abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 september 2005 @ 16:04:50 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30323330
ben benieuwd wie de laatste 2 partijen in de onderhandelingen gaan zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30334564
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Je was me net voor, maar nu kan Huysegems wel komen (speler weg > speler erbij)
Helaas werkt AZ niet echt mee in deze:
quote:
AZ wil Stein Huysegems niet verhuren

Stein Huysegems begint de bank van AZ aardig beu te worden, maar z'n club wil hem niet laten gaan. Na Vitesse kwam nu ook NEC aankloppen om hem te huren. "De club heeft aan mijn manager laten weten dat ze me niet wil uitlenen", zegt de 23-jarige spits in Gazet van Antwerpen. "AZ zit op links niet dik in de spelers en dat dreigt me zuur op te breken. Natuurlijk zou ik liever een jaar uitgeleend worden. Ik wil spelen. Trainer Louis van Gaal ziet me liever op links. Niet echt mijn positie, maar goed, ik kan ermee leven. Alleen doet Kenneth Perez het op links uitstekend."
Gluscevic heeft trouwens weer eens gescoord (bij Jong Vitesse) Amoah trouwens ook weer voor Ghana een belangrijk doelpunt. Tja, daar wel...nu in de competitie nog. Binnenkort maar ff kaartjes halen voor AGOVV.
pi_30344030
quote:
Sturing gooit het roer om
Van der Schaaf verdringt Van den Berg in defensie Vitesse
Zes goals ontketende Benson

Trainer Edward Sturing van Vitesse gooit het roer om. Remco van der Schaaf verdringt Peter van den Berg in het centrum van de defensie, zo bleek gisteravond in een oefenduel bij Veluwezoom: 1-11. Voor Sturing was de testwedstrijd op het Velpse sportpark De Pinkenberg een serieuze zaak.

„ Ja zeker, ik gebruik ook deze wedstrijd omdat ik dingen willen zien. Ik was niet tevreden met de opbouw van achteruit, die was op deze manier beter verzorgd. Daar hebben we de afgelopen trainingen ook het accent op gelegd”, legde Sturing gisteravond na de ruim gewonnen wedstrijd tegen de derdeklasser uit. „ We gebruikten te vaak de lange bal. Dat gebeurde vandaag niet. Met van der Schaaf en Dingsdag heb je twee spelers die kunnen opbouwen. het is de bedoeling steeds de vrije man te vinden”, zei Sturing, die zijn ploeg, voor wat het waard was tegen een amateur van derde klasse niveau, uitstekend voor de dag zag komen.

„ Ik was niet alleen tevreden met het centrum, er werd sowieso goed gevoetbald”, vond Sturing. Met een uitzonderlijke rol voor Fred Benson, de centrumspits die zijn landgenoot Matthew Amoah verving. De ontketende Benson speelde een ijzersterke wedstrijd en scoorde liefst zes van de elf treffers. „ Ook als aanspeelpunt en in het positiespel deed hij het erg goed”, constateerde Sturing, die Amoah vandaag of morgen terugverwacht uit Ghana. Daar scoorde de eerste man van Vitesse zijn derde interlandtreffer op rij en bracht zo Ghana met één been op het WK van 2006.

Met Van der Schaaf in de defensie heeft Sturing mogelijk een oplossing voor het vraagstuk van ‘ de vier middenvelders’. Vooralsnog functioneerde het kwartet niet of nauwelijks. Met het overgebleven trio Knopper, Yakubu en Janssen was gisteravond het middenveld in elk geval in balans. Ook Gill Swerts lijkt zich een basisplaats te hebben veroverd als linksback. Hij lost daar Purrel Fränkel af.

De ingrepen van Sturing zijn logisch na de mislukte competitiestart. Vitesse staat na drie duels met één schamel puntje en een negatief doelsaldo ( 3- 9) op de achttiende plaats. Doelman Harald Wapenaar, gisteravond in een opvallend helblauw tenue, is de meest gepasseerde doelman van de eredivisie. Het enige echte slachtoffer lijkt vooralsnog Peter van den Berg, die zijn plaats kwijt raakt aan Van der Schaaf. Tom de Mul en Fränkel speelden voorin op de vleugels.

Opvallende aanwezige in het gezelschap was Abubakari Yakubu. De Ghanees behoort net als Amoah tot de nationale selectie van Ghana, maar blijkt in het geheel niet te zijn afgereisd naar zijn geboorteland. Sturing: „ Wat er precies aan de hand is, weet ik niet. Het schijnt te maken te hebben met de problemen die hij vorige keer had”, aldus Sturing. „ Maar hij behoort nog wel tot de selectie van Ghana, heeft hij mij verteld. Yakubu heeft alles gewoon met ons meegetraind.” Voor het duel tegen PSV was Yakubu nog te laat terug van een mislukte trip naar Londen waar Ghana een interland zou spelen. Hij werd disciplinair geschorst voor één duel.

SC Veluwezoom- Vitesse 1- 11 ( 0- 4).
8. 0- 1 De Mul, 14. 0- 2 Benson, 17. 0- 3 Fränkel, 38. 0- 4 Benson; 56. 0- 5 Benson, 57. 0- 6 Benson, 58. 0- 7 Knopper, 66. 0- 8 Knopper, 77. 0- 9 Knopper, 78. 0- 10 Benson, 84. 0- 11 Benson, 90. 1- 11. Kremers.

Opstelling Vitesse:Wapenaar ( 46. Van den Top); Vreven, Van der Schaaf, Dingsdag, Swerts; Knopper, Yakubu, Janssen; De Mul ( 46. Rojer), Benson, Fränkel.
pi_30348385
Moet Van der Schaaf nu de opbouw verzorgen?
That's all folks!
pi_30348503
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar lijkt het idd op, maar veel slechter van van den Berg zal ie het toch moeilijk kunnen doen...
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_30348600
Benson
pi_30352304
Hopelijk is het spel daardoor iets verbeterd maar het scoren blijft een probleem denk ik. Dat is niet te vergelijken met het scoren tegen amateurs of in het tweede.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 13:46:09 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30352615
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
die kan nog niet eens een fatsoenlijk pass geven
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 7 september 2005 @ 14:21:55 #34
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_30353469
ik zie t somber in....klote korte termijnbeleid
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 8 september 2005 @ 11:15:43 #35
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_30381351
Denk dat nu ik in Arnhem woon ik Vitesse ook wwer iets meer ga volgen. Krijg trouwens 2 gratis kaartjes van de gemeente Arnhem
al zou ik altijd voor NEC blijven
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_30381424
Ach ooit ga je om Lionhead
  donderdag 8 september 2005 @ 11:19:28 #37
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_30381459
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:18 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach ooit ga je om Lionhead
Echt niet
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_30381994
hehehehe...

Ik kan me er iets bij voorstellen... ik zou mijn club ook nooit in kunnen ruilen voor een andere.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:39:13 #39
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_30383495
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
hehehehe...

Ik kan me er iets bij voorstellen... ik zou mijn club ook nooit in kunnen ruilen voor een andere.
zelfs niet voor 2 gratis kaartjes?
toffe actie van de gemeente trouwens, een goeie manier om nieuwe inwoners aan "het volk" te laten wennen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_30487485
Op het nippertje drie punten binnen. Heb er niks van gezien dus kan het niet beoordelen, maar een beetje geluk mag nu ook wel natuurlijk. Druk op Sturing en het team neemt in ieder geval iets af. Volgende week FC Utrecht, die moet ook gewoon gewonnen worden (zeker met het spel wat Utrecht nu speelt).
pi_30487678
Wel weer veel gele kaarten... Vreven (2e), Yakubu (2e), Van der Schaaf (2e) en Swerts (1e). Tikt lekker aan zo.
pi_30488300
Maar wel gewonnen, dat is ook belangrijk. Zo klimt Vitesse wel het dalletje uit, lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 september 2005 @ 19:22:29 #43
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_30492348
Jah, 3 punten, samenvatting is nu bezig: mooi schot van Dinsdag, en die aanval van N'Kufo (fout VD Schaaf) had hij meer uit moeten halen lijkt me, maar gelukkig liep het goed af
Maximaal 4 regels
pi_30496705
3 punten, waarbij van der Schaaf ietwat onwennig was. Niet zo onbegrijpelijk aangezien dit de eerste wedstrijd samen met dingsdag achterin was.

Benson en Amoah als koppel wat in de samenvatting er af en toe goed uit zag!

Hierop doorbouwen en alles gaat goedkomen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 september 2005 @ 22:52:22 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30499671
zoals van der Schaaf zei, 1 punt teveel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30499820
Geniaal inzicht van die jongen, is iets waar hij toch al in uitblinkt.
That's all folks!
pi_30514601
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef Klingon het volgende:
Op het nippertje drie punten binnen. Heb er niks van gezien dus kan het niet beoordelen, maar een beetje geluk mag nu ook wel natuurlijk. Druk op Sturing en het team neemt in ieder geval iets af. Volgende week FC Utrecht, die moet ook gewoon gewonnen worden (zeker met het spel wat Utrecht nu speelt).
Neem ff een vol uitvak mee aub a.s. zondag, gezellig !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_30518151
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Neem ff een vol uitvak mee aub a.s. zondag, gezellig !
Bij Vitesse doen ze er alles aan om zo min mogelijk supporters naar uit wedstrijden te laten gaan, dus weinig kans dat het vol zit. Tegen Twente ook maar 130 man.
  maandag 12 september 2005 @ 21:10:48 #49
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_30523732
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Bij Vitesse doen ze er alles aan om zo min mogelijk supporters naar uit wedstrijden te laten gaan, dus weinig kans dat het vol zit. Tegen Twente ook maar 130 man.
Idd, ik ga niet meer met de combi, kga wel een paar keer met EVV (als die dit seizoen nog komen). Ik heb het gehad met de combi, maar aan de andere kant geef je de KNVB zijn zin door niet meer naar uitwedstrijden te gaan, en is het jammer dat je je club niet meer kan steunen..
Maximaal 4 regels
  zondag 18 september 2005 @ 15:08:20 #50
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_30696552
Buitengewoon matig. Verliezen van Utrecht.
Vier doelpunten in vijf wedstrijden is problematisch.
Maar Sturing weigert Glusevic van de bank te halen, vreemde zaak.

[ Bericht 79% gewijzigd door NRH op 18-09-2005 16:37:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')