Hij komt eraan, momentje ben 'm aan 't inpakken...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Ajaxfan het volgende:
Als ik de FM Finland update download zit er in de zip alleen een Client.dat en geen readme.Heeft er iemand zin em in 2 delen naar Vwiering@gmail.com te sturen ?
Begon gewoon met 5.0, daarna patch 5.05. Toen de update erover heen. Maar van 5.0 naar 5.02 of 5.03 wil ook nog wel eens problemen opleveren. Kan het zijn dat het de crack is die voor problemen zorgt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:24 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Welke update heb je, welke versie bedoel ik. De update werkt alleen maar met 5.03 of zelfs 5.05. Dus 't kan zijn dat je die even moet (her)installeren.
Ik verwacht zelfs dat de crack voor problemen zorgt. Ik heb zoiets ook gehad. Je moet zoiezo eerst updaten naar 5.03 en daarna naar 5.05 blijkbaar. Ik denk dat je probleem dan opgelost isquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef Silverado het volgende:
[..]
Begon gewoon met 5.0, daarna patch 5.05. Toen de update erover heen. Maar van 5.0 naar 5.02 of 5.03 wil ook nog wel eens problemen opleveren. Kan het zijn dat het de crack is die voor problemen zorgt?
Maar zonder crack kan ik het niet spelen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:50 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ik verwacht zelfs dat de crack voor problemen zorgt. Ik heb zoiets ook gehad. Je moet zoiezo eerst updaten naar 5.03 en daarna naar 5.05 blijkbaar. Ik denk dat je probleem dan opgelost is
Dus, dan had je het maar moeten kopen zoals zoveel andere mensenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef Silverado het volgende:
[..]
Maar zonder crack kan ik het niet spelen...![]()
Dit is niet het juiste momentquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Dus, dan had je het maar moeten kopen zoals zoveel andere mensen. De serie heeft zich nu toch wel bewezen en het zijn nog steeds moeilijke tijden in games land. Nog nooit een miskoop aan gedaan. FM 2006 koop ik weer gewoon.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:14 schreef Cart_man het volgende:
49.95 is teveel voor FM. Ook nu ga ik het niet kopen, nog nooit gedaan ook...
Het tweede seizoen met de Graafschap en die spelers?? Database aanpassen, anders kan dit echt niet...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:56 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Pff..wat een superbruut team voor De Graafschap...is dat in het begin van het 2e seizoen van jou met De Graafschap of aan het begin van het 2e seizoen met het spel?Hoe kom je aan al die dure en brute spelers anders?
![]()
Van Hoogdalem in 1 team met onder andere Wright-Phillips![]()
![]()
Bedoel ook 5.02...quote:Op zondag 4 september 2005 00:49 schreef Escape het volgende:
waar kan je 5.03 vinde dan.
ik zie alleen 5.02 en 5.05
Was het toen begin augustus? Want dan krijg je vaak meer geldquote:Op zondag 4 september 2005 13:20 schreef RiddlerMark het volgende:
Dat bestuur van ajax is ook wispelturig
vraag ik om meer transfer geld, krijg ik het niet. en paar dagen later krijg ik ineens 29 miljoen extra
Waar ik op let, maar het hangt ook af van je taktiek. Ik speel trouwens eigenlijk alleen maar in de Engelse League's:quote:Op zondag 4 september 2005 15:51 schreef Nkjez het volgende:
welke kwaliteiten zijn belangrijk voor Defender C
Ik speel het in het engels, dus graag de engelse benamingen
quote:Op zondag 4 september 2005 20:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo het 3e seizoen met Ajax is aangebroken, JC schaal verloren van Feyenoord met 1-2
Ik ook is met Dordt gespeeld en stond toen halverwege goed totdat de boel ineens dramatisch instorte.......quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]![]()
Ben weer verder gegaan met FC Dordrecht in mijn eerste seizoen. Sta nog steeds 1ste, twee punten voor op Helmond Sport. Probleem is alleen dat de laatste twee wedstrijden zijn verloren, waardoor een 8 punten voorsprong verloren is gegaan. Nog 6 wedstrijden te gaan, hoop dat ik het nog weet veilig te stellen. "The suspense is killing me"
Helemaal niets aangepast en met de nieuwste patch.quote:Op zondag 4 september 2005 11:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het tweede seizoen met de Graafschap en die spelers?? Database aanpassen, anders kan dit echt niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |