abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2005 @ 22:56:49 #1
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_30061277
Ben laatst met het vriendinnetje een weekendje weg geweest, en ben, tegen beter weten in, tijdens dit weekendje een arcade hal binnen gestapt. Heb ik Fzero-FX/X gedaan. Had ik beter niet kunnen doen, want nu ben ik verslaafd denk.

Probleem is alleen, dit spel is "slechts" uit op de Cube, en die heb ik nie.. Wel een xbox en een pc. Dus mijn vraag, weet iemand een xbox/pc alternatief? Ik weet dat f-zero zelf ook "ooit" op de pc uitgekomen is, maar dat spel is dus al weer een paar jaartjes oud volgens gamespot, dus of dat het nog gaat doen op de "modernere" pc's is nog maar de vraag, plus, of er nog aan te komen is, is nog de grootste vraag denk ik. Zelfde geldt voor het enige wat in de buurt komt naar mijn weten, WipeOut.. Dus, weet iemand een goed xbox/ pc alternatief? (behalve het kopen van een cube..? ) Thnx!

Edit: of als deze in "het grote ik zoe een spel topic" gemoeten had, gooi hem dan maar gerust dicht..

[ Bericht 5% gewijzigd door neo2000 op 28-08-2005 23:31:14 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_30062149
f-zero op de pc? volgens mij niet, behalve met een n64 emulator

maja in ieder geval heb je ook nog iets van extreme g racing (ofzoiets), geen idee of er nog games van die serie uitkomen
pi_30062565
Koop een Gameqube Dingen kosten niks. En je hebt een assortiment aan AAA-Ninty titels.
  maandag 29 augustus 2005 @ 12:01:29 #4
48067 neo2000
pi_30069466
quote:
behalve het kopen van een cube..?
quote:
Koop een Gameqube

Okay, ga even kijken voor de extreme-g series.. Verder nog suggesties..?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_30069514
Ik heb Extreme G3 en dat is inderdaad cool als je van dat soort spellen houdt (zoals ik). Supersnel racen met futuristische motoren op F-Zero-achtige tracks, als je motor snel genoeg is kun je zelfs door de geluidsbarrière.

Verder heb je nog de WipEout serie, maar dat is meer op de Playstation (de PC versie is nogal oud en waarschijnlijk niet aan de praat te krijgen). WipEout vind ik persoonlijk leuker dan F-Zero GX, die ik ook heb.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:05:30 #6
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_30071380
Wipeout roeleert de pan uit
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:09:05 #7
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30071511
1 ding: de arcade versie = F-zero AX, de gamecube versie = F-zero GX.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30072366
Heb zelf ook een van de Wipeout versies, prima alternatief. Of je gaat naar Rollcage kijken, maar das PSX, kortom oud.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_30072998
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:42 schreef Morthill het volgende:
Heb zelf ook een van de Wipeout versies, prima alternatief. Of je gaat naar Rollcage kijken, maar das PSX, kortom oud.
Rollcage is ook voor de PC uitgekomen. Heb hem hier zelfs nog liggen.. leuk en snel spel met als leuke extra dat je op zowel de boven als onderkant kunt rijden. Nadeel is dat er weinig powerups zijn, niet echt varierende tracks en hij was wat simpel. Maar wat ouder istie zeker.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_30073368
Ga een kubus kopen. Voor 130 euro ben je klaar. WipeOut en Extreme-G zijn beide alternatieven, maar komen nergens zo dichtbij de echte ervaring als F-Zero GX!
pi_30074835
F-Zero GX > All

ZO verdomd moeilijk, maar oh zo tof !

Absoluut het kopen van een Cube waard.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_30076199
WipEout > All

Doh! Hoe kan ik Rollcage nou vergeten, inderdaad ook goeie PC versies die vooral met een force-feedback stuur geweldig zijn. Overigens ondersteunt F-Zero GX ook het force-feedback stuur voor de Cube.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:46:18 #13
48067 neo2000
pi_30080465
Ohwkay.. Spellen zijn zoo chill.. ga er direct naar op zoek.. Thnx all!
pi_30083038
Ik heb zelf F-zero GX en Extreme-G3 op de cube. Die laatste is ook op Xbox te krijgen en de opvolger ook (XRGA, nooit gespeeld).. Extreme G3 is een erg vet spel. Grafisch in orde en snelheid!!!
pi_30086471
Wipeout.

Rollcage is al wel erg oud, voor zijn tijd wel cool.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 03:54:51 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30086490
Duuuuude komop zeg koop die cube gewoion, als je goed zoekt kun je er voor 40 euro 1 op de kop tikken, en dan haal je voor 15 euro ergens Fzero weg. Komop zeg dat is wel te betalen, en misschien zullen je vrienden je uitlachen, maar jij kunt ze toch wel overhalen met Fzero
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30110313
En koop dan meteen voor 50 Euro een PSOne om WipEout en Rollcage op te spelen

Wel met een NeGcon controller uiteraard.

Als ik me niet vergis zag ik laatst F-Zero GX in een winkel (Intertoys geloof ik) liggen voor maar 19 Euro.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:53:26 #18
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_30110921
Fzero zuigt, altijd gedaan
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_30111431
Koop gewoon een Cube, kost niks, is het dubbel en dwars waard. Er zijn nog meer toppertjes dan F-Zero
Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm, geluidsband, elektronisch of op welke wijze dan ook, zonder voorafgaande toestemming van de auteursrechthebbende.
pi_30111505
Koop een N64 met FzeroX, dat is nog goedkoper, en X is beter dan GX imo (vooral de muziek)
Sold my Soul to Sony
pi_30120911
Er is geen spel wat in de buurt komt van F-zero GX. Koop gewoon die cube, ook al moet er dan nog een 2e joypad en memory card bij het is het geld waard voor alleen al deze game.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_30126323
F-Zero is zo #%#@^&* moeilijk, de eerste tracks op easy halen was al een hel, praat me niet van de rest.
pi_30126388
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:43 schreef Young_David het volgende:
F-Zero is zo #%#@^&* moeilijk, de eerste tracks op easy halen was al een hel, praat me niet van de rest.
Oefening baart kunst, ik moet alleen de laatste 2 cups op master nog halen...

(en dat gaat me niet meer lukken aangezien ik het al maanden niet meer speel, en daardoor ''het gevoel'' kwijt ben)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_30133994
F-Zero GX is overigens nu maar 15 Euro bij Dixons.
pi_30140950
quote:
Dat is wel erg overdreven. Bij expert begint het pas een hel te worden (en dan moet je master ook nog! )

Heb expert trouwens helemaal gehaald en daar ben ik trots op
Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm, geluidsband, elektronisch of op welke wijze dan ook, zonder voorafgaande toestemming van de auteursrechthebbende.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:26:49 #26
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_30141124
Quantum Redshift
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_30161799
quote:
Het belangrijkste is het goed beheersen van slides. Met de shoulderbuttons kan je veel smoother sturen (beide ingedrukt houden laat je bijna glijden, maar dit is niet altijd praktisch). Als je dit onder de knie hebt moeten de meeste tracks wel goed gaan.

Probeer ook eens de SNES versie, bijna hetzelfde principe, alleen eenvoudiger tracks en tegenstanders, maar wel erg cool.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
F-Zero GX is overigens nu maar 15 Euro bij Dixons.
Cool Ik was mijn cd destijds verloren in de trein van utrecht naar groningen, samen met m'n xbox Een nieuwe xbox heb ik al kunnen regelen, fzero nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')