abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:14:10 #51
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118729
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:12 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Wrong

Second best is like being there first row seeing and believing everything but never taking part in it.

Dat is pas pure woede en onmacht. Zo dichtbij zijn maar er net niet zijn.... dan kun je naar mijn idee beter nog niet eens in de picture zjin
Ja, maar ik denk dat ik eindelijk op het moment ben aangekomen dat ik mijzelf niet meer zie als "Wannabe-boyfriend", zie mijn eerdere post
pi_30118742
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef Scorpie het volgende:
gast, uit eigen ervaring spreek ik als ik zeg dat je weg moet wezen, je maakt jezelf gek, en bij mij ging het zover dat ik dus echt in een dipje kwam...probeer dat te vermijden!

Been there, glad I got out in time

Nou ja, in time, gelukkig niet te lang en te diep genoeg om mezelf kapot te maken
M'n signature, wat doe je :{
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:15:05 #53
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118747
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij gaat haar eerst zo hard zoenen en beffen en daarna neuken in dat tentje, dat wil je niet weten.

... leuk vooruitzicht toch? ...
Ik denk dat ik mijzelf beter ken als dat jij mij kent
pi_30118799
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:13 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik waardeer je bezordheid en je mening..
Maar ik heb er zelf een idee over dan mijn voorval uniek is, Ook na het gesprek wat we vanmiddag hebben gehad, denk ik dat ik er aan de andere kant van het bootje uitgeklommen ben, ik wil het gewoon nog een kans geven, of nee, dat zeg ik verkeerd..

Ik wil gewoon op dit spoor blijven, ik wil haar beste vriend blijven, en ik wil haar beste vriend zijn, en ik wil dat zij mij ook zo ziet, als een broer.

Dan zijn er geen problemen meer toch? enige wat ik nog moet doen is een ander meisje vinden, en ik denk niet dat er veel op mijn toekomstige ICT opleiding rondlopen, but I'll live I guess
Je bent niet Uniek, heb zelf ook dat gezegd tegen haar en mezelf, over dat broer en zus gedoe, en ging toch dwars zitten, doe ook ICT opleiding, en pas na de breuk met haar heb ik mijn huidige vriendin leren kennen....2.5 jaar nu, en geloof me, ik heb het VEEL beter getroffen dan met mijn *ex* beste vriendin...waar ik hele diepe gesprekken mee had...maar het ging niet meer, en als het niet meer gaat, gaat het niet.

Als jij zegt, dat je het trekt, prima. Maar komt er een tijd dat je gevoel begint te zeggen dat je het niet meer trekt en dat je bereid bent het bijltje erbij neer te gooien, mijn tip: geef toe, kies voor jezelf, tis het niet waard, die shitnaz is het niet waard om jezelf zoveel pijn voor te doen, er zijn nog zat anderen......

Hoop dat het bezinkt, maar als je net zo eigenwijs bent als mij dan moet je er zelf achter komen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2005 01:17:32 ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:17:15 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30118803
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:15 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mijzelf beter ken als dat jij mij kent
ik denk dat je je daarin nogal vergist omdat ik misschien meer ervaring heb met dit leven dan jij. jij gaat neuken en je gaat mans genoeg zijn om dit toe te geven. de eerste avond hang je al bronstig over haar heen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30118823
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:14 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Been there, glad I got out in time

Nou ja, in time, gelukkig niet te lang en te diep genoeg om mezelf kapot te maken
Ik ging net iets te ver dan goed voor me was....maar dat was een leermoment
pi_30118826
Dude

Ik dacht ook niet de vriend, dan maar een goeie vriend.

Maar dan word je iemand waarmee ze alles bespreekt, en goed mee kan praten en leuke dingen doet. Maar knuffelen, zoenen en alle intieme dingen, die niet of worse die doet ze met een ander. En dan vrolijk met jou bespreken later hoe leuk het was. Waarom, omdat vrouwen hard zijn, ja dat ook en omdat jij die keuze hebt gemaakt om als vrienden om te gaan wat zij wel kan maar jij niet omdat diep van binnen je haar gewoon leuk vindt en nooit tevreden zal zijn met beste vriend.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:19:45 #58
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118856
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat je je daarin nogal vergist omdat ik misschien meer ervaring heb met dit leven dan jij. jij gaat neuken en je gaat mans genoeg zijn om dit toe te geven. de eerste avond hang je al bronstig over haar heen.
Ik waardeer je mensenkennis, maar ik ben toch echt anders, dit gaat niet gebeuren, waarom denk je dat ik nu zo hard probeer deze relatie te blijven houden, zoals hij nu is? alleen dat ik het accepteer? niet om alles in 1 nacht weg te neuken hoor, ik ben zover dat ik niet meer haar "wannabe-boyfriend" ben, maar haar "Broer" en ik ben erachter gekomen dat zij er ook zo over denkt
pi_30118871
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ging net iets te ver dan goed voor me was....maar dat was een leermoment
* Viper_74 *hand schudt*

Same here, naar mijn idee ben ik er ook te ver in gegaan maar op dat moment is het zo moeilijk afstand te nemen/doen

Later kun je jezelf wel maarja, liefde maakt blind en soms loop je dan als een dom hondje achter iemand aan. En het lijkt wel of dat soms versterkt wordt als iemand niet wil omdat je dat niet kan hebben of omdat je denkt meer moeite moet gaan doen (of juist afstand nemen en rustiger aan) terwijl dat gewoon niet werkt.
pi_30118874
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:18 schreef Viper_74 het volgende:
Dude

Maar dan word je iemand waarmee ze alles bespreekt, en goed mee kan praten en leuke dingen doet. Maar knuffelen, zoenen en alle intieme dingen, die niet of worse die doet ze met een ander. En dan vrolijk met jou bespreken later hoe leuk het was. Waarom, omdat vrouwen hard zijn, ja dat ook en omdat jij die keuze hebt gemaakt om als vrienden om te gaan wat zij wel kan maar jij niet omdat diep van binnen je haar gewoon leuk vindt en nooit tevreden zal zijn met beste vriend.
Precies!! Die onmacht! Die verhalen over de romantische avonden waar jij NIET bij hoort! Dat is zo verstikkend, dat doet zoveel pijn, niet normaal!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:21:14 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30118882
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:19 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik waardeer je mensenkennis, maar ik ben toch echt anders, dit gaat niet gebeuren, waarom denk je dat ik nu zo hard probeer deze relatie te blijven houden, zoals hij nu is? alleen dat ik het accepteer? niet om alles in 1 nacht weg te neuken hoor, ik ben zover dat ik niet meer haar "wannabe-boyfriend" ben, maar haar "Broer" en ik ben erachter gekomen dat zij er ook zo over denkt
nee, dan vragen vrouwen namelijk niet om met je te kamperen. je ziet teveel vanuit jezelf. misschien denkt zij wel dat ze van je af is als ze een weekendje met je gaat neuken in een tent...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:21:24 #62
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118886
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:18 schreef Viper_74 het volgende:
Dude

Knuffellen doen we gewoon, dat hoort erbij, dat doet ze trouwens met veel vrienden, zo'n soort meisje is ze.

Zelf denk ik dat het wel goed loopt, nu we allebij doorhebben wat we voor elkaar betekenen, als ik nu alleen maar een ander meisje op mijn pad tegen kom, en haar om hulp vraag over hoe vrouwen in elkaar zitten, is het geverifeerd, denk ik
pi_30118895
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:20 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

* Viper_74 *hand schudt*

Same here, naar mijn idee ben ik er ook te ver in gegaan maar op dat moment is het zo moeilijk afstand te nemen/doen

Later kun je jezelf wel maarja, liefde maakt blind en soms loop je dan als een dom hondje achter iemand aan. En het lijkt wel of dat soms versterkt wordt als iemand niet wil omdat je dat niet kan hebben of omdat je denkt meer moeite moet gaan doen (of juist afstand nemen en rustiger aan) terwijl dat gewoon niet werkt.
Damn dude, zo herkenbaar, ik ben eerst half/half vriendje geweest, vervolgens steunpilaar, vervolgens de jongen die ziek in zijn hoofd was (volgens haar) en nu ben ik een normale vriend die af en toe met haar ouwehoert
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:22:57 #64
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118919
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, dan vragen vrouwen namelijk niet om met je te kamperen. je ziet teveel vanuit jezelf. misschien denkt zij wel dat ze van je af is als ze een weekendje met je gaat neuken in een tent...
Ik ken haar ook blijkbaar beter dan jou, we hebben hier al zoveel andere momenten voor gehad, zoveel andere momenten dat ze van mij af kan zijn, waarom nu? waarom nu we net allebij doorhebben wat we voor elkaar betekenen? waarom nu net alles weer op rolletjes lijkt te lopen?
pi_30118938
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat zij dit zou willen dan?
pi_30118941
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:19 schreef Orealo het volgende:

[..]

Je bent niet een broer, je bent een wannabeboyfriend, althans die indruk heb ik door de manier waarop je reageert en er mee omgaat

Je wil broer zijn, dat geloof ik graag, maar je bent het nu gewoon niet, omdat je dat gevoel hebt.

Geef toe, je zou graag tegen d'r aan kruipen, knuffelen en naast d'r slapen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:24:04 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30118954
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:22 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik ken haar ook blijkbaar beter dan jou, we hebben hier al zoveel andere momenten voor gehad, zoveel andere momenten dat ze van mij af kan zijn, waarom nu? waarom nu we net allebij doorhebben wat we voor elkaar betekenen? waarom nu net alles weer op rolletjes lijkt te lopen?
geloof me nou maar. kamperen doe je als je wil neuken zonder dat anderen daar last van hebben, want die doen hetzelfde. we spreken elkaar na je tripje.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:24:57 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30118978
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat zij dit zou willen dan?
kamperen is het keyword. anders ga je lekker taartjes eten bij de bijenkorf...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:25:55 #69
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30119003
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Je bent niet een broer, je bent een wannabeboyfriend, althans die indruk heb ik door de manier waarop je reageert en er mee omgaat

Je wil broer zijn, dat geloof ik graag, maar je bent het nu gewoon niet, omdat je dat gevoel hebt.

Geef toe, je zou graag tegen d'r aan kruipen, knuffelen en naast d'r slapen
Ik zou het zo graag doen, maar ik doe het niet
We gaan van 9 tot 11 september(over 10 (eigenlijk 9) dagen) , als jullie willen kan ik hier posten hoe het is gegaan, ik heb nu echt het gevoel dat dit goed loopt man, echt
pi_30119008
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Damn dude, zo herkenbaar, ik ben eerst half/half vriendje geweest, vervolgens steunpilaar, vervolgens de jongen die ziek in zijn hoofd was (volgens haar) en nu ben ik een normale vriend die af en toe met haar ouwehoert

zeg maar niks dan verder

Ik heb sinds zaterdag geen contact meer gehad, can't say I feel like it. En hoe erg ze me miste, hoe graag ze me zag, dat blijkt allemaal zo waar te zijn als je na 4 dagen niks laat horen

Heb d'r gister ook maar van me msn lijst gepleurd
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:27:07 #71
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30119026
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

We gaan daar kamperen omdat het een 3 daags evenement is, en we er 3 dagen heen gaan, ze heeft zelfs zelf het idee geopperd om er een tent bij te pakken, ik had al bijna 2x een 1persoons-hotel kamer geregeld
pi_30119033
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:21 schreef Orealo het volgende:

[..]

Knuffellen doen we gewoon, dat hoort erbij, dat doet ze trouwens met veel vrienden, zo'n soort meisje is ze.

Zelf denk ik dat het wel goed loopt, nu we allebij doorhebben wat we voor elkaar betekenen, als ik nu alleen maar een ander meisje op mijn pad tegen kom, en haar om hulp vraag over hoe vrouwen in elkaar zitten, is het geverifeerd, denk ik
my story, for your information:

contact... leuk... sex.... relatie..... stap terug.... vrienden......knuffelen/sex* (alleen als zij wou natuurlijk) ....... ik
pi_30119042
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:26 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

zeg maar niks dan verder

Ik heb sinds zaterdag geen contact meer gehad, can't say I feel like it. En hoe erg ze me miste, hoe graag ze me zag, dat blijkt allemaal zo waar te zijn als je na 4 dagen niks laat horen

Heb d'r gister ook maar van me msn lijst gepleurd
been there, done that. Over een jaar ofzo gaat het wel weer en ga je weer onwennige gesprekken houden. Voor je het weet ben je weer "bekenden"....hoe pathethic dat ook is.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:27:57 #74
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30119051
quote:

[..]

geloof me nou maar. kamperen doe je als je wil neuken zonder dat anderen daar last van hebben, want die doen hetzelfde. we spreken elkaar na je tripje.
Ok, maar ik heb vertrouwen in mijzelf, meer dan ooit tevoren
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:28:39 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30119067
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Orealo het volgende:

[..]

We gaan daar kamperen omdat het een 3 daags evenement is, en we er 3 dagen heen gaan, ze heeft zelfs zelf het idee geopperd om er een tent bij te pakken,
ja dat zeg ik toch de hele tijd. ik ben benieuwd of je sterk genoeg bent.
pi_30119070
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik zou het zo graag doen, maar ik doe het niet
We gaan van 9 tot 11 september(over 10 (eigenlijk 9) dagen) , als jullie willen kan ik hier posten hoe het is gegaan, ik heb nu echt het gevoel dat dit goed loopt man, echt
En toch kan je neit in de toekomst kijken. Je gaat momenten krijgen waarop je denkt van "En als ik haar nu een zoen geef,.....wat dan?"

Trust me, its not worth it.
pi_30119073
Tja, ach je moet het zelf weten.

Bekijk het zo, je zegt nu van ja en dat gebeurt niet enzo, als je zoveel willpower hebt, als je het zo goed weet en je zo goed weet in te houden, dan zou je afstand nemen. Zolang je dat niet doet, dan sta je er te dicht op en geef je er teveel om
naar mijn idee
pi_30119095
quote:

[..]

Misschien kickt ze wel alleen op zijn verliefde aandacht en drijft ze dat op de spits
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:30:06 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30119104
wat is het probleem om je een weekend lang lekker uit te leven en daarna te begrijpen dat het voorbij is?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:30:11 #80
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30119106
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

my story, for your information:

contact... leuk... sex.... relatie..... stap terug.... vrienden......knuffelen/sex* (alleen als zij wou natuurlijk) ....... ik
Had de persoon in kwestie ook al een vriendje op het moment van sex....relatie?
Wilden jullie het allebij? de sex, en de relatie?

Sex willen we sowiso allebij niet want zij heeft al een vriendje, en ik voel me nu echt ook een 'broer' voor haar, en het spijt me trouwens voor je dat het voor jou zo is afgelopen, ik hoop niet dat ik in je voetsporen mag treden, al denk ik ook niet dat dit zal gebeuren
pi_30119112
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:28 schreef Viper_74 het volgende:
Tja, ach je moet het zelf weten.

Bekijk het zo, je zegt nu van ja en dat gebeurt niet enzo, als je zoveel willpower hebt, als je het zo goed weet en je zo goed weet in te houden, dan zou je afstand nemen. Zolang je dat niet doet, dan sta je er te dicht op en geef je er teveel om
naar mijn idee
Ik weet nog wel dat ik zelf in die tijd ook niets aannam van anderen, en er veel te dicht opzat, en ook dacht "ik kan die beste vreind wel zjin"

Nou, no way he, is me mooi niet gelukt, en geloof me, ik heb heeeeeeeel veel willpower, en ben heel koppig

en zo krampachtig proberen deze omgangsvorm in stand te houden is ook niet gezond natuurlijk
pi_30119137
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien kickt ze wel alleen op zijn verliefde aandacht en drijft ze dat op de spits
Dat ook. alle vrouwen houden van aandacht.
pi_30119138
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

been there, done that. Over een jaar ofzo gaat het wel weer en ga je weer onwennige gesprekken houden. Voor je het weet ben je weer "bekenden"....hoe pathethic dat ook is.
Tja ach

Whatever doesn't kill you makes you stronger

Klopt, jammer dat je het nooit zo goed leert dat je het van te voren ziet aankomen. Altijd achteraf dit en dat, en tuurlijk je leert ervan en misschien dat je het ooit wat eerder ziet dan daarvoor het geval was, en wat doe je dan..... keihard negeren en denken dat het nu wel gaat, omdat het nu 'anders' is, jezelf overtuigen dat dit anders is
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:32:05 #84
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30119156
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het probleem om je een weekend lang lekker uit te leven en daarna te begrijpen dat het voorbij is?
Ik wil niet dat het voorbij is, ik wil haar 'broer' blijven, dat is mijn motivatie om dit idee er bij mij in te stampen, want 'meer' kan hiet niet worden, die plaats is bezet.

En naar mijn idee zit het er nu aardig in, ik weet dat er niks gaat gebeuren, omdat we allebij willen dat er niks gebeurd, en zodoende zal er ook niks gebeuren
pi_30119177
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat ook. alle vrouwen houden van aandacht.
Klopt

funny, the way woman work

Als je ze aandacht geeft en lief behandeld word je een beste vriend of spelen ze met je. Als je ze lomp behandelt en afscheept dan hebben ze interesse en willen ze je

Maar goed je moet het ook weer niet te erg to hard to get spelen want dan is de lol er na een tijd ook vanaf, je moet net in het interesse gebied blijven
pi_30119180
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:31 schreef Viper_74 het volgende:

[..]
Whatever doesn't kill you makes you stronger
Precies mijn motto in die tijd! Jij komt er wel
pi_30119200
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef Orealo het volgende:
Sex willen we sowiso allebij niet want zij heeft al een vriendje, en ik voel me nu echt ook een 'broer' voor haar
Dus als zij jou bestijgt, sla je haar van je af?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:34:17 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30119202
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:32 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik wil niet dat het voorbij is, ik wil haar 'broer' blijven, dat is mijn motivatie om dit idee er bij mij in te stampen, want 'meer' kan hiet niet worden, die plaats is bezet.

En naar mijn idee zit het er nu aardig in, ik weet dat er niks gaat gebeuren, omdat we allebij willen dat er niks gebeurd, en zodoende zal er ook niks gebeuren
je ziet haar dus als zus en wordt niet geil als je haar (naakt) tegen je aan hebt liggen?
pi_30119210
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:32 schreef Orealo het volgende:

[..]

Subtiele hint: zie je nou hoe hard je jezelf moet overtuigen dat meer er niet inzit? Je bent er duidelijk niet overheen, en dan is het juist moeilijker een vriend te zijn...
pi_30119234
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Subtiele hint: zie je nou hoe hard je jezelf moet overtuigen dat meer er niet inzit? Je bent er duidelijk niet overheen, en dan is het juist moeilijker een vriend te zijn...

Hello, wake up and smell the coffee

Wat hij zegt dus

2 ervaren knuppels
pi_30119266
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:35 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Hello, wake up and smell the coffee

Wat hij zegt dus

2 ervaren knuppels
Ach, als hij net zo koppig is als ons dan heeft het geen nut, laten we wat tips geven om zijn verdriet te overkomen zodra hij met haar breekt
pi_30119295
Ach, scorpie en ik leren het ook niet

Wij zouden moeten weten dat je toch niets van anderen aanneemt, al zegt heel FoK dat je nu niet slim bezig bent. In hard terms, who gives a fock, jij denkt het te weten, jij hebt jezelf overtuigd, jij zal het straks wel merken.
pi_30119326
Wat wij eigenlijk proberen te zeggen, No hard feelings mate. Wij hebben gelijk, en in jou situatie heb jij ook gelijk (vanuit jou perspectief dan).

Dit is toch iets wat iedereen persoonlijk moet meemaken
pi_30119331
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:38 schreef Viper_74 het volgende:
Ach, scorpie en ik leren het ook niet

Wij zouden moeten weten dat je toch niets van anderen aanneemt, al zegt heel FoK dat je nu niet slim bezig bent. In hard terms, who gives a fock, jij denkt het te weten, jij hebt jezelf overtuigd, jij zal het straks wel merken.
Amen
pi_30119371
Zal de leeftijd ook wel zijn.

Scorp en ik zijn beide 22+
TS is rond de 18

en die paar jaar kunnen veel uitmaken, dan bedoel ik niet hoeveel 'hoeren' je al gehad hebt maar gewoon geestelijk en op relatie gebied.

Ach ja, wijze les die die vroeg gehad heeft dan
pi_30119479
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Amen
Lijkt wel de kneusjesclub zo onderhand
pi_30119523
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:42 schreef Viper_74 het volgende:
Zal de leeftijd ook wel zijn.

Scorp en ik zijn beide 22+
TS is rond de 18

en die paar jaar kunnen veel uitmaken, dan bedoel ik niet hoeveel 'hoeren' je al gehad hebt maar gewoon geestelijk en op relatie gebied.

Ach ja, wijze les die die vroeg gehad heeft dan
Ik was ook 18 toen ik het meemaakte, en ben idd veel volwassener geworden sindsdien, geestelijk en op relatiegebied vooral, nu al 2.5 jaar de ideale relatie
pi_30119524
niet lullen vrouw, dat komt allemaal door jullie
pi_30119530
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Lijkt wel de kneusjesclub zo onderhand
En altijd moet een vrouw weer die wonden opentrekken...je wordt bedankt!

woensdag 31 augustus 2005 @ 01:50:08 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30119543
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik was ook 18 toen ik het meemaakte, en ben idd veel volwassener geworden sindsdien, geestelijk en op relatiegebied vooral, nu al 2.5 jaar de ideale relatie
joh... écht waar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')