Notquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:43 schreef Gabry het volgende:
Naast elkaar zitten en de andere kant opkijken... totdat je met elkaar bezig gaat![]()
Succes gegarandeerd![]()
ik moet 1 ding zeggen dat doe je niet slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Het plan was: dagje sealive scheveningen
het resultaat was: erotische massage
En nu mn verloofde
quote:Het plan was: dagje sealive scheveningen Stuk samen skaten (maar het regende)
het resultaat was: erotische massage
En nu mn verloofde Nogsteeds gewone vriendin
Ook als je die meisjes van de tv belt ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:38 schreef NvM het volgende:
Ik doe nooit aan van die officiele afspraakjes, het loopt allemaal vanzelf wel toch?
Je bedoelt die van die bellspelletjes?quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook als je die meisjes van de tv belt ?
Same here.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:38 schreef NvM het volgende:
Ik doe nooit aan van die officiele afspraakjes, het loopt allemaal vanzelf wel toch?
oeh daar was ik pas nog geweest met mn vriendin, is wel tering duur geworden daar zeg jezusquote:Op zondag 28 augustus 2005 04:32 schreef Alexxxxx het volgende:
en nog steeds nooit in sealive geweest btw
OMGquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:45 schreef Taproot het volgende:
Mijn tweede afspraakje via msn was wel heeel wat minderWe hadden in de morgen afgesproken, ik kom na 15 km door de regen te fietsen daar s morgens aan op zo n boerenerf waar zij zegde te wonen. Ze was er dus niet, zij zat naar het schijnt in de stad waar ik net vandaan kwam, zogezegd om boeken te gaan lenen, maar ze had dus al n vriend bleek achteraf maar wou gewoon eens testen of ze er 2 tegelijk zou kunnen hebben om haar ego te strelen.
Ik maar wachten, beetje in n café gezeten, na n paar uur daar terug aangebeld.
Eindelijk zie ik haar. Dat fijn meisje zoals ze zichzelf beschreef bleek zo n grofgebouwde boerenmeid te zijn. Zelliet me binnen, ik voel zo n spanning in dat huis en haar zussen zitten me zo aan te gapen met een kwade blik. Ik voelde me erg onwennig, dronk in één slok mijn cola uit en zat maar n beetje naar die goudvissen op tafel te staren, terwijl zij, ook zonder een woord te zeggen naar boven zat te staren.
Toen zei ze: ik denk dat het even tijd wordt om te gaan, en toen ben k maar weer naar huis gegaan.
Whehehe.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:45 schreef Taproot het volgende:
Mijn tweede afspraakje via msn was wel heeel wat minderWe hadden in de morgen afgesproken, ik kom na 15 km door de regen te fietsen daar s morgens aan op zo n boerenerf waar zij zegde te wonen. Ze was er dus niet, zij zat naar het schijnt in de stad waar ik net vandaan kwam, zogezegd om boeken te gaan lenen, maar ze had dus al n vriend bleek achteraf maar wou gewoon eens testen of ze er 2 tegelijk zou kunnen hebben om haar ego te strelen.
Ik maar wachten, beetje in n café gezeten, na n paar uur daar terug aangebeld.
Eindelijk zie ik haar. Dat fijn meisje zoals ze zichzelf beschreef bleek zo n grofgebouwde boerenmeid te zijn. Zelliet me binnen, ik voel zo n spanning in dat huis en haar zussen zitten me zo aan te gapen met een kwade blik. Ik voelde me erg onwennig, dronk in één slok mijn cola uit en zat maar n beetje naar die goudvissen op tafel te staren, terwijl zij, ook zonder een woord te zeggen naar boven zat te staren.
Toen zei ze: ik denk dat het even tijd wordt om te gaan, en toen ben k maar weer naar huis gegaan.
Ik denk ook dat als je iemand ontmoet en je alleen maar focust op een relatie, het heel onwennig en geforceerd wordt. Ik denk dat als je iemand ontmoet zonder die intentie, maar gewoon elkaar leert kennen je snel genoeg merkt of je een duidelijk klik hebt of niet. Verliefdheid moet genuine zijn, en niet gemaakt. Daarom werkt op zoek gaan naar een vriend(in) ook niet (bij mij).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
OMGIk zou echt door de grond zakken als mij dat zou gebeuren.
Mijn eerste afspraakje was een dagje six flags met een meisje dat ik op vakantie ontmoet had, was heel gezelligNiets geworden, maar dat was eigenlijk ook niet eens mijn bedoeling
'T is nu gewoon een goede vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |