Ho ho genoeg kritische Vitesse supporters hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
precies. Ben het helemaal met je eens.
Helaas zijn er maar weinig mensen die Vitesse een warm hart toe dragen en daarnaast kritisch naar het bod van Aalbers en The Duet Group kunnen kijken. Er zaten gewoon teveel onzekerheden aan het bod van The Duet Group om er mee verder te gaan (vage bankgaranties oa). Een verstandige keuze van Vitesse. Ik hoop dat de Vitesse supporters het ook zullen inzien.
Wat ik nog steeds eigenaardig vind aan het bod van the Duet Group is dat ze een bod van tientallen miljoenen euro´s doen op Vitesse en het Gelredome, maar ondertussen is er nog nooit iemand van the Duet Group overgekomen naar Arnhem om eens het 1 en ander te bespreken. Overnames / investeringen van dit soort bedragen gaan niet via een tussenpersoon (Aalbers). Daar is minimaal 1, meestal meerdere mensen van het investerende bedrijf bij betrokken. Maar dat is nu oude koeien uit de sloot halen. Het bod is afgewezen. Er zijn nog twee partijen met plannen voor het overnemen van het Gelredome. Benieuwd hoe dat zal gaan.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:35 schreef Domenica het volgende:
Tom doet het super. Ik was geen fan van hem toen ie kwam, maar hij doet het erg goed!
goed aanspeelpunt, erg snel en mooie acties. Ik vind het leuk dat hij adfelopen zaterdag zn eerste voor vitesse heeft gescoord!
Tom
Mooi dat die jongen het goed doet! Ik ben wél gecharmeerd van hem. Echt zo'n sierlijke speler waarvan je er niet veel meer ziet. Vond het jammer dat hij weg moest bij Ajax. Maar misschien weet hij het laatste stapje alsnog te maken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:55 schreef Elvislives het volgende:
Ja, hij doet het erg leuk. Ook ik vond het maar niks, we moesten flink betalen voor de huur van een speler waarbij geen optie tot koop is bedongen. Eigenlijk leiden we nu dus op voor ajax. Maar hij speelt goed, heeft mooie acties en een goeie goal zaterdag: Aannemen en niet nadenken, maar gewoon mooi in t hoekie knallen!
Te vroeg om te zeggen. Potentie genoeg iigquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:41 schreef gras het volgende:
[..]
[..]
Die pingelaar van een Esajas, gaat dat nog wat worden dan?
Qua techniek en inviduele acties zit het wel snor bij hem. Maar om te slagen in de Eredivisie komt toch meer kijken. Denk niet dat hij het gaat halen >> eerste divisie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:52 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Te vroeg om te zeggen. Potentie genoeg iig![]()
* popcorn en cola erbij paktquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
en de soap doesnt stp!!!
Duet is afgehaakt, maar nu blijkt de investeerder rechtstreel met Karel in zee te gaan.
De gemeente bevestigd een bankgarantie die bij een bank in zuid Afrika vandaan komt. Wie deze investeerder is geen idee.
Als de gemeente beslist ook dit bod te onderzoeken en te accepteren begint alles weer van voren af aan...
to be continued.... (as usual)
ik ben zo bang dat de gemeenteraad er echt serieus op in gaat. Ze moeten gewoon keiharde eisen stellen aan een bod. Ze laten echt een loopje met zich nemen door Aalbers. Ze hebben twee partijen met een serieus bod. Dit zijn partijen van naam en financieel draagkrachtig. Aalbers komt weer aanstormen met een luchtkasteel. Het enige wat hij eigenlijk kan overhandigen is een papiertje met een bedrag erop en de gemeenteraad ligt alweer aan zijn voetenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
Er zal inderdaad meer naar buiten moeten komen dan alleen een bank grantie.
Woensdag gaat de gemeente een spoedbijeenkomst houden en beslissen ze wat ze met dit bod gaan doen en of hij weer bekeken wordt.
Even een dagje rust dus
quote:Aalbers goochelt 60 miljoen uit de hoed
Door onze verslaggevers
ARNHEM - Dag vijftig miljoen euro van de Engelse Duet Group. Leve de zestig miljoen euro van de Britse St. George Investment Company!
In zijn strijd om het Arnhemse stadion Gelredome in handen te krijgen en terug te keren bij zijn grote liefde Vitesse, is voormalig voorzitter Karel Aalbers met een nieuwe geldschieter op de proppen gekomen. Nadat hij bekende dat de Duet Group definitief is afgehaakt, presenteerde de Eerbekenaar de nieuwe suikeroom in het Rijnhotel aan een deel van de Arnhemse politiek. Informatie over de investeringsmaatschappij gaf hij niet, wel overlegde hij als bewijs een brief van de Geamalgameerde Bank van Suid-Afrika (ABSA), waarin staat dat de investeerder op de bank zestig miljoen euro heeft 'geoormerkt' voor de aankoop van Gelredome. Volgens Aalbers levert hij zo het bewijs dat hij over de miljoenen beschikt. "Die discussie kunnen we nu sluiten", meent hij. Hij werd vorige week de deur gewezen door Vitesse, omdat hij toen geen bankgarantie had.
De aanwezige raadsleden zijn enthousiast na het betoog van Aalbers. PvdA'er Dick Tiemens: "Ik dacht dat het een achterhoedegevecht was, maar Aalbers is helemaal terug in de voorhoede." De raadsleden willen de Arnhemse wethouders terug naar de onderhandelingstafel sturen om 'serieus' naar de plannen te luisteren. Aalbers wil het stadion, Vitesse én de exploitatiemaatschappij kopen, ook al heeft de gemeente over de laatste twee geen zeggenschap. Voor dat pakket heeft zijn nieuwe geldschieter vijftig miljoen euro over. De overige tien miljoen is een voorschot van een nog anonieme. shirtsponsor.VVD-voorman Theo Theijse, niet verschenen bij het gesprek, lacht om zijn collega's. "Ongelooflijk. Hebben ze nou niets geleerd van die grootspraak en duistere praktijken van Karel Aalbers?"
(Bron: Gelderlander)
dagje rust? met Aalbers in de buurt? Dacht het nietquote:
Goed nieuws dat je als op sterven na dood liggende club, 60 miljoen aan je voorbij laat gaan? Een injectie waarmee alle schulden in één keer weg zijn en je kunt bouwen aan een gerichte toekomst is in jouw ogen zeer slecht nieuws?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef Pistol_Pete het volgende:
Daarnaast is er het zeer goede nieuws dat het bod van The Duet Group (icm met Aalbers) niet door gaat.
Idd, vooral de teruglopende toeschouwersaantallen, het gebrek aan inkomsten, het uitdunnen van de selectie, het gebrek aan sponsoren, het niet op eigen benen kunnen staan maar gedragen moeten worden door de gemeente en het onder toezicht staan van de KNVB, zorgen ervoor dat het weer lekker gaat bij Vitesse. Aalbers kan in een klap voor een ommekeer zorgen, maar die moeten we vooral buiten sluiten.quote:Kortom het gaat lekker bij Vitesse. Aalbers is weer uit beeld. De neuzen kunnen weer naar voren.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er ook zo over denkt als ik: Ik vind Aalbers een goeie kerel, hij heeft veel voor de club betekend, maar hij heeft de club ook op het randje gebracht en brengt altijd erg veel onrust met zich mee. Daarom ben ik er niet rouwig om (hoewel, we lopen 8 mio per jaar mis schijnt) dat de deal niet doorgaat, laten we maar rustig weer het ouwe vitesse worden.
Met wedstrijden als gister zal het stadion ook weer beter gevuld zijn en dus de inkomsten stijgen.
De inkomsten zijn afgelopen jaar wel degelijk gestegen. Waar jij vandaan haalt dat de inkomsten niet gestegen zijn??quote:Die inkomsten stijgen al jaren niet, sponsoren zijn er niet te vinden door de huidige en voormalige bestuurders met als resultaat dat er weer gekort moet worden op salarissen, mensen weg gesaneerd moeten worden en de selectie nu nog maar uit 17 man mag bestaan.
Toeschouwers blijven weg zolang er niet iets drastisch veranderd. Daar kan een 7de plek zoals vorig seizoen ook niks aan veranderen.
Ik haal voor het gemak even de Talpa inkomsten eruit, volgens mij hou je dan niet zoveel meer over. Hoe dan ook, het zijn niet genoeg inkomsten gezien de drastische maatregelen die zijn genomen. Het gaat naar mijn idee nog steeds niet lekker met Vitesse maar Aalbers kan gelukkig daar in één klap verandering in brengen. Nu hopen dat de deal er komt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:30 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
De inkomsten zijn afgelopen jaar wel degelijk gestegen. Waar jij vandaan haalt dat de inkomsten niet gestegen zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |