Yep, dat was ook het eerste dat ik dacht. Sla je woordenboek Mars-venus/venus-mars er maar op na. Lastig taaltje hoor, dat Venus. In letterlijke zin hoor je wat je wil horen, maar ja das meestal niet wat er bedoeld word. Is het soort taal dat men ook wel in de regio Den Haag spreektquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:38 schreef innepin het volgende:
Ik wil niet al te vervelend doen, maar 'wie weet, ooit' is heel vaak iets dat meiden zeggen om het 'nee, nooit!' iets minder pijnlijk te laten lijken.
ps.. reel big fish?
Lijkt me vrij duidelijk??quote:Het belangrijkste van de laddertheorie is het gegeven dat mannen de andere sexe inschalen op één ladder, en vrouwen twee gescheiden ladders kennen: Een vriendschap- en een sexladder. Je kunt nauwelijks van de ene naar de andere ladder komen, en dat is het belangrijkste concept van de LT.
DeAngelo gaat helemaal niet in tegen de laddertheorie, hij maakt juist hetzelfde onderscheid tussen vriendschapsrelaties en sexrelaties. De Laddertheorie en DeAngelo zeggen beide dat 'goede vrienden' zijn met een vrouw GEEN opstap is naar een relatie (met sex dus) met die vrouw.
DeAngleo: 1) Vrouwen worden NIET aangetrokken door softe mannen die met ze praten, hun gevoelens delen, oftewel watjes.
2) Als een vrouw zich NIET tot jou aangetrokken voelt, worden jullie nooit meer dan 'goede vrienden'
Laddertheorie: Als een vrouw jouw inschaalt op de 'vriendschapsladder' kom je nooit op de 'sexladder'. Zelfs als je heel hoog staat op de vriendschapsladder, zo hoog dat je in de verleiding komt te denken dat je op de sexladder staat, sta je NIET op de sexladder en wordt je nooit meer dan 'goede vrienden'.
In regio DH is alles overduidelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:34 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Is het soort taal dat men ook wel in de regio Den Haag spreekt![]()
niet als ze een vriend heeft en al een zo 'broer' relatie heeft met de TS.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef Neutrino het volgende:
Als het er in de wereld er op aan komt is er maar 1 numero uno die regeert.
Dus ik zeg: Lieg, bedrieg, chanteer, manipuleer, intimideer, isoleer, etc..
"All is fair in love and war"
Doe eens niet zo moeilijk hierboven met ladders en andersoortig gelul.
Zodra een vrouw geïsoleerd is van haar peergroep en daardoor vatbaar is
voor suggestie is alles mogelijk.
Neuken boven je stand altijd mogelijk....
De kansen zijn nog niet bekeken. Immers is er nog steeds invloed vanuit de TS.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:59 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
niet als ze een vriend heeft en al een zo 'broer' relatie heeft met de TS.
het feit dat de TS en dat meisje met elkaar gaan slapen in een tent, waarvan de vriend van dat meisje niet eens weet wie de TS is zegt al genoeg. welke jongen laat z'n vriendin nou in een tent slapen met een andere jongen die hij niet eens kent? dus dat meisje heeft haar vriend sowieso vertelt hoe haar relatie met die jongen is en dat het niks meer is dan vriendschap.
sowieso vind ik stoken in een relatie not done. hoe zou je dat vinden als dat je overkwam? het klinkt misschien als een cliche maar zo zou je het ook eens kunnen bekijken.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:34 schreef Neutrino het volgende:
Stoken is niet not done. Het is altijd waard om te stoken als het je een voordeel op kan leveren.
Ik vind btw stoken een fout woord.. Het is nl meer: bijv de zgn vriend zijn financien ondermijnen door te zorgen dat hij ontslagen wordt. Wat dus weer invloed zal hebben op zijn vriendin. Waardoor je weer opmerking kan plaatsen als: "Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen... " etc etc etc....
En meer van dit soort ideeen....
nouja ik geloof daar dus niet in zoals ik net al zei. in de realiteit blijkt het namelijk bijna altijd te kloppen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:34 schreef Neutrino het volgende:
De kansen zijn nog niet bekeken. Immers is er nog steeds invloed vanuit de TS.
De dynamiek van relaties zijn constant aan verandering onderhevig. Iedereen weegt
zijn relatie vaak dagelijks onderbewust af. En juist deze afweging is beinvloedbaar
door meningen van anderen.
hoezo is 'stoken' niet erg?quote:Stoken is niet not done. Het is altijd waard om te stoken als het je een voordeel op kan leveren.
Ik vind btw stoken een fout woord.. Het is nl meer: bijv de zgn vriend zijn financien ondermijnen door te zorgen dat hij ontslagen wordt. Wat dus weer invloed zal hebben op zijn vriendin. Waardoor je weer opmerking kan plaatsen als: "Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen... " etc etc etc....
En meer van dit soort ideeen....
klinkt echt walgelijk. sorry maar niemand vind het 'leuk' als er 'gestookt' wordt in zijn relatie wat uiteindelijke fatale gevolgen kan hebben.quote:Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen...
En daarmee onverschreidt je dus de wet. (dus not done)quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:09 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dus je wou 'm niet eens laten verongelukken of z'n familie afmaken?
Nu serieus: wat klets je man.
volledig mee eensquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef Neutrino het volgende:
Als het er in de wereld er op aan komt is er maar 1 numero uno die regeert.
Dus ik zeg: Lieg, bedrieg, chanteer, manipuleer, intimideer, isoleer, etc..
"All is fair in love and war"
Doe eens niet zo moeilijk hierboven met ladders en andersoortig gelul.
Zodra een vrouw geïsoleerd is van haar peergroep en daardoor vatbaar is
voor suggestie is alles mogelijk.
Neuken boven je stand altijd mogelijk....
*sigh* afraid so, maar toch, ooit moet ik er van af, maar dat kan morgen ook nog wel, toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Viper_74 het volgende:
Genoeg geluld, Spits !
Blijkt dat ik toch weer gelijk heb, TS vrolijk mee lullen maar uiteindelijk gewoon weer lekker bij die meid blijven en hopen op meer.
Liefde, zo heerlijk voorspelbaar
Helemaal mee eensch.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
stoken in een relatie, pfffffffff. Als het echt een goede relatie is, lukt dat toch niet.
Geweldig, al die mensen die zeggen dat stoken goed is. Heb ik het verkeerd als ik zeg dat jullie leven volgens het principe "ikke, ikke, en de rest kan stikken"? Hebben jullie zelf al in dat schuitje gezeten?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:52 schreef het.ismij het volgende:
Helemaal mee eensch.
Lukt het wel,.. was die andere relatie dus niks,..
maar dan niet gaan huilen als het niks wordt,.
....want dat is klote, second best zijn. En dat ben jij voor dit meisje nu ook. Tijd om verder te kijken inderdaad, maar goed, dat kunnen hier wel honderd mensen gaan zeggen, je gaat dat toch pas doen als jij er klaar voor c.q. mee bent, weet ik uit eigen ervaring, maar goed misschien kunnen honderd soortgelijke adviezen het proces wel versnellen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:55 schreef Sasuke het volgende:
Ik weet dat het misschien wel eens tijd word om rond te kijken, maar ik wil een ander meisje ook niet 'second best' later voelen.
En toch wil ik proberen om op een andere manier uit het bootje te kruipen, its worth a shot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:36 schreef Viper_74 het volgende:
Dude, you know I'm right
dit weekend ook afstand gedaan van een 'relatie'
niet meer aanspreken niet meer zien.
Hurts like f*cking hell but in the long run, I'll be better off
... out of sight, out of mind...
Hm of je vindt de kwelling wel lekker, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:26 schreef Sasuke het volgende:
[..]
En toch wil ik proberen om op een andere manier uit het bootje te kruipen, its worth a shot.
Ik heb er nou een emailtje gestuurd waarin ik alles uitgelegd heb, en besluit gewoon te gaan kamperen met haar volgende week, ik ben er bijna wel zeker van dat ik me in kan houden..
Nee, ik denk het niet, ik heb er eens gewoon logisch over nagedacht, en ik wil haar niet kwijt, dus het simpelste is het gewoon te accepteren, ik heb haar er een emailtje over gestuurd, en na aanleiding naarvan hebben we het er vandaag over gehad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hm of je vindt de kwelling wel lekker, dat kan natuurlijk ook
Op sommige momenten ja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Sasuke het volgende:
Ik kan het iedere man aanraden, een vrouw als "beste vriend" te nemen, want het ze zijn een soort encyclopedie![]()
Totdat ze contact met jou zoekt of dat de geruchten jou bereiken dat ze in de mix is met een ander... dan moet je echt zorgen dat je stevig in je schoenen staat, anders ga je gegarandeerd voor de bijl...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef Viper_74 het volgende:
Well I admire you're willpower and endurance
Ik heb van dat wijf van mij sinds zaterdag niks meer gehoord
En achteraf, elke dag begin ik meer in te zien dat ik d'r minder mis en dit toch het beste is
Love and hurt can take down any man, how big or tallquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:53 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Totdat ze contact met jou zoekt of dat de geruchten jou bereiken dat ze in de mix is met een ander... dan moet je echt zorgen dat je stevig in je schoenen staat, anders ga je gegarandeerd voor de bijl...
Wil je dat ik hier post hoe het hele tent gedoe gegaan is ? Ik kan mijzelf echt wel in de hand houden hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
ja dat wordt dus ongeheurd hard neuken in die tent. maar jij je zin...
we zullen zien na je tentavontuurtje, ok?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier post hoe het hele tent gedoe gegaan is ? Ik kan mijzelf echt wel in de hand houden hoor.
Ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we zullen zien na je tentavontuurtje, ok?
Misschien doe ik dat wel, but being second best is still better than nothingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef Viper_74 het volgende:
Ik had dus een goeie 'vriendschappelijke' relatie, die in het begin wat meer was.
Op het moment dat ze begon over andere meiden en of ik al een vriendin had (aangevend dat zij daar dus niet onder viel) heb ik direct het contact verbroken.
There are some things you don't wanna hear from someone you really like
Niets is moeilijker vrijwillig afstand te doen, je gaat jezelf altijd aanlullen dat er altijd wel een klein kansje is dat het wat wordt of dat het gaat lukken.
Get real, op het moment dat je jezelf moet overtuigen dat het wat kan worden ben je die lijn al kilometers voorbij
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef Orealo het volgende:
[..]
Trouwens, iedereen bedankt voor de tips en hints, mede dankzij jullie ben ik tot dit besluit te komen, waar ik van denk dat het het beste is, op dit moment, de vriendschap afkappen kan altijd later nog
Wrongquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel, but being second best is still better than nothing
Je bent verliefd op de fantasie van haar, op de heftige en ook pijnlijke emotiesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel, but being second best is still better than nothing
Ik waardeer je bezordheid en je mening..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef Scorpie het volgende:
gast, uit eigen ervaring spreek ik als ik zeg dat je weg moet wezen, je maakt jezelf gek, en bij mij ging het zover dat ik dus echt in een dipje kwam...probeer dat te vermijden!
jij gaat haar eerst zo hard zoenen en beffen en daarna neuken in dat tentje, dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik waardeer je bezordheid en je mening..
Maar ik heb er zelf een idee over dan mijn voorval uniek is, Ook na het gesprek wat we vanmiddag hebben gehad, denk ik dat ik er aan de andere kant van het bootje uitgeklommen ben, ik wil het gewoon nog een kans geven, of nee, dat zeg ik verkeerd..
Ik wil gewoon op dit spoor blijven, ik wil haar beste vriend blijven, en ik wil haar beste vriend zijn, en ik wil dat zij mij ook zo ziet, als een broer.
Dan zijn er geen problemen meer toch? enige wat ik nog moet doen is een ander meisje vinden, en ik denk niet dat er veel op mijn toekomstige ICT opleiding rondlopen, but I'll live I guess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |