Natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Zou iemand voor mij een kaartje kunnen trekken op het gebied van verandering?
Oh jeetje,quote:Op donderdag 8 september 2005 19:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hallo sterre81,
Ik trok 2 kaarten voor jou.
Epona's Wild Daughter
Inner Shadows. Nightmare. Depression. Madness. Growth.
The Bodacious Bodach
Meddling. Tampering. Sabotage. "Helpful fixing". Order
veel succes !
Op welk gebied wil je een kaartje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:45 schreef Darklight het volgende:
Hoi. Is er iemand die mijn kaarten kan lezen. Wel moet ik er ff bij zeggen dat ik op de naam van een vriend van me ben. omdat ik nog geen account heb. Alvast Bedankt . afz. Verloren
Staven 4quote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het jaar is bijna afgelopen en nou was ik benieuwd of iemand een kaartje voor me kon trekken met betrekking tot de ontwikkelingen van het volgende jaar, als dat mogelijk is.
.
Oh god, dit wordt een plezierig jaar als ik de kaarten moet vertrouwenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Staven 4
Vrijheid & Blijheid
Het nieuwe jaar staat in het teken van de ketenen breken die je nu belemmeren. Dit kan zijn dat je iets wat in de weg staat doorbreekt, maar het kan ook betekenen dat je je eigen grenzen verlegt. Het nieuwe jaar zal ook een jaar zijn waarin je uitdagingen tot een succesvol einde brengt, en je eigen succes zult zien.
Bekers 2quote:Op donderdag 29 december 2005 20:46 schreef -Delta- het volgende:
Alicey, zou je voor mij ook een kaartje kunnen trekken (als je een keer tijd hebt)?![]()
Thanks Aliceyquote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bekers 2
Verbinding en aantrekkingskracht
Misschien hangt er een nieuwe relatie in de lucht, maar het zou ook kunnen dat een bestaande relatie die gedeukt is hersteld wordt. Vergeven en vergeten kan een sleutelrol spelen. Sleutelwoorden zijn vrede, acceptatie, samenbrengen, delen, geven en nemen. Eerst voor jezelf, daarna met anderen.
Jawel hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Trek jij zelf niet meer, Delta?
Kaartje voor jou:quote:Op donderdag 29 december 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou ook wel weer een keer willen
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef teigan het volgende:
Zou iemand een kaarjte voor mij kunnen trekken met betrekking op mijn studie(en dan vooral het afronden van een gedeelte waar ik nu mee bezig ben?)
Wil je een algemeen kaartje of heb je een bepaald onderwerp (werk/liefde)?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:57 schreef Tasje het volgende:
Ik zit hier nog niet zo lang, maar vind dit echt heel erg interessant![]()
Zou iemand voor mij ook een kaart willen trekken?![]()
Moeten jullie dan nog overige informatie ergens over hebben ofzo?
Thanksquote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kaartje voor jou:
[afbeelding]
Bekers 4: Weelde:
De door het getal 4 uitgedrukte versterking betekent op het niveau van Bekers (gevoelens) bevrediging en verzadiging, maar ook tegenzin en een onaangenaam gevoel van volheid.
De kaart benadrukt, dat de rijkdom van gevoelens overvloedig en diep bevredigend is.
Voor jou myxomatosekonijnquote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zou iemand een kaart willen trekken voor me...misschien over eigen ontwikkeling of vriendschappen... ?
Dank alvast!
Wauw, wat snel Delta! Dank je wel! De kaart zegt in een bepaald gedeelte van het eerste stuk denk ik wel iets over vriendschappen in mijn omgeving en hoe ik er op dit moment naar kijk... Niks nieuws dus, maar wel een soort van bevestiging...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Voor jou myxomatosekonijn:
[afbeelding]
Staven 2: Heerschappij:
De polariteit van het getal 2 kan zich in de kleur van Staven op verschillende manieren manifesteren.
Op elkaar gelegd kunnen 2 staven voor een goed vuurtje zorgen - en als 2 polen voor een knetterende spanning. Zijn ze echter te ver van elkaar, dan gebeurt er niets.
De kaart benadrukt ook de ontstekende en ontvlammende kracht.
De kaart staat hier zodoende voor spanning en ongeduld, voor een dynamische, voorwaarts stormende wil en voor moed om tot daden over te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |