Nee, het ging voornamelijk over onzinusers, geloof ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jij bofkont!
Verder nog nieuws over pol?
gelukkig komt nova weerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
He-le-maal niets en Dat Andere Forum is ook niet echt actief.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef Tafkahs het volgende:
jezus, Yvonne heeft me een polvriendje genoemd op fok! radio
Wat ben jij dan voor haar?quote:
Hier staat het gedetailleerder: http://www.ethesis.net/wic/wic_deel_4.htmquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Monidique het volgende:
Sizzler, op jouw website staat dat '[t]ussen 1676 en 1740 334 retourschepen [voeren] tussen de Republiek en West-Afrika. " Heb je die cijfers ook per jaar en geldt dit voor heel Afrika, zo nee, heb je daar ook cijfers van?
Dat kan niet, want ik heb een keer met zowel Stali. als Ryan3 gebeldquote:
En nee, dit gaat alleen om de Nederlandse handel. De Nederlanders zaten voornamelijk aan de Goudkust (West-Afrika). Ze konden het land niet in vanwegen te weinig personeel en allerlei Afrikaanse ziektes. Wel kochten ze slaven van de Afrikanen die ze zelf hadden buitgemaakt. Die slaven kwamen wel uit de binnenlanden, maar lang niet uit heel Afrika. Er zijn ook gebieden geweest waar slavenhandel nauwelijks van invloed was.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hier staat het gedetailleerder: http://www.ethesis.net/wic/wic_deel_4.htm
Ik heb het bij allebei de uitzendingen die ik geluisterd heb uitgezet....quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef du_ke het volgende:
Is dat te luisteren/ vol te houden fok radio?
Het is wel een enorme roddelbrij he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb het bij allebei de uitzendingen die ik geluisterd heb uitgezet....
Cuijk schijnt tof te zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef Tafkahs het volgende:
NEEN! NOOIT! NIMMER!
Ga dan naar Uden ofzo
sindskort heb ik een telefoon, bij paradigit kun je een usbdraadje met full-duplex telefoonhoorn kopen voor 19,95, koop je er 2 dan krijg je zelfs 5 euri korting.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Monidique het volgende:
Wie heeft er Skype?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Cuijk schijnt tof te zijn.
Tijd voor een TRU-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |