Ik weet zeker dat niemand een cap van Claudia heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef piertje2 het volgende:
iemand gecapt toevallig die string van claudia
Nee sorry zat op een andere streamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef piertje2 het volgende:
iemand gecapt toevallig die string van claudia
De spelletjes-fanaat??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:02 schreef portable het volgende:
laat ik gewoon zeggen, dat menno kans maakt bij de dames....
wat doet linda? net een misvormde kuiken...
dan is hun tijdsgevoel nog verder van de leg dan ik al dachtquote:
Jij snapt niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen? Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
De spelletjes-fanaat??![]()
Nah.. kzal vrouwen nooit begrijpen
Ik snap totaal niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen nee... Roel (zolang ie zwijgt), Ralf... oke.. maar Menno "ik ken alle spelletjes van de kleuterschool nog"? Ontgaat me volkomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen? Of begrijp ik je nu verkeerd![]()
Haha, tja het is net wat je leuk vind.. ik vind hem wel schattigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen nee... Roel (zolang ie zwijgt), Ralf... oke.. maar Menno "ik ken alle spelletjes van de kleuterschool nog"? Ontgaat me volkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |