mijne ook niet, maar ik ook niet dus dat scheeltquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:57 schreef kliek het volgende:
Ze wil niet anaal.![]()
Verder is het allemaal wel prima.![]()
ja die pil, dat heb ik vaker gehoord. Ik had ook een dinnetje, die had met regelmaat zin en toen ze aan de pil ging had ze vrijwel nooit meer zin.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:04 schreef SadKingBilly het volgende:
Ach, ik doe het maar één keer per jaar, maar ik klaag niet
(want ik doe het vandaag)
Gister had ze geen zin dus vandaag even uitgebreid, ik moet zeggen dat sinds ze gestopt is met de pil ze wel stukken meer zin heeft dan voorheen. Pijpen doet ze niet (zo heel) moeilijk meer over, ze slikt alleen niet; nou ja, jammer.
Een ex van me, daar deed ik het minstens 2 tot 3 keer per dag mee (en dat de hele week door!), op een gegeven moment is dan de lol er ook wel een beetje vanaf, hoe geil ze er ook uit zag. Die was echt sexverslaafd, die deed het naast drie keer per dag met mij ook nog minstens twee keer met anderen (met een leraar en een klasgenoot) Misschien kun je dan tóch beter een vriendin hebben die iets minder zin heeft maar wél alleen in JOU...
Hhm dat werd niet gevraagdquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:13 schreef SadKingBilly het volgende:
Voor de mensen die melden dat ze geen sexleven hebben, vertel ons ook even waaróm dan; tenslotte is dat als je geen partner hebt wel iets anders dan wanneer die partner nooit zin heeft (of het liever met een ander doet)
Dat was niet de vraag maar fyi:quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:13 schreef SadKingBilly het volgende:
Voor de mensen die melden dat ze geen sexleven hebben, vertel ons ook even waaróm dan; tenslotte is dat als je geen partner hebt wel iets anders dan wanneer die partner nooit zin heeft (of het liever met een ander doet)
Afkicken? Of doe je iets fout?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag maar fyi:
Sinds kort single en scharrelloos![]()
Sinds wanneer heeft anaal iets met 'willen' te maken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:57 schreef kliek het volgende:
Ze wil niet anaal.![]()
Verder is het allemaal wel prima.![]()
Zwaar afkickenquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Afkicken? Of doe je iets fout?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |