Brand dan ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, bier, dus GÉÉN Bavaria hè
Ik kon vanmorgen ook al de heggeschaar uit de schuur pakken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
BRB, even mijn teenhaar snoeien.
Ik heb het gevoel dat je iets met dit meisje en met je piele wilt doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef Boeman het volgende:
[..](je bent zo lief als je boos bent
)
nee is een band, uit NY, en een erg goede New wave band ook nog.
Ik stuur wel es wat
Beier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
grappig die pubertjes kunnen allemaal geen bier drinken. met de ogen dicht en janken van de smaak hahaha
beetje viezig, dat wel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Brand dan ?Jupiler oeeeh das ook heerlijk
![]()
Ik lust wel bier maar vind Rum Cola gewoon beter smakenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
grappig die pubertjes kunnen allemaal geen bier drinken. met de ogen dicht en janken van de smaak hahaha
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je iets met dit meisje en met je piele wilt doendat moetje maar op msn doen he !
Of gewoo nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je iets met dit meisje en met je piele wilt doendat moetje maar op msn doen he !
Jij weet meteen de twee beste bieren uit te kiezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Brand dan ?Jupiler oeeeh das ook heerlijk
![]()
Probeer eens Malibu Cola 14.gifquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik lust wel bier maar vind Rum Cola gewoon beter smaken![]()
Dank u dank u, ik heb gewoon smaak das allesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij weet meteen de twee beste bieren uit te kiezen
Weer 1 ?quote:
Ja moest even wat doenquote:
Ik zal het voor deze keer maar met je eens zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dank u dank u, ik heb gewoon smaak das alles
ik !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
ff vraagje he.. wie vind dat ik mijn oude avatar terug moet nemen?
Welke avatar had je ook al weer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
* Meldtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
wit met paarse letters: Girls rule!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke avatar had je ook al weer?
Grapje schatquote:
ik von die vrolijker... dees is een beetje saai.. valt niet echt op...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
wit met paarse letters: Girls rule!
zoiets iig
Ojaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
wit met paarse letters: Girls rule!
zoiets iig
pielepiele ?quote:
Aan mijn pielequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |