Jo(0)tie (band) speelt op z,n (blok) Fluitje!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef Dynabite het volgende:
ja, Jo(o)sti mag flink afgezeken worden.
Ik ook en toen ging die opeens over naar een andere cameraquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef teamlead het volgende:
wow.. ik had beeld uit de dagboekkamer??
(voor mijn streams uitvielen)
haha ja ik zat ook al zo van WTFquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
ontmaagdings-TV?? WTF??
Is een keer bij BNN op reis in Japan geweest met Bridgetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ja ik zat ook al zo van WTF![]()
Was ooit te zien in een aflevering van BNN @ Work, dat ontmaagdingsprogramma bestaat echt.... in Japan natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
ontmaagdings-TV?? WTF??
Inderdaad, What the F*ckquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ja ik zat ook al zo van WTF![]()
ghe ghe was dat ff wakker worden of nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef -erwin- het volgende:
ik dacht vanmorgen ook even "laat ik eens kijken"
eerste wat ik zie zijn tieten in de douche
"In mijn contract stond dat ze douche-scenes niet zouden uitzenden"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef -erwin- het volgende:
ik dacht vanmorgen ook even "laat ik eens kijken"
eerste wat ik zie zijn tieten in de douche
Voor de liefhebberquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was ooit te zien in een aflevering van BNN @ Work, dat programma bestaat echt.... in Japan natuurlijk.![]()
Waarom niet in bad?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:55 schreef BBscanner het volgende:
"De Buik" mag niet in bad en de jaccuzi dat is de in de dagboekkamer besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |