trustequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok doet het licht uit.
trusten
wie dan ook.![]()
leukquote:
truste.. voor iedereen trouwens trustequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:45 schreef Wolkje het volgende:
[..]
leuk![]()
en jouw vakantie?
Ik ga btw nu echt slapen, ben doodmoe, net naar de film geweest en naar ikea en een buro in elkaar gezet nml![]()
kom es onlinequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
truste.. voor iedereen trouwens truste
mijn vakantie was leuk!
Slaap lekker melismayquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:59 schreef melismay het volgende:
* melismay maakt lawaai!!!
Jullie slapen toch nog niet allemaal he!?
Ik slaap nog helemaal niet!quote:
quote:Usericon van melismay
Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan.
Welkom bij R&P slowchat.
- Zijn je problemen het niet waard om een eigen topic te openen?
- Verveel je je op je werk of school?
- Wil je je communicatieve vaardigheden oefenen?
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Schroom niet, laat je hier horen
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:45 schreef melismay het volgende:
Als ik nu teveel ga ontspannen val ik in slaap.... viscieuze cirkel
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:53 schreef melismay het volgende:
Heb je het er nu op zitten of moet je nog beginnen?Want als je nu aan het einde zit en je kent niemand heb je iets niet goed gedaan
Dus je wacht al een flinke tijdquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:53 schreef melismay het volgende:
Nou ik ben in februari afgstudeerd en zit stiekem te wachten tot mijn droombaan voorbij komt vliegen
Yup, ik ben te lui.. Geef ik meteen helemaal toequote:
Ik wou eerst openbaar aanklager worden...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:55 schreef melismay het volgende:
Hmmm, maar tijdens introducties enzo kan je toch meestal wel een beetje mensen leren kennen?
Trouwens wel een apart wisseling van studies, hoe dat zo?
Bijzondere keuzequote:Op zondag 28 augustus 2005 01:59 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wou eerst openbaar aanklager worden...
ik heb me ook veel in politiek en alles verdiept de afgelopen 2 jaar...
maar ik in de vakantie dacht ik ineens.. hey ik kan ook gewoon voor een stressloos bestaan gaan.
Nachtdiensten draaien, en overdag naar de stad enzo.. werk dat leuk is en je niet mee naar huis neemt..
Het verdient alleen aanzienlijk minder, maar je leven word dan wel ontspannender..
Je moet het toch de rest van je leven doen...
In verhouding tot rechten of het bedrijfsleven waar je constant moet presteren/verkopen is het mentaal minder zwaar.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Bijzondere keuze![]()
Je denkt niet dat verpleegkunde ook stressvol kan zijn? Daar kan je je nog wel in vergissen denk ik, maar ik ben erg benieuwd wat je er van gaat maken ... Als je zelf maar gelukkig bent toch?
Nou dan is er niks mis mee lijkt mequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
In verhouding tot rechten of het bedrijfsleven waar je constant moet presteren/verkopen is het mentaal minder zwaar.
En een informele werksfeer
Ik denk dat ik wel een goede keus heb gemaakt..
Wat heb jij dan gestudeerd? Voor je 'droombaan'quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dan is er niks mis mee lijkt meJe bent jong en je wilt wat
Ik heb commerciele economie gedaan HBO, dus op zich kan ik een heleboel kanten op. Wil iets van organisatie van evenementen gaan doen of werken voor een beursgebouw. Ben er goed in en vind het ook nog eens onwijs leuk. Maar een marketing of PR baan bij een grote voetbalclub mag ook welquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gestudeerd? Voor je 'droombaan'
Echt bijna iedereen doet commerciele economie of de hogere hotelschoolquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb commerciele economie gedaan HBO, dus op zich kan ik een heleboel kanten op. Wil iets van organisatie van evenementen gaan doen of werken voor een beursgebouw. Ben er goed in en vind het ook nog eens onwijs leuk. Maar een marketing of PR baan bij een grote voetbalclub mag ook wel
Ik doe het niet, ik deed het dus ik ben wel stoerquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Echt bijna iedereen doet commerciele economie of de hogere hotelschool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |