Nee, jij hebt duidelijk de film niet gezien. Er is namelijk wat anders aan de hand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:04 schreef wyccie het volgende:
Oeh, ik moet poepen?(zo kijkt hij wel)
Ik herken de film niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, jij hebt duidelijk de film niet gezien. Er is namelijk wat anders aan de hand.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is 't L.A. Confidential?
Werd hij net neergeschoten?quote:
quote:Misschien is 't een strikvraag en zegt hij gewoon niets.
Zoiets.quote:Hij verklapt zeker een of ander geheim voordat ie echt dood gaat.
Nee, hehe. Het is een zuid europese naam (italiaanse als je het mij vraagt) naam. Hij verklapt niet echt iets, maar het is wel belangrijk voor het verdere verloop van de film.quote:"Het was..... Geraaaaaaard!"
Neu niet echt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef wyccie het volgende:
Is dit trouwens niet een spoilervraag???? Ik heb de film dus nog niet gezien he....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen P aan het begin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:22 schreef dolle_hond het volgende:
klinkt als piccoli of petacchi
ik meen iig een p aan t begin
Ik vind dat jij er een moet stellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het allemaal prima, wie stelt een nieuwe vraag?
Laat ik eens twee gokjes doen van films met idioten die zo in me opkomen... Spider en Sling Blade.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Sheridana het volgende:
Shall I do the honours?
Trivia van welke film:In order to make his walk more awkward and consistent, placed crushed glass in his shoes.
A remake of the short film . Both were written and starred
Sorry?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef Sheridana het volgende:
Eh, Arty, punt gaat naar RuneRose...het was inderdaad Sling Blade...je mag maar 1 antwoord per post geven...
RuneRose +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |