Klonk erg leuk.quote:Een professioneel lesprogramma voor beginnende en gevorderde motorrijders. Wilt u echt snel op een circuit rijden? Droomt u van een "knietje aan de grond"? Onbereikbaar? Absoluut niet. Want net als bij zoveel andere technische sporten, berust ook het rijden op een circuit op het beheersen van een techniek. (
quote:3-daagse training op Pau Arnos: 635,00
Dit is inclusief: 1 instructeur op gemiddeld 3 personen; prive-les wanneer nodig gedurende halve of hele dag zonder extra kosten; een uur per dag "race lab" = theorieles; logboek voor persoonlijk plan en met racetechniek op papier; intensieve begeleiding door uw instructeur gedurende gehele racestage; video analyses van uw rijstijl; monteur; bandenservice; advies logiesmogelijkheden; catering tegen geringe kostprijs; intake in Nederland en introductiebijeenkomst; transport motor (beperkte mogelijkheid!) wanneer gewenst tegen kostprijs (informeer tijdig!).
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef RB het volgende:
Ik kijk trouwens niet op 1 of 2 tiende met getallen![]()
Vorig jaar ook al. Lijkt mij ook wel leuk, wie zijn motor kan ik even lenen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mogguh!
Er staat in de spits een heel groot artikel over een 'race academy' in Zuid-Frankrijk. In drie dagen echt leren hoe je moet racen etc.
www.race-academy.nl
[..]
Klonk erg leuk.
[toevoeging]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al. Lijkt mij ook wel leuk, wie zijn motor kan ik even lenen?![]()
ik wil wel les van jouquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:38 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, klinkt grappig. Even lezen vanmiddag, kijken of ik me in kan schrijven als instructeurKan wel een zakcentje gebruiken.
Je hebt toch een fantastische motor?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al. Lijkt mij ook wel leuk, wie zijn motor kan ik even lenen?![]()
No wayquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:25 schreef RB het volgende:
Komt ik bij de fisio ben ik twee dagen te vroeg![]()
Ben al aan m`n vijfde bakkie bezigquote:
An sich wel leuk om te zien dat iemand anders gewoon 5 seconden sneller is.quote:
Waarom denk je dat SM wedstrijden op een kart baan verreden worden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hebt toch een fantastische motor?![]()
quote:
Ik weet ook hoe het werkt inmiddels.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
Leuk als al die mensen met een filmpje in hun icon achter elkaar posten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2670![]()
Ja, totdat ze op een Fireblade rijden, dan vergeten ze hun vorige motor helemaalquote:Een icoon dat bovendien beschikt over een zeer trouwe schare fans.
quote:Ondanks de al weer drie jaar dat de motor in deze hoedanigheid op de markt staat, is het nog steeds erg...erm, wennen. Net als (bijvoorbeeld) Marieke Helwegen, je weet dat ze grondig onderhanden is genomen, maar telkens weer schrik je van het resultaat.
Dan weet je wel hoe het werkt maar heb je nog niet de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe het werkt inmiddels.![]()
Maar het is best wel wat werk met al die frame's.
![]()
![]()
Enige filmpje waar ik wel de tijd voor wilde nemen werd niet herkend door imageready.![]()
Hij moet gewoon nog wat vaker oefenen. Door bijvoorbeeld voor iedereen van Fok een avatar te maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
Dan weet je wel hoe het werkt maar heb je nog niet de smaak te pakkenOf je weet stiekem toch niet hoe het werkt
Want gaat best simpel vind ik nu, ondanks de hoeveelheid frames
ben hem nog niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ja, totdat ze op een Fireblade rijden, dan vergeten ze hun vorige motor helemaal
[..]![]()
Ik weet wel hoe het programma werkt, maar het is een gratis add on bij Photoshop, een programma voor foto's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepje, jij had mijn vorige avatar toch ook gemaakt? Ik vond 'm erg mooi. Ik dacht dat jij dus al veel langer wist hoe het werkt.
Kun je dat even toelichtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel vind ik dat de lim wat meer kan corrigeren qua densiteit en compositie.![]()
En dat is waar ik vastloop, want dat kost me momenteel teveel tijd.
Ik doe het perfect of niet.![]()
Alleen dat schuddende kontje van jou vind ik het dan niet helemaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben hem nog niet vergeten hoordie slappe vering ben ik al wel helemaal vergeten
![]()
burn avatars ruleZ![]()
dit was al 2e kansquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen dat schuddende kontje van jou vind ik het dan niet helemaal.
Maar je krijgt nog een tweede kans.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:51 schreef greedkillingz het volgende:
Is iedereen al dood slapen![]()
voor de stervende onder ons : Rust zacht[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Joh, we waren net een feestje aan het plannen en kijken welke motor we gingen kopen met het geldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]voorlopig heb ik me een paar uurtjes geleden eerst weer uitgegraven.
Eventjes inhouden nog .... ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, we waren net een feestje aan het plannen en kijken welke motor we gingen kopen met het geld
Densiteit computerwereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
Kun je dat even toelichtenMisschien dat onze icons dan nog mooier worden
![]()
Densiteit? Aantal frames bedoel je ofzo?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En compositie? Ik knip altijd het meest belangrijke gedeelte uit het filmpje of maak gewoon van het hele filmpje een 60*60 i![]()
Het is ook maar waar je voor kiest in het geval van uitknippen.
In het geval van het filmpje van Raus zou ik kiezen voor een paar close ups, naar aanleiding van het handgebaar.
Het maakt het wel veel meer werk.![]()
En reken dat het onderwerp ook niet altijd in het midden hoeft te zitten.
Maar een 60Px avatar is niet ideaal om mee te spelen nee.quote:Kom er net achter dat ik hier ook een Rietvaerder reactie had kunnen postenDoe jij het dan
ondankbaar nest
![]()
Ach ja, voor sommigen onder ons is opbouwende kritiek ook gelijk een aanval.
Better change that for a better and easy life with lots of friends and love ones.![]()
(and not to use Rennies(r, copyright Trademark) in the future)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit was al 2e kans1e keer was perfect maar helaas niet gefilmd
![]()
![]()
Dat bochtje ken ik nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
An sich wel leuk om te zien dat iemand anders gewoon 5 seconden sneller is.![]()
[..]
Waarom denk je dat SM wedstrijden op een kart baan verreden worden?![]()
[..]
Ik dacht dat ik wel betrouwbaar was.
Weet je nog dat bochtje naar Dordt voor de Zeelandmeet?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat niet witte rook komt omdat ik kies voor een bepaalde instelling om op te slaan met een maximaal aantal kleuren. Volgens mij is dat in het burnfilmpje 32 kleuren en dan Dithered (weet niet of dat je wat zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook maar waar je voor kiest in het geval van uitknippen.
In het geval van het filmpje van Raus zou ik kiezen voor een paar close ups, naar aanleiding van het handgebaar.
Het maakt het wel veel meer werk.![]()
En reken dat het onderwerp ook niet altijd in het midden hoeft te zitten.
Maar een 60Px avatar is niet ideaal om mee te spelen nee.) Dan mag Imageready zelf uitzoeken hoe de kleuren worden opgeslagen. Als ik meerdere kleuren laat opslaan dan wordt het bestand te groot
Wat jij zegt kost idd allemaal teveel moeite met dat inzoomgedoe, tenzij daar nog iets makkelijks voor is in Imageready wat ik nog niet heb ontdekt
Dat had ik net wegge-edit, vond het niet waard om weer erover te beginnenquote:![]()
Ach ja, voor sommigen onder ons is opbouwende kritiek ook gelijk een aanval.
Better change that for a better and easy life with lots of friends and love ones.![]()
(and not to use Rennies(r, copyright Trademark) in the future)
![]()
Ik reed bocht uit 200 km/u.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef RB het volgende:
Dat bochtje ken ik nogje bedoeld die bocht waar ik je binnendoor voorbij ging
![]()
omdat je niet hard genoeg ging![]()
![]()
Van het weekend moest ik opnieuw inloggen, en omdat ik zoveel op M-F zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:15 schreef worldpimber het volgende:
Jij bent zelf ook niet echt standvastig he Pepijn, waarom nu weer het hondje als icoon?En waarom straks weer met Worldbeater posten
Zoveel vragen![]()
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
deed ik daar per ongeluk met WB.
chelloquote:
Ich habe jetzt keine e-mail berichte von ihnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:31 schreef RB het volgende:
chello
Die kanzen zijn al vergeven.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
Middag
Straks ff naar postkantoor en het kenteken van de CR op naam zetten, dan door naar ADL en dan heb ik morgen om 14:00 uur die plaat in huis en dat zou betekenen dat ik morgen misschien wel die CR op kan halen![]()
Moet ik alleen wel optijd in Dordt terug zijn anders kan het pas een vrijdag ofzoOf zaterdag
Of weetje we zien wel
Kan ff duren hotmail===>> chelloquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ich habe jetzt keine e-mail berichte von ihnen.![]()
![]()
[..]
Die kanzen zijn al vergeven.![]()
Hoe eerder je dat ding ophaalt des te eerder je sterft, dat weet je heH?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
Middag
Straks ff naar postkantoor en het kenteken van de CR op naam zetten, dan door naar ADL en dan heb ik morgen om 14:00 uur die plaat in huis en dat zou betekenen dat ik morgen misschien wel die CR op kan halen![]()
Moet ik alleen wel optijd in Dordt terug zijn anders kan het pas een vrijdag ofzoOf zaterdag
Of weetje we zien wel
Komt wel goed, moeten maar ff kijken. Moet morgen weer naar DIemen, mits ik op tijd thuis ben cq die plaat kan halen (kan mijn moeder of vriendin trouwens ook wel doen, kan ik dus morgen de CR ophalen, Moet alleen om 7 uuu weer thuis zijn om te trainenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schiet toch'es op met die plaat, het is al dinsdag.
![]()
![]()
En ik heb vanochtend vrij genomen om een beetje mooi weer te pikken morgen.![]()
U bent inplanbaar, dat wel.![]()
En door uw bezoekje van zondag en overdracht van papieren kunnen we het nu ook iedere avond van de week doen na morgenmiddag.![]()
Yep, kan nie wachte op het moment dat ik op mijn rug lig en de eeuwige jachtvelden mag begrzenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe eerder je dat ding ophaalt des te eerder je sterft, dat weet je heH?
Enjoy!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:39 schreef Makster het volgende:
Yep, kan nie wachte op het moment dat ik op mijn rug lig en de eeuwige jachtvelden mag begrzen
Hij is dan ook nu uit de verzekering gehaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:39 schreef Makster het volgende:
Gelijk ff een verzekering cheffen vanavond of morgen, wel zo leuk als ik met dat ding onderweg ben
Wave brakings kopen terwijl je met die anderen nog niet eens op de grens kunt remmen, misschien moet je daar eerst mee leren remmen voor je....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
UPDATE !! tot nu toe komen de Wave Brakings op 230 euro per stuk
![]()
scheelt tot nu toe meer dan 30 euri![]()
gaat echt stukken beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:44 schreef hicham het volgende:
Hoop echt dat het goed gaat met OPM dan, geen leuk begin van z'n vakantie zo snotterend
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
UPDATE !! tot nu toe komen de Wave Brakings op 230 euro per stuk
![]()
scheelt tot nu toe meer dan 30 euri![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wave brakings kopen terwijl je met die anderen nog niet eens op de grens kunt remmen, misschien moet je daar eerst mee leren remmen voor je....![]()
Kan je ff online komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
gaat echt stukken beternog steeds een beetje koppijn en snotterig, maar ach...komt goed
Schijf ietwat krom en prijsverschil met normale schijven is laag dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef ZX-7R het volgende:niet om het een of ander, maar vanwaar deze pr0n drang
las al eerder iets over allerlei pimp accs?? kan me niet herinneren dat je dat had bij je VFR? niet dat het erg is, bij deze Blade
We hebben jou ook gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef ZX-7R het volgende:
ahh, logisch dusik heb een beetje gemist de laatste tijd...
dat is nou een echtequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wave brakings kopen terwijl je met die anderen nog niet eens op de grens kunt remmen, misschien moet je daar eerst mee leren remmen voor je....![]()
![]()
![]()
Doe mij ook zo een setje
![]()
Altijd als ik jou quote zie ik lege spaties in je reactie staan, maar die komen er toch niet door... waarom doe je datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is nou een echtereactie
![]()
nou eigenlijk meer een noodzaak dan pimp drangquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
gaat echt stukken beternog steeds een beetje koppijn en snotterig, maar ach...komt goed
[..]niet om het een of ander, maar vanwaar deze pr0n drang
las al eerder iets over allerlei pimp accs?? kan me niet herinneren dat je dat had bij je VFR? niet dat het erg is, bij deze Blade
Jaaah, maar telkens als ik vraag welke dag ik nou moet komen flipt hicham omdat ie denkt dat er een boeing overkomtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen planer is wel degelijk een plan
tis alleen een beetje in het 100 gelopen door snotneuzen enzo
en dus 2 dagen later dan gepland
Het enige plan wat we hebben is woensdag vertrekken en zaterdag terugkomen toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen planer is wel degelijk een plan
tis alleen een beetje in het 100 gelopen door snotneuzen enzo
en dus 2 dagen later dan gepland
hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaah, maar telkens als ik vraag welke dag ik nou moet komen flipt hicham omdat ie denkt dat er een boeing overkomtIk wil gewoon weten of ik eventueel donderdag of vrijdag langs kan komen en of ik jullie dan kan zien daar
![]()
En weer die spaties en enters hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij is gewoon bang dat als jij later komt dat ie de tering zooi thuis ook mee moet opruimen die jij achtergelaten heb
jij ben volgens mij de enige die het opvaltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En weer die spaties en enters he
Maar ik ben heel netjes hoor, scheef beeld enzo
Ouwe lulleh moterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pimp drang had ik bij VFR ook welmaar daar was niet veel aan te doen en ook niet veel voor te krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ouwe lulleh moter
Was ook te zien in de wensenlijst van VFR rijders in dat verslag van motorfreaks. "optionele - in kleur gespoten - koffers, een groter windscherm"
Waren ze volgens mij de vorige keer ook al, dingen waren niet te vreten en de katten kwamen zelfs op mijn cola af. De geur kwam ze zeker bekend voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zeg dat maar wanneer je daar weer bolletjes kaas zit te vrete
![]()
Volgende keer komt je beleg rechtstreeks vanuit de kattebak![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zeg dat maar wanneer je daar weer bolletjes kaas zit te vrete
![]()
Volgende keer komt je beleg rechtstreeks vanuit de kattebak![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Waren ze volgens mij de vorige keer ook al, dingen waren niet te vreten en de katten kwamen zelfs op mijn cola af. De geur kwam ze zeker bekend voor![]()
Kim vond m'n zweetvoeten wel lekker ruiken, douchen zal ik dus nooit meer doen als ik bij jullie komquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
een keer douchen helpt ook wel![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
zo ziet de keuken er nu uit bij onze lims![]()
klik
Tnx popijn
Als ik een filmpje download van Groothoofdjûhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:04 schreef worldpimber het volgende:
Het lijkt allemaal zo makkelijk <-- downloaden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik
Tnx popijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:Gewoon de vorige bike van Jesse gespot.
![]()
In fucking Mijdrecht nog wel.....![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
Maar er zijn wel veel ZXR'en die dat paars/blauwen hebben.![]()
Hele slechte run zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Ah, bij die beroemde motorzaak?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:18 schreef hollander172 het volgende:
Die andere.
Maar dat snapte je vast wel.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef bwt het volgende:
Hele slechte run zeg.
lijkt wel een stoere jongen die denkt gas te kunnen geven.En het gaat niet eens heeel snel, wel scheef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien waren ze even van motor gewisseld.![]()
En normaal trek je zo'n ding juist vanuit stilstand omhoog als je een beetje snel wil vertrekken.![]()
Ik denk dat zijn linkerhand op de koppeling niet helemaal communiceerde met het gashandle.![]()
Weet ik veel waar ie hem gekocht en weer verkocht heeft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, bij die beroemde motorzaak?![]()
Enn die zwarte was ik alweer vergeten moet ik je zeggen.![]()
![]()
![]()
Ding zou ik ook uit duizenden herkennen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef hollander172 het volgende:
Kan niet missen natuurlijk, zag ineens een groene K erop zitten.
die jongen kwam uit A'damquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:Gewoon de vorige bike van Jesse gespot.
![]()
In fucking Mijdrecht nog wel.....![]()
zo ziet het er bij ons elke dag uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik
Tnx popijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
Nou ja die K voorop bedoel ik, moest ook mijn ogen op de weg houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, een groene K
[afbeelding]
Ik heb maar heel kort een blik kunnen werpen maar door die K wist ik het meteen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
homo, jahmet zwarte haren, was een aziaat...
Is gewoon virtual hosting hoor, dus server staat niet bij onsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik een filmpje download van Groothoofdjûhloopt dan bij Hicham de MSN wat trager?
![]()
Ennnn het ziet er zo makkelijk uit, waarom denk je dat hij zijn onderkuip mist?![]()
quote:
Ik was die blauwpaarsachtige juist vergetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:09 schreef hicham het volgende:
Kunnen we niet nu meteen vertrekken trouwens OPM, tis een lekkere warme zomeravond
Misschien ook maar een zonsondergang- / nachtrit in Duitsland plannen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]morgenavond wordt het nog beter
krijg er alweer zin an
![]()
Heb ik ook gedaan, ik zeg verstandigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:07 schreef yup het volgende:
IK WIL MOTORRIJDEN
Donderdag 16:00 weer lekker lessen
Vraagje: is het verstandig in de winter motor te halen ? Volgens mij gaan de prijzen dan aardig zakken toch ?
Zowiezo ben ik niet een poser die gelijk wilt showen voor de rest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ik zeg verstandigLet wel dat je in de winter uiteraard niet wild kan doen en erg moet oppassen, daarentegen leer je wel gelijk rijden in kut omstandigheden, in de lente gaatt er dan een wereld voor je open
En idd in de winter kelderen de prijzen
![]()
Rijden klinkt goed, maar posen en rijden is beter. Probleem is dat het ff alle twee niet luktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef yup het volgende:
[..]
Zowiezo ben ik niet een poser die gelijk wilt showen voor de rest.
RIJDEN MOET JE VERDOMME NOG AAN TOE
Ik wil een GS500 challenge, die met kuip enzo. Mooi, goedkoop betrouwbaar.
Met de waggie heb ik ook leren rijden in de meest bizarre omstandigheden(sneeuwde herinner je je dat nog ?)
Waarom niet gelijk een R1 op 25 kw en stiekem begrenzer eraf. Dan ben ik pas de bomquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Rijden klinkt goed, maar posen en rijden is beter. Probleem is dat het ff alle twee niet lukt![]()
Maar waarom niet een ZXRVerkoop die crap sjonnie BMW en koop echt speelgoed
Een waggie is voor losers die bang zijn uit de bocht te vliegen
Wa+ dacht ik, maar achteraf WA.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef Makster het volgende:
Avond, net ff online zitten kijken voor het verzekeren van de CR.
WA kost me 7 euro per maand![]()
WA+ kost me 14 euro per maand![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe heb had jij de CR verzekerd Pep
Die 25 kw uitdraai kan wel problemen zorgen dude. Had een topic op motor-forum gezien helaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
Yup, online motorwinkel met laarzen vanaf 19,95.![]()
Motortjes benne goedkoper naarmate ze langer te koop staanen die kans heb je het meeste in de winter.
![]()
En de motor gewoon 25 kw doen met uitdraai, zie het steeds vaker.
Meer en leukere keuzes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |