abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30283575
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee de FIFA was verantwoordelijk. Die hebben telaat de techniek geleverd.

Talpa heeft in dit geval alleen maar de uitzendrechten geregeld, de techniek zou van anderen komen die door de FIFA was geregeld....

Maarja, oogkleppen op en alles roepen om maar op Talpa te zeiken he...
Hahaha, alsof dat geen keuze is?

Talpa heeft er voor gekozen om de FIFA verantwoordelijk te laten zijn en dan later gaan zeiken.

Ze hebben zich er gewoon op verkeken, ze hebben natuurlijk ook nog niet zoveel ervaring. Je kan op je vingers natellen dat je het in een land als Armenie in eigen beheer moet nemen en niet ovor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Los daarvan vond ik de manier waarop er in de studio (in Hilversum ) mee om werd gegaan erg sneu en van een zeer laag niveau. Ik hoop dat de KNVB daar nog iets tegen doet want zo ga je niet met andere voetballlanden om.
pi_30283609
Ow nog wat. Zelfs als de Fifa de beelden aan Talpa had kunnen leveren met de goede middelen, dan nog had de uitzending 10 minuten stil kunnen liggen. De verbinding met welk land dan ook kan makkelijk wegvallen. En dan had ook de NOS daar niks aan kunnen doen.

Denk daarbij ook maar eens aan de stroomstoring waar Talpa, NOS en de VPRO last van hadden vorige week.
Of is dat ook Talpa zijn schuld SCH?
pi_30283682
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
Ow nog wat. Zelfs als de Fifa de beelden aan Talpa had kunnen leveren met de goede middelen, dan nog had de uitzending 10 minuten stil kunnen liggen. De verbinding met welk land dan ook kan makkelijk wegvallen. En dan had ook de NOS daar niks aan kunnen doen.

Denk daarbij ook maar eens aan de stroomstoring waar Talpa, NOS en de VPRO last van hadden vorige week.
Of is dat ook Talpa zijn schuld SCH?
Nee, het lag volgens Talpa aan Armenie, daar werd namelijk een frituurpan aangezet.

Doe nou niet alsof ik gekke henkie ben joh. Ik weet behoorlijk goed hoe dit soort dingen geregeld zijn en het is uiteindelijk de verantwoordelijkheid van Talpa, op zijn minst de mede-verantwoordelijkheid, en die schuiven ze af en dat is niet zo netjes
pi_30283715
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:42 schreef SCH het volgende:

Ze hebben zich er gewoon op verkeken, ze hebben natuurlijk ook nog niet zoveel ervaring.
Man jij weet echt niet waar je over praat he?
Je loopt alleen maar wat te schelden en klagen terwijl je amper weet wat er allemaal aan gedaan is om die uitzending voor elkaar te krijgen.

Die lui die dat geregeld hebben, hebben al bakken met ervaring. Die doen wekelijks ook alle wedstrijden hier in Nederland, die doen al jaren zo goed als alle buitenland wedstrijden van Oranje.

En er zou ook apparatuur uit een ander land komen. Alleen zijn die te laat vertrokken en hebben die regiewagen en spullen bij de grens 24 uur stilgestaan.
Heb je trouwens wel eens op de kaart gekeken waar Armenië ligt?
quote:
Los daarvan vond ik de manier waarop er in de studio (in Hilversum ) mee om werd gegaan erg sneu en van een zeer laag niveau. Ik hoop dat de KNVB daar nog iets tegen doet want zo ga je niet met andere voetballlanden om.
Stel je niet zo aan man... Je maakt echt van een mug een olifant.
pi_30283732
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:47 schreef SCH het volgende:

Nee, het lag volgens Talpa aan Armenie, daar werd namelijk een frituurpan aangezet.
Achjee. Wat erg. De presentator heeft een grappig bedoelde opmerking gemaakt om even een snelle situatieschets te geven van de problemen die ze daar hadden...

En nee, jij weet duidelijk NIET hoe dit soort dingen geregeld zijn....
pi_30283814
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Man jij weet echt niet waar je over praat he?
Je loopt alleen maar wat te schelden en klagen terwijl je amper weet wat er allemaal aan gedaan is om die uitzending voor elkaar te krijgen.
Het resultaat telt.
quote:
Die lui die dat geregeld hebben, hebben al bakken met ervaring. Die doen wekelijks ook alle wedstrijden hier in Nederland, die doen al jaren zo goed als alle buitenland wedstrijden van Oranje.
Talpa heeft de eindverantwoordelijkheid en heeft relatief weinig ervaring.
quote:
En er zou ook apparatuur uit een ander land komen. Alleen zijn die te laat vertrokken en hebben die regiewagen en spullen bij de grens 24 uur stilgestaan.
Beginnersfouten dus.
quote:
Heb je trouwens wel eens op de kaart gekeken waar Armenië ligt?
Ik wel, hadden zij dat maar ook gedaan van tevoren.
quote:
Stel je niet zo aan man... Je maakt echt van een mug een olifant.
Kinderachtige reactie, de klacht is zeer terecht.
pi_30283836
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Achjee. Wat erg. De presentator heeft een grappig bedoelde opmerking gemaakt om even een snelle situatieschets te geven van de problemen die ze daar hadden...

En nee, jij weet duidelijk NIET hoe dit soort dingen geregeld zijn....
Is goed joh wijsneus. Jij weet het weer beter he. Stoer hoor.

Situatieschets? Het lag dus aan een frituurpan?
pi_30283921
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef SCH het volgende:

Is goed joh wijsneus. Jij weet het weer beter he. Stoer hoor.
Ja ik weet het wel degelijk beter dan jij.
Ik heb toevallig de afgelopen dagen met een paar mensen gewerkt die nauw betrokken waren bij deze 'operatie'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 september 2005 @ 11:58:03 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30283935
Talpa had afgelopen week een marktaandeel van 9.4% da's vlakbij het doel van 10%
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30283982
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:53 schreef SCH het volgende:

Het resultaat telt.
De NOS had precies hetzelfde resultaat gehad. Waarschijnlijk zelfs slechter. Want die willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Die hadden niet op het laatste moment nog wat spullen in laten vliegen.
quote:
Talpa heeft de eindverantwoordelijkheid en heeft relatief weinig ervaring.
JIj weet echt niet hoe het werkt in TV land he?
of je wilt het gewoon niet weten zodat je maar kunt blijven zeiken op talpa....
quote:
Beginnersfouten dus.
Overmacht dus.
quote:
Ik wel, hadden zij dat maar ook gedaan van tevoren.
Dat hebben ze ook gedaan.
quote:
Kinderachtige reactie, de klacht is zeer terecht.
Die klacht is puur gezeik om het zeiken. Niks anders.
pi_30283993
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:57 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja ik weet het wel degelijk beter dan jij.
Ik heb toevallig de afgelopen dagen met een paar mensen gewerkt die nauw betrokken waren bij deze 'operatie'
Dan heb je wel een heel zwak betoog.

Misschien ben ik wel verloofd met degene die aan het hoofd stond van de hele operatie.( ik ga er niet zo over opscheppen maar ik ken de mensen in die wereld vrij goed)

Niet zo betwerig doen ventje, je hebt gewoon vrij zwakke argumenten en dat kan je niet verhulllen door je zogenaamde contactjes en alles wat je je wijs laat maken.

Talpa heeft gewoon een slechte beurt gemaakt zaterdag, daar is men het in die wereld echt wel over eens.
pi_30284011
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
Talpa had afgelopen week een marktaandeel van 9.4% da's vlakbij het doel van 10%
De voetbalkijkcijfers vielen enorm tegen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 september 2005 @ 12:03:01 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30284060
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:

[..]

De voetbalkijkcijfers vielen enorm tegen.
kun je nagaan, dan nog bijna het doel halen qua marktaandeel

maargoed deed Talpa zelf de regitratie of Eyeworks?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30284066
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef SCH het volgende:

Misschien ben ik wel verloofd met degene die aan het hoofd stond van de hele operatie.
Dan zou ik nog maar eens goed met diegene gaan praten. Die praat namelijk onzin.
quote:
Niet zo betwerig doen ventje, je hebt gewoon vrij zwakke argumenten en dat kan je niet verhulllen door je zogenaamde contactjes en alles wat je je wijs laat maken.

Nee jij hebt goede contactjes
Jij hebt echt geen idee hoe het werkt bij TV zenders, producenten, facilitaire bedrijven etc.
Je roept zomaar wat terwijl je amper weet hoe het werkt en al helemaal niet hoe het in dit geval gegaan is.
pi_30284069
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De NOS had precies hetzelfde resultaat gehad. Waarschijnlijk zelfs slechter. Want die willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Die hadden niet op het laatste moment nog wat spullen in laten vliegen.
Die is grappig.
quote:
JIj weet echt niet hoe het werkt in TV land he?
of je wilt het gewoon niet weten zodat je maar kunt blijven zeiken op talpa....
Het is al goed joh.
quote:
Overmacht dus.
Te laat is geen overmacht.
quote:
Dat hebben ze ook gedaan.
Nog dommer dus.
quote:
Die klacht is puur gezeik om het zeiken. Niks anders.
Geen respect voor de kijker. Jammer.
pi_30284109
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:03 schreef rubbereend het volgende:

Maargoed deed Talpa zelf de regitratie of Eyeworks?
Eyeworks. Die onder de naam WK produkties ook alle andere eerdere buitenland wedstrijden in beeld hebben gebracht voor Talpa.
Geen gebrek aan ervaring dus zoals SCH denkt.
pi_30284130
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan zou ik nog maar eens goed met diegene gaan praten. Die praat namelijk onzin.
[..]

Nee jij hebt goede contactjes
Jij hebt echt geen idee hoe het werkt bij TV zenders, producenten, facilitaire bedrijven etc.
Je roept zomaar wat terwijl je amper weet hoe het werkt en al helemaal niet hoe het in dit geval gegaan is.
Het is goed calvobje, lief kabelsjouwertje van me. Geloof jij mensen nou maar op hun blauwe ogen dan hou ik me gewoon met de realiteit bezig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 september 2005 @ 12:06:04 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30284179
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Eyeworks. Die onder de naam WK produkties ook alle andere eerdere buitenland wedstrijden in beeld hebben gebracht voor Talpa.
idd daarom vroeg k t ff
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30284188
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou nou, dat zijn ook al honderden wedstrijden natuurlijk

Eyeworks is een beginnend bedrijf op dat gebied vergeleken bij de anderen.
pi_30284196
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:03 schreef SCH het volgende:

Die is grappig.
Nee hoor. Dat is gewoon de waarheid. Maar jij wilt blijkbaar alleen maar zeiken op Talpa en de NOS heilig verklaren.

Ik ben heel benieuwd hoe de NOS het binnekort gaat doen met al die UEFA cup wedstrijden in het buitenland.
pi_30284255
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is gewoon de waarheid. Maar jij wilt blijkbaar alleen maar zeiken op Talpa en de NOS heilig verklaren.

Ik ben heel benieuwd hoe de NOS het binnekort gaat doen met al die UEFA cup wedstrijden in het buitenland.
Helemaal niet, ik heb genoeg kritiek op de NOS maar als je deze beginnersfouten van Talpa zo gemakkelijk wegpoetst dan vraag je er gewoon om.
pi_30284256
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef SCH het volgende:

Eyeworks is een beginnend bedrijf op dat gebied vergeleken bij de anderen.
HWHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA
Welke andere bedrijven bedoel je dan SCH?

Hoeveel andere productiebedrijven zijn er die regelmatig voetbalwedstrijden in beeld brengen?

Zelfs met deze kleine uitspraak toon je maar weer eens aan totaal geen idee te hebben hoe het werkt. Want er zijn in Nederland geen andere bedrijven die meer ervaring hebben dan Eyeworks wat betreft het in beeld brengen van voetbalwedstrijden in Nederland of het buitenland.
pi_30284275
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef calvobbes het volgende:
Die vertrekken op tijd.
pi_30284311
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:08 schreef calvobbes het volgende:

[..]

HWHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA
Welke andere bedrijven bedoel je dan SCH?

Hoeveel andere productiebedrijven zijn er die regelmatig voetbalwedstrijden in beeld brengen?

Zelfs met deze kleine uitspraak toon je maar weer eens aan totaal geen idee te hebben hoe het werkt. Want er zijn in Nederland geen andere bedrijven die meer ervaring hebben dan Eyeworks wat betreft het in beeld brengen van voetbalwedstrijden in Nederland of het buitenland.
Kereltje toch, hoe oud ben je helemaal? Wie deed het in 1972 dan denk je? Of in 1984, toen Eyeworks nog niet bestond?

Jij denkt echt dat de tv bij de commercielen pas begonnen is he.
pi_30284418
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:10 schreef SCH het volgende:

Kereltje toch, hoe oud ben je helemaal? Wie deed het in 1972 dan denk je? Of in 1984, toen Eyeworks nog niet bestond?
Kees Jansma bijvoorbeeld.
En die is uiteindelijk ook bij Eyeworks beland.

Eyeworks is momenteel wel degelijk het bedrijf met de meeste ervaring op dit gebied. Zeg jij anders maar welk andere productie bedrijven het nu beter zouden doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')