quote:Op zondag 4 september 2005 21:28 schreef renesylvester het volgende:
![]()
![]()
Ja maar er komen toch meer van deze Talpa zenders.
![]()
![]()
![]()
Als het de schuld van Talpa was dan had ik nog kunnen overwegen om je gelijk te geven.quote:Op maandag 5 september 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
De politiek moet maar ingrijpen en Oranje terug bij de NOS brengen - wat een rotzooi zaterdag met die onderbreking.
quote:Op maandag 5 september 2005 10:16 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als het de schuld van Talpa was dan had ik nog kunnen overwegen om je gelijk te geven.
dan had de NOS de rechten maar moeten kopen, beetje jammer om achter te gaan huilen, terwijl alle andere wedstrijden prima in beeld zijn gebrachtquote:Op maandag 5 september 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
De politiek moet maar ingrijpen en Oranje terug bij de NOS brengen - wat een rotzooi zaterdag met die onderbreking.
Had de NOS dat maar kunnen doen.quote:Op maandag 5 september 2005 11:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan had de NOS de rechten maar moeten kopen, beetje jammer om achter te gaan huilen, terwijl alle andere wedstrijden prima in beeld zijn gebracht
dat krijg je met Marco als bondscoach, maar aan t vertoonde spel kan Talpa echt niets doenquote:Op maandag 5 september 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Had de NOS dat maar kunnen doen.
Het was kut zaterdag, zelden zo'n slechte voetbaluitzending gezien. Drama.
Nee, maar die tien minuten onderbreking had natuurlijk nooit gemogen. Jammer dat er niet 2 x gescoord werd.quote:Op maandag 5 september 2005 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat krijg je met Marco als bondscoach, maar aan t vertoonde spel kan Talpa echt niets doen
Het Radio 1 verslag viel ook uit.quote:Het probleem ligt niet bij Talpa maar bij het bureau dat de FIFA inhuurt voor de techniek, vertelt de woordvoerder. "Die zijn afgelopen week met de camera's en andere apparatuur te laat vertrokken uit Duitsland. Door het oponthoud bij de vele grensposten waren ze pas een paar minuten voor de wedstrijd in het stadion. Terwijl we acht uur nodig hebben om de boel op te zetten."
Talpa zag de bui al hangen en heeft op het laatste moment zelf apparatuur in laten vliegen, met hetzelfde vliegtuig als het Nederlands elftal. Toch was het vanavond improviseren. Zoals presentator Wilfred Genee grappend zei: "Als er hier een frituurpan wordt aangesloten, vallen de camera's uit." De zender gaat waarschijnlijk een schadeclaim neerleggen bij de FIFA.
Johnnie niet overal de schuld van gevenquote:En het slechte spel is ook de schuld van JOhnBij de NOS spelen ze beter
![]()
Achja... Als de NOS dat had gedaan dan was het zeker allemaal vlekkeloos gegaan....quote:Op maandag 5 september 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Achja... Als de NOS dat had gedaan dan was het zeker allemaal vlekkeloos gegaan....
Flikker toch op met dat gezeik. De problemen zouden precies hetzelfde zijn geweest. Misschien wel ergens. Talpa heeft op het laatste moment zelf nog voor apparatuur gezorgd. Ik vraag mij af of de NOS hetzelfde had gedaan. En als ze dat niet gedaan hadden, dan had jij helemaal NIKS van die wedstrijd gezien.
En dat is nou precies wat ik leuk vind aan Genee.quote:Op maandag 5 september 2005 10:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Natuurlijk was het de schuld van Talpa, van wie anders? Of geloof je Genee met zijn denigrerende opmerkingen over Armeens plakband en "als er een frituur wordt aangezet, valt het beeld weg"
Echt?quote:Op maandag 5 september 2005 11:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat ik leuk vind aan Genee.
Ja, echt. Iedereen kan suf en braaf doen en zeggen 'er wordt keihard gewerkt' etc etc, maar mij vermaken is een stuk lastiger.quote:
Jij vindt het grappig om de Armenen af te zeiken? Baboontje tochquote:Op maandag 5 september 2005 11:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, echt. Iedereen kan suf en braaf doen en zeggen 'er wordt keihard gewerkt' etc etc, maar mij vermaken is een stuk lastiger..
Ja, SCH, als ze over 50 jaar Nederland overgenomen hebben zal ik aan de hoogste boom hangen. Maar tot dan lach ik ze nog even uit.quote:Op maandag 5 september 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij vindt het grappig om de Armenen af te zeiken? Baboontje toch![]()
nee ik heb het niet zelf gezien. Maar ik weet wel hoe het gegaan is.quote:Op maandag 5 september 2005 11:19 schreef SCH het volgende:Zout toch op man. Je hebt het toch zelf gezien.
Blijkbaar niet dus. Als je het niet gezien hebt dan lul je dus uit je nek en kan je niet beoordelen hoe Talpa er op tv mee is omgegaan.quote:Op maandag 5 september 2005 11:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
nee ik heb het niet zelf gezien. Maar ik weet wel hoe het gegaan is.
Het was niet de schuld van anderen. Talpa zendt die wedstrijd uit en is verantwoordelijk en ze hebben te laat ander materieel in laten rijden. Erg laf om het op anderen af te schuiven, zo gemakkelijk.quote:En waarom zouden ze anderen de schuld niet mogen gevenWant het was ook de schuld van andere mensen.
Dankzij Talpa heb je überhaupt nog wat van die wedstrijd kunnen zien, maar dat vergeet je voor het gemak maar even.
Nee de FIFA was verantwoordelijk. Die hebben telaat de techniek geleverd.quote:Op maandag 5 september 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
Het was niet de schuld van anderen. Talpa zendt die wedstrijd uit en is verantwoordelijk en ze hebben te laat ander materieel in laten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |