abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30063965
ok, here we go..

Ik ken dus een meisje, iets langer dan een jaar nu, alles ging vanaf begin van het jaar wel goed, zochten vaak contact met elkaar, maar het klikte niet, van haar kant dan, ik klikte zoveel dat ik gevraagd werd als electriciteitskabel..

Wat ups en downs, maar nooit echt ruzie gehad, of een heftig gesprek, alleen goeie discussie's, tot ik er op een gegeven moment achterkwan dat ze sinds kort (ik kende haar toen 5 maanden) een vriend had, ik dacht dat de wereld als een baksteen op mijn hoofd viel, maar ben er langzaam overheen gekomen.

We hebben het er (lichtelijk) over gehad, en besloten beste vrienden te worden, dus inplaats van liefde koos ik voor gezelligheid.
Over de maanden heen, zijn we echt gewend aan elkaar, we zijn een soort broer en zus geworden, maar het blijft gewoon spoken door mijn hoofd.
Ik probeer het eruit te zetten, en ik zeg constant tegen mijzelf "Misschien is het zo wel beter, ja, het is beter zo, beste vrienden zijn" Maar mijn hersennen luisteren niet,die weet wel beter blijkbaar

Ze zei "Ja, wie weet, ooit!" en sinds dien heb ik nog geen eens gekeken naar een ander meisje, want ja, wie weet, ooit!

De laatste tijd is het contact weer wat toegenomen, en ik voel mezelf weer net als in het begin, een voltmeter zou spontaan ontploffen als hij zou proberen mij te meten..
Nu gaan we volgend weekend naar een 3daags evenement, en slapen daar in een 2persoonstent, haar vriend is het hier volgens mij niet helemaal mee eens, want hij kent mij tenslotte niet, dat snap ik wel.

Maar daar ben ik ook niet echt bang voor, ben meer bang voor mijzelf, wat nou als, ik blijf het tegen mijzelf zeggen, maar er word niet geluisterd.. ik ken mijzelf goed genoeg dat ik geen rare dingen ga doen, maar er zullen denk ik ook wel long-term-effects zijn van dat hele gedoe.

Ik zie er trouwens ook wel een lichtpuntje in, dit alles is weer een stap dichterbij volwassenheid!

Ik wil hun geluk ook niet verstoren, hell no! Ze is gelukkig zo, ik moet het alleen ergens anders vandaan halen,
Ik weet dat het misschien wel eens tijd word om rond te kijken, maar ik wil een ander meisje ook niet 'second best' later voelen.

Wat nu? Ik kan geen pakkende vraag bedenken om hieronder neer te zetten, ik wou het gewoon even van me aftypen.

Bedankt
pi_30064125
je bent een broer voor haar. overduidelijk. en dat zal niet veranderen. dat ze zegt "misschien ooit" is slechts een opmerking om van je af te komen en om niet keihard te zeggen dat ze je nooit zal zien als relatiemateriaal.

ik spreek uit eigen ervaring. en het klinkt hard en dat is het ook maar zet je eroverheen en ga verder met leven. dat bespaart je een hoop tijd en het is moeilijker gedaan dan gezegd. dat weet ik
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_30064650
Get over it.
pi_30065372
Ik zou me maar eens afvragen of deze vriendschap je kwelling waard is
pi_30065616
Het leven is klote. Ik herken het wel een beetje, en hoe vaker je elkaar ziet hoe meer je aan haar denkt. Te triest want je weet voor jezelf ook wel dat het nooit wat zal worden... Probeer eens een tijdje geen contact te zoeken met haar... na een tijdje denk je van zelf weer aan andere meisjes.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:51:45 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30065637
ik zou me maar eens gaan afvragen waarom je zo snel helemaal verlieft wordt en haar verstikt onder een deken waarmee je je eigen prille geluk kapot maakt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30067057
Ik wil niet al te vervelend doen, maar 'wie weet, ooit' is heel vaak iets dat meiden zeggen om het 'nee, nooit!' iets minder pijnlijk te laten lijken.

ps.. reel big fish?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_30067727
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:38 schreef innepin het volgende:
Ik wil niet al te vervelend doen, maar 'wie weet, ooit' is heel vaak iets dat meiden zeggen om het 'nee, nooit!' iets minder pijnlijk te laten lijken.

ps.. reel big fish?
Yep, dat was ook het eerste dat ik dacht. Sla je woordenboek Mars-venus/venus-mars er maar op na. Lastig taaltje hoor, dat Venus. In letterlijke zin hoor je wat je wil horen, maar ja das meestal niet wat er bedoeld word. Is het soort taal dat men ook wel in de regio Den Haag spreekt
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_30067971
Uhmzz om even uit een ander topic iets aan te halen:
quote:
Het belangrijkste van de laddertheorie is het gegeven dat mannen de andere sexe inschalen op één ladder, en vrouwen twee gescheiden ladders kennen: Een vriendschap- en een sexladder. Je kunt nauwelijks van de ene naar de andere ladder komen, en dat is het belangrijkste concept van de LT.

DeAngelo gaat helemaal niet in tegen de laddertheorie, hij maakt juist hetzelfde onderscheid tussen vriendschapsrelaties en sexrelaties. De Laddertheorie en DeAngelo zeggen beide dat 'goede vrienden' zijn met een vrouw GEEN opstap is naar een relatie (met sex dus) met die vrouw.

DeAngleo: 1) Vrouwen worden NIET aangetrokken door softe mannen die met ze praten, hun gevoelens delen, oftewel watjes.
2) Als een vrouw zich NIET tot jou aangetrokken voelt, worden jullie nooit meer dan 'goede vrienden'

Laddertheorie: Als een vrouw jouw inschaalt op de 'vriendschapsladder' kom je nooit op de 'sexladder'. Zelfs als je heel hoog staat op de vriendschapsladder, zo hoog dat je in de verleiding komt te denken dat je op de sexladder staat, sta je NIET op de sexladder en wordt je nooit meer dan 'goede vrienden'.
Lijkt me vrij duidelijk??
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 29 augustus 2005 09:34 schreef Gompy58 het volgende:

[..]
Is het soort taal dat men ook wel in de regio Den Haag spreekt
In regio DH is alles overduidelijk.
Als iemand je een kklijer noemt,.. is toch weinig onduidelijks aan lijkt me?

ofzo

tja ach er kunnen hier 100.000 mensen zeggen dat het niet slim is wat je jezelf aandoet en dat je afstand moet houden en bla bla, maar kijk nou eens naar jezelf, zou je dat advies nou echt opvolgen. Zoals ik al aangeef ken ik de situatie waarin je zit en hoeveel je ook tegen jezelf zegt dat het niet goed is of dat je afstand moet nemen, je doet het toch niet. Als je eenmaal iemand leuk vindt is het zo moeilijk om daar overheen te stappen.
M'n signature, wat doe je :{
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:14:08 #12
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30068336
Verliefde aandacht van een ander is altijd vleiend, ook als je zelf geen heil ziet in een relatie met diegene. En zolang jij die ander duidelijk hebt gemaakt dat je niks 'wil' kan je lekker onbezorgd genieten van al die aandacht - "hij hoeft niks te proberen, hij weet toch dat ik niks wil? Bovendien lijkt hij deze situatie niet erg te vinden, want hij heeft nog nooit wat geprobeerd."

Terwijl de verliefde persoon alleen maar verliefder wordt omdat ze toch buiten bereik blijft, maar wel constant denkt dat hij vorderingen maakt bij haar en haar uiteindelijk kan krijgen ( ).
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30068354
In other words

It's all focked up
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:18:59 #14
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_30068413
Als het er in de wereld er op aan komt is er maar 1 numero uno die regeert.
Dus ik zeg: Lieg, bedrieg, chanteer, manipuleer, intimideer, isoleer, etc..

"All is fair in love and war"

Doe eens niet zo moeilijk hierboven met ladders en andersoortig gelul.
Zodra een vrouw geïsoleerd is van haar peergroep en daardoor vatbaar is
voor suggestie is alles mogelijk.

Neuken boven je stand altijd mogelijk....
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_30068760
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef Neutrino het volgende:

niet als ze een vriend heeft en al een zo 'broer' relatie heeft met de TS.

het feit dat de TS en dat meisje met elkaar gaan slapen in een tent, waarvan de vriend van dat meisje niet eens weet wie de TS is zegt al genoeg. welke jongen laat z'n vriendin nou in een tent slapen met een andere jongen die hij niet eens kent? dus dat meisje heeft haar vriend sowieso vertelt hoe haar relatie met die jongen is en dat het niks meer is dan vriendschap.

sowieso vind ik stoken in een relatie not done. hoe zou je dat vinden als dat je overkwam? het klinkt misschien als een cliche maar zo zou je het ook eens kunnen bekijken.
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  maandag 29 augustus 2005 @ 11:34:01 #16
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_30069157
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:59 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

niet als ze een vriend heeft en al een zo 'broer' relatie heeft met de TS.

het feit dat de TS en dat meisje met elkaar gaan slapen in een tent, waarvan de vriend van dat meisje niet eens weet wie de TS is zegt al genoeg. welke jongen laat z'n vriendin nou in een tent slapen met een andere jongen die hij niet eens kent? dus dat meisje heeft haar vriend sowieso vertelt hoe haar relatie met die jongen is en dat het niks meer is dan vriendschap.

sowieso vind ik stoken in een relatie not done. hoe zou je dat vinden als dat je overkwam? het klinkt misschien als een cliche maar zo zou je het ook eens kunnen bekijken.
De kansen zijn nog niet bekeken. Immers is er nog steeds invloed vanuit de TS.
De dynamiek van relaties zijn constant aan verandering onderhevig. Iedereen weegt
zijn relatie vaak dagelijks onderbewust af. En juist deze afweging is beinvloedbaar
door meningen van anderen.

Stoken is niet not done. Het is altijd waard om te stoken als het je een voordeel op kan leveren.

Ik vind btw stoken een fout woord.. Het is nl meer: bijv de zgn vriend zijn financien ondermijnen door te zorgen dat hij ontslagen wordt. Wat dus weer invloed zal hebben op zijn vriendin. Waardoor je weer opmerking kan plaatsen als: "Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen... " etc etc etc....

En meer van dit soort ideeen....
  maandag 29 augustus 2005 @ 12:09:06 #17
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30069524
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:34 schreef Neutrino het volgende:
Stoken is niet not done. Het is altijd waard om te stoken als het je een voordeel op kan leveren.

Ik vind btw stoken een fout woord.. Het is nl meer: bijv de zgn vriend zijn financien ondermijnen door te zorgen dat hij ontslagen wordt. Wat dus weer invloed zal hebben op zijn vriendin. Waardoor je weer opmerking kan plaatsen als: "Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen... " etc etc etc....

Dus je wou 'm niet eens laten verongelukken of z'n familie afmaken?
Nu serieus: wat klets je man.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30069528
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:34 schreef Neutrino het volgende:

De kansen zijn nog niet bekeken. Immers is er nog steeds invloed vanuit de TS.
De dynamiek van relaties zijn constant aan verandering onderhevig. Iedereen weegt
zijn relatie vaak dagelijks onderbewust af. En juist deze afweging is beinvloedbaar
door meningen van anderen.
nouja ik geloof daar dus niet in zoals ik net al zei. in de realiteit blijkt het namelijk bijna altijd te kloppen.
quote:

hoezo is 'stoken' niet erg?
en dit dan:
quote:
Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen...
klinkt echt walgelijk. sorry maar niemand vind het 'leuk' als er 'gestookt' wordt in zijn relatie wat uiteindelijke fatale gevolgen kan hebben.

en natuurlijk is het waard om te stoken in je eigen belang. dat ben ik met je eens. maargoed ik blijf bij m'n standpunt
- Michele Sciacca
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:10:09 #19
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_30071545
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 12:09 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dus je wou 'm niet eens laten verongelukken of z'n familie afmaken?
Nu serieus: wat klets je man.
En daarmee onverschreidt je dus de wet. (dus not done)

Dat jij mijn advies, dat gestript is van enige waarden en normen, niet serieus neemt kan ik respecteren. Ik geef niets om jouw goedkeuring.

Normaliter geeft men adviezen volgens een bepaald protocol... Ik trachte eens een ander soort advies te geven zonder inacht neming van waarden en normen.

De reacties hierop waren zeer boeiend... Ik dank u..
pi_30073799
Bedankt voor de reactie's! de meningen van anderen helpen mij mijn eigen mening bij te stellen en te vormen

Ik ga niks doen met die vriend, ik zou niet durven.
Ze is immers gelukkig met hem, dat is toch wat je wilt voor degene op wie je verliefd bent? ik ben blij voor haar, maar ergens in mijzelf word dat niet ge-accepteerd, ik moet dat zien te veranderen denk ik

Ik moet mijn geluk ergens vandaan halen, zij heeft het al
Maar toch, het is mijn andere zelf die het er daar niet mee eens is ;
pi_30073845
Genoeg geluld, Spits !

Blijkt dat ik toch weer gelijk heb, TS vrolijk mee lullen maar uiteindelijk gewoon weer lekker bij die meid blijven en hopen op meer.

Liefde, zo heerlijk voorspelbaar
pi_30074018
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef Neutrino het volgende:

volledig mee eens , als je iets wil, moet je erachteraangaan. En al dat moraalridderig geblabla van dat je niet mag stoken in een relatie, pfffffffff. Als het echt een goede relatie is, lukt dat toch niet. Alsof ze het bezit is van haar vriend, allesbehalve .
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_30074090
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Viper_74 het volgende:
Genoeg geluld, Spits !

Blijkt dat ik toch weer gelijk heb, TS vrolijk mee lullen maar uiteindelijk gewoon weer lekker bij die meid blijven en hopen op meer.

Liefde, zo heerlijk voorspelbaar
*sigh* afraid so, maar toch, ooit moet ik er van af, maar dat kan morgen ook nog wel, toch?
pi_30074131
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

stoken in een relatie, pfffffffff. Als het echt een goede relatie is, lukt dat toch niet.
Helemaal mee eensch.
Lukt het wel,.. was die andere relatie dus niks,..
maar dan niet gaan huilen als het niks wordt,.

Zoek een ander iemand die je de intimiteit en liefde kan geven waar je naar op zoek bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')