Mkay; maar dan wil ik wel dat strijkijzer van Tokay...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
We kiezen wel die Hellhound van jou TH. Maar dan ben je wel slecht hoor! Treinsharpei leader of the Hellhoundgang.
Dat zijn bullterriers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
'k denk dat Mr. A en ikke in een spraakverwarring geraakt zijn.
Die hond van Apollo 440 is (als ik google mag geloven) een pitbull:
[afbeelding]
Nou; daar kan ik wel mee leven als nachtelijk alter-ego voor treinsharpei.
'k dacht altijd dat Pibulls die honden waren met zo'n veel te grote neus...
Treinsharpei met strijkboutvuist.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay; maar dan wil ik wel dat strijkijzer van Tokay...
Maar dat zijn toch die beesten waar een jaar of 10 geleden zo'n ophef over was ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat zijn bullterriers.
Hier, cadeautje:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
Mkay; maar dan wil ik wel dat strijkijzer van Tokay...
Is dat zo'n I-mode strijkijzer ?quote:
Dat waren pittbulls.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch die beesten waar een jaar of 10 geleden zo'n ophef over was ?
Wasda? Ik weet alleen wat een iPod is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
Is dat zo'n I-mode strijkijzer ?
Hij is een soort dr. Jeckyll en mr Hyde. Over dag een aardige Droopyachtige en s'nachts een Bloeddorstige Hellhound die op jacht gaat naar Wyccie de Gothic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
We kunnen treinsharpei natuurlijk ook nog zo schizofreen als een draaideur maken.
Dan kunnen we zowel die pitbull, als die bloedhond, als wel een handjevol andere viervoeters in de serie schrijven...
'k kan zo gauw geen plaatje vinden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
Wasda? Ik weet alleen wat een iPod is.![]()
Die heet dan tricks are treats.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
Kijk 's. Voor de Halloween-special:
[afbeelding]
KKK-retrieversquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
zo komen we dan toch weer bij Tera Patrick terecht...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Die heet dan tricks are treats.
Wat een keilief plaatje!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Doen we. De vijanden van de Hellhound gang zijn natuurlijk La Cosa Modstra. Ze editten al jullie illegale activiteiten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef Treinhomo het volgende:
Misschien wil ijsmeis wel een gastrolletje vervullen als Treinmeis.
Een beetje tieten is altijd goed voor de kijkcijfers...
* Tokay effe in de vriezer zetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een keilief plaatje!Ik smelt.
![]()
Da's ook de gedachte erachter, maar er zijn al heel wat mensen geweest die meteen riepen 'Da's zielig; dierenmishandeling'...quote:
Mmmmmh, bij de Magnums!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
* Tokay effe in de vriezer zet
Vierendelen, dat soort luitjes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
Da's ook de gedachte erachter, maar er zijn al heel wat mensen geweest die meteen riepen 'Da's zielig; dierenmishandeling'...![]()
Ik heb alleen soleros en raketjes. Is dat ook goed?quote:
Waar stond dat voor?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef Treinhomo het volgende:
't is maar goed dat [EIL] is opgedoekt, anders werden we nog daarheen gezwiept...
I'm a sucker for waterijsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb alleen soleros en raketjes. Is dat ook goed?
*geeft Tokay gauw een raketje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
I'm a sucker for waterijs![]()
Ik heb zelf net een Kabouter Plop perzikwaterijsje op.![]()
Heel lekker, beetje klein, alleen.![]()
Eiland. Daar kon je ongestraft de meest vage shit neerplempen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar stond dat voor?
Dat is nu onzin toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eiland. Daar kon je ongestraft de meest vage shit neerplempen...
Mia Audina ken ik alleen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:03 schreef Tokay het volgende:
Heren, zullen we even ontopic gaan?![]()
Die snor van jou lijkt wel een beetje Indo, TH. Klopt dat?
Is het niet die broer van Eline Coene (of hoe heette die Indische badmintonster?) ?
Vandaar dat ik geen fuck kon vinden.quote:
Ik heb gezocht op 'Paki squash player'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen fuck kon vinden.
Ik zocht op 'Kahn', maar kreeg dus geen 'Bedoelt u misschien...', dus ik ging ervanuit dat dat goed was.
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
The Bloodhound Gang.
Nee; in Eiland deden ze precies wat wij nu doen: een verhaallijn proberen te construeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is nu onzin toch?
Doei Tokayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
Sleep well, ik ga nog even een film kijken.![]()
Hotel Rwanda?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
Sleep well, ik ga nog even een film kijken.![]()
Nee, Der Untergang of Lost in Translation, ik weet nog niet welke.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Hotel Rwanda?
Veel kijk plezier Tokay en tot morgen
Die heb ik op DVD.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
Doei Tokay
Reservoir dogs is toch pas om kwart voor twaalf?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
Da's zeker niet Keith Flint van The prodigy ?![]()
Okay tot morgen. Wel oppassen hoor als je boeven gaat vangen. Willen je morgen nog wel heel terug hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, Der Untergang of Lost in Translation, ik weet nog niet welke.
Tot morgen.![]()
geinige tong heeft iequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:21 schreef Berkery het volgende:
Ik ga even met deze TreinRottweiler de straat op:
[afbeelding]
daarom wacht ik ook tot het donker is tot ie uitgelaten wordquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:36 schreef Treinhomo het volgende:
Mag ik zeggen dat ik je hond foeilelijk vind, of word je dan héél erg boos ?
wat een skatjequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:18 schreef Bullpit het volgende:
dan ga ik ook maar even met de hond uit, het is nu donker
[afbeelding]
das alvast goedquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:15 schreef Berkery het volgende:
Die van Bullpit is Gregory Peck als Mengele in 'Boys from brazil'
vorige topic niet gezienquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:17 schreef Berkery het volgende:
Die is vorig topic nog gevraagd, Israel Guacamole of zoiets
Deathly van Aimee Mannquote:Now that I've met you
would you object to
never seeing each other again
cause I can't afford to
climb aboard you
no one's got that much ego to spend
So don't work your stuff
because I've got troubles enough
no, don't pick on me
when one act of kindness could be
deathly
deathly
definitely
Cause I'm just a problem
for you to solve and
watch dissolve in the heat of your charm
but what will you do when
you run it through and
you can't get me back on the farm
So don't work your stuff
no, don't pick on me
deathly
deathly
definitely
You're on your honor
cause I'm a goner
and you haven't even begun
so do me a favor
if I should waver
be my savior
and get out the gun
Just don't work your stuff
no, don't pick on me
deathly
deathly
definitely
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:07 schreef Treinhomo het volgende:
Lita Ford.
Ja. Tuurlijk!quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:53 schreef Z het volgende:
Calista Flockhart?
Don't wrinkle your face so much! Anders ga je op Treinsharpei lijken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk!![]()
Sorry hoor, Fok! vertoont weer eens kuren.![]()
Okay, okay, ik zal het niet meer doen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Don't wrinkle your face so much! Anders ga je op Treinsharpei lijken.![]()
Hihi.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Een van de Henny's ?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
van Buitenen was dat geloof ik.
Waar heb ik die aan verdiend?quote:
Zomaar, omdat de zon schijnt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar heb ik die aan verdiend?
Nee hoor is goed. Zonnetje mag vaker schijnen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zomaar, omdat de zon schijnt.
Niet goed? Ik neem 'm zo terug hoor!
Ik en Peaceman hebben een RJPVD-award die naar hun vernoemd is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:01 schreef Tokay het volgende:
Ha. Dat is Feijenoord!
En die spelers?Dat zijn............. ehm....... eh............ vast heel rijke jongens.
![]()
![]()
Nou nee, niet bepaald.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Bas van der Goor?
Ik zou het niet weten joh! Ik ken geen Feijenoord-spelers bij naam.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Peaceman en ik hebben een RJPVD-award die naar hun vernoemd is.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Formula 1?
K2 beter bekend als Kuyt-Kalou.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten joh! Ik ken geen Feijenoord-spelers bij naam.
Ralph Schumacher?quote:
David Coulthardtquote:
Nope. Ik ga het zeggen, want ik ben zo weg: David Coulthard.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ralph Schumacher?
quote:
En hier is schouderklopje nummer twee! *klop klop*quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:12 schreef Z het volgende:
Edward Hopper zelf?
Forum was volgens mij net down.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef wyccie het volgende:
Hee Mr_Ano
Fok! is wel de hele tijd aan het fokken he
Nu gelukkig weer lekker snel.
Zeg dat dan.quote:
Eén of andere lul zal de stekker er wel uitgelopen hebben...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Forum was volgens mij net down.
Dacht dat Treinsharpei de kabels had door gebeten in een psychobui.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eén of andere lul zal de stekker er wel uitgelopen hebben...![]()
Treinsharpeiquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eén of andere lul zal de stekker er wel uitgelopen hebben...![]()
Treinsharpei dus?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Treinsharpei![]()
Geen Rembrandt, geen Sinterklaas.
Dit is een zeer begaafd persoon die we alleen kaal en met rimpels kennen.
E.T.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Treinsharpei![]()
Dit is een zeer begaafd persoon die we alleen kaal en met rimpels kennen.
Nee; da's Trijnkonein.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Dacht dat Treinsharpei de kabels had door gebeten in een psychobui.![]()
pyl komt binnenvallen en neemt de buit mee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef pyl het volgende:
Leonardo da Vinci
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:44 schreef wyccie het volgende:
Da's die schrijver die zijn vrouw vermoord had en in de tuin begroef toch? Staat die daar lekker te poseren met een schedel?
Die heeft zich dood verzopen, deze heeft zich dood gezopen. (en gesnoven)quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef wyccie het volgende:
Harry Coninck Sr. ?
Elvira?quote:
Wat ben je vrolijk vandaag.quote:
Mijn plaatjes hebben nog minder up-time dan een server die op windows ME draait...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat ben je vrolijk vandaag.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn plaatjes hebben nog minder up-time dan een server die op windows ME draait...![]()
Tim Curry.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vind deze leuker dan Elvira:
[afbeelding]
Wie 's dat dan ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vind deze leuker dan Elvira:
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wie 's dat dan ?
Heeft zij ook 'MTV headbanger's ball' gepresenteerd ?
Nee, een Ozzyquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef wyccie het volgende:
Mr_Ano, is die van jou een Belg?
Da's niet Osbourne...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, een Ozzy
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:12 schreef wyccie het volgende:
Wielrenner ofzo?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
Is-ie uit LOTR ?
Da's mooi, want anders was 't niet de moeite...quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:25 schreef wyccie het volgende:
Hmm... Sean Bean?
Ik wilde al bijna zeggen dat dat een zanger is en geen acteur.....ik was Neighbours al vergetenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef Berkery het volgende:
Jason Donovan?
Mooi script!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's mooi, want anders was 't niet de moeite...
Da's de zoon van die nutcase...
Die nutcase wilde dat-ie ging sterven, net als z'n broer, en toen-ie gehavend (maar nog niet dood) terugkwam, wilde herr nutcase die dude en zichzelf in de fik laten steken...
Jij vond het al net zo'n leuke film als ik, zie ik wel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
Da's de zoon van die nutcase...
Die nutcase wilde dat-ie ging sterven, net als z'n broer, en toen-ie gehavend (maar nog niet dood) terugkwam, wilde herr nutcase die dude en zichzelf in de fik laten steken...
Nope...3.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef wyccie het volgende:
Die zat zeker niet in LOTR1?
En 2. David Wenham heet ie en speelde Faramir.quote:
Son of Boromir...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Faramir.
Of Denethor. Hij is brother of Boromir.quote:
Whatever...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Denethor. Hij is brother of Boromir.
Als je een van dvd-tjes of de divx had op gestart en zijn naam even had genoemd. Maar een scene uitleggen doe je maar in FMT.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Whatever...![]()
Ik had 't gewoon goed, maar jij wil dat niet erkennen.![]()
Generaal van Heuszt?quote:
Zó glashelder is hier nog nooit iets uitgelegd...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je een van dvd-tjes of de divx had op gestart en zijn naam even had genoemd. Maar een scene uitleggen doe je maar in FMT.
nou vooruit dan maar: Helemaal goed Training Gay.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zó glashelder is hier nog nooit iets uitgelegd...![]()
Nee, typisch geval van vervolgvraag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
Typisch geval van 'fout in de oorlog' ?
Er wordt nog wel 's een film over mij gemaakt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
nou vooruit dan maar: Helemaal goed Training Gay.![]()
Een Lotracteur dus?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, typisch geval van vervolgvraag.
'Opsporing verzocht' ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef wyccie het volgende:
Nee, typisch geval van vervolgvraag.
Michael Jackson bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er wordt nog wel 's een film over mij gemaakt...
Met Denzel Washington...of Bassie...dat kan ook...![]()
Bassie en Adriaan en de Treinhomo!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er wordt nog wel 's een film over mij gemaakt...
Met Denzel Washington...of Bassie...dat kan ook...![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef wyccie het volgende:
Michael Jackson bedoel je?
't is weer 's wat anders dan een opgevoerde wekker...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Bassie en Adriaan en de Treinhomo!![]()
![]()
Nu niet meerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:54 schreef pyl het volgende:
Is het een (mij onbekende) foto van Tolkien?
Yep, oudste levende vrouw ter wereld.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Die vrouw van 118 ofzo ? Hendrikje Schipper?
Was niet semi-lollig bedoeld. Was voor jou omdat jij zoquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gaan we nu een beetje semi-lollige plaatjes posten ?
Dan heb ik er ook nog wel één:
[afbeelding]
Hoeft niet te lukken. Heb geen slecht humeur...écht niet...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:04 schreef wyccie het volgende:
Was niet semi-lollig bedoeld. Was voor jou omdat jij zo, zo
en zo
hebt gekeken. Ik wilde je opbeuren.
Niet gelukt?![]()
En heb je je adres ook echt doorgegeven?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoeft niet te lukken. Heb geen slecht humeur...écht niet...
Maar heb nu lekker wel m'n semi-lollige plaatje kunnen posten...![]()
Dat heb jij heel goed gezien, wyccie!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef wyccie het volgende:
En heb je je adres ook echt doorgegeven?
Is 't weer zo'n 'Ein Volch, ein Reich, ein Drehtisch' meneer ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kijken of jullie deze meneer ook kennen.
Aber nein.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Treinhomo het volgende:
Is 't weer zo'n 'Ein Volch, ein Reich, ein Drehtisch' meneer ?
En tóch zit er een luchtje aan meneer...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:15 schreef Tokay het volgende:
Aber nein.
Je collega RJPvD'er boven je heeft het goede antwoord inmiddels al gegeven.![]()
Mais oui, monsieur anonymous.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
JP Gaultier.
Klopt; dįt woord wist ik vorige keer niet...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:22 schreef wyccie het volgende:
Een drehtisch is toch een draaitafel als ik het goed vertaal?
Dat strookt niet met mijn 'DMWERZ' theorie...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef Tokay het volgende:
Roger Daltrey?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat strookt niet met mijn 'DMWERZ' theorie...![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef Tokay het volgende:
Roger Daltrey?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
Dat strookt niet met mijn 'DMWERZ' theorie...![]()
Zie je wel; zelfs wyccie is 't met me eens...quote:
Kijk omhoog, Sammy...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef Tokay het volgende:
Ik ben niet bekend met jouw theorie, TH.![]()
Wil je op Treinsharpei gaan lijken?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik was gewoon even rimpels aan het kweken.
Allah heeft geen internetquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga voor de A.H.G.I theory.
Andy heeft geen ideequote:
Zo'n sharpei ziet er best lief uit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wil je op Treinsharpei gaan lijken?
Vrouwen die er op lijken niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n sharpei ziet er best lief uit.
Okee, da's waar. Ik zal mijn rimpels even gladstrijken. TH mag ik je strijkijzer lenen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vrouwen die er op lijken niet.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:39 schreef wyccie het volgende:
Okee, da's waar. Ik zal mijn rimpels even gladstrijken. TH mag ik je strijkijzer lenen?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:39 schreef wyccie het volgende:
Okee, da's waar. Ik zal mijn rimpels even gladstrijken. TH mag ik je strijkijzer lenen?
En Training Gay niet te vergeten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[afbeelding]
En weeral 'n nieuw personage: Strijkhomo...
Hmmm....ik weet nog niet zo net of onze sponsors wel zo verguld zijn met 'Richard Simmons op tienertour'...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
En Training Gay niet te vergeten.
Ik moet ook wel 's nodig, maar dan mag ik nog niet ongestraft tegen vrouwenbenen oprijden...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Berkery het volgende:
Ja sorry, d'n hond moest nodig
Niet eens een Ramonaquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
Marijke Helwege is inderdaad geen Ramone...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je er zo uit ziet Wyc dan wil ik die bloemen terug.
Nee, maar die mislukte barbie is lelijk van binnen en buiten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Let jij alleen maar op het uiterlijk?
![]()
Jij hebt de binnenvoering al 's aan 'n nader onderzoek onderworpen ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, maar die mislukte barbie is lelijk van binnen en buiten.
Neen, maar wel rond diezelfde tijd gestopt met roken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Treinhomo het volgende:
Is 't die takkejunk van 'n Marley ?![]()
Nee Iam not that desperate, vind het gewoon een eng wijfquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt de binnenvoering al 's aan 'n nader onderzoek onderworpen ? [afbeelding]
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef Treinhomo het volgende:
Sid Vicious ?
Da's Elvira ook, maar als ik die in een donker steegje tegenkwam, zou ik toch ook geen 'nee' zeggen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee Iam not that desperate, vind het gewoon een eng wijf
Ik vind 'r ook een beetje eng. Lijkt me vreemd om met haar te praten, ik zou haar alleen maar aanstaren en kijken waneer haar huid knapt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee Iam not that desperate, vind het gewoon een eng wijf
Als ik Marijke Hellwegen tegenkwam in een donker steegje zou ik tegen de muur oprennen of er doorheen als het moest.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's Elvira ook, maar als ik die in een donker steegje tegenkwam, zou ik toch ook geen 'nee' zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |