abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 december 2005 @ 15:42:29 #251
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33416002
Zou iemand voor mij een kaartje kunnen trekken op het gebied van verandering?
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:07:19 #252
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33427371
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Zou iemand voor mij een kaartje kunnen trekken op het gebied van verandering?
Natuurlijk
Voor jou heb ik getrokken:

Schijven 6: Succes

De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 manifesteert zich bij de Schijven als een gunstig samenspel van krachten tot het welzijn van alle betrokkenen.

Het accent ligt op gunstige samenloop van krachten als een gezonde basis voor welslagen, groei en succes.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  dinsdag 27 december 2005 @ 07:00:37 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33431783
Dank je Delta!
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:45:20 #254
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_33447110
Hoi. Is er iemand die mijn kaarten kan lezen. Wel moet ik er ff bij zeggen dat ik op de naam van een vriend van me ben. omdat ik nog geen account heb. Alvast Bedankt . afz. Verloren
  donderdag 29 december 2005 @ 19:52:27 #255
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_33515341
Hoi,

Zou iemand voor mij een kaartje willen trekken op het gebied van liefde?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 29 december 2005 @ 19:54:01 #256
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33515428
Het jaar is bijna afgelopen en nou was ik benieuwd of iemand een kaartje voor me kon trekken met betrekking tot de ontwikkelingen van het volgende jaar, als dat mogelijk is.

.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 29 december 2005 @ 20:04:55 #257
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_33515917
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hallo sterre81,

Ik trok 2 kaarten voor jou.

Epona's Wild Daughter
Inner Shadows. Nightmare. Depression. Madness. Growth.

The Bodacious Bodach

Meddling. Tampering. Sabotage. "Helpful fixing". Order

veel succes !
Oh jeetje,

Ik zag nu pas je kaarten! Wat erg, wat erg!

Inmiddels kan ik ze wel heel duidelijk interpreteren!
Datgene wat in mij zit, wat tweestrijd levert, het raadsel wat opgelost moet worden voor ik verder kan, kan dat de Bodach zíjn?
Ik heb namelijk altijd een interne stem die me bij alles wat ik doe hindert. Altijd wantrouwig is ten opzichte van mij, de dingen die ik doe en mijn omgeving. Overal stel ik onbewust vraagtekens bij. Dat veroorzaakt tweestrijd en een hoop onnatuurlijk gedrag.

Mijn relatie is daar gedeeltelijk op stuk gelopen, besef ik me sinds een tijdje. Wat typisch, die twee kaarten!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_33516423
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:45 schreef Darklight het volgende:
Hoi. Is er iemand die mijn kaarten kan lezen. Wel moet ik er ff bij zeggen dat ik op de naam van een vriend van me ben. omdat ik nog geen account heb. Alvast Bedankt . afz. Verloren
Op welk gebied wil je een kaartje?
pi_33516755
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het jaar is bijna afgelopen en nou was ik benieuwd of iemand een kaartje voor me kon trekken met betrekking tot de ontwikkelingen van het volgende jaar, als dat mogelijk is.

.
Staven 4
Vrijheid & Blijheid

Het nieuwe jaar staat in het teken van de ketenen breken die je nu belemmeren. Dit kan zijn dat je iets wat in de weg staat doorbreekt, maar het kan ook betekenen dat je je eigen grenzen verlegt. Het nieuwe jaar zal ook een jaar zijn waarin je uitdagingen tot een succesvol einde brengt, en je eigen succes zult zien.
  donderdag 29 december 2005 @ 20:46:25 #260
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33517547
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Staven 4
Vrijheid & Blijheid

Het nieuwe jaar staat in het teken van de ketenen breken die je nu belemmeren. Dit kan zijn dat je iets wat in de weg staat doorbreekt, maar het kan ook betekenen dat je je eigen grenzen verlegt. Het nieuwe jaar zal ook een jaar zijn waarin je uitdagingen tot een succesvol einde brengt, en je eigen succes zult zien.
Oh god, dit wordt een plezierig jaar als ik de kaarten moet vertrouwen .

Dank u!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33517548
Alicey, zou je voor mij ook een kaartje kunnen trekken (als je een keer tijd hebt)?
And know what you want,
pi_33517998
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:46 schreef -Delta- het volgende:
Alicey, zou je voor mij ook een kaartje kunnen trekken (als je een keer tijd hebt)?
Bekers 2
Verbinding en aantrekkingskracht

Misschien hangt er een nieuwe relatie in de lucht, maar het zou ook kunnen dat een bestaande relatie die gedeukt is hersteld wordt. Vergeven en vergeten kan een sleutelrol spelen. Sleutelwoorden zijn vrede, acceptatie, samenbrengen, delen, geven en nemen. Eerst voor jezelf, daarna met anderen.
pi_33518159
Zou iemand een kaarjte voor mij kunnen trekken met betrekking op mijn studie(en dan vooral het afronden van een gedeelte waar ik nu mee bezig ben?)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33518230
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bekers 2
Verbinding en aantrekkingskracht

Misschien hangt er een nieuwe relatie in de lucht, maar het zou ook kunnen dat een bestaande relatie die gedeukt is hersteld wordt. Vergeven en vergeten kan een sleutelrol spelen. Sleutelwoorden zijn vrede, acceptatie, samenbrengen, delen, geven en nemen. Eerst voor jezelf, daarna met anderen.
Thanks Alicey
And know what you want,
pi_33520049
Ik zou ook wel weer een keer willen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33520067
Trek jij zelf niet meer, Delta?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33520383
Ik zit hier nog niet zo lang, maar vind dit echt heel erg interessant
Zou iemand voor mij ook een kaart willen trekken?
Moeten jullie dan nog overige informatie ergens over hebben ofzo?
pi_33522837
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Trek jij zelf niet meer, Delta?
Jawel hoor
Bedoel je voor mezelf of anderen hier?
Ligt er net aan wanneer je online bent, soms is er al voor iedereen een kaartje getrokken
And know what you want,
pi_33523166
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou ook wel weer een keer willen
Kaartje voor jou:

Bekers 4: Weelde:

De door het getal 4 uitgedrukte versterking betekent op het niveau van Bekers (gevoelens) bevrediging en verzadiging, maar ook tegenzin en een onaangenaam gevoel van volheid.

De kaart benadrukt, dat de rijkdom van gevoelens overvloedig en diep bevredigend is.
And know what you want,
pi_33523451
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef teigan het volgende:
Zou iemand een kaarjte voor mij kunnen trekken met betrekking op mijn studie(en dan vooral het afronden van een gedeelte waar ik nu mee bezig ben?)

Zwaarden 7: Vruchteloosheid:

Het met het getal 7 verbonden gevaar schuilt bij de Zwaarden in het op bedenkelijke wijze gebruik maken van geestvermogen, bijvoorbeeld in de vorm van arglist, leugens, intriges, spieken en bedrog.

De kaart waarschuwt ervoor dat de vrager zichzelf hier iets wijs maakt. Ze wijst op de vergeefse poging om zichzelf uit laf(hartig)heid leugens te vertellen, maar ook op een uitzichtloze rebellie ("dwergenopstand").

Beroep/Studie: Je staat jezelf in de weg - je krijgt een stok tussen de benen gegooid - storende inmenging van collega's of niet voorziene tegenslagen belemmeren je plannen of transacties.
And know what you want,
pi_33524047
Zou iemand een kaart willen trekken voor me...misschien over eigen ontwikkeling of vriendschappen... ?

Dank alvast!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_33524267
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:57 schreef Tasje het volgende:
Ik zit hier nog niet zo lang, maar vind dit echt heel erg interessant
Zou iemand voor mij ook een kaart willen trekken?
Moeten jullie dan nog overige informatie ergens over hebben ofzo?
Wil je een algemeen kaartje of heb je een bepaald onderwerp (werk/liefde)?
And know what you want,
pi_33524428
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Kaartje voor jou:

[afbeelding]

Bekers 4: Weelde:

De door het getal 4 uitgedrukte versterking betekent op het niveau van Bekers (gevoelens) bevrediging en verzadiging, maar ook tegenzin en een onaangenaam gevoel van volheid.

De kaart benadrukt, dat de rijkdom van gevoelens overvloedig en diep bevredigend is.
Thanks Als dit is waar ik naar uit mag kijken..... lekker.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33524470
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zou iemand een kaart willen trekken voor me...misschien over eigen ontwikkeling of vriendschappen... ?

Dank alvast!
Voor jou myxomatosekonijn :

Staven 2: Heerschappij:

De polariteit van het getal 2 kan zich in de kleur van Staven op verschillende manieren manifesteren.
Op elkaar gelegd kunnen 2 staven voor een goed vuurtje zorgen - en als 2 polen voor een knetterende spanning. Zijn ze echter te ver van elkaar, dan gebeurt er niets.

De kaart benadrukt ook de ontstekende en ontvlammende kracht.
De kaart staat hier zodoende voor spanning en ongeduld, voor een dynamische, voorwaarts stormende wil en voor moed om tot daden over te gaan.
And know what you want,
pi_33524679
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Voor jou myxomatosekonijn :

[afbeelding]

Staven 2: Heerschappij:

De polariteit van het getal 2 kan zich in de kleur van Staven op verschillende manieren manifesteren.
Op elkaar gelegd kunnen 2 staven voor een goed vuurtje zorgen - en als 2 polen voor een knetterende spanning. Zijn ze echter te ver van elkaar, dan gebeurt er niets.

De kaart benadrukt ook de ontstekende en ontvlammende kracht.
De kaart staat hier zodoende voor spanning en ongeduld, voor een dynamische, voorwaarts stormende wil en voor moed om tot daden over te gaan.
Wauw, wat snel Delta! Dank je wel! De kaart zegt in een bepaald gedeelte van het eerste stuk denk ik wel iets over vriendschappen in mijn omgeving en hoe ik er op dit moment naar kijk... Niks nieuws dus, maar wel een soort van bevestiging...

Moet alleen nog even bekijken hoe ik dat laatste stuk ga zien en of ik er wat mee kan en hoe ik het aan ga pakken...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')