"Goedemorgen mannen, het is half 9"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Darklight het volgende:
Joost gaat de rest wakker maken
nogal jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Quembel het volgende:
ah.. Ingrid fan?
Alleen Joost op 1 heeft geluid, de rest (4) is stil. 2 en 3 zijn inderdaad d00dquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef teamlead het volgende:
geen idee.. ik heb helemaal geen geluid....
Ja, jij ook goedemiddagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:35 schreef Digi23 het volgende:
goeie morgen lol
Ralph ging uit de kleren, toen hij blood stond zapten ze weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
ik zag net een flits van een douche op 4.. waarom is dat nu weer weg? Vlees willen we zien
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
jezus.. koopt dat mens haar nachtkleding bij de zeeman ofzo??
De Stemquote:
En wat is er mis met de zeemanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
jezus.. koopt dat mens haar nachtkleding bij de zeeman ofzo??
Vooral de spullen die ze verkopen......quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is er mis met de zeeman![]()
Valt onder het kopje alternatiefquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vooral de spullen die ze verkopen......
En wat Linda draagt is wel heel erg zeeman-style he...
ohjah.. alles wat niet uitziet noemen we alternatief tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Valt onder het kopje alternatief
Ik denk eigenlijk dat ie pas morgenavond terugkomt... Maar ik hoop iig dat ie heeeeeeeeeeeeeeeel veel alcohol meeneemt.. wil een paar mensen wel eens strontbezopen door het huis zien kruipenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef Darklight het volgende:
Vandaag komt die manke toch terug?
Ik denk niet dat er momenteel veel mensen constant op F5 aan het douwen zijn omdat ze jouw oneliners zo fantastisch vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:47 schreef mriks het volgende:
fuck you! haha
ik gok er even op dat ie verwijst naar het T-shirt van Ingrid waar deze geweldige tekst op geprint staatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er momenteel veel mensen constant op F5 aan het douwen zijn omdat ze jouw oneliners zo fantastisch vinden.
Kan het misschien ietsje minder simpel? En kan het misschien ook gewoon minder, punt?
En nee ik ben geen mod en ja ik heb een verlengd ochtendhumeur.![]()
Nee, de kickoff is al opgenomen. De entree van de bewoners in het huis enzo komt dan, maar da's allang geweest.quote:
En donderdagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef Darklight het volgende:
Nee, die is afgelopen woensdag opgenomen
Nope, veel geouwehoer, verder niets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Is er vannacht nog iets bijzonders gebeurd?
Das jammer.. en aangezien ze nu pas aan het ontbijt zitten zal het wel laat geworden zijn, en zullen ze wel weer lekker uitgeslapen hebben..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Nope, veel geouwehoer, verder niets.
een bazin dan neem ik aan??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:07 schreef teamlead het volgende:
nope./.. weinig schokkends
totaal off-topic: die zin in je signature heb ik al heel lang niet meer gehoord... had ooit een baas die zichzelf steeds zo beschreef
quote:
Beste Gert,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er momenteel veel mensen constant op F5 aan het douwen zijn omdat ze jouw oneliners zo fantastisch vinden.
Kan het misschien ietsje minder simpel? En kan het misschien ook gewoon minder, punt?
En nee ik ben geen mod en ja ik heb een verlengd ochtendhumeur.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:19 schreef eborn het volgende:
Lieske, hou nou maar gewoon je mond
De tip ging over het koffie zetten. Ralpha liet zien dat je het beste iets onder het filter kon houden als je iets weggooide. Dido liet zien dat je ook gewoon de hele houder mee kon nemen
Nou ja, officieel al de zoveelste, want om 4 uur was ze ook nog bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
En De Buik is begonnen aan haar eerste sigaret van de dag
ach.. ze kan toch niet tot 3 tellen.. dus wat maakt het uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou ja, officieel al de zoveelste, want om 4 uur was ze ook nog bezig
Fijn! Dan kan ik me mooi bijlezen, want ik ben van plan om er dit jaar niet ál te veel tijd in te gaan stoppen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef BB-Joke het volgende:
@Gert, dankje voor het compliment bij de streamverslagen.. het motiveert me om meer streamverslagen te maken, ben een beginnende streamer en moet nog even de "juiste toon" en manier zien te vinden haha. Er komen nog veeeeeeeeeel meer dagen en ik ga het vast en zeker vaker proberen.![]()
Ik weet nu weer waarom ik 'wegzap' als Lieske ergens bij komt zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef whitef0x het volgende:
stream 4 .... Het prototype van een burnout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |