abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:10:09 #251
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_31872531
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:58 schreef Klingon het volgende:
Ben ook niet van mening dat je blind achter Aalbers moet aanlopen, maar het zou stom zijn om niet geïnteresseerd te zijn in het bedrag van 60 miljoen. Ook al hebben Vitesse en Aalbers een verleden, het blijft veel geld en geeft veel nieuwe mogelijkheden. Het op voorhand uitsluiten lijkt me dus geen slimme zet. En ja, om voet aan grond te krijgen heb je harde garanties nodig, maar dat weet Aalbers ook echt wel. Aan hem om dat nu te bewijzen.
mee eens, maar hij loopt al meer dan een half jaar om de feiten heen te draaien. Aalbers houdt alles uiterst schimmig. Gezien zijn verleden, het ontbreken van keiharde feiten of plannen en de omvang van het bedrag heb ik er geen vertrouwen in.

Maar Aalbers hoeft alleen maar de gemeenteraad om te lullen. Het gemiddelde opleidingsniveau van de Nederlandse gemeente raadsleden in het algemeen is bedroevend laag (lager dan HBO). Makkelijke prooi voor Aalbers.

ach het blijft vermakelijk. Vitesse blijft zo wel het lachertje van het Nederlandse voetbal
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:53:23 #252
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31877737
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef Pistol_Pete het volgende:
ach het blijft vermakelijk. Vitesse blijft zo wel het lachertje van het Nederlandse voetbal
liever dit dan een grijze muis
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:46:14 #253
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_31882097
idd, vitesse zonder gezeur enzo is tot nu toe niet voor te stellen, al is het nu wel heel erg extreem hoor.
Het is allemaal gezeur om het een en ander...
En het lachertje van het Nederlandse Voetbal? Dat slaat dus helemaal nergens op, Vitesse is denk ik juist een van de smaakmakers van de eredivisie
Maximaal 4 regels
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:29:23 #254
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31883576
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef Tha_Mars het volgende:
idd, vitesse zonder gezeur enzo is tot nu toe niet voor te stellen, al is het nu wel heel erg extreem hoor.
Het is allemaal gezeur om het een en ander...
En het lachertje van het Nederlandse Voetbal? Dat slaat dus helemaal nergens op, Vitesse is denk ik juist een van de smaakmakers van de eredivisie
Het lijkt me leuk als mensen zo over ons denken.
Iedereen haat ons, dat maakt het mooi om vitessefan te zijn! Natuurlijk is het leuk als mensen sympathie hebben voor je club, zoals veel mensen voor bijv. NAC en Heerenveen (bah), maar door niemand leuk gevonden worden heeft ook wel z'n charme, m.i....
Vamos el TRI!
  woensdag 2 november 2005 @ 08:23:12 #255
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_31888194
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Het lijkt me leuk als mensen zo over ons denken.
Iedereen haat ons, dat maakt het mooi om vitessefan te zijn! Natuurlijk is het leuk als mensen sympathie hebben voor je club, zoals veel mensen voor bijv. NAC en Heerenveen (bah), maar door niemand leuk gevonden worden heeft ook wel z'n charme, m.i....
Door het slechte imago van Vitesse denken sponsoren wel eerst twee keer na of ze wel met Vitesse zaken willen doen.

Het slechte imago kan leuk zijn voor sommige Vitesse supporters, maar draagt niet bij in het zoeken naar geldschieters en sponsoren.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  woensdag 2 november 2005 @ 10:29:23 #256
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31890280
ja en daar heb jij weer helemaal gelijk! Voor sponsoren zijn mooie resultaten, maar vooral: RUST nodig. (en niet Aalbers' pseudoniem: onrust)
Vamos el TRI!
pi_31893790
Karel zoekt z'n eigen sponsoren wel tegen die tijd
pi_31894057
[quote]Ik haal voor het gemak even de Talpa inkomsten eruit, volgens mij hou je dan niet zoveel meer over. Hoe dan ook, het zijn niet genoeg inkomsten gezien de drastische maatregelen die zijn genomen. Het gaat naar mijn idee nog steeds niet lekker met Vitesse maar Aalbers kan gelukkig daar in één klap verandering in brengen. Nu hopen dat de deal er komt.[/quoteVorig jaar kleine 3 miljoen tekort dit jaar richting kleine 1 miljoen. Laten we het op ongeveer 2 miljoen extra inkomen houden. Kan je verder het rekensometje wel doen.

Dat het beter moet en de club er nog niet is dat is voor iedereen wel duidelijk ook. Maar zoals ook hier velen zeggen niet blind op Aalbers storten. Clubbelang gaat boven alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door Positive_Thinking op 02-11-2005 13:30:25 ]
pi_31919151
quote:
'Plan Aalbers? Nooit serieus genomen'

ARNHEM - De raadsleden liepen maandag in polonaise achter Karel Aalbers en zijn nieuwe plannen met Gelredome aan. Twee dagen later is die vreugde plots vergeten. En moet Aalbers vooral niet serieus worden genomen.

Maandagmorgen even voor half een. De lobby van het Rijnhotel. CDA-voorman Frans Jansen: "Dit plan ziet er goed uit. We moeten de kaders verruimen voor het plan van Karel Aalbers."

PvdA-kopstuk Dick Tiemens: "Het was een achterhoedegevecht, maar Karel staat ineens weer in de voorhoede."

Woensdagavond half acht. Stadhuis. Frans Jansen: "Dat bod van Aalbers valt niet te verifiëren. We gaan niet met hem verder." Tiemens: "Dit was een gevecht ver achter de achterhoede. Ik nam het met een korreltje zout."

Wie maandagmorgen in het fraaie hotel aan de Rijn aanwezig was en gisteravond de dames en heren politici na ruim een uur vergaderen in het gemeentehuis sprak, viel van de ene verbazing in de andere.

Het feestgedruis dat zich maandag na de speech van Karel Aalbers verspreidde, was plots uit het geheugen gewist. Collectief. Nou, bijna dan. Als een van de weinigen wist Martin van Meurs zich goed te herinneren hoe enthousiast iedereen de Pro Arnhem-leider bijviel tijdens zijn gloedvolle betoog over het 'prachtige plan' van Aalbers met stadion Gelredome en Vitesse. De voormalig Vitesse-preses had hun een soort bankgarantie laten lezen, waarin zestig miljoen euro was 'geoormerkt' voor Gelredome. Op een enkeling na wist niemand na afloop dat de naam van de investeerder, de Saint George's Investment Company, op het document stond. Maar een kniesoor die daarop lette. Karel had zestig miljoen, daar was geen twijfel over.

Van Meurs en Lenneke Jaspers geloven twee dagen later nog steeds in Aalbers. De rest vindt het getoonde document plots waardeloos en wijst erop dat Aalbers zich net als alle andere partijen voor de deadline voor 1 mei had moeten aanmelden. Dus wethouders, luidde de boodschap, jullie hoeven niet met Karel Aalbers te praten en kunnen over de aankoop van stadion Gelredome verder onderhandelen met TCN en Eurocommerce.

Bron: De Gelderlander.
Dat was weer een nieuwe episode van KarelAalbers en zijn investeringmaatschappijen. The End or To Be Continued??
  donderdag 3 november 2005 @ 14:51:52 #260
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31928907
Karel Aalbers geef het nou es op! Regel die dikke vette sponsor en vraag vitesse of hij commerciele man binnen de club mag worden. Op deze manier breng je alleen maar de club in discrediet!

Aalbers
Vamos el TRI!
  donderdag 3 november 2005 @ 15:00:49 #261
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31929180
Bij Karel is het altijd: To Be Continued
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_31930193
Zullen we over VOETBAL praten?

Wat verwachten jullie van Feyenoord - Vitesse ??

Ik denk toch een nipt verlies... Kalou die nu ineens wel gaat afleggen, Paauwe met een zondagsschot etc.
  donderdag 3 november 2005 @ 19:04:34 #263
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_31935561
wordt iig wel een leuke wedstrijd denk ik, twee ploegen die neem ik aan voor de winst gaan, zelfs knol heeft gezegd dat hij met 1 punt niet tevreden is. Als Vreven ook mee doet kan het nog wel wat worden
Maximaal 4 regels
pi_31950632
Als het net zoveel wordt als Vorig jaar teken ik er zeker voor.

Vitesse heeft de laatste wedstrijden aan haar zelfvertrouwen gewerkt. Hopenlijk zet deze lijn zich door bij Feynoord. Als dat gebeurd heeft Vitesse een goede kans.
pi_31968268
Ruud Knol gaat voor de winst, zegt hij in VI. Gelijk heeft ie, Feyenoord kan zeer kwetsbaar zijn. Zeker als je die snelle negerjongens voorin zet, zoals Derksen ze altijd noemt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31974431
Ik denk dat het een geflateerde zege voor Feyenoord wordt. Het is weer eens tijd voor een doelpunt van Dirk.
That's all folks!
pi_31985954
Nou, dat mag van mij best uitblijven. Of het moet de 1-2 zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:27:11 #268
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31987225
ik ben bang dat feijenoord toch echt te sterk is voor vitesse, ondanks de goede resultaten van vitesse de afgelopen 3 wedstrijden.
Ik denk dat het een héle makkelijk 3-0 voor feijenoord wordt. Hopelijk heb ik t mis en winnen we weer daar!
Vamos el TRI!
pi_31989728
quote:
'Hersi mag in winterstop niet weg'
Youssouf Hersi mag van trainer Edward Sturing niet vertrekken in de winterstop. Hersi raakte aanvankelijk op een zijspoor, wilde weg en mocht in de winterstop naar een andere club uitkijken. Nu is de frèle aanvaller plots helemaal terug. " Youssouf had te weinig rendement en draaide een matige voorbereiding. Hij verloor zijn plek, nu heeft hij zich goed teruggeknokt. Van mij mocht hij nooit weg, tenzij wij dan een betere speler kunnen halen. Maar onder die voorwaarde mogen alle spelers weg." Youssouf Hersi start zondag tegen Feyenoord voor de tweede keer in de basis.
Goed nieuws dat Hersi sowieso tot na de winterstop blijft. Ik hoop op een stunt in Rotterdam, net als vorig jaar.
pi_31998497
Dat is Hersi blijft is alleen maar goed Ik denk dat we gaan winnen! 1-3
  zondag 6 november 2005 @ 17:04:42 #271
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32028931
jaja puntje, das mooi (Y)
Maximaal 4 regels
pi_32029285
Dat is heel mooi... Vitese heeft zelfs goed gespeeld.

Op naar willem II
pi_32029376
Goed gespeeld hoor van Vitesse. Puntje gewonnen, want het was eigenlijk wel een strafschop.

Snapte alleen de wissel van De Mul voor Benson niet. Amoah heeft zich weer de hele wedstrijd niet laten zien, die had beter gewisseld kunnen worden. Op de één of andere manier lijkt het gewoon alsof hij zich nergens meer voor wil inzetten. De Mul zorgde tenminste nog voor wat dreiging en snapte zijn eigen wissel ook niet helemaal. Swerts speelde ook goed, lekker op snelheid en altijd een voetje ertussen bij Castelen. Had sowieso wel het gevoel dat de verdediging goed stond deze wedstrijd.

Puntje is mooi, 18 november tegen Willem II de volle drie. Dat moet toch wel mogelijk zijn.
pi_32031995
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Klingon het volgende:
Amoah heeft zich weer de hele wedstrijd niet laten zien, die had beter gewisseld kunnen worden. Op de één of andere manier lijkt het gewoon alsof hij zich nergens meer voor wil inzetten.
Ik zou mijn been ook niet willen breken met een WK in het vooruitzicht. Kut excuus, enige wat ik kan bedenken.
(voor hem echter wel belangrijk nu zijn contract afloopt en hij gratis kan vertrekken, 1 goal op WK is genoeg)
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Klingon het volgende:Puntje is mooi, 18 november tegen Willem II de volle drie. Dat moet toch wel mogelijk zijn.
Whaw, herinnert u de wedstrijd Roda - Vitesse nog? Hoe kan je een ploeg die geen vertrouwen heeft, vertrouwen geven...

Altijd kritisch die DeVinger
pi_32039752
Ik denk dat Roda wel meer kwaliteit beschikt dan Willum II en de kans op winnen dus groter is. Ook zijn we nu beter in vorm.

Maar je weet maar nooit in deze competitie dat is deze speelronde wel gebleken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')