abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30075424
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Inderdaad. Echt een heerlijke dag vandaag. Gisteren was echt effe balen, toen Ajax verloor, maar toen ik vanmorgen opstond wist ik het ineens weer: Ajax wordt gewoon kampioen
en toen werd je pas echt wakker .. met pijn in je kop..
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30075546
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

mooi dat commentaar na dat schot vlak voor tijd van Mols:
"Hij was dicht bij een Roel Dijkstra en Ronnie Hansen scenario"
idd, en 's avonds bij Cafe De Sport: "Het werd uiteindelijk een Jan Paul Saijs scenario!"

Vitesse - AZ was trouwens niet om aan te zien, AZ speelde echt niet top. PSV had het ook moeilijk tegen Roda, en Heracles...........ik ga steeds meer uitkijken naar hun wedstrijden!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30075622
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef Le-proffesseur het volgende:

[..]

en toen werd je pas echt wakker .. met pijn in je kop..
dat is gebruikelijk bij visioenen
pi_30075839
quote:
Op vrijwel elke positie had Ajax-trainer Danny Blind een betere voetballer tot zijn beschikking dan zijn collega Erwin Koeman.
Dit is trouwens ook gelul.
pi_30075912
Feyenoord had idd betere spitsen, betere verdedigers en een betere keeper.
Over het middenveld valt te twisten.
pi_30075935
Feyenoord heeft echt geen betere verdedigers hoor.
pi_30075942
nu op 3FM nieuws: Dirkie Kuyt blijft voorlopig bij Feyenoord
pi_30075993
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Dus je zag de nederlaag bij Feijenoord al aankomen..
pi_30076005
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Dus je zag de nederlaag tegen Feijenoord al aankomen..
pi_30076950
Nou ik ben weer een beetje bijgekomen van de schrik. Ze zijn gewoon te laat begonnen met voetballen, klaar.

AJAX KAMPIOEN!
Houd van een lijntje.
pi_30077999
Alleen op het middenveld had Ajax meer kwaliteit.
pi_30078454
Maak mij kwaliteit nou uit? Mentaliteit, daar win je wedstrijden mee!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_30078537
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Niet alleen. Anders kon FC Groningen ook wel kampioen worden. Je moet een combinatie van mentaliteit en kwaliteit hebben.
pi_30081133
Zit naar de herhaling van café de sport te kijken, lekker hoor die beelden van Spijkerman in die snelkookpan
pi_30084341
pi_30087264
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
Feyenoord heeft echt geen betere verdedigers hoor.
je hebt gelijk. escude en trabelsi waren beter dan Greene en Bahia
pi_30087299
Feyenoord speelde als een soort van De Graafschap. Continu met 7, 8 man achter de bal, en 3 a 4 uitbraken. Bij ploegen als De Graafschap kun je daar vrede mee hebben, bij een ploeg als Feyenoord onderstreept het alleen maar dat het allang niet meer de topclub is die het pretendeert te zijn
velen haten italiaans voetbal maar nu houden ze er in 1 keer van ?dmv het spel van feyenoord de hemel in prijzen
pi_30087541
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:38 schreef michiel_merk het volgende:
Feyenoord speelde als een soort van De Graafschap. Continu met 7, 8 man achter de bal, en 3 a 4 uitbraken. Bij ploegen als De Graafschap kun je daar vrede mee hebben, bij een ploeg als Feyenoord onderstreept het alleen maar dat het allang niet meer de topclub is die het pretendeert te zijn
velen haten italiaans voetbal maar nu houden ze er in 1 keer van ?dmv het spel van feyenoord de hemel in prijzen
tegen ploegen als De Graafschap wint ajax met 3-0, hoe verklaar je die 1-2 dan?
pi_30087610
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:56 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

tegen ploegen als De Graafschap wint ajax met 3-0, hoe verklaar je die 1-2 dan?
nou ja niet standaard ,feyenoord heeft invidueel betere spelers ,heb het over de speelstijl vond het anti voetbal,maargoed als je kijkt naar hoe goed Feyenoord met hun kansen omsprong, was 't verdiend
pi_30087807
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Daar heb je helaas gelijk in.
Je kunt in potentie nog zo goed zijn, maar je moet wel de goede mentaliteit/instelling hebben.
Ik had graag gezien dat de Ajax spelers nog wat aggressiever en harder erin zouden gaan.
Het mag iets minder mooi en iets effectiever.

En ik weet niet wie Greene met Trabelsi vergeleek alsof Greene beter zou zijn. . . . .
Maar dat lijkt me dus niet serieus he?
Trabelsi is van een klasse apart, daar zal Greene nooit van zijn leven aan kunnen tippen.
Verder stond de verdediging van Feyenoord gewoon beter tegen Ajax.
Dat kan een keer gebeuren, dat zegt niet dat de verdedigers van Feyenoord beter zijn, dat zegt dat ze beter samenspeelden tegen Ajax. De verdediging als geheel was die wedstrijd beter.
pi_30087855
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:15 schreef Robar het volgende:

[..]

Je kunt in potentie nog zo goed zijn, maar je moet wel de goede mentaliteit/instelling hebben.
Ik had graag gezien dat de Ajax spelers nog wat aggressiever en harder erin zouden gaan.

En ik weet niet wie Greene met Trabelsi vergeleek alsof Greene beter zou zijn. . . . .
Trabelsi is van een klasse apart, daar zal Greene nooit van zijn leven aan kunnen tippen.
Dat kan een keer gebeuren, dat zegt niet dat de verdedigers van Feyenoord beter zijn, dat zegt dat ze beter samenspeelden tegen Ajax. De verdediging als geheel was die wedstrijd beter.
Trabelsi....... matige verdediger die teveel gefocused is om mee naar voren te gaan
pi_30087937
Ajax heeft weer eens een ouderwetse klootzak nodig. Iemand die het team op sleeptouw kan nemen. Iemand als Frank de Boer, Danny Blind of Edgar Davids. Iemand die uitstraalt "als je met mij gaat fokken, kan je beter heel hard gaan rennen". Dat, en een killer-spits wordt momenteel node gemist in Amsterdam. Dat dat niet afgestraft wordt in 30 van de 34 wedstrijden, geeft alleen maar aan hoe triest het gesteld is met de eredivisie.
pi_30087972
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:35 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

je hebt gelijk. escude en trabelsi waren beter dan Greene en Bahia
Escude is gaar.
Maar Grygera en Trabelsi zijn beter, alleen trabelsi was afgelopen wedstrijd wat minder.
pi_30087992
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Trabelsi....... matige verdediger die teveel gefocused is om mee naar voren te gaan
heb je Ajax - brondby niet gezien? prachtige slidings
pi_30088100
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

heb je Ajax - brondby niet gezien? prachtige slidings
Gezien, blijf bij mijn mening, want ik basseer deze liever niet op 1 wedstrijd!
pi_30088120
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Iemand die dit zegt kan geen verstand van voetbal hebben
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:32:35 #128
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30088150
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:38 schreef michiel_merk het volgende:
Geen problemen met Italiaans voetbal. Effectiviteit is het sleutelwoord in het voetbal.
A.M.A.B
pi_30088154
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:29 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Gezien, blijf bij mijn mening, want ik basseer deze liever niet op 1 wedstrijd!
ga dan nog maar eens beter naar zijn andere wedstrijden kijken
pi_30088179
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:30 schreef Robar het volgende:

[..]

Iemand die dit zegt kan geen verstand van voetbal hebben
Omdat het niet jouw mening is?
Kom op zeg!

Ik vind gewoon dat er veel betere verdedigers zijn.

Overigens is hij wel 1 van de betere spelers van Ajax vind ik....
pi_30088334
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Omdat het niet jouw mening is?
Kom op zeg!

Ik vind gewoon dat er veel betere verdedigers zijn.

Overigens is hij wel 1 van de betere spelers van Ajax vind ik....
Jij bent de engie vrees ik met die mening, tuurlijk zijn er betere, maar Trabelsi blijft wereldtop.
Mijn mening dat Trabelsi heel erg goed is en een stuk beter dan welke verdediger van Feyenoord ook wordt gedeeld met heel veel anderen.

En als Trabelsi een van de beteren is, dan is de rest van Ajax volgens jou dus nog minder dan matig?
Wat dat betreft blijf ik helemaal bij mijn mening over jou.
pi_30088352
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:15 schreef Robar het volgende:

[..]

ik had het ook over de wedstrijd van zondag. heb je gezien hoe die trabelsi en escude stonden te dekken? of beter gezegd: niet stonden te dekken
pi_30088438
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:32 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Geen problemen met Italiaans voetbal. Effectiviteit is het sleutelwoord in het voetbal.
Italiaans voetbal is voor een hoop mensen onaantrekkelijk. Twee teams die naar elkaar staan te kijken hoe de ander naar hun staat te kijken. Minder mensen die kijken, betekent minder inkomsten, minder inkomsten betekent (nog) minder goede spelers, minder goede spelers betekent slechter spel, slechter spel betekent aftakelen op internationaal niveau, en over 15 jaar zitten wij met Oranje in hetzelfde rijtje als Andorra, Cyprus en Wit-Rusland, en komen teams als PSV, Ajax en Feyenoord bij de Champion's League trekking in dezelfde bak als FC Thün en SC Bratislava.

In Italië komen ze ermee weg, omdat daar het publiek het pikt, zolang er gewonnen wordt, zijn ze blij. Kijk eens bij Ajax, toen Morten Olsen het lef had om van het heilige 4-3-3 systeem af te stappen en 4-4-2 ging spelen, vanwege de effectiviteit (en Ajax speelde ook gewoon beter in die formatie op dat moment). Fluitconcerten waren zijn deel, alsmede een waarschuwing dat dit niet te lang moest duren, omdat anders de supporters weg zouden blijven.

Hetzelfde geldt voor Oranje, de strijdkreet is niet voor niets: "AANVALLUH!" Ik ben zelf ook een aanhanger van het idee "de beste verdediging is een goede aanval", en waar of niet, als je aanval dermate gevaarlijk is, dat je tegenstander niet meer over de middellijn DURFT te komen, heb je in verdedigend opzicht je zaakjes goed voor elkaar.
pi_30088577
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:43 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ik had het ook over de wedstrijd van zondag. heb je gezien hoe die trabelsi en escude stonden te dekken? of beter gezegd: niet stonden te dekken
Helaas zal ook Trabelsi wel eens een dekkingsfout maken, dat gebeurt iedere verdediger wel eens.
Als een aanvaller een kans mist is er niets aan de hand, jammer en verdergaan. Maakt een verdediger een fout, dan betekent dat vaak een doelpunt. Van Escude kun je het bijna verwachten
pi_30088611
Het tweede doelpunt was idd een kapitale fout van Trabelsi, die gewoon Kuyt over had moeten nemen.

Ach, hoe vaak stonden Charisteas en Rosenberg wel niet vrij? Alleen zij scoren niet (Charisteas één keer wel)...........
pi_30088721
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:42 schreef Robar het volgende:

[..]

Jij bent de engie vrees ik met die mening, tuurlijk zijn er betere, maar Trabelsi blijft wereldtop.
Mijn mening dat Trabelsi heel erg goed is en een stuk beter dan welke verdediger van Feyenoord ook wordt gedeeld met heel veel anderen.

En als Trabelsi een van de beteren is, dan is de rest van Ajax volgens jou dus nog minder dan matig?
Kennelijk heb je oordeel al lang klaar ongeacht wat je werkelijk weet over iemands mening.
Beetje jammer eigenlijk.

Ik respecteer je mening en dat ie beter is dat mening Feyenoord verdedigers ben ik wel met je eens.

Ajax is momenteel ook matig maar in potentie kan het een hele sterk elftal zijn.
Maar dan zal Blind wel jongens als Heitinga een best schop onder de reet geven en niet meer opstellen (verkopen). Heitinga is ab-soluut geen Ajax-waardig-materiaal.

Trabelsi zou best wereldtop kunnen zijn, maar dan moet hij wel een sterker team dan Ajax krijgen.
Want momenteel voetbalt hij door de matigheid van het team waarschijnlijk onder zijn kunnen.
Dat is mijn mening.

En mocht je denken dat ik Feyenoorder ben, zit je er wel naast hoor
pi_30089256
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:02 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kennelijk heb je oordeel al lang klaar ongeacht wat je werkelijk weet over iemands mening.
Beetje jammer eigenlijk.

Ik respecteer je mening en dat ie beter is dat mening Feyenoord verdedigers ben ik wel met je eens.

Ajax is momenteel ook matig maar in potentie kan het een hele sterk elftal zijn.
Maar dan zal Blind wel jongens als Heitinga een best schop onder de reet geven en niet meer opstellen (verkopen). Heitinga is ab-soluut geen Ajax-waardig-materiaal.

Trabelsi zou best wereldtop kunnen zijn, maar dan moet hij wel een sterker team dan Ajax krijgen.
Want momenteel voetbalt hij door de matigheid van het team waarschijnlijk onder zijn kunnen.
Dat is mijn mening.

En mocht je denken dat ik Feyenoorder ben, zit je er wel naast hoor
Kijk en nu vind ik je mening heel wat realistischer klinken, je zei het namelijk eerder wel een tikkeltje anders. Ik stel mijn mening bij
pi_30089518
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:24 schreef Robar het volgende:

[..]

Kijk en nu vind ik je mening heel wat realistischer klinken, je zei het namelijk eerder wel een tikkeltje anders. Ik stel mijn mening bij
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:39:46 #139
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30089606
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:42 schreef Robar het volgende:

[..]

De waarheid is niet de mening van het merendeel...

Verder ben ik het met de laatste woorden van Rekkie eens.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30089684
De waarheid bestaat niet, de waarheid is een subjectieve interpretatie van de feiten....
pi_30089709
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De waarheid is niet de mening van het merendeel...

Verder ben ik het met de laatste woorden van Rekkie eens.
Wie bepaalt dan wat een goede voetballer is?
Dat van Bommel als beste speler van 2004/2005 wordt gekozen is toch ook de mening van het merendeel?
pi_30089796
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
De waarheid bestaat niet, de waarheid is een subjectieve interpretatie van de feiten....
Precies, niets is waar en alle waarheid is discutabel.
pi_30089929
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:44 schreef Robar het volgende:

[..]

Wie bepaalt dan wat een goede voetballer is?
Dat van Bommel als beste speler van 2004/2005 wordt gekozen is toch ook de mening van het merendeel?
Yep! En daar ben ik het ook niet mee eens. Ik vond van Bommel best goed maar niet exceptioneel. Zeker niet de best van 2004/2005

[ Bericht 9% gewijzigd door Rekkie op 30-08-2005 11:19:17 ]
pi_30090532
Van Bommel zou dan de beste voetballer van Nederland zijn, waarom hoor ik niemand mekkeren dat hij nu op de bank bij Barça zit dan?
pi_30090608
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Van Bommel zou dan de beste voetballer van Nederland zijn, waarom hoor ik niemand mekkeren dat hij nu op de bank bij Barça zit dan?
Omdat hij net bij die club is. Alles is nog nieuw daar voor hem en hij komt echt wel aan spelen toe. van Bommel heeft ook bewezen te kunnen voetballen.
van Basten houd gewoon de hand boven het hoofd van die heijtinga. Een grote joduh kliek daar bij Oranje.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:18:27 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30090653
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Een grote joduh kliek daar bij Oranje.
Vertel eens iets nieuws...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30090714
ah, ja, het bekende "Oranje is een Ajax-club"-verhaal, dat verklaart ook de selectie van Giovanni v Bronckhorst (ipv Ebi Emanuelson), Ruud vanNistelrooy (ipv Kluivert), Dirk Kuijt (ipv De Ridder(de enige (halve) jood in Ajax BTW)), en Henk Timmer (ipv Maarten Stekelenburg)
pi_30090832
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
ah, ja, het bekende "Oranje is een Ajax-club"-verhaal, dat verklaart ook de selectie van Giovanni v Bronckhorst (ipv Ebi Emanuelson), Ruud vanNistelrooy (ipv Kluivert), Dirk Kuijt (ipv De Ridder(de enige (halve) jood in Ajax BTW)), en Henk Timmer (ipv Maarten Stekelenburg)
Verklaar jij dan eens waarom Heijtinga word geselecteerd voor de plek waar van Bommel ook kan spelen?
pi_30090878
Omdat Heijtinga zowel op het middenveld als in de verdediging kan opereren misschien? Iets wat van Bommel niet kan.
pi_30090904
Verklaar uberhaupt maar eens waarom Heitinga wordt geselecteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')