Tot ie je om half 6 uit bed sleurt om spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
Haha, tja het is net wat je leuk vind.. ik vind hem wel schattig![]()
Ligt eraan welke spelletjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Tot ie je om half 6 uit bed sleurt om spelletjes te spelen
Hij lijkt wel een amerikaanse gevangene.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef Dynabite het volgende:
Ik vrees dat we Roel 3 maanden lang in een oranje badjas zien.
Ohhquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Kinderspelletjes, en dan bedoel ik niet spelletjes waarmee je kindjes maakt
dus toch lunchen....quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohh![]()
Nee euhh tja... ik weet het niet ik vind het nu nog niet echt irritant ofzo, misschien komt het nog![]()
je valt dan ook in de doelgroepquote:Geboortedatum: 1982-10-03
En bedanktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
je valt dan ook in de doelgroep
Ah, juf Tamara en meester Mennoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
Het is misschien een voordeel dat ik zelf op een school werk, dus ik ben die kinderspelletjes wel gewend![]()
Ja klinkt wel schattig tochquote:
sorry, ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Van je mede-fokkers moet je het hebben
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja klinkt wel schattig toch![]()
![]()
Waarom heeft Ingrid steeds die zonnebril op?
Ik erger me er dood aan![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?![]()
Daarentegen mag iedereen Joost en Lieske afzeiken, agreed?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?![]()
en Linda en Roel natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Daarentegen mag iedereen Joost en Lieske afzeiken, agreed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |