Je werkt met pagina's!?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef popolon het volgende:
Als er op die laatste pagina 2 posts staan is het 301
Echt waar.
Dikke bug zeg.
Heb je alle pagina's al nageteld. Misschien is er een pagina met 49quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef popolon het volgende:
Ja maar, ja maar.
Er staan 301 posts in.![]()
Oldskool, doch onhandig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:50 schreef popolon het volgende:
Ja, ouderwets: 50 per pagina.
Oude layout.
[afbeelding]
Misschien kun je het handig opzoeken tussen je printjes...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je alle pagina's al nageteld. Misschien is er een pagina met 49![]()
Was ie wel speelgerechtigdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef pfaf het volgende:
Succes, wij hebben vandaag al met 4-1 gewonnen, dankzij een nieuwe azsielzoeker.
Hij speelde onder mijn naam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef okee6 het volgende:
[afbeelding]
Voor in de OP![]()
[afbeelding]
[..]
Was ie wel speelgerechtigd
Ik ben over 2 weken toch al 2 jaar geblesseerd en het wordt toch wel 5 maand voordat ik weer kan beginnen.quote:
goed idee, maar waarom?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:12 schreef placebeau het volgende:
Ik ga trouwens nooit meer naar een cocktail-avond.
Ik had gisteren de ergste kater ooit.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
aha hier zitten jullie dus
[..]
goed idee, maar waarom?
Gister zaten er hier voor de flat ook mensen te BBQ-en. Voor ons een goede reden om nog maar eens een BBQ-tje aan te steken in de keuken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:02 schreef pfaf het volgende:
Zaterdag weer een out-door BBQ gehad, inclusief wedstrijdje salmonella-oplopen.
Ik smijt ook altijd veel BBQ-kruiden op de kolen, om de buren jaloers te maken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:20 schreef XL het volgende:
[..]
Gister zaten er hier voor de flat ook mensen te BBQ-en. Voor ons een goede reden om nog maar eens een BBQ-tje aan te steken in de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |