Ze zouden het kunnen ervaren alsof het bestaat. net als op het randje van de dood de hemel poortje zien dat hoor je wel vaker. maar na onderzoek schijnt het gewoon door zuurstof/voedingstoffen tekort te komen in de hersenen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Klopt, maar als mensen van deze tijd hetzelfde letterlijk ervaren, dan is het voor hen toch duidelijk?
O nee? Waarom ga ik me dat niet eerst afvragen? Lijkt me best een relevante vraag eerlijk gezged, zeker als fundering voor het wel of niet geloven in een religiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je gaat je niet eerst afvragen wie of wat God gemaakt heeft. Je moet Hem eerst vinden.
Zo, meneer de wetenschapper, bewijs maar eens dat er *niets* volgt na de dood. Kennelijk heb jij bepaalde kennis daarover? Ik ben zeer benieuwd. Zou je die kennis willen delen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:39 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb mogen proeven van het Hogere, vriend.
Heb meer meegemaakt dan ik mn ergste vijand toewens, dus kom alsjeblieft niet aanzetten met bullshit dat "anderen" gewoon meer hebben gezien van het leven, dus dat mijn mening daarom irrelevant is.
Als je nou gewoon eens zou Sterven, fuifduif, dan zou je merken dat je niet in de Hemel komt .. of in de Hel .
Andersom precies hetzelfde, SalvadORquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
Jij bent hier degene die krampachtig probeert vast te houden aan je enige zekerheid in dit leven.
Wat heb ik er veel voor over om het moment mee te maken dat jij beseft dat alles waar je in gelooft een leugen is![]()
![]()
Probeer het je eens voor te stellen, op het nieuws komt dat religie Bullshit is .
Daar zit je dan. Met je kloterige in cirkels redenerende argumentjes die je eigen kortzichtigheid in stand houden![]()
Wuhahaha lijkt me echt machtig mooi om te zien, serieus .
En volgens de bijbel is incest een zonde. Adam ----> Eva wij allemaal kan niet he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:43 schreef NoizEkick het volgende:
Ohja, en is het zo dat wanneer iemand gelooft hij de evolutietheorie verwerpt en afdoet als onzin? Want het lijkt me toch vrij sterk dat "Adam en Eva" compleet ontwikkelde mensen waren ten tijde van het ontstaan van de aarde. Dat moet dus betekenen dat de mens zoals die er nu is al 4,5 miljard op deze aarde aanwezig is? Of waren Adam en Eva apen?
Doffy, ik geef toe dat ik ook merk dat de 'discussie' hier weinig op niveau is. Het begint meer een flame te worden waarin we elkaar zo hard mogelijk tussen de benen willen schoppen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:44 schreef Doffy het volgende:
Ik kan niet zeggen dat het niveau hier er echt beter op wordt. Noch van TS, noch van anderen.
Ik vind het wel erg goedkoop, Fuifje, om aan te komen met 'dat is niet relevant'. Het is zo relevant als het is voor de vraagsteller. En als je helemaal wilt zweven, kan je beter terecht in TRU.
nee, dat zou ik niet graag willenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zo, meneer de wetenschapper, bewijs maar eens dat er *niets* volgt na de dood. Kennelijk heb jij bepaalde kennis daarover? Ik ben zeer benieuwd. Zou je die kennis willen delen?
Kijk, het gaat niet om meer gezien te hebben van het leven, of welke ellende je hebt meegemaakt, maar om de ervaringen met het Hogere en dat kan gebeuren wanneer je veilig in je nestje ligt bij wijze van spreken. Ik geloof best dat jij dusdanig veel nare ervaringen hebt (dat maak ik uit jouw post op) gehad, maar ik zie niet in waarom dat de zaak irrelevant maakt.
Zou je willen dat ik zou sterven?
* iets over een schaap genoemd worden mompeltquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Leuk he, mensen beledigen ?
En nu argumentatie plz ....
Ik heb geen visie die ik zit te verdedigen hoor, fuifduif... Het is eerder dat ik jou van je leugenachtige visie probeer te ontnemen, dan dat ik mn eigen visie op de voorgrond schuif.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Andersom precies hetzelfde, SalvadOR.
Zeg je wat je denktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
* iets over een schaap genoemd worden mompelt.
En hoe precies denk jij God te gaan vinden, door elke vraag die je niet aanstaat af te doen als 'niet relevant'?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:50 schreef FuifDuif het volgende:
Maar natuurlijk is het UITEINDELIJK wel relevant, maar niet voordat God gevonden is lijkt mij. Ik ben zoekende, maar denk je nu werkelijk dat ik kan verklaren hoe datgene wat ik zoek tot stand gekomen is? Je gaat van a naar b en niet direct naar b.
pff je moet de topics eens lezen waardoor het vorige deel tot stand kwam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:54 schreef Nickthedick het volgende:
Ze hebben gelijk, sequels zijn altijd minder...![]()
Ja gaarne, kom eens met argumenten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef Salvad0R het volgende:
En nu argumentatie plz ....
dan lees je toch de scheldwoorden niet en ga je puur af op de feitelijke inhoud van postsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:58 schreef Doffy het volgende:
Mja maar dat rechtvaardigt nog geen topic vol scheldkannonades. Je kan ook niet reageren.
Waarvoor?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:59 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Ja gaarne, kom eens met argumenten.
Je beweringen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |