trustequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok doet het licht uit.
trusten
wie dan ook.![]()
leukquote:
truste.. voor iedereen trouwens trustequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:45 schreef Wolkje het volgende:
[..]
leuk![]()
en jouw vakantie?
Ik ga btw nu echt slapen, ben doodmoe, net naar de film geweest en naar ikea en een buro in elkaar gezet nml![]()
kom es onlinequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
truste.. voor iedereen trouwens truste
mijn vakantie was leuk!
Slaap lekker melismayquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:59 schreef melismay het volgende:
* melismay maakt lawaai!!!
Jullie slapen toch nog niet allemaal he!?
Ik slaap nog helemaal niet!quote:
quote:Usericon van melismay
Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan.
Welkom bij R&P slowchat.
- Zijn je problemen het niet waard om een eigen topic te openen?
- Verveel je je op je werk of school?
- Wil je je communicatieve vaardigheden oefenen?
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Schroom niet, laat je hier horen
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:45 schreef melismay het volgende:
Als ik nu teveel ga ontspannen val ik in slaap.... viscieuze cirkel
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:53 schreef melismay het volgende:
Heb je het er nu op zitten of moet je nog beginnen?Want als je nu aan het einde zit en je kent niemand heb je iets niet goed gedaan
Dus je wacht al een flinke tijdquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:53 schreef melismay het volgende:
Nou ik ben in februari afgstudeerd en zit stiekem te wachten tot mijn droombaan voorbij komt vliegen
Yup, ik ben te lui.. Geef ik meteen helemaal toequote:
Ik wou eerst openbaar aanklager worden...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:55 schreef melismay het volgende:
Hmmm, maar tijdens introducties enzo kan je toch meestal wel een beetje mensen leren kennen?
Trouwens wel een apart wisseling van studies, hoe dat zo?
Bijzondere keuzequote:Op zondag 28 augustus 2005 01:59 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wou eerst openbaar aanklager worden...
ik heb me ook veel in politiek en alles verdiept de afgelopen 2 jaar...
maar ik in de vakantie dacht ik ineens.. hey ik kan ook gewoon voor een stressloos bestaan gaan.
Nachtdiensten draaien, en overdag naar de stad enzo.. werk dat leuk is en je niet mee naar huis neemt..
Het verdient alleen aanzienlijk minder, maar je leven word dan wel ontspannender..
Je moet het toch de rest van je leven doen...
In verhouding tot rechten of het bedrijfsleven waar je constant moet presteren/verkopen is het mentaal minder zwaar.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Bijzondere keuze![]()
Je denkt niet dat verpleegkunde ook stressvol kan zijn? Daar kan je je nog wel in vergissen denk ik, maar ik ben erg benieuwd wat je er van gaat maken ... Als je zelf maar gelukkig bent toch?
Nou dan is er niks mis mee lijkt mequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
In verhouding tot rechten of het bedrijfsleven waar je constant moet presteren/verkopen is het mentaal minder zwaar.
En een informele werksfeer
Ik denk dat ik wel een goede keus heb gemaakt..
Wat heb jij dan gestudeerd? Voor je 'droombaan'quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dan is er niks mis mee lijkt meJe bent jong en je wilt wat
Ik heb commerciele economie gedaan HBO, dus op zich kan ik een heleboel kanten op. Wil iets van organisatie van evenementen gaan doen of werken voor een beursgebouw. Ben er goed in en vind het ook nog eens onwijs leuk. Maar een marketing of PR baan bij een grote voetbalclub mag ook welquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gestudeerd? Voor je 'droombaan'
Echt bijna iedereen doet commerciele economie of de hogere hotelschoolquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb commerciele economie gedaan HBO, dus op zich kan ik een heleboel kanten op. Wil iets van organisatie van evenementen gaan doen of werken voor een beursgebouw. Ben er goed in en vind het ook nog eens onwijs leuk. Maar een marketing of PR baan bij een grote voetbalclub mag ook wel
Ik doe het niet, ik deed het dus ik ben wel stoerquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Echt bijna iedereen doet commerciele economie of de hogere hotelschool![]()
Ook goeiemiddag . . .quote:
You've got mail.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Met mijn pc is alles sloom, dus ik zou het niet weten.
Aye Aye Cap'n.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:24 schreef melismay het volgende:
*schreeuwt: WAKKER WORDEN!!!!!
Hier . . .quote:
Huh ?? Watte ??quote:
Ajax verloren zeker ??quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:50 schreef melismay het volgende:
Ik verveel me ook ontzettend... Begh...
Gelukkig betrek je dat niet onnodig op jezelf.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
Geloof niet dat ik vanmiddag gezellig ben, mijn moeder en broertje zijn niet voor niks hun vertier ergens anders gaan zoeken
Verzin es wat sappige roddels zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:14 schreef melismay het volgende:
Hier gebeurd ook echt helemaal niks he?!
Don't remind me !!quote:
Ze had het ook tegen mij . . .quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat google insinueert dat ik een SOA heb is helemaal niet leuk!
hoezo, ben je geinteresseerd?quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:28 schreef melismay het volgende:
Gebruiken sommige mannen dat niet als versiertruuk?
Jij had toch al een vriendin?!
Pfeiffer misschien?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
trouwens, weet iemand waarom ik zoveel SOA en HIV gerelateerde pagina's vind als ik zoek op "opgezette lymfeklieren".
Ik heb helemaal geen HIV en/of een SOA.
Teaser!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..], wat denk je, dat ik gek ben ofzo?
Hij wil niet naar de dokterquote:
daar word je toch heel lui van enzo?quote:
wat, gewoon een beetje erbij kan toch wel? we zitten toch te ver van elkaar vandaan voor een volledige relatie!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Teaser!![]()
Mij een beetje lekker zitten maken hier?!
Daar word je o.a. heel erg moe van ja. Maar er zijn ook andere dingen waar je dan last van kunt hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
daar word je toch heel lui van enzo?
dan heb ik dat waarschijnlijk al m'n hele leven!
Hmmm ik ben geen buitenvrouw!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat, gewoon een beetje erbij kan toch wel? we zitten toch te ver van elkaar vandaan voor een volledige relatie!
Ervaringsdeskundige!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar word je o.a. heel erg moe van ja. Maar er zijn ook andere dingen waar je dan last van kunt hebben.![]()
je snapt natuurlijk wel dat jij hierheen moet komen dan hè!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm ik ben geen buitenvrouw!
Welke dagen ben je beschikbaar?![]()
Nee, jij wil er een vrouw bij, ik niet!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je snapt natuurlijk wel dat jij hierheen moet komen dan hè!
woensdag en zondag meestal wel
de zondag namiddag is ook prima!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:06 schreef melismay het volgende:
Zondags ben ik meestal chagerijnig en dan wil ik altijd uitslapen
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
TC je bent een eikel dat je nu al gaat slapen... drie kwartier voor je jarig bent!![]()
Dank jequote:
Ik ben niet meer gewend om uit te slapen cq lang in m'n bed te blijven liggen . . .quote:Maar wat doe je zo vroeg op man?
Dat is dan soms best wel jammer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:51 schreef ThunderChild het volgende:
Ik ben niet meer gewend om uit te slapen cq lang in m'n bed te blijven liggen . . .
I'm asking . . .quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een megadruk weekend achter de rug en, afgezien van de stomme boete (don't ask), was het ook hartstikke leuk.
quote:
Nou, hier verre van . . .quote:
quote:
Als kiespijn . . .quote:Missed me?!![]()
quote:
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:04 schreef melismay het volgende:
Ben je met je scriptie ofzo bezig Nixxx?
bah mensen die zeurenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, meetings.
Mukiequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
weer niet gelukt viper... moet je toch naar de singles meet.. kan je EN twist EN melismay zien... en Mukie is er ooktrust me die is ook leuk
Beide denk ikquote:
Ik heb dat gehoord ja, prachtige uitspraak . . .quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:58 schreef nixxx het volgende:
zat je ook fokradio te luisteren..?
"huh het forum down.. je maakt een grapje he martijn" quote van iteejer![]()
Net op tijd: FOK! is 3/4 van de dag down geweestquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Was ik weer!! Nu zijn jullie vast allemaal erg blij.
Tis mijn goede karma ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Net op tijd: FOK! is 3/4 van de dag down geweest
Welke?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:09 schreef Twisted_fok het volgende:![]()
Zou wel leuk zijn als je naar de meet komt Nixxx.
Ik heb werkelijk geen idee Nixxx. Maar als ik ergens je emailadres vandaan kan halen kan ik je mn telefoonnummer geven dan kun je dat ff checken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef nixxx het volgende:
waar zijn jullie in den avond dan? want onder die etensverplichting kom ik niet uit
Allemaal?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die waar ik bij ben natuurlijk.![]()
Zuipen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef nixxx het volgende:
nog in luxemburg toch?.. ga lekker de kroegen in marc!
Ik heb er dit jaar nog maar 4 gehad. Tegen 27 in 2003.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee Mên, die ene. ik ben jou niet.![]()
Twist!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Was ik weer!! Nu zijn jullie vast allemaal erg blij.
Dat was 2 jaar geleden. Ik ben er bij twee geweest. Ik heb zelfs nog de fucking meetingaward gewonnen in 2003 ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:22 schreef nixxx het volgende:
ik heb je op de rockmeets niet gezienof waren die al vorig jaar..
![]()
Hahaha, heb je het leuk gehad?quote:
Ow.. volgens mij in 2005 ook nog 2 geweest.. januari en maart ofzo...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Dat was 2 jaar geleden. Ik ben er bij twee geweest. Ik heb zelfs nog de fucking meetingaward gewonnen in 2003 ja.
[afbeelding]
Das wel een beetje mosterd naar de maaltijd he!?!quote:
Jaquote:
Das maar goed ook, want ik lust geen mosterd bij de maaltijd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Das wel een beetje mosterd naar de maaltijd he!?!
B&W was ook nog leukquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
Dat waren niet de echte Fok!Rock meets, want die waren in SamSam en die is al sinds 2004 dicht.
We moeten nog naar de Efteling hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
JaWel een beetje jammer dat alle attracties al om 6 uur dicht gingen, niets aan te doen. Maar ik heb mn acht- en wildwaterbaanquotem voor dit jaar wel weer gehaald.
lief!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Das wel een beetje mosterd naar de maaltijd he!?!
Ja maar nu heb ik geen geld meer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
We moeten nog naar de Efteling hoor.
ik vond de 2004 verkiezingen persoonlijk interessanter.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar geleden. Ik ben er bij twee geweest. Ik heb zelfs nog de fucking meetingaward gewonnen in 2003 ja.
[afbeelding]
Geld heb je niet, geld leen je.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik geen geld meer.![]()
en je bent sippig..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja maar nu heb ik geen geld meer.![]()
Klootzak! Mooie titelquote:
nope, ik zou morgenochtend kunnen gaan, maar dan moet ik nog eerder m'n nest uit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Klootzak! Mooie titel![]()
Ben je al naar de dokter geweest?
Vervelende droom gehad, waardoor mn grootste angst weer even naar boven kwam/komt drijven. Gaat ook wel weer weg.quote:
Grrr, ik ga iedereen ons geheim vertellen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nope, ik zou morgenochtend kunnen gaan, maar dan moet ik nog eerder m'n nest uit.
dus dat word 'm niet. misschien woensdag als ik me dan nog zo slecht voel.
dromen zijn niet echt.. helaas soms.. en soms maar beter ook..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vervelende droom gehad, waardoor mn grootste angst weer even naar boven kwam/komt drijven. Gaat ook wel weer weg.
moet ik jullie voor boe's lijst aanmelden?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Grrr, ik ga iedereen ons geheim vertellen hoor![]()
*geeft heel veel knuffels enzo... Donderdag kan je ze komen afhalen, kee?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vervelende droom gehad, waardoor mn grootste angst weer even naar boven kwam/komt drijven. Gaat ook wel weer weg.
Je komt ze maar brengen. Oh wacht!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:47 schreef melismay het volgende:
[..]
*geeft heel veel knuffels enzo... Donderdag kan je ze komen afhalen, kee?
Ik bedoel ook meer afhalen bij mij als ik bij jou ben enzoquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je komt ze maar brengen. Oh wacht!![]()
Wat ingewikkeld.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer afhalen bij mij als ik bij jou ben enzo
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Grrr, ik ga iedereen ons geheim vertellen hoor![]()
Ik vind het erg interessant nixxx... serieus.. laat je gaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:05 schreef nixxx het volgende:
een gebroken arm is ook ingewikkeld
even wat filosofisch tussendoor.. veel problemen zijn helemaal niet moeilijk, maar opgebouwd uit veel simpele probleempjes.. du niet moeilijk, maar ingewikkeld.. dus iedereen die een probleempje op kan lossen kan een schijnbaar ingewikkeld probleem oplossen.. en blablablalbalalalalalal dus.. ... niet erg interessant he
Ik heb je gewaarschuwd!quote:
whehehe als ik me laat gaan gaan er dooien vallen.. zal ik maar niet doen dusquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef melismay het volgende:
Ik vind het erg interessant nixxx... serieus.. laat je gaan
neequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:12 schreef melismay het volgende:
ahhhh toeeeee???
Ach jezek, komt ze daar weer mee aanzetten . . .quote:
ik kom overalquote:
Om dan maar even met mijn favoriete film te spreken:quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, komt ze daar weer mee aanzetten . . .![]()
je hebt ook eerstehands ervaringen met mel... vertel vertelquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
Ach jezek, komt ze daar weer mee aanzetten . . .![]()
Ja en wat er al gebeurd is ook, maar ik heb je gewaarschuwd dat je naar de dokter moest...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
we zouden onze geheime relatie toch geheim houden!
ik ben bang dat het nu al te laat is, dat ik te lang gewacht heb...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja en wat er al gebeurd is ook, maar ik heb je gewaarschuwd dat je naar de dokter moest...
Ja nu heb je mij al besmet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik ben bang dat het nu al te laat is, dat ik te lang gewacht heb...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gedeelde smart is halve smart!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:19 schreef melismay het volgende:
En FYI, ik ben dus nog maagd, dus het is never gebeurd!
nou daar hoef je niet om te huilen... zoveel stelde het ook weer niet voorquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:22 schreef melismay het volgende:
Dan geloof je het niet lieve schat, het is toch echt zo
Jij dacht dat ik een heel verleden had?!quote:
helemaal niets dus.. ik gaf alleen maar aan dat ik niets over jullie ter sprake gebracht heb, wat dus blijkbaar oo khelemaal terecht was (dat ik er dus niets over gezegd heb) en dat laten we lekker zo ok ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef melismay het volgende:
Nixxx, scheet, wat is er vanavond dan weer over mij... of ons besproken?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:13 schreef melismay het volgende:
Vieze sneaky die Nixxx
* melismay schopt nixxx zijn bed in... dit gaat je niks aan jongeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |