abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30807430
En ja hoor, ook uit de beker....

klotezooi!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 22:48:30 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30807472
wie moet de nieuwe trainer worden?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30807617
Dat zien we wel weer als Sturing zijn ontslag indiend.....

Ik ben bang dat dat niet gebeurd...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 23:00:54 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30808016
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dat zien we wel weer als Sturing zijn ontslag indiend.....

Ik ben bang dat dat niet gebeurd...
dat denk k ook niet, is ontslaan te duur? of staat er nog steeds iets in zn contract dat hij hoofd opleidingen kan worden?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30808169
ontslaan is te duur zover ik weet... het gedeelte over hoofd opleidingen is alweer een tijdje uit zijn contract.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 23:05:19 #56
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30808208
wheheeheh
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 23:05:44 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30808219
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef Positive_Thinking het volgende:
ontslaan is te duur zover ik weet... het gedeelte over hoofd opleidingen is alweer een tijdje uit zijn contract.
oke dankje voor de info, vroeg t me af. Maar Sturing zal zeker geen ontslag nemen, daar is hij te strijdbaar voor
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 21 september 2005 @ 23:08:15 #58
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30808310
1 week.. 2 wedstrijden.. 0 punten..

Doe vreven de groeten ennuh niet boos zijn op Wapenaar!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 23:10:48 #59
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30808416
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef thaduck het volgende:
Wapenaar!
HEE ! HEE ! HEE !
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 21 september 2005 @ 23:15:48 #60
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30808622
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

HEE ! HEE ! HEE !
Pas uit, zo worden de fans weer boos
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_30808636
Wapenaar is uitegavellen met een blessure als ik het goed begrepen heb...
  woensdag 21 september 2005 @ 23:44:39 #62
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_30809796
Wat een boutwedstrijd weer, net terug, en zonde van de 10 euro, het was niet om aan te zien...
Maximaal 4 regels
pi_30810366
Pfff, hier ga ik verder geen woorden aan vuil maken. Drama.
pi_30812972
1-3 achter tegen een middelmatige eerste divisionist en 7 gele kaarten plus 1 rode kaart. Complete anarchie bij de selectie. Het is wel duidelijk dat ze het vertrouwen in Sturing hebben opgezegd.
Maar ja, geen geld dus hij zal wel blijven zitten. Ook niet zo slim dat Bos aan het begin van het seizoen is vertrokken. Een interne opvolger zal moeilijk te vinden zijn.
pi_30814239
Sturing blijft een clubman, dus als hij denkt dat het beter is voor vites om te vertrekken zal hij dat toch zeker wel doen?
pi_30814304
Als Sturing ook dat inzicht heeft misschien wel. Alleen ben ik bang dat of hij te koppig is, of hij het niet wilt inzien.

Trouwens welkom op FOK Domenica.Ik neem aan dat je ook een Vitesse fan bent?
  donderdag 22 september 2005 @ 08:16:57 #67
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_30814363
Volgens mij is sturing veel te koppig om op te stappen. Hij is een kapitein die z'n zinkende schip niet wil verlaten.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_30815321
Zaterdag tegen Groningen.. weer een blamage en dan zal er zeker wat gebeuren bij Vitesse denk ik...
  donderdag 22 september 2005 @ 12:57:56 #69
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_30821128
Wat een stelletje kleuters in de selectie. Ongelooflijk. Zeven keer geel en één keer rood? Idioten. Wat een onprofessioneel gedrag, kan er gewoon niet over uit. Als ze dit weekend niet winnen...
pi_30832842
Nu ja, gewoon vol op de competitie concentreren nu. En dat er wat kaarten gepakt zouden worden, kan je met deze selectie incalculeren. Het komt hopelijk snel goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30834022
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Nu ja, gewoon vol op de competitie concentreren nu. En dat er wat kaarten gepakt zouden worden, kan je met deze selectie incalculeren. Het komt hopelijk snel goed.
Kaarten waren bij mij zeker ingecalculeerd, maar als ik het allemaal zo hoor en lees zit er echt iets niet goed bij Vitesse. Yakubu die de mul op een beetje hardhandige manier tijdens de wedstrijd wat duidelijk wil maken. Theo Jansen die gaat zeggen "dan maar hard werken" en spelers die roepen "we moeten één blok vormen". Dan weet je dat het niet lekker zit.

Daarnaast is ons basiselftal niet veel veranderd en zitten er geen automatismen in lijkt het wel. Op dat soort zaken kan je trainen lijkt me, maar waarom dat er niet inkomt??

Hopenlijk tegen Groningen de wederopstanding al vraag ik me af of dat echt zal gebeuren.
pi_30834388
Wellicht zit Edward er ook te lang en is de chemie uitgewerkt.
www.thuisuiteten.nl
pi_30834507
Het lijkt er wel op Methodmich.

Sturing is een geweldige clubman, laten we dat voorop stellen. Een geweldige trainer heb ik het nooit gevonden wel een redelijke. En het lijkt er inderdaad op dat de chemie op is. We zullen zien wat de aankomnde wedstrijden gaan brengen.
pi_30834770
Precies, wat zeges kan de boel zo weer omkeren natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_30835052
Dat zeker Methoden en zo rampzalig staan we er qua stand nog niet eens voor. 16e met 3 punten achterstand op nummer 6. Alleen het spelbeeld baardt velen supporters zorgen en niet onterecht na de zoveelste bevesteging gisteren. Maar de punten moeten nu wel snel gaan komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 september 2005 @ 21:03:32 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30836987
Sturing heeft er de afgelopen jaren zo hard aan moeten trekken om erin te blijven en de boel bij elkaar te houden, tel daarbij al het randgebeuren op. Misschien is de tube nu wel helemaal leeggeknepen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30837225
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:09 schreef Positive_Thinking het volgende:

Trouwens welkom op FOK Domenica.Ik neem aan dat je ook een Vitesse fan bent?
Dank je. Ben zeker vites fan, en ondanks alles een trots seizoenskaarthouder
pi_30840256
Hmm, de spelers zien het anders nog wel zitten met Sturing en staan ook nog achter 'm. Denk dus niet dat Sturing snel zal weggaan.
pi_30843895
Hopen dat zaterdag de ommekeer gaat komen en dat we Groningen gaan verslaan. De neuzen moeten dezelfde kant op gaan wijzen, het zijn nu teveel individuen en geen team. Maar het kan ineens gaan lopen, ik gok nog steeds op het linkerrijtje.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_30845854
Ik, als Graafschap-fan, vind deze nederlaag van vitesse natuurlijk wel leuk. Maar toch herken ik een heleboel ellende wat vergelijkbaar is met de graafschap. Er wordt zooooo verschrikkelijk snel gezeurd over tegenvallende resultaten, dat gaat helemaal nergens meer over. Bij de graafschap staat/stond de baan van Kruys ook al op de tocht na 3 (!!!!!) tegenvallende wedstrijden.

Vitesse heeft 5 wedstrijden in de eredivisie gespeeld: tegen twente, az, psv en utrecht en heerenveen. Allemaal ploegen waar je van KAN verliezen als vitesse zijnde. Dat is toch geen crisis waard? Nú komen de wedstrijden (zoals tegen groningen) waarvan wel gewonnen moet worden.
Dat van agovv moet worden gewonnen is logisch, maar die nederlaag is de eerste "schandalige" nederlaag van vitesse. Als er nu eens wat minder wordt gezeken en meer naar de feiten wordt gekeken, kom je tot de conclusie dat 4 punten uit de genoemde 5 wedstrijden niet het aantal is waarop je als vitessefan hoopt, maar wat (helaas voor de fans) wel realistisch is als je niet super in vorm bent in het begin van dit seizoen.

Zowel tv gelderland als de gelderlander zijn sensatiebeluste media, die kijken niet naar cijfers of feiten maar creeren het liefst persoonlijk een crisis bij een club.
pi_30847169
Ach, we zien het wel. Ben benieuwd hoe het gaat tegen de 'kleinere' ploegen. Ben benieuwd naar het scorend vermogen, want tegen AGOVV waren nou niet echt uitgespeelde kansen maar meer individuele acties.
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:48:17 #83
73649 NRH
pi_30853342
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 02:01 schreef Klingon het volgende:
Ach, we zien het wel. Ben benieuwd hoe het gaat tegen de 'kleinere' ploegen. Ben benieuwd naar het scorend vermogen, want tegen AGOVV waren nou niet echt uitgespeelde kansen maar meer individuele acties.
Maar kijk naar de goals bij AZ-Ajax en de goals van Ajax tegen Ado. Bijna alle acht de goals zijn mooi, maar zeker de goals van Maduro, Sneijder en Perez zijn prachtige afstandschoten en absoluut geen uitgespeelde kansen. Het heeft gewoon veel met geluk te maken. Als Janssen het een keer weer op z'n heupen krijgt, kun je ook winnen zonder uitgespeelde kansen.
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:00:05 #84
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_30855247
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef EKterror het volgende:
Ik, als Graafschap-fan, vind deze nederlaag van vitesse natuurlijk wel leuk. Maar toch herken ik een heleboel ellende wat vergelijkbaar is met de graafschap. Er wordt zooooo verschrikkelijk snel gezeurd over tegenvallende resultaten, dat gaat helemaal nergens meer over. Bij de graafschap staat/stond de baan van Kruys ook al op de tocht na 3 (!!!!!) tegenvallende wedstrijden.

Vitesse heeft 5 wedstrijden in de eredivisie gespeeld: tegen twente, az, psv en utrecht en heerenveen. Allemaal ploegen waar je van KAN verliezen als vitesse zijnde. Dat is toch geen crisis waard? Nú komen de wedstrijden (zoals tegen groningen) waarvan wel gewonnen moet worden.
Dat van agovv moet worden gewonnen is logisch, maar die nederlaag is de eerste "schandalige" nederlaag van vitesse. Als er nu eens wat minder wordt gezeken en meer naar de feiten wordt gekeken, kom je tot de conclusie dat 4 punten uit de genoemde 5 wedstrijden niet het aantal is waarop je als vitessefan hoopt, maar wat (helaas voor de fans) wel realistisch is als je niet super in vorm bent in het begin van dit seizoen.

Zowel tv gelderland als de gelderlander zijn sensatiebeluste media, die kijken niet naar cijfers of feiten maar creeren het liefst persoonlijk een crisis bij een club.
een keurige post van een graafschapper
maar rotzooi schoppen en paniek zaaien is de lievelingsbezigheid van de media, zéker de (nijmeegse) Gelderlander komt af en toe met artikelen die louter bedoeld zijn om de boel hier weer op te schudden.

Je hebt wel gelijk over dat dit de eerste schandalige nederlaag was, hoewel 0-5 tegen az ook diep triest was, maar het gaat vooral om het voetbal: knopper, theo, swerts staan allemaal niet op hun favoriete positie. We hebben een ijzersterk middenveld met Yakubu, Janssen, Knopper en Swerts, helaas moet en zal sturing 433 spelen, waardoor schaaf dus een linie terug moet zakken (of knopper rechtsbuiten en theo op 10). Hier mee helpt hij dus zijn eigen ijshockeymiddenveld om zeep!

Verder hebben we dus de mul en esajas op de flanken, allebei nog geen 20 wedstrijden in de eredivie gespeeld. Hersi verpietert op de bank en amoah voldoet nog stééds niet.

Hierdoor komt dus de rotzooi: we willen een trainer die de boel op de rail krijgt, afstapt van eeuwig 433 en de spelers op hun flikker geeft, zonder ze te schorsen (yakubu tegen psv).
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_30878999
Graafschap-boeren probeerden Vreven net in de kroeg te provoceren. Hij draait zich om, spreekt ze aan en ze waren gelijk stil
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30879427
Het blijft een prachtvent die vreven. Niet de grootste voetballer, maar wel 1 met 100% inzet.
pi_30887679
Hij had wel een lekker jong wijf bij zich en dat was niet z'n vrouw.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30893210
dat soort zaken boeie me vor geen meter.. Prive is Prove
pi_30893284
Hoorde net van een vriend van me (harde kern Vitesse) dat ze uit Ede komt en dat z'n vrouw al een jaar z'n vrouw niet meer is Hij is wel boos op Vreven en zei tegen mij dat ie het op z'n site gaat zetten en als Vitesse verliest de selectie bezoekt met wat jongens om ze de waarheid te zeggen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:44:32 #90
73649 NRH
pi_30899459
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
Hoorde net van een vriend van me (harde kern Vitesse) dat ze uit Ede komt en dat z'n vrouw al een jaar z'n vrouw niet meer is Hij is wel boos op Vreven en zei tegen mij dat ie het op z'n site gaat zetten en als Vitesse verliest de selectie bezoekt met wat jongens om ze de waarheid te zeggen.
??? Wat een gulul!

Vlak voor tijd 1-0 voor tegen Gröning..
(Schop die Nevland het veld uit..)
pi_30904537
Een overwinning waar ik niet tevreden mee kan zijn. Wederom nauwelijks kansen gecreërd tegen nota bene een gehandicapt Groningen. En als je ze dan opgelegd krijgt maak je ze niet of nauwelijks af, zoals de 2 enorme kansen in blessuretijd lieten zien.
Roda zal ook binnenkort weer eens een overwinning pakken en ik ben bang dat dat tegen Vitesse volgende week zal gebeuren.
  zondag 25 september 2005 @ 01:29:27 #92
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_30905701
ITT vorige wedstrijd streden de spelers wel voor elkaar (muv Amoah), ook is een goede wissel van sturing, en ook goed dat hij Gluscevic er niet in zette. Als je verliest van AGOVV mag je gewoon tevreden zijn met een goede overwinning. Dit moet gewoon doorgezet worden, ondanks de weinig gecreerde kansen. Natuurlijk is niet alles opgelost nu, maar sturing kan voorlopig blijven zitten na deze overwinnening...
Maximaal 4 regels
pi_30905886
Sturing zelf kan ook niet veel meer doen aan de situatie, hij moet het doen met de beschikbare spelers.
That's all folks!
pi_30909446
En ik ben er 100% van overtuigd dat deze groep beter kan. Voorlopig is de rust weer weder gekeerd en laten we hopen dat de spelers mentaal hierdoor weer wat sterker worden.

Roda uit, altijd lastig.
pi_30910303
Ik ben ook blij met de overwinning. Vond vites zeker niet goed spelen. Vooral Knopper en Theo vielen me erg tegen. Maar het leek er ook wel op dat vites de eerste helft gewoon niet door de verdediging van Groningen heen kwam. Terwijl ze het wel probeerder. 2e helft was stukken beter, alleen jammer dat de kansen die we kregen er niet in gingen. Mooie goal van Swerts trouwens !!

De mul vond ik man of the Match!

Op naar Roda..
pi_30912681
Lekkere overwinning, mooi doelpunt van Swerts, was nog wel spannend op het laatst, Groningen begon te drukken en Vitesse profiteerde, na een paar counters om zeep geholpen te hebben, van de ruimte. Eerste helft was niet best, er lukte niet zoveel en echte kansen heb ik ook niet gezien. Groningen was al helemaal niet gevaarlijk. Amoah werd in de rust gewisseld wat wederom met applaus en gejuich ontvangen werd, belachelijk eigenlijk. Hij speelde niet best maar na zijn eerste slechte balcontact werd er al gefloten, lijkt me niet dat je daar beter van wordt.
pi_30913301
Het is inderdaad niet erg goed voor je zelfvertrouwen dat gefluit, maar op een gegeven moment werd het wel heel erg zwak wat hij liet zien. Alle alle ballen sprongen van z'n voet, het was dus zeker een terechte wissel. Tegen Roda maar is beginnen met Benson in de basis. Amoah heeft genoeg kansen gehad.
pi_30917744
Die kansen waren inderdaad zonde, maar goed, toch 3 punten. Kan vaak een aanzet zijn tot meer vertrouwen en uiteindelijk beter spel.

En die Swerts, toch komisch hoor.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 september 2005 @ 16:32:18 #99
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_31030339
Nou het gaat lekker:
quote:
'Arnhem kiest voor TCN, Eurocommerce'

De kans op een terugkeer van Karel Aalbers bij Vitesse en stadion Gelredome lijkt definitief verkeken. De gemeente Arnhem praat verder met de vastgoedontwikkelaars Eurocommerce en TCN over een overname van Gelredome. De Londense Duet Group, met Aalbers als adviseur, is afgevallen. Eurocommerce en TCN mogen beide een plan maken voor de overname. Arnhem betrekt daarbij ook de exploitatie van Gelredome. Daar moet nog wel met de provincie over worden gepraat, want die gaat daar over. De gemeente Arnhem gaat ervan uit dat ze geen verlies zal lijden. Ze kocht Gelredome vorig jaar voor 24 miljoen.
Oftwel, de gemeente kiest niet voor de duetgroup, die bakken met geld naar arnhem zou halen.
quote:
Vitesse gaat met Duet Group praten

Voetbalclub Vitesse heeft volgende week een gesprek met de Britse investeerder Duet Group. Vitesse wil weten wat het bedrijf voor de Arnhemse voetbalclub kan betekenen. De Duet Group, met als adviseur oud- Vitesse-voorzitter Karel Aalbers, deed eerder een bod op stadion Gelredome en Vitesse. Donderdag werd bekend dat de Duet Group niet meer in de race is voor de overname van het stadion. De gemeente Arnhem kiest voor TCN of Eurocommerce. Voor directeur Van der Kraan van Vitesse is dit geen reden om niet met de Duet Group te praten. Hij wil weten wat Duet te bieden heeft.
Nu waarschijnlijk niet veel meer, de Duet group sprak juist de combinatie van stadion en club aan. Nu is het maar weer afwachten wat er allemaal gaat gebeuren
Maximaal 4 regels
  donderdag 29 september 2005 @ 16:37:37 #100
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31030497
Lijkt me ook niet dat de Duet Group nog iets met Vitesse gaat doen.
Volgens mij had de gemeente Arnhem geen zin in Karel Albers.
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')