Mkay; maar dan wil ik wel dat strijkijzer van Tokay...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
We kiezen wel die Hellhound van jou TH. Maar dan ben je wel slecht hoor! Treinsharpei leader of the Hellhoundgang.
Dat zijn bullterriers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
'k denk dat Mr. A en ikke in een spraakverwarring geraakt zijn.
Die hond van Apollo 440 is (als ik google mag geloven) een pitbull:
[afbeelding]
Nou; daar kan ik wel mee leven als nachtelijk alter-ego voor treinsharpei.
'k dacht altijd dat Pibulls die honden waren met zo'n veel te grote neus...
Treinsharpei met strijkboutvuist.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay; maar dan wil ik wel dat strijkijzer van Tokay...
Maar dat zijn toch die beesten waar een jaar of 10 geleden zo'n ophef over was ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat zijn bullterriers.
Hier, cadeautje:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
Mkay; maar dan wil ik wel dat strijkijzer van Tokay...
Is dat zo'n I-mode strijkijzer ?quote:
Dat waren pittbulls.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch die beesten waar een jaar of 10 geleden zo'n ophef over was ?
Wasda? Ik weet alleen wat een iPod is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
Is dat zo'n I-mode strijkijzer ?
Hij is een soort dr. Jeckyll en mr Hyde. Over dag een aardige Droopyachtige en s'nachts een Bloeddorstige Hellhound die op jacht gaat naar Wyccie de Gothic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
We kunnen treinsharpei natuurlijk ook nog zo schizofreen als een draaideur maken.
Dan kunnen we zowel die pitbull, als die bloedhond, als wel een handjevol andere viervoeters in de serie schrijven...
'k kan zo gauw geen plaatje vinden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
Wasda? Ik weet alleen wat een iPod is.![]()
Die heet dan tricks are treats.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
Kijk 's. Voor de Halloween-special:
[afbeelding]
KKK-retrieversquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
zo komen we dan toch weer bij Tera Patrick terecht...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Die heet dan tricks are treats.
Wat een keilief plaatje!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Doen we. De vijanden van de Hellhound gang zijn natuurlijk La Cosa Modstra. Ze editten al jullie illegale activiteiten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef Treinhomo het volgende:
Misschien wil ijsmeis wel een gastrolletje vervullen als Treinmeis.
Een beetje tieten is altijd goed voor de kijkcijfers...
* Tokay effe in de vriezer zetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een keilief plaatje!Ik smelt.
![]()
Da's ook de gedachte erachter, maar er zijn al heel wat mensen geweest die meteen riepen 'Da's zielig; dierenmishandeling'...quote:
Mmmmmh, bij de Magnums!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
* Tokay effe in de vriezer zet
Vierendelen, dat soort luitjes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
Da's ook de gedachte erachter, maar er zijn al heel wat mensen geweest die meteen riepen 'Da's zielig; dierenmishandeling'...![]()
Ik heb alleen soleros en raketjes. Is dat ook goed?quote:
Waar stond dat voor?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef Treinhomo het volgende:
't is maar goed dat [EIL] is opgedoekt, anders werden we nog daarheen gezwiept...
I'm a sucker for waterijsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb alleen soleros en raketjes. Is dat ook goed?
*geeft Tokay gauw een raketje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
I'm a sucker for waterijs![]()
Ik heb zelf net een Kabouter Plop perzikwaterijsje op.![]()
Heel lekker, beetje klein, alleen.![]()
Eiland. Daar kon je ongestraft de meest vage shit neerplempen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar stond dat voor?
Dat is nu onzin toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eiland. Daar kon je ongestraft de meest vage shit neerplempen...
Mia Audina ken ik alleen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:03 schreef Tokay het volgende:
Heren, zullen we even ontopic gaan?![]()
Die snor van jou lijkt wel een beetje Indo, TH. Klopt dat?
Is het niet die broer van Eline Coene (of hoe heette die Indische badmintonster?) ?
Vandaar dat ik geen fuck kon vinden.quote:
Ik heb gezocht op 'Paki squash player'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen fuck kon vinden.
Ik zocht op 'Kahn', maar kreeg dus geen 'Bedoelt u misschien...', dus ik ging ervanuit dat dat goed was.
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
The Bloodhound Gang.
Nee; in Eiland deden ze precies wat wij nu doen: een verhaallijn proberen te construeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is nu onzin toch?
Doei Tokayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
Sleep well, ik ga nog even een film kijken.![]()
Hotel Rwanda?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
Sleep well, ik ga nog even een film kijken.![]()
Nee, Der Untergang of Lost in Translation, ik weet nog niet welke.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Hotel Rwanda?
Veel kijk plezier Tokay en tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |