Yep, dat was ook het eerste dat ik dacht. Sla je woordenboek Mars-venus/venus-mars er maar op na. Lastig taaltje hoor, dat Venus. In letterlijke zin hoor je wat je wil horen, maar ja das meestal niet wat er bedoeld word. Is het soort taal dat men ook wel in de regio Den Haag spreektquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:38 schreef innepin het volgende:
Ik wil niet al te vervelend doen, maar 'wie weet, ooit' is heel vaak iets dat meiden zeggen om het 'nee, nooit!' iets minder pijnlijk te laten lijken.
ps.. reel big fish?
Lijkt me vrij duidelijk??quote:Het belangrijkste van de laddertheorie is het gegeven dat mannen de andere sexe inschalen op één ladder, en vrouwen twee gescheiden ladders kennen: Een vriendschap- en een sexladder. Je kunt nauwelijks van de ene naar de andere ladder komen, en dat is het belangrijkste concept van de LT.
DeAngelo gaat helemaal niet in tegen de laddertheorie, hij maakt juist hetzelfde onderscheid tussen vriendschapsrelaties en sexrelaties. De Laddertheorie en DeAngelo zeggen beide dat 'goede vrienden' zijn met een vrouw GEEN opstap is naar een relatie (met sex dus) met die vrouw.
DeAngleo: 1) Vrouwen worden NIET aangetrokken door softe mannen die met ze praten, hun gevoelens delen, oftewel watjes.
2) Als een vrouw zich NIET tot jou aangetrokken voelt, worden jullie nooit meer dan 'goede vrienden'
Laddertheorie: Als een vrouw jouw inschaalt op de 'vriendschapsladder' kom je nooit op de 'sexladder'. Zelfs als je heel hoog staat op de vriendschapsladder, zo hoog dat je in de verleiding komt te denken dat je op de sexladder staat, sta je NIET op de sexladder en wordt je nooit meer dan 'goede vrienden'.
In regio DH is alles overduidelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:34 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Is het soort taal dat men ook wel in de regio Den Haag spreekt![]()
niet als ze een vriend heeft en al een zo 'broer' relatie heeft met de TS.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef Neutrino het volgende:
Als het er in de wereld er op aan komt is er maar 1 numero uno die regeert.
Dus ik zeg: Lieg, bedrieg, chanteer, manipuleer, intimideer, isoleer, etc..
"All is fair in love and war"
Doe eens niet zo moeilijk hierboven met ladders en andersoortig gelul.
Zodra een vrouw geïsoleerd is van haar peergroep en daardoor vatbaar is
voor suggestie is alles mogelijk.
Neuken boven je stand altijd mogelijk....
De kansen zijn nog niet bekeken. Immers is er nog steeds invloed vanuit de TS.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:59 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
niet als ze een vriend heeft en al een zo 'broer' relatie heeft met de TS.
het feit dat de TS en dat meisje met elkaar gaan slapen in een tent, waarvan de vriend van dat meisje niet eens weet wie de TS is zegt al genoeg. welke jongen laat z'n vriendin nou in een tent slapen met een andere jongen die hij niet eens kent? dus dat meisje heeft haar vriend sowieso vertelt hoe haar relatie met die jongen is en dat het niks meer is dan vriendschap.
sowieso vind ik stoken in een relatie not done. hoe zou je dat vinden als dat je overkwam? het klinkt misschien als een cliche maar zo zou je het ook eens kunnen bekijken.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:34 schreef Neutrino het volgende:
Stoken is niet not done. Het is altijd waard om te stoken als het je een voordeel op kan leveren.
Ik vind btw stoken een fout woord.. Het is nl meer: bijv de zgn vriend zijn financien ondermijnen door te zorgen dat hij ontslagen wordt. Wat dus weer invloed zal hebben op zijn vriendin. Waardoor je weer opmerking kan plaatsen als: "Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen... " etc etc etc....
En meer van dit soort ideeen....
nouja ik geloof daar dus niet in zoals ik net al zei. in de realiteit blijkt het namelijk bijna altijd te kloppen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:34 schreef Neutrino het volgende:
De kansen zijn nog niet bekeken. Immers is er nog steeds invloed vanuit de TS.
De dynamiek van relaties zijn constant aan verandering onderhevig. Iedereen weegt
zijn relatie vaak dagelijks onderbewust af. En juist deze afweging is beinvloedbaar
door meningen van anderen.
hoezo is 'stoken' niet erg?quote:Stoken is niet not done. Het is altijd waard om te stoken als het je een voordeel op kan leveren.
Ik vind btw stoken een fout woord.. Het is nl meer: bijv de zgn vriend zijn financien ondermijnen door te zorgen dat hij ontslagen wordt. Wat dus weer invloed zal hebben op zijn vriendin. Waardoor je weer opmerking kan plaatsen als: "Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen... " etc etc etc....
En meer van dit soort ideeen....
klinkt echt walgelijk. sorry maar niemand vind het 'leuk' als er 'gestookt' wordt in zijn relatie wat uiteindelijke fatale gevolgen kan hebben.quote:Wel jammer dat hij niet zo veel geld heeft om leuke dingen met je te doen...
En daarmee onverschreidt je dus de wet. (dus not done)quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:09 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dus je wou 'm niet eens laten verongelukken of z'n familie afmaken?
Nu serieus: wat klets je man.
volledig mee eensquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef Neutrino het volgende:
Als het er in de wereld er op aan komt is er maar 1 numero uno die regeert.
Dus ik zeg: Lieg, bedrieg, chanteer, manipuleer, intimideer, isoleer, etc..
"All is fair in love and war"
Doe eens niet zo moeilijk hierboven met ladders en andersoortig gelul.
Zodra een vrouw geïsoleerd is van haar peergroep en daardoor vatbaar is
voor suggestie is alles mogelijk.
Neuken boven je stand altijd mogelijk....
*sigh* afraid so, maar toch, ooit moet ik er van af, maar dat kan morgen ook nog wel, toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Viper_74 het volgende:
Genoeg geluld, Spits !
Blijkt dat ik toch weer gelijk heb, TS vrolijk mee lullen maar uiteindelijk gewoon weer lekker bij die meid blijven en hopen op meer.
Liefde, zo heerlijk voorspelbaar
Helemaal mee eensch.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
stoken in een relatie, pfffffffff. Als het echt een goede relatie is, lukt dat toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |