mee eens, maar hij loopt al meer dan een half jaar om de feiten heen te draaien. Aalbers houdt alles uiterst schimmig. Gezien zijn verleden, het ontbreken van keiharde feiten of plannen en de omvang van het bedrag heb ik er geen vertrouwen in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:58 schreef Klingon het volgende:
Ben ook niet van mening dat je blind achter Aalbers moet aanlopen, maar het zou stom zijn om niet geïnteresseerd te zijn in het bedrag van 60 miljoen. Ook al hebben Vitesse en Aalbers een verleden, het blijft veel geld en geeft veel nieuwe mogelijkheden. Het op voorhand uitsluiten lijkt me dus geen slimme zet. En ja, om voet aan grond te krijgen heb je harde garanties nodig, maar dat weet Aalbers ook echt wel. Aan hem om dat nu te bewijzen.
liever dit dan een grijze muisquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef Pistol_Pete het volgende:
ach het blijft vermakelijk. Vitesse blijft zo wel het lachertje van het Nederlandse voetbal![]()
Het lijkt me leuk als mensen zo over ons denken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef Tha_Mars het volgende:
idd, vitesse zonder gezeur enzo is tot nu toe niet voor te stellen, al is het nu wel heel erg extreem hoor.
Het is allemaal gezeur om het een en ander...
En het lachertje van het Nederlandse Voetbal? Dat slaat dus helemaal nergens op, Vitesse is denk ik juist een van de smaakmakers van de eredivisie
Door het slechte imago van Vitesse denken sponsoren wel eerst twee keer na of ze wel met Vitesse zaken willen doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als mensen zo over ons denken.
Iedereen haat ons, dat maakt het mooi om vitessefan te zijn! Natuurlijk is het leuk als mensen sympathie hebben voor je club, zoals veel mensen voor bijv. NAC en Heerenveen (bah), maar door niemand leuk gevonden worden heeft ook wel z'n charme, m.i....
Dat was weer een nieuwe episode van KarelAalbers en zijn investeringmaatschappijen. The End or To Be Continued??quote:'Plan Aalbers? Nooit serieus genomen'
ARNHEM - De raadsleden liepen maandag in polonaise achter Karel Aalbers en zijn nieuwe plannen met Gelredome aan. Twee dagen later is die vreugde plots vergeten. En moet Aalbers vooral niet serieus worden genomen.
Maandagmorgen even voor half een. De lobby van het Rijnhotel. CDA-voorman Frans Jansen: "Dit plan ziet er goed uit. We moeten de kaders verruimen voor het plan van Karel Aalbers."
PvdA-kopstuk Dick Tiemens: "Het was een achterhoedegevecht, maar Karel staat ineens weer in de voorhoede."
Woensdagavond half acht. Stadhuis. Frans Jansen: "Dat bod van Aalbers valt niet te verifiëren. We gaan niet met hem verder." Tiemens: "Dit was een gevecht ver achter de achterhoede. Ik nam het met een korreltje zout."
Wie maandagmorgen in het fraaie hotel aan de Rijn aanwezig was en gisteravond de dames en heren politici na ruim een uur vergaderen in het gemeentehuis sprak, viel van de ene verbazing in de andere.
Het feestgedruis dat zich maandag na de speech van Karel Aalbers verspreidde, was plots uit het geheugen gewist. Collectief. Nou, bijna dan. Als een van de weinigen wist Martin van Meurs zich goed te herinneren hoe enthousiast iedereen de Pro Arnhem-leider bijviel tijdens zijn gloedvolle betoog over het 'prachtige plan' van Aalbers met stadion Gelredome en Vitesse. De voormalig Vitesse-preses had hun een soort bankgarantie laten lezen, waarin zestig miljoen euro was 'geoormerkt' voor Gelredome. Op een enkeling na wist niemand na afloop dat de naam van de investeerder, de Saint George's Investment Company, op het document stond. Maar een kniesoor die daarop lette. Karel had zestig miljoen, daar was geen twijfel over.
Van Meurs en Lenneke Jaspers geloven twee dagen later nog steeds in Aalbers. De rest vindt het getoonde document plots waardeloos en wijst erop dat Aalbers zich net als alle andere partijen voor de deadline voor 1 mei had moeten aanmelden. Dus wethouders, luidde de boodschap, jullie hoeven niet met Karel Aalbers te praten en kunnen over de aankoop van stadion Gelredome verder onderhandelen met TCN en Eurocommerce.
Bron: De Gelderlander.
Goed nieuws dat Hersi sowieso tot na de winterstop blijft. Ik hoop op een stunt in Rotterdam, net als vorig jaar.quote:'Hersi mag in winterstop niet weg'
Youssouf Hersi mag van trainer Edward Sturing niet vertrekken in de winterstop. Hersi raakte aanvankelijk op een zijspoor, wilde weg en mocht in de winterstop naar een andere club uitkijken. Nu is de frèle aanvaller plots helemaal terug. " Youssouf had te weinig rendement en draaide een matige voorbereiding. Hij verloor zijn plek, nu heeft hij zich goed teruggeknokt. Van mij mocht hij nooit weg, tenzij wij dan een betere speler kunnen halen. Maar onder die voorwaarde mogen alle spelers weg." Youssouf Hersi start zondag tegen Feyenoord voor de tweede keer in de basis.
Ik zou mijn been ook niet willen breken met een WK in het vooruitzicht. Kut excuus, enige wat ik kan bedenken.quote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Klingon het volgende:
Amoah heeft zich weer de hele wedstrijd niet laten zien, die had beter gewisseld kunnen worden. Op de één of andere manier lijkt het gewoon alsof hij zich nergens meer voor wil inzetten.
Whaw, herinnert u de wedstrijd Roda - Vitesse nog? Hoe kan je een ploeg die geen vertrouwen heeft, vertrouwen geven...quote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Klingon het volgende:Puntje is mooi, 18 november tegen Willem II de volle drie. Dat moet toch wel mogelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |