"Goedemorgen mannen, het is half 9"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Darklight het volgende:
Joost gaat de rest wakker maken
nogal jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Quembel het volgende:
ah.. Ingrid fan?
Alleen Joost op 1 heeft geluid, de rest (4) is stil. 2 en 3 zijn inderdaad d00dquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef teamlead het volgende:
geen idee.. ik heb helemaal geen geluid....
Ja, jij ook goedemiddagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:35 schreef Digi23 het volgende:
goeie morgen lol
Ralph ging uit de kleren, toen hij blood stond zapten ze weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
ik zag net een flits van een douche op 4.. waarom is dat nu weer weg? Vlees willen we zien
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
jezus.. koopt dat mens haar nachtkleding bij de zeeman ofzo??
De Stemquote:
En wat is er mis met de zeemanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
jezus.. koopt dat mens haar nachtkleding bij de zeeman ofzo??
Vooral de spullen die ze verkopen......quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is er mis met de zeeman![]()
Valt onder het kopje alternatiefquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vooral de spullen die ze verkopen......
En wat Linda draagt is wel heel erg zeeman-style he...
ohjah.. alles wat niet uitziet noemen we alternatief tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Valt onder het kopje alternatief
Ik denk eigenlijk dat ie pas morgenavond terugkomt... Maar ik hoop iig dat ie heeeeeeeeeeeeeeeel veel alcohol meeneemt.. wil een paar mensen wel eens strontbezopen door het huis zien kruipenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef Darklight het volgende:
Vandaag komt die manke toch terug?
Ik denk niet dat er momenteel veel mensen constant op F5 aan het douwen zijn omdat ze jouw oneliners zo fantastisch vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:47 schreef mriks het volgende:
fuck you! haha
ik gok er even op dat ie verwijst naar het T-shirt van Ingrid waar deze geweldige tekst op geprint staatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er momenteel veel mensen constant op F5 aan het douwen zijn omdat ze jouw oneliners zo fantastisch vinden.
Kan het misschien ietsje minder simpel? En kan het misschien ook gewoon minder, punt?
En nee ik ben geen mod en ja ik heb een verlengd ochtendhumeur.![]()
Nee, de kickoff is al opgenomen. De entree van de bewoners in het huis enzo komt dan, maar da's allang geweest.quote:
En donderdagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef Darklight het volgende:
Nee, die is afgelopen woensdag opgenomen
Nope, veel geouwehoer, verder niets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Is er vannacht nog iets bijzonders gebeurd?
Das jammer.. en aangezien ze nu pas aan het ontbijt zitten zal het wel laat geworden zijn, en zullen ze wel weer lekker uitgeslapen hebben..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Nope, veel geouwehoer, verder niets.
een bazin dan neem ik aan??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:07 schreef teamlead het volgende:
nope./.. weinig schokkends
totaal off-topic: die zin in je signature heb ik al heel lang niet meer gehoord... had ooit een baas die zichzelf steeds zo beschreef
quote:
Beste Gert,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er momenteel veel mensen constant op F5 aan het douwen zijn omdat ze jouw oneliners zo fantastisch vinden.
Kan het misschien ietsje minder simpel? En kan het misschien ook gewoon minder, punt?
En nee ik ben geen mod en ja ik heb een verlengd ochtendhumeur.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:19 schreef eborn het volgende:
Lieske, hou nou maar gewoon je mond
De tip ging over het koffie zetten. Ralpha liet zien dat je het beste iets onder het filter kon houden als je iets weggooide. Dido liet zien dat je ook gewoon de hele houder mee kon nemen
Nou ja, officieel al de zoveelste, want om 4 uur was ze ook nog bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
En De Buik is begonnen aan haar eerste sigaret van de dag
ach.. ze kan toch niet tot 3 tellen.. dus wat maakt het uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou ja, officieel al de zoveelste, want om 4 uur was ze ook nog bezig
Fijn! Dan kan ik me mooi bijlezen, want ik ben van plan om er dit jaar niet ál te veel tijd in te gaan stoppen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef BB-Joke het volgende:
@Gert, dankje voor het compliment bij de streamverslagen.. het motiveert me om meer streamverslagen te maken, ben een beginnende streamer en moet nog even de "juiste toon" en manier zien te vinden haha. Er komen nog veeeeeeeeeel meer dagen en ik ga het vast en zeker vaker proberen.![]()
Ik weet nu weer waarom ik 'wegzap' als Lieske ergens bij komt zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef whitef0x het volgende:
stream 4 .... Het prototype van een burnout![]()
Dido kan er ook wat van andersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:59 schreef teamlead het volgende:
ik geloof geen ruk van die sterke verhalen van Roel...
Geweldig wat kan die kerel overdrijven zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
"die malloot schiet gewoon 2 magazijnen van zijn uzi leeg... 32 kogels"
pffffff... tuurlijk joh
Waarschijnlijk omdat ze niet op haar vallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
lompe lieske valt op de verkeerde mannen.......
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:11 schreef J-net het volgende:
23..... met 23 begint het leven..... yeah right
zeker net 23 en de liefde van dr leven gevonden ???
Dat is Rikkert!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:18 schreef J-net het volgende:
'' ik kan alles zo goed in balans houden '' (quote van Menno)![]()
En sexen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:20 schreef teamlead het volgende:
ze houd van stoeien....:)
nee.... via een mededeling in de dagboekkamerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:17 schreef eborn het volgende:
Ik lag me helemaal rot als de vriendin van Rikkert bij thuiskomst zegt: "Hufter, ik moet je niet meer". Loopt ie nu te verkondigen dat het bij hem allemaal vanzelf gaat
En de regie volgt ze nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:20 schreef teamlead het volgende:
ohnee.. niet weer een debiel spelletje
"Rickert, je ex en je beste vriend willen even de balans met je opmaken in de dagboekkamer"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:21 schreef teamlead het volgende:
nee.... via een mededeling in de dagboekkamer
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:22 schreef eborn het volgende:
[..]
"Rickert, je ex en je beste vriend willen even de balans met je opmaken in de dagboekkamer"
IQ at work hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:28 schreef J-net het volgende:
'' ik ga er niet uit, het is echt een goede les''
'' ik heb mn les gehad ''
wat een zelfreflectie![]()
![]()
"Rickert, de broers van je getrouwde ex willen dat ook"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:22 schreef eborn het volgende:
[..]
"Rickert, je ex en je beste vriend willen even de balans met je opmaken in de dagboekkamer"
Goed dat ze dat niet in beeld brengenquote:
Hmz.. BB1 vond ik ook wel heel erg cool.... maar deze is (tot nu toe) een waardige opvolgerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:31 schreef Falco het volgende:
Ik ben er over uit, dit is verreweg de jofelste Big Brother ooit
Op elk potje past een deksel ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:32 schreef Wokkel het volgende:
Die vriend van Nathalie is waarschijnlijk blij dat ze een tijdje weg is
In haar woorden is ze "gewoon heel emo"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:32 schreef Caesu het volgende:
lekker labiel die Nathalie.
ongeveer een seconde jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:37 schreef Falco het volgende:
Tieten van Ingrid maar net in beeld ja!
Dat idee kreeg ik ook een beetje. Zag je die ander vrouw met die bruine haren kijken naar die tieten van Ingridquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:39 schreef J-net het volgende:
Ja de tieten van ingrid te zien.....
volgens mij doet ze het er om.![]()
Ach kan elke cameraman wel eens gebeurenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:37 schreef Falco het volgende:
Tieten van Ingrid maar net in beeld ja!
ohquote:
huidkanker ja, een 'uit de hand gelopen" moedervlek, volgens haar gestimuleerd door de Australische zon waar ze een half jaar lang verbleef, in Austalié dus , niet op de zonquote:
frapsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe doen jullie dat toch zo snel? Heb je een programmaatje dat met 1 druk op de knop captured, opslaat en upload ofzo
ah, lekker snel in ieder geval. er zijn borsten te zien en minuut later staan de screenshots al onlinequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:53 schreef teamlead het volgende:
frapsF10 drukken is genoeg. Je moet alleen daarna nog ff uploaden
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
frapsF10 drukken is genoeg. Je moet alleen daarna nog ff uploaden
Tuurlijk.. al dat moois moeten we delen met Fok!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ah, lekker snel in ieder geval. er zijn borsten te zien en minuut later staan de screenshots al online
volgens mij deze x nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef teamlead het volgende:
euh.. weer een debiel spelletje van Menno aan de gang zeker?
Aalsmeer dus zo goed alsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:08 schreef srblackbird het volgende:
Waar staat het huis eigenlijk ?
Naast schiphol ?
ze hebben het NU al over wie ze gaan nomineren.......quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:11 schreef BB-King het volgende:
Duidelijk dat Nathalie die Ralph als eerste gaat wegstemmen.
quote:
En ze reageert vaak verschrikkelijk overdreven. Misschien is ze normaal ook zo, maar het komt allemaal heel nep over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:17 schreef milagro het volgende:
ze is m.i. een nogal egocentrisch meisje, wel aardig, maar wel 'erg' ik ik
ja als je haar, make up en kleding maar goed zit..... hahahaahaquote:
bedoel ik, zelfs die traantjes lijken 'getimed'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef eborn het volgende:
[..]
En ze reageert vaak verschrikkelijk overdreven. Misschien is ze normaal ook zo, maar het komt allemaal heel nep over.
http://www.free4all.nl/bb5/index.htmlquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:24 schreef la.femme.nikita het volgende:
waar/hoe kijken jullie de streams? kan er nergens mee uit de voeten!?!
Ik heb de vier streams in een HTML pagina gezet en alt-tab er naartoe als ik iets nuttigs hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:24 schreef la.femme.nikita het volgende:
GENIAAL!!!! thanks!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.free4all.nl/bb5/index.html![]()
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:24 schreef la.femme.nikita het volgende:
Ja alleen lult ie voor zo'n monnik teveelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:27 schreef BB-King het volgende:
Roel lijkt in de oranje badjas trouwens echt op zo'n Tibetaanse monnik...
Volgens mij blijven de streams in principe de hele run gratis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:27 schreef J-net het volgende:
je kan ook (nu nog wel weet niet hoe lang dat nog duurt) gratis kijken via de big-brother website
pure propaganda voor de VVD en LPF man..... zou verboden moeten wordenquote:
ze laten genoeg 'niet' zien om de tv uitzendingen aantrekkelijk te makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:30 schreef whitef0x het volgende:
Als de live uitzendingen maar goed bekeken worden zullen de streams wel gratis blijven.. Als deze uitzendingen niet de gewenste kijkcijfers krijgen doordat iedereen de streams kijkt vrees ik ervoor
yep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:36 schreef J-net het volgende:
ja idd, je mist toch een deel van het verhaal op die manier.
maar ik was niet thuis donderdagavond maar gingen toen de streams op zwart ofzo????
Als ik dit zo hoor vind ik Joost idd iemand aan de rechterzijde van de VVD, en geenszins D66...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:40 schreef Falco het volgende:
Felle discussie hoor, maar Joost zou toch beter bij de VVD passen dan bij D66 vind ik.
Joost gaat alleen uit van economische vluchtingelingen..tja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:40 schreef J-net het volgende:
Jezus die Joost is echt bloedfanatiek.................. maar op zich klopt zn argumentatie niet helemaal.
nou inderdaad, Roel begint nu echt door te slaan, met zijn 'verdienen om hier te wonen'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:46 schreef J-net het volgende:
ralph en tanja doen het het beste, lekker de plantjes sproeien.
Hij was toch tuinman geweest (hovenier).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:51 schreef J-net het volgende:
Het ligt helemaal vol met blaadjes......... zegt Ralph..... hahahahahaha waar je je al niet druk om maakt![]()
ik vind het nogal suf om met al je principes van ruilen, eerlijk delen, recht hebben op etc waar Roel mee komt, om dan in een BB huis te gaan zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Chantal ziet ook wel de nuance en heeft goede standpunten.
Maar dan d'r reactie: "Stroom.... stroom... da't is stroom... stroom is dat.... stroming"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Jouw Engels is toch heel goed?"
"Ehhm.. ja"
"Wat is dan 'flow'?"
Met hun steenkolen Engels valt het niet mee om die handleiding te ontcijferenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef whitef0x het volgende:
Hoe moeilijk is het om een jacuzzi schoon te maken??
quote:Joost is geboren in Breda. Hij heeft het VWO afgerond en studeerde daarna aan de universiteit van Nijmegen: Nederlands Recht en Bestuurskunde. Beide studies heeft hij afgebroken, want hij wilde werken. Hij is nu assistent-bedrijvenadviseur bij een bank.
Joost: 'Mijn belangrijkste doel is de armoede uit de wereld helpen.'quote:Als hij wint, dan huurt hij zijn favoriete restaurant af en nodigt zijn vrienden en familie uit voor een feest met lekker eten. Voor zichzelf koopt hij een Jaguar
kan ie met zijn Jaguar naar Afrika rijden om arme kindjes te helpen en een school te bouwen. ik bedoel in zo een jaguar gaan een boel bakstenen en cementquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
[..]
Joost: 'Mijn belangrijkste doel is de armoede uit de wereld helpen.'
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:05 schreef BVO het volgende:
Nathalie en Ralph belanden nog wel met elkaar in bed.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
En een dag later gooit hummie de huidige vriend van Nathalie in het huis![]()
Moeten ze Rickert even roepen, die is goed in balansen, gaat allemaal vanzelfquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Falco het volgende:
Oke Ralph is ook niet echt briljant en Tanja dan: "Ja het kan ook zijn dat het water uit balans is".
Die Tanja is ook gewoon dom... Telegraaf met "hoogopgeleide vrouw"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Falco het volgende:
Oke Ralph is ook niet echt briljant en Tanja dan: "Ja het kan ook zijn dat het water uit balans is".
Het een sluit het andere niet uit, natuurlijk, hèquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
[..]
Joost: 'Mijn belangrijkste doel is de armoede uit de wereld helpen.'
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef eborn het volgende:
"Never remove the filter when the jacuzi is running"
En wat heeft Ralph in z'n handen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
En een dag later gooit hummie de huidige vriend van Nathalie in het huis![]()
Roel lijkt me typisch zo'n dom figuur die denkt dat hij de wijsheid in pact heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef Falco het volgende:
Ah Roel met co-variante factoren in de statistiek toegepast op de buitenlanderproblematiek!
Ex?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef Darklight het volgende:
Roel is gewoon een ex junk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |