Ze moeten een paar dagen op ratsoen omdat de opdracht die Joost kreeg niet gelukt is. De opdracht was dat hij ongemerkt eten en drinken moest smokkelen naar de geheime plaats waar Rob verbleef.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:09 schreef Ymke het volgende:
Ben net thuis , heb ik veel gemist??
Nope, tot nu toe nog nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:11 schreef Ymke het volgende:
Ah Rob is al terug , iemand anders er nu uit?
Daar doelde ik inderdaad op, uiteraard wist je ze naam al, wie nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:12 schreef milagro het volgende:
Dat wist ik natuurlijk al, maar ik vroeg me af hoe hij eruit zag, omdat de andere meiden zeiden dat die Joost veel leuker was dan Ralph.
idd, hij heeft er wel wat van wegquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef Wokkel het volgende:
Hebben jullie ook dat je Joost op Rolf Wouters vindt lijken qua uiterlijk en gedrag?
Ja, dat vond ik ook al....quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef Wokkel het volgende:
Hebben jullie ook dat je Joost op Rolf Wouters vindt lijken qua uiterlijk en gedrag?
ik vind haar ook niet zo geweldig hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:38 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die die dido helemaal niks vind
Ik ben ook geen fan hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:39 schreef Tamaartje het volgende:
ik vind haar ook niet zo geweldig hoor![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:38 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die die dido helemaal niks vind
Ik heb het nu nog niet echt met iemand.. ik vind Menno wel de leukste maar verder niet echt een favo ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan hoorMaar dat heb ik sowieso niet snel
Welke hebben ze gekozen? Ik ben er net.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:04 schreef riri het volgende:
Ze zullen moeten kiezen uit twee pakketten eten....een gezonde en een met allemaal lekkere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |