Tegenwoordig moet je naar een kuuroord voor rust of in het ergste geval: Duinrell.quote:
Lang geleden inderdaad, toen hier men nog men een schip over de vaart ging die getrokken werd door een peerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toen de melkboer nog met paard en wagen kwam (en ja, dat heb ik nog meegemaakt, maar dat was meer het feit dat het de laatste melkboer in Eindhoven was die dat nog deed, niet omdat ik zo oud ben of zo)
Toen werd de SC echt leuk ja, met al die mensen nog. Nostalgie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Pas na deel 17 hè, toen Conflict binnenviel.
Ja eerst zat ik op irc en vertelde over zuurvlees iedereen zei van "dat noemen wij vlees wat niet meer goed is" maar toch =] hier in Maastricht gaan sommige mensen ongeveer 45 minuten in de rij staan om een frietje met zuurvlees bij Reitzquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken wel "frietsaus" maar dat is gewoon 'gezonde' mayonaise.
En zuurvlees ken ik ook wel, maar dat noemen we geen saus maar we noemen het beestje gewoon bij de naam, hihihihi.
nee dank je, ik ben geen Amishquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je
Ze zouden dat eens moeten invoeren
Gewoon 1 week alles op een ouderwetse manier![]()
Auto's thuis houden enzo, lijkt me gaaf om te kijken hoe het vroeger allemaal ging
Oh, hmm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja eerst zat ik op irc en vertelde over zuurvlees iedereen zei van "dat noemen wij vlees wat niet meer goed is" maar toch =] hier in Maastricht gaan sommige mensen ongeveer 45 minuten in de rij staan om een frietje met zuurvlees bij Reitz
Hmm, dna is dat zon vage beveilig van n site. Naja, dan maar zo:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Een rood kruisje in een wit blokje!
Práchtig!
als ie echt vers is, is ie zalig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef Xenwolfie het volgende:
[afbeelding]
Hier ben ik weer met wat verse tomatensoep!!!![]()
En mijn tomatensoep dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
Muesli repen van de Zonnatura zijn echt zo lekker he. Ik begin aan me 5e.
Opbokken met je tomatensoep, die had je gister ook al dus die zal wel koud zijn.quote:
In Jakarta mogen ze wel is een autovrije dag houden. Dan zou ik er weer naartoe willen, nu zijn er te veel auto's, en te veel muggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee dank je, ik ben geen Amishdie autovrije dagen mogen ze hier doen als ik in Indonesië zit.
Die chinese lepels zijn gewoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef Xenwolfie het volgende:
[afbeelding]
Iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je naar een kuuroord voor rust of in het ergste geval: Duinrell.
[..]
Lang geleden inderdaad, toen hier men nog men een schip over de vaart ging die getrokken werd door een peerd.
[..]
Toen werd de SC echt leuk ja, met al die mensen nog. Nostalgie.![]()
Ik heb net weer nieuwe gemaakt ja!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Opbokken met je tomatensoep, die had je gister ook al dus die zal wel koud zijn.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef Xenwolfie het volgende:
[afbeelding]
Wie maakt nou tomatensoep om 20.16?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:16 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik heb net weer nieuwe gemaakt ja!![]()
Ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wie maakt nou tomatensoep om 20.16?
Tuurlijk wel!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee dank je, ik ben geen Amishdie autovrije dagen mogen ze hier doen als ik in Indonesië zit.
Ik neem alleen verse aan, maar nu niet want ik zit aan de mueslireep.quote:
Kijk je ook altijd Amish in the City op Net5 elke woensdag om 20.30?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!!!!!!!
Dan kun je pas genieten van de rust/natuur
Is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wie maakt nou tomatensoep om 20.16?
Dank dankquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:16 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie geeft SpeedyGJ een bordje tomatensoep.
* Xenwolfie grijpt de reep uit Jaguarized zijn handen, met eet de reep op een geeft Jaguarized een kop tomatensoep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik neem alleen verse aan, maar nu niet want ik zit aan de mueslireep.![]()
Dan heb je in de verkeerde wijk gezeten hoor. Jakarta is meer dan alleen dat, hoewel het wel vrijwel overal druk is. Ik heb er 9 weken aan vakanties doorgebracht in Zuid-Jakarta, midden in een groene buitenwijk ten zuiden van Pondok Indah.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef brainster het volgende:
[..]
In Jakarta mogen ze wel is een autovrije dag houden. Dan zou ik er weer naartoe willen, nu zijn er te veel auto's, en te veel muggen
Nee nooit hoezoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kijk je ook altijd Amish in the City op Net5 elke woensdag om 20.30?
valt een beetje tegen dat programma, maar redelijk kijkvoer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kijk je ook altijd Amish in the City op Net5 elke woensdag om 20.30?
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
* Xenwolfie grijpt de reep uit Jaguarized zijn handen, met eet de reep op een geeft Jaguarized een kop tomatensoep.![]()
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=744quote:
ik haat soep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Eix het volgende:
Hier in de stad is er n restaurant waar je echt super heerlijke Tomatensoep krijgt.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:21 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Dat vind dit kuiken niet leuk:
[afbeelding]
![]()
Dat had een lekker eitje geweest kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:21 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Met mijn oma's verjaadag zijn we uit eten geweest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Eix het volgende:
Hier in de stad is er n restaurant waar je echt super heerlijke Tomatensoep krijgt.![]()
Juist !quote:
tok.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:21 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
moah.. klein beetje maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
Damn :/ nu heb ik het echt verkloot
Dat ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat had een lekker eitje geweest kunnen zijn![]()
Aha okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=744
volgens mij heb je de helft al gemist of zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha okenah maar eens kijken dan
Ooh maakt niet uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij heb je de helft al gemist of zo
Hoezoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef Xenwolfie het volgende:
Firefox wordt vast gek van het refreshen.![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef Xenwolfie het volgende:
Firefox wordt vast gek van het refreshen.![]()
je moet ook niet zo lang wachten, eigen schuld dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom is het zo irritant dat als je 5 minuten later refreshed in dit topic je niet meer weet waar het over gaat ?
ik ruik hier ietsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Ja zo perfect ben ik nou.
Joh spam niet zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Xenwolfie het volgende:
Iemand soep?
neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Xenwolfie het volgende:
Iemand soep?
Moet jij zeggen met je 25.000 posts!quote:
Whehequote:
Ja maar niet zo vaak achter elkaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:28 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je 25.000 posts!![]()
En ik hoop dat de atmosfeer weer eens gaat ontploffen. 30 graden is niks.
whehehehheheheehhee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:28 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
het is hier maar 20 graden andersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:28 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
dito hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is hier maar 20 graden anders
Ik ben onderkoffer mênquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je er dan ook geen gebruik van maakt, maar nee, toch gewoon wel adem halen.
Woensdag als ik met een loodzware tas naar school moet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is hier maar 20 graden anders
De eerste persoon op Fok die weet wat het isquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Woensdag als ik met een loodzware tas naar school moet.![]()
Kènt de res gein zoervleisj?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De eerste persoon op Fok die weet wat het is
2B3, nog een jaar brugger dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ook. Welke klas ga je?
Whehequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef Xenwolfie het volgende:
IK WOON NIET AAN DE KUST! Ik woon bij Rotterdam.![]()
Leg eens uit danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neir maan want die koame neet oet Mestreech maanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kènt de res gein zoervleisj?!
ach arme jijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Woensdag als ik met een loodzware tas naar school moet.![]()
Ho ho!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
2 jaar brug is leuk. heb ik ook gedaan... lang geledenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:32 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
2B3, nog een jaar brugger dus.![]()
![]()
Ik naar G3A of B, weet nog niet welke, maar Gymnasium is altijd A of Bquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:32 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
2B3, nog een jaar brugger dus.![]()
![]()
Ik had er maar éénquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 jaar brug is leuk. heb ik ook gedaan... lang geleden
Da's nog vier dagen weg, tegen die tijd zal dat wel veranderd zijn. Maar anders moet ik toch maar eens een middagje vrij houden geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:33 schreef Xenwolfie het volgende:
Ehm ja hoor, Speedy: [afbeelding]
Donderdag.
Mestreech is wal wiet. Zitterd auch good?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neir maan want die koame neet oet Mestreech maan
Tenzij er zoveel leerlingen zijn dat er een C nodig is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik naar G3A of B, weet nog niet welke, maar Gymnasium is altijd A of B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |