Die liepen dr gvrd ook nog ja...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Henno het volgende:
(dus ook die Greenpeace en CD-club verkopers).
Die CD club moet je gewoon zeggen dat je al lid bent van ECI.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die liepen dr gvrd ook nog ja...![]()
In t weekend is t helemaal dramatisch, dan staat dr van elke CD-club, liefdadigheids-natuurinstelling wel een troep mensen...![]()
Ja maar die doen het tenminsten nog gewoon voor geldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Henno het volgende:
(dus ook die Greenpeace en CD-club verkopers).
Ik zeg ook wel eens dat ik mn abonnement net heb opgezegd omdat ze toch geen leuke dingen verkopen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die CD club moet je gewoon zeggen dat je al lid bent van ECI.
En als het wat anders is, dan zeg je gewoon dat dat onderdeel is van ECI. Als zij je dan raar aankijken, dan zeg je gewoon 'joh, ken jij je eigen bedrijf niet of zo?"
Ik zeg gewoon eerlijk dat ik geen interesse heb om lid te worden. Meestal gaan ze dan doorvragen in de trant van 'waarom niet?', en noemen ze het rijtje 'voordelen' nog eens op. Vervolgens zeg je dat er ondertussen al tientallen andere potentiële klanten zijn langsgekomen waarbij hij/zij vast meer geluk heeft, en wens je hem/haar veel succes... en klaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die CD club moet je gewoon zeggen dat je al lid bent van ECI.
En als het wat anders is, dan zeg je gewoon dat dat onderdeel is van ECI. Als zij je dan raar aankijken, dan zeg je gewoon 'joh, ken jij je eigen bedrijf niet of zo?"
Maar niet voor kutklonen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:01 schreef Jezus_Christus het volgende:
Jezus is er voor iedereen.
Hmm, dat zal ik ze ns ff in hun gezicht wrijven de volgende keer dat ze me komen lastigvallen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef sone_nl het volgende:
Het Europees hoofdkwartier vanEvangeliegemeente De Deur
zit in Zwolle.
![]()
Ze doen zich voor als een evangeliegemeente, maar het is een ordinaire sekte.
Heb er zelf van mijn 14e tot mijn 21e bij gezeten en ben er nu al weer 10 jaar bij weg.
Het is een beetje een piramideachtig systeem daar.
Het wereldwijde hoofdkwartier zit in Prescott, Arizona, USA
Vanuit een De Deur vestiging wordt een echtpaar naar een andere stad toegezonden om een nieuwe vestiging te starten. Van de opbrengst wordt maandelijks een percentage overgemaakt naar de 'moederkerk' (de vestiging die het echtpaar uitgezonden heeft). Deze moederkerk betaald op haar beurt weer een percentage aan hun eigen moederkerk, enz. enz. zodat er in Prescott, Arizona maandelijks genoeg geld binnenkomt bij opperhoofd Wayman Mitchell (leeft ie nog? was 10 jaar terug al ergens in de 70.).
Tevens wordt er van je verwacht dat je als lid zijnde je 'tiende' betaald.
Dit houdt in dat je maandelijks 10 % van je (bruto)loon aan de kerk betaald.![]()
Over de inkomsten en uitgaven wordt verder geen informatie verstrekt d.m.v. een jaarverslag o.i.d., dus wat er hier en daar aan de strijkstok blijft hangen...![]()
Eenmaal lid, wordt er van je verwacht dat je 3 kerkdiensten (woensdagavond, zondagmorgen en zondagavond) bijwoont, plus nog de extra activiteiten, zoals bijbelstudieavonden, huissamenkomsten en muziek- en filmavonden (allen wekelijks).
Hierdoor wordt je langzamerhand gebrainwashed en door alle activiteiten heb je geen tijd meer voor je vrienden en familie en verwaterd het contact hiermee.
Dit maakt het ook moeilijk om er uit te stappen, omdat je op een gegeven moment alleen nog maar vrienden hebt die ook bij De Deur zitten, en deze mogen geen contacten onderhouden met afvalligen tenzij ze hun best doen om ze weer te bekeren.
Dus het advies is: zorg dat je er wegblijft!![]()
Dan heeft ie t maar druk...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:01 schreef Jezus_Christus het volgende:
Ga jij nu maar als de duvel naar dat ene plekkie waar het erg heet is, en rijmt op snel!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:01 schreef Jezus_Christus het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
Oud GasTEL??
Laat maar, tis allemaal de schuld van paars, en van jezus.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:31 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Laat maar, tis allemaal de schuld van paars, en van jezus.
Nee mijn waarde vriend, Jezus helpt je de problemen bij de kladden te vatten. Geloof is een primaire levensbehoefte die gaandeweg is ondergesneeuwd in deze corrupte maatschappij.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:31 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Laat maar, tis allemaal de schuld van paars, en van jezus.
LET Jesus be YOUR anchor!quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:28 schreef Mr-Coffee het volgende:
For all youre problems in life, Jesus is your answer, BLAME IT ALL ON JESUS!!!!!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:38 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Nee mijn waarde vriend, Jezus helpt je de problemen bij de kladden te vatten. Geloof is een primaire levensbehoefte die gaandeweg is ondergesneeuwd in deze corrupte maatschappij.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Ik zag gisteren in het centrum ook er eentje met een bord voor zijn kop lopen dat Jezus terug komt.
Ik heb (had, in ieder geval tot en met begin zomervakantie) eentje z'on 3 keer per dag voor mn raam lopen die dat luid en duidelijk verkondigde...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Ik zag gisteren in het centrum ook er eentje met een bord voor zijn kop lopen dat Jezus terug komt.
Kijk maar uit dat je dadelijk niet weer wordt opgepakt, en een nog erger lot waxht dan kruiskrabben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:38 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Nee mijn waarde vriend, Jezus helpt je de problemen bij de kladden te vatten. Geloof is een primaire levensbehoefte die gaandeweg is ondergesneeuwd in deze corrupte maatschappij.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:29 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
LET Jesus be YOUR anchor!
So when Satan rocks your boat, THROW Jesus overboard!
Heé Wannabee zoon van God, weet je wel dat je je eigen naam niet ijdel mag gebruiken?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:38 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Ok als jij m,n problemen bij de kladden vat??quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:38 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Wannabee zoon, dan is het..............quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heé Wannabee zoon van God, weet je wel dat je je eigen naam niet ijdel mag gebruiken?![]()
(wat jij wel doet, ook al met een eerdere topictitel!![]()
M.a.w. www.watbenjedan.nl
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wannabee zoon, dan is het..............
![]()
Wezus
![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Als je Jezuschristus mengt met Junkiesietze krijg je sjeeszus... of boekus...![]()
roflolzorz.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Als je Jezuschristus mengt met Junkiesietze krijg je sjeeszus... of boekus...![]()
Mwoa... Hij mag zich wel eens wassen en schone kleren aantrekken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:07 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier zag je er veel leuker uit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |