abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30063965
ok, here we go..

Ik ken dus een meisje, iets langer dan een jaar nu, alles ging vanaf begin van het jaar wel goed, zochten vaak contact met elkaar, maar het klikte niet, van haar kant dan, ik klikte zoveel dat ik gevraagd werd als electriciteitskabel..

Wat ups en downs, maar nooit echt ruzie gehad, of een heftig gesprek, alleen goeie discussie's, tot ik er op een gegeven moment achterkwan dat ze sinds kort (ik kende haar toen 5 maanden) een vriend had, ik dacht dat de wereld als een baksteen op mijn hoofd viel, maar ben er langzaam overheen gekomen.

We hebben het er (lichtelijk) over gehad, en besloten beste vrienden te worden, dus inplaats van liefde koos ik voor gezelligheid.
Over de maanden heen, zijn we echt gewend aan elkaar, we zijn een soort broer en zus geworden, maar het blijft gewoon spoken door mijn hoofd.
Ik probeer het eruit te zetten, en ik zeg constant tegen mijzelf "Misschien is het zo wel beter, ja, het is beter zo, beste vrienden zijn" Maar mijn hersennen luisteren niet,die weet wel beter blijkbaar

Ze zei "Ja, wie weet, ooit!" en sinds dien heb ik nog geen eens gekeken naar een ander meisje, want ja, wie weet, ooit!

De laatste tijd is het contact weer wat toegenomen, en ik voel mezelf weer net als in het begin, een voltmeter zou spontaan ontploffen als hij zou proberen mij te meten..
Nu gaan we volgend weekend naar een 3daags evenement, en slapen daar in een 2persoonstent, haar vriend is het hier volgens mij niet helemaal mee eens, want hij kent mij tenslotte niet, dat snap ik wel.

Maar daar ben ik ook niet echt bang voor, ben meer bang voor mijzelf, wat nou als, ik blijf het tegen mijzelf zeggen, maar er word niet geluisterd.. ik ken mijzelf goed genoeg dat ik geen rare dingen ga doen, maar er zullen denk ik ook wel long-term-effects zijn van dat hele gedoe.

Ik zie er trouwens ook wel een lichtpuntje in, dit alles is weer een stap dichterbij volwassenheid!

Ik wil hun geluk ook niet verstoren, hell no! Ze is gelukkig zo, ik moet het alleen ergens anders vandaan halen,
Ik weet dat het misschien wel eens tijd word om rond te kijken, maar ik wil een ander meisje ook niet 'second best' later voelen.

Wat nu? Ik kan geen pakkende vraag bedenken om hieronder neer te zetten, ik wou het gewoon even van me aftypen.

Bedankt
pi_30064125
je bent een broer voor haar. overduidelijk. en dat zal niet veranderen. dat ze zegt "misschien ooit" is slechts een opmerking om van je af te komen en om niet keihard te zeggen dat ze je nooit zal zien als relatiemateriaal.

ik spreek uit eigen ervaring. en het klinkt hard en dat is het ook maar zet je eroverheen en ga verder met leven. dat bespaart je een hoop tijd en het is moeilijker gedaan dan gezegd. dat weet ik
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_30064650
Get over it.
pi_30065372
Ik zou me maar eens afvragen of deze vriendschap je kwelling waard is
pi_30065616
Het leven is klote. Ik herken het wel een beetje, en hoe vaker je elkaar ziet hoe meer je aan haar denkt. Te triest want je weet voor jezelf ook wel dat het nooit wat zal worden... Probeer eens een tijdje geen contact te zoeken met haar... na een tijdje denk je van zelf weer aan andere meisjes.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:51:45 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30065637
ik zou me maar eens gaan afvragen waarom je zo snel helemaal verlieft wordt en haar verstikt onder een deken waarmee je je eigen prille geluk kapot maakt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30067057
Ik wil niet al te vervelend doen, maar 'wie weet, ooit' is heel vaak iets dat meiden zeggen om het 'nee, nooit!' iets minder pijnlijk te laten lijken.

ps.. reel big fish?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_30067727
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:38 schreef innepin het volgende:
Ik wil niet al te vervelend doen, maar 'wie weet, ooit' is heel vaak iets dat meiden zeggen om het 'nee, nooit!' iets minder pijnlijk te laten lijken.

ps.. reel big fish?
Yep, dat was ook het eerste dat ik dacht. Sla je woordenboek Mars-venus/venus-mars er maar op na. Lastig taaltje hoor, dat Venus. In letterlijke zin hoor je wat je wil horen, maar ja das meestal niet wat er bedoeld word. Is het soort taal dat men ook wel in de regio Den Haag spreekt
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_30067971
Uhmzz om even uit een ander topic iets aan te halen:
quote:
Het belangrijkste van de laddertheorie is het gegeven dat mannen de andere sexe inschalen op één ladder, en vrouwen twee gescheiden ladders kennen: Een vriendschap- en een sexladder. Je kunt nauwelijks van de ene naar de andere ladder komen, en dat is het belangrijkste concept van de LT.

DeAngelo gaat helemaal niet in tegen de laddertheorie, hij maakt juist hetzelfde onderscheid tussen vriendschapsrelaties en sexrelaties. De Laddertheorie en DeAngelo zeggen beide dat 'goede vrienden' zijn met een vrouw GEEN opstap is naar een relatie (met sex dus) met die vrouw.

DeAngleo: 1) Vrouwen worden NIET aangetrokken door softe mannen die met ze praten, hun gevoelens delen, oftewel watjes.
2) Als een vrouw zich NIET tot jou aangetrokken voelt, worden jullie nooit meer dan 'goede vrienden'

Laddertheorie: Als een vrouw jouw inschaalt op de 'vriendschapsladder' kom je nooit op de 'sexladder'. Zelfs als je heel hoog staat op de vriendschapsladder, zo hoog dat je in de verleiding komt te denken dat je op de sexladder staat, sta je NIET op de sexladder en wordt je nooit meer dan 'goede vrienden'.
Lijkt me vrij duidelijk??
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 29 augustus 2005 09:34 schreef Gompy58 het volgende:

[..]
Is het soort taal dat men ook wel in de regio Den Haag spreekt
In regio DH is alles overduidelijk.
Als iemand je een kklijer noemt,.. is toch weinig onduidelijks aan lijkt me?

ofzo

tja ach er kunnen hier 100.000 mensen zeggen dat het niet slim is wat je jezelf aandoet en dat je afstand moet houden en bla bla, maar kijk nou eens naar jezelf, zou je dat advies nou echt opvolgen. Zoals ik al aangeef ken ik de situatie waarin je zit en hoeveel je ook tegen jezelf zegt dat het niet goed is of dat je afstand moet nemen, je doet het toch niet. Als je eenmaal iemand leuk vindt is het zo moeilijk om daar overheen te stappen.
M'n signature, wat doe je :{
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:14:08 #12
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30068336
Verliefde aandacht van een ander is altijd vleiend, ook als je zelf geen heil ziet in een relatie met diegene. En zolang jij die ander duidelijk hebt gemaakt dat je niks 'wil' kan je lekker onbezorgd genieten van al die aandacht - "hij hoeft niks te proberen, hij weet toch dat ik niks wil? Bovendien lijkt hij deze situatie niet erg te vinden, want hij heeft nog nooit wat geprobeerd."

Terwijl de verliefde persoon alleen maar verliefder wordt omdat ze toch buiten bereik blijft, maar wel constant denkt dat hij vorderingen maakt bij haar en haar uiteindelijk kan krijgen ( ).
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30068354
In other words

It's all focked up
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:18:59 #14
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_30068413
Als het er in de wereld er op aan komt is er maar 1 numero uno die regeert.
Dus ik zeg: Lieg, bedrieg, chanteer, manipuleer, intimideer, isoleer, etc..

"All is fair in love and war"

Doe eens niet zo moeilijk hierboven met ladders en andersoortig gelul.
Zodra een vrouw geïsoleerd is van haar peergroep en daardoor vatbaar is
voor suggestie is alles mogelijk.

Neuken boven je stand altijd mogelijk....
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_30068760
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef Neutrino het volgende:

niet als ze een vriend heeft en al een zo 'broer' relatie heeft met de TS.

het feit dat de TS en dat meisje met elkaar gaan slapen in een tent, waarvan de vriend van dat meisje niet eens weet wie de TS is zegt al genoeg. welke jongen laat z'n vriendin nou in een tent slapen met een andere jongen die hij niet eens kent? dus dat meisje heeft haar vriend sowieso vertelt hoe haar relatie met die jongen is en dat het niks meer is dan vriendschap.

sowieso vind ik stoken in een relatie not done. hoe zou je dat vinden als dat je overkwam? het klinkt misschien als een cliche maar zo zou je het ook eens kunnen bekijken.
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  maandag 29 augustus 2005 @ 11:34:01 #16
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_30069157
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:59 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

niet als ze een vriend heeft en al een zo 'broer' relatie heeft met de TS.

het feit dat de TS en dat meisje met elkaar gaan slapen in een tent, waarvan de vriend van dat meisje niet eens weet wie de TS is zegt al genoeg. welke jongen laat z'n vriendin nou in een tent slapen met een andere jongen die hij niet eens kent? dus dat meisje heeft haar vriend sowieso vertelt hoe haar relatie met die jongen is en dat het niks meer is dan vriendschap.

sowieso vind ik stoken in een relatie not done. hoe zou je dat vinden als dat je overkwam? het klinkt misschien als een cliche maar zo zou je het ook eens kunnen bekijken.
De kansen zijn nog niet bekeken. Immers is er nog steeds invloed vanuit de TS.
De dynamiek van relaties zijn constant aan verandering onderhevig. Iedereen weegt
zijn relatie vaak dagelijks onderbewust af. En juist deze afweging is beinvloedbaar
door meningen van anderen.

Stoken is niet not done. Het is altijd waard om te stoken als het je een voordeel op kan leveren.

Ik vind btw stoken een fout woord.. Het is nl meer: bijv de zgn vriend zijn financien ondermijnen door te zorgen dat hij ontslagen wordt. Wat dus weer invloed zal hebben op zijn vriendin. Waardoor je weer opmerking kan plaatsen als: "Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen... " etc etc etc....

En meer van dit soort ideeen....
  maandag 29 augustus 2005 @ 12:09:06 #17
67978 HenryHill
pi_30069524
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:34 schreef Neutrino het volgende:
Stoken is niet not done. Het is altijd waard om te stoken als het je een voordeel op kan leveren.

Ik vind btw stoken een fout woord.. Het is nl meer: bijv de zgn vriend zijn financien ondermijnen door te zorgen dat hij ontslagen wordt. Wat dus weer invloed zal hebben op zijn vriendin. Waardoor je weer opmerking kan plaatsen als: "Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen... " etc etc etc....

Dus je wou 'm niet eens laten verongelukken of z'n familie afmaken?
Nu serieus: wat klets je man.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30069528
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:34 schreef Neutrino het volgende:

De kansen zijn nog niet bekeken. Immers is er nog steeds invloed vanuit de TS.
De dynamiek van relaties zijn constant aan verandering onderhevig. Iedereen weegt
zijn relatie vaak dagelijks onderbewust af. En juist deze afweging is beinvloedbaar
door meningen van anderen.
nouja ik geloof daar dus niet in zoals ik net al zei. in de realiteit blijkt het namelijk bijna altijd te kloppen.
quote:

hoezo is 'stoken' niet erg?
en dit dan:
quote:
Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen...
klinkt echt walgelijk. sorry maar niemand vind het 'leuk' als er 'gestookt' wordt in zijn relatie wat uiteindelijke fatale gevolgen kan hebben.

en natuurlijk is het waard om te stoken in je eigen belang. dat ben ik met je eens. maargoed ik blijf bij m'n standpunt
- Michele Sciacca
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:10:09 #19
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_30071545
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 12:09 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dus je wou 'm niet eens laten verongelukken of z'n familie afmaken?
Nu serieus: wat klets je man.
En daarmee onverschreidt je dus de wet. (dus not done)

Dat jij mijn advies, dat gestript is van enige waarden en normen, niet serieus neemt kan ik respecteren. Ik geef niets om jouw goedkeuring.

Normaliter geeft men adviezen volgens een bepaald protocol... Ik trachte eens een ander soort advies te geven zonder inacht neming van waarden en normen.

De reacties hierop waren zeer boeiend... Ik dank u..
pi_30073799
Bedankt voor de reactie's! de meningen van anderen helpen mij mijn eigen mening bij te stellen en te vormen

Ik ga niks doen met die vriend, ik zou niet durven.
Ze is immers gelukkig met hem, dat is toch wat je wilt voor degene op wie je verliefd bent? ik ben blij voor haar, maar ergens in mijzelf word dat niet ge-accepteerd, ik moet dat zien te veranderen denk ik

Ik moet mijn geluk ergens vandaan halen, zij heeft het al
Maar toch, het is mijn andere zelf die het er daar niet mee eens is ;
pi_30073845
Genoeg geluld, Spits !

Blijkt dat ik toch weer gelijk heb, TS vrolijk mee lullen maar uiteindelijk gewoon weer lekker bij die meid blijven en hopen op meer.

Liefde, zo heerlijk voorspelbaar
pi_30074018
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef Neutrino het volgende:

volledig mee eens , als je iets wil, moet je erachteraangaan. En al dat moraalridderig geblabla van dat je niet mag stoken in een relatie, pfffffffff. Als het echt een goede relatie is, lukt dat toch niet. Alsof ze het bezit is van haar vriend, allesbehalve .
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_30074090
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Viper_74 het volgende:
Genoeg geluld, Spits !

Blijkt dat ik toch weer gelijk heb, TS vrolijk mee lullen maar uiteindelijk gewoon weer lekker bij die meid blijven en hopen op meer.

Liefde, zo heerlijk voorspelbaar
*sigh* afraid so, maar toch, ooit moet ik er van af, maar dat kan morgen ook nog wel, toch?
pi_30074131
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

stoken in een relatie, pfffffffff. Als het echt een goede relatie is, lukt dat toch niet.
Helemaal mee eensch.
Lukt het wel,.. was die andere relatie dus niks,..
maar dan niet gaan huilen als het niks wordt,.

Zoek een ander iemand die je de intimiteit en liefde kan geven waar je naar op zoek bent.
pi_30074743
Gewoon stoken , je hebt mijn zegen om het te doen en zij geeft een open schot op doel, (zij nodigt je uit in de hol van de leeuw Ze is dus eigenlijk best naief en niet wijs imho ) Ga er compleet voor en gooi alles in de strijd want je krijgt geen betere kans dan dit, Hoe dan ook als je alles op alles zet zul je genezen terug komen!

En dat zij een vriendje heeft die dit toe zou staan , wat een mietje

Veel succes

It's the first time together and I'm feelin kind of horny,
Conventional methods of makin love kind of bore me,
I wanna knock your block off, get my rocks off, blow your socks off, make sure your G
spots off.
I'll call ya big daddy and scream your name, matter fact I can't wait for your candy rain.
So which you sayin, I get my swerve on, bring it live, make it last forever, damn the kitty
cat is tied....
Uhh, daddy slow down your flow, put it on me like a G baby, nice and slow, I need a rough
neck mega
man dingle in a sec, who ain't afraid, pull my hands and spank me from the back.
No doubt, I'm the player that you're talkin about.
Uhh, but do you think you could really work it out.
I guarantee ya shorty is real, baby stick out, here comes the man of steel.

[ Bericht 6% gewijzigd door placebotje op 29-08-2005 16:21:11 ]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:21:29 #27
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_30083999
Sasuke, je hebt jezelf door continu ontkennen in een lastig parket gebracht; je hebt jezelf wijs gemaakt dat jullie 'voor elkaar broer en zus zijn'. Dat is niet zo, zij ziet jou als een broer, maar jij ziet haar nog steeds als 'het meisje'. Zoals half Fok! hier onderhand aangeland lijkt te zijn, welcome to the 'friends zone'.

Er zijn nog maar weinig mensen hieruit ontsnapt en geen van allen heeft daar zelf invloed op uit kunnen oefenen; dit moest allemaal vanuit het meisje komen. Wat je op dit moment het beste kunt doen, voor je eigen gemoedsrust, is het openlijk overleggen met je 'zusje'; zeker met de 2-persoons tent in het vooruitzicht. Geloof me als ik zeg dat je misschien wel heel moedig met z'n tweeën dat tentje induikt met zo'n instelling van 'er gaat niets gebeuren', maar op dat punt zijn héél véél mensen jammerlijk gefaald.

Je hebt als voordeel dat de klik er vanuit haar niet is, maar zeker door zo'n situatie wordt het bij jou alleen nog maar erger, en om het in jouw woorden te omschrijven: jij bent daarna rijp voor de AMS-IX. Uitgaande van je verhaal kan jullie relatie wel een stootje hebben, maar je wilt haar niet binnenkort letterlijk de tent uitjagen...

[offtopic]
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:52 schreef het.ismij het volgende:
Helemaal mee eensch.
Lukt het wel,.. was die andere relatie dus niks,..
maar dan niet gaan huilen als het niks wordt,.
Geweldig, al die mensen die zeggen dat stoken goed is. Heb ik het verkeerd als ik zeg dat jullie leven volgens het principe "ikke, ikke, en de rest kan stikken"? Hebben jullie zelf al in dat schuitje gezeten?

Even blijven hangen, laat me even uitleggen: als je een vriendin hebt, en die wordt door iemand anders 'van je af gestookt', ben je dan kwaad en voel je je bedrogen?
- zo niet, dan ben je nog niet klaar voor een echte relatie, want dan betekende het meisje dus niet zoveel voor je en kun je het geen vriendin noemen.
- zo ja, dan heb je enorm veel lef als je daarna zelf bij andere mensen gaat stoken om een meisje van iemand af te pikken als je uit eigen ervaring weet wat voor gevoelens je bij die ander teweeg brengt.

Ooit gehoord van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'?
[/offtopic]

[ Bericht 0% gewijzigd door BeF_Aviko op 30-08-2005 00:22:21 (kleine nuancewijziging) ]
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
pi_30084243
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 00:55 schreef Sasuke het volgende:
Ik weet dat het misschien wel eens tijd word om rond te kijken, maar ik wil een ander meisje ook niet 'second best' later voelen.
....want dat is klote, second best zijn. En dat ben jij voor dit meisje nu ook. Tijd om verder te kijken inderdaad, maar goed, dat kunnen hier wel honderd mensen gaan zeggen, je gaat dat toch pas doen als jij er klaar voor c.q. mee bent, weet ik uit eigen ervaring, maar goed misschien kunnen honderd soortgelijke adviezen het proces wel versnellen.
pi_30088233
Dude, you know I'm right

dit weekend ook afstand gedaan van een 'relatie'
niet meer aanspreken niet meer zien.
Hurts like f*cking hell but in the long run, I'll be better off

... out of sight, out of mind...
pi_30092554
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:36 schreef Viper_74 het volgende:
Dude, you know I'm right

dit weekend ook afstand gedaan van een 'relatie'
niet meer aanspreken niet meer zien.
Hurts like f*cking hell but in the long run, I'll be better off

... out of sight, out of mind...
En toch wil ik proberen om op een andere manier uit het bootje te kruipen, its worth a shot.
Ik heb er nou een emailtje gestuurd waarin ik alles uitgelegd heb, en besluit gewoon te gaan kamperen met haar volgende week, ik ben er bijna wel zeker van dat ik me in kan houden..

I'll just try!

In sight, differentt part of mind!
pi_30092784
Veel suc6 dude

En niet volgende week een KLB topic openen met dat je je zo kut voelt hè
pi_30112681
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:26 schreef Sasuke het volgende:

[..]

En toch wil ik proberen om op een andere manier uit het bootje te kruipen, its worth a shot.
Ik heb er nou een emailtje gestuurd waarin ik alles uitgelegd heb, en besluit gewoon te gaan kamperen met haar volgende week, ik ben er bijna wel zeker van dat ik me in kan houden..
Hm of je vindt de kwelling wel lekker, dat kan natuurlijk ook
pi_30113549
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hm of je vindt de kwelling wel lekker, dat kan natuurlijk ook
Nee, ik denk het niet, ik heb er eens gewoon logisch over nagedacht, en ik wil haar niet kwijt, dus het simpelste is het gewoon te accepteren, ik heb haar er een emailtje over gestuurd, en na aanleiding naarvan hebben we het er vandaag over gehad.

"Samen komen we eruit" zei ze Ik voel me er gelijk al een stuk beter onder, en denk dat het wel gaat lukken,
Ze heeft me zelf beloofd altijd bij te staan met haar vrouwenkennis mocht ik bij een volgend meisje het niet helemaal snappen

Ik kan het iedere man aanraden, een vrouw als "beste vriend" te nemen, want het ze zijn een soort encyclopedie
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:54:26 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30113647
ja dat wordt dus ongeheurd hard neuken in die tent. maar jij je zin...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:50:04 #35
67978 HenryHill
pi_30118073
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Sasuke het volgende:
Ik kan het iedere man aanraden, een vrouw als "beste vriend" te nemen, want het ze zijn een soort encyclopedie
Op sommige momenten ja...

Op andere momenten krijg je juist het advies waar je juist niets van aan zou moeten trekken.
pi_30118114
Well I admire you're willpower and endurance

Ik heb van dat wijf van mij sinds zaterdag niks meer gehoord

En achteraf, elke dag begin ik meer in te zien dat ik d'r minder mis en dit toch het beste is
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:53:36 #37
67978 HenryHill
pi_30118176
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef Viper_74 het volgende:
Well I admire you're willpower and endurance

Ik heb van dat wijf van mij sinds zaterdag niks meer gehoord

En achteraf, elke dag begin ik meer in te zien dat ik d'r minder mis en dit toch het beste is
Totdat ze contact met jou zoekt of dat de geruchten jou bereiken dat ze in de mix is met een ander... dan moet je echt zorgen dat je stevig in je schoenen staat, anders ga je gegarandeerd voor de bijl...
pi_30118492
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:53 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Totdat ze contact met jou zoekt of dat de geruchten jou bereiken dat ze in de mix is met een ander... dan moet je echt zorgen dat je stevig in je schoenen staat, anders ga je gegarandeerd voor de bijl...
Love and hurt can take down any man, how big or tall
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:05:50 #39
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118506
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
ja dat wordt dus ongeheurd hard neuken in die tent. maar jij je zin...
Wil je dat ik hier post hoe het hele tent gedoe gegaan is ? Ik kan mijzelf echt wel in de hand houden hoor.

Trouwens, iedereen bedankt voor de tips en hints, mede dankzij jullie ben ik tot dit besluit te komen, waar ik van denk dat het het beste is, op dit moment, de vriendschap afkappen kan altijd later nog

EDIT : Mijn R&P Kloon, wat doe ik? Ahh well, de beslissing is gemaakt, nu mogen eventuele kenissen die meelezen het ook wel weten
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:06:34 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30118528
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef Orealo het volgende:

[..]

Wil je dat ik hier post hoe het hele tent gedoe gegaan is ? Ik kan mijzelf echt wel in de hand houden hoor.
we zullen zien na je tentavontuurtje, ok?
pi_30118576
Ik had dus een goeie 'vriendschappelijke' relatie, die in het begin wat meer was.
Op het moment dat ze begon over andere meiden en of ik al een vriendin had (aangevend dat zij daar dus niet onder viel) heb ik direct het contact verbroken.

There are some things you don't wanna hear from someone you really like

Niets is moeilijker vrijwillig afstand te doen, je gaat jezelf altijd aanlullen dat er altijd wel een klein kansje is dat het wat wordt of dat het gaat lukken.

Get real, op het moment dat je jezelf moet overtuigen dat het wat kan worden ben je die lijn al kilometers voorbij
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:08:17 #42
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118581
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

we zullen zien na je tentavontuurtje, ok?
Ok.
pi_30118597
gast, uit eigen ervaring spreek ik als ik zeg dat je weg moet wezen, je maakt jezelf gek, en bij mij ging het zover dat ik dus echt in een dipje kwam...probeer dat te vermijden!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:10:02 #44
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118626
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef Viper_74 het volgende:
Ik had dus een goeie 'vriendschappelijke' relatie, die in het begin wat meer was.
Op het moment dat ze begon over andere meiden en of ik al een vriendin had (aangevend dat zij daar dus niet onder viel) heb ik direct het contact verbroken.

There are some things you don't wanna hear from someone you really like

Niets is moeilijker vrijwillig afstand te doen, je gaat jezelf altijd aanlullen dat er altijd wel een klein kansje is dat het wat wordt of dat het gaat lukken.

Get real, op het moment dat je jezelf moet overtuigen dat het wat kan worden ben je die lijn al kilometers voorbij
Misschien doe ik dat wel, but being second best is still better than nothing
pi_30118629
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef Orealo het volgende:

[..]
Trouwens, iedereen bedankt voor de tips en hints, mede dankzij jullie ben ik tot dit besluit te komen, waar ik van denk dat het het beste is, op dit moment, de vriendschap afkappen kan altijd later nog

Well atleast you're screwing yourself by thinking that

Tja we zullen zien, misschien ben jij de God die over water kan lopen, maar ik betwijfel het
pi_30118645
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Sasuke het volgende:
"Samen komen we eruit" zei ze
Had ze ook suggesties hoe? Of was samen op vakantie gaan haar beste tip?
pi_30118676
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:10 schreef Orealo het volgende:

[..]

Wrong

Second best is like being there first row seeing and believing everything but never taking part in it.

Dat is pas pure woede en onmacht. Zo dichtbij zijn maar er net niet zijn.... dan kun je naar mijn idee beter nog niet eens in de picture zjin
pi_30118678
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:10 schreef Orealo het volgende:

[..]

Je bent verliefd op de fantasie van haar, op de heftige en ook pijnlijke emoties
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:13:06 #49
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118700
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef Scorpie het volgende:
gast, uit eigen ervaring spreek ik als ik zeg dat je weg moet wezen, je maakt jezelf gek, en bij mij ging het zover dat ik dus echt in een dipje kwam...probeer dat te vermijden!
Ik waardeer je bezordheid en je mening..
Maar ik heb er zelf een idee over dan mijn voorval uniek is, Ook na het gesprek wat we vanmiddag hebben gehad, denk ik dat ik er aan de andere kant van het bootje uitgeklommen ben, ik wil het gewoon nog een kans geven, of nee, dat zeg ik verkeerd..

Ik wil gewoon op dit spoor blijven, ik wil haar beste vriend blijven, en ik wil haar beste vriend zijn, en ik wil dat zij mij ook zo ziet, als een broer.

Dan zijn er geen problemen meer toch? enige wat ik nog moet doen is een ander meisje vinden, en ik denk niet dat er veel op mijn toekomstige ICT opleiding rondlopen, but I'll live I guess
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:14:02 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30118726
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:13 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik waardeer je bezordheid en je mening..
Maar ik heb er zelf een idee over dan mijn voorval uniek is, Ook na het gesprek wat we vanmiddag hebben gehad, denk ik dat ik er aan de andere kant van het bootje uitgeklommen ben, ik wil het gewoon nog een kans geven, of nee, dat zeg ik verkeerd..

Ik wil gewoon op dit spoor blijven, ik wil haar beste vriend blijven, en ik wil haar beste vriend zijn, en ik wil dat zij mij ook zo ziet, als een broer.

Dan zijn er geen problemen meer toch? enige wat ik nog moet doen is een ander meisje vinden, en ik denk niet dat er veel op mijn toekomstige ICT opleiding rondlopen, but I'll live I guess
jij gaat haar eerst zo hard zoenen en beffen en daarna neuken in dat tentje, dat wil je niet weten.

... leuk vooruitzicht toch? ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')