft invidueel betere spelers ,heb het over de speelstijl vond het anti voetbal,maargoed als je kijkt naar hoe goed Feyenoord met hun kansen omsprong, was 't verdiendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tegen ploegen als De Graafschap wint ajax met 3-0, hoe verklaar je die 1-2 dan?
Daar heb je helaas gelijk in.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Maak mij kwaliteit nou uit? Mentaliteit, daar win je wedstrijden mee!
Trabelsi....... matige verdediger die teveel gefocused is om mee naar voren te gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar heb je helaas gelijk in.
Je kunt in potentie nog zo goed zijn, maar je moet wel de goede mentaliteit/instelling hebben.
Ik had graag gezien dat de Ajax spelers nog wat aggressiever en harder erin zouden gaan.
Het mag iets minder mooi en iets effectiever.
En ik weet niet wie Greene met Trabelsi vergeleek alsof Greene beter zou zijn. . . . .
Maar dat lijkt me dus niet serieus he?
Trabelsi is van een klasse apart, daar zal Greene nooit van zijn leven aan kunnen tippen.
Verder stond de verdediging van Feyenoord gewoon beter tegen Ajax.
Dat kan een keer gebeuren, dat zegt niet dat de verdedigers van Feyenoord beter zijn, dat zegt dat ze beter samenspeelden tegen Ajax. De verdediging als geheel was die wedstrijd beter.
Escude is gaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je hebt gelijk. escude en trabelsi waren beter dan Greene en Bahia
heb je Ajax - brondby niet gezien? prachtige slidingsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Trabelsi....... matige verdediger die teveel gefocused is om mee naar voren te gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |