Het extra wezen wat je bij de pre-order vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Wat houdt dat in extra wezen(s)?! Kan je dan meer Wezen(s) in het begin kiezen of verder n de game?!

Hoe lang duurt dat nog?quote:

En in de USA?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:01 schreef Yeroen21 het volgende:
7 Oktober, dus paar daagjes nog

De belanrijkste vraagquote:Question: powerofthegods:
When will multiplayer and skirmish be released?
Why were these not included in the original game, skirmish especially,
bearing in mind that skirmish is onlyjust a few new maps and game play/script changes?
Answers: Ron Millar:
Black & White 2 is a HUGE game and to make the single player game as amazing as possible
we had to focus on it. Lands in Black & White 2 are also very detailed simulations so it is not
a question of quickly making up a skirmish map. We are looking into the multiplayer play currently
quote:Question: Kev_Boy:
I take it the international versions no longer have translated voice-overs?
Answer: [LH] Neil Wakefield:
Actually they do, but the European DVD ships with all the languages on there so you can pick the one you like when you install

Ik zit inmiddels in land 3, en voorlopig alle beloftes waargemaakt hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb hem net gespeeld, hij is zoooooooooo vet! De intro is cool![]()

Ik ben vandaag weer alle winkels langs gegaan, maar hij was nog nergensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef ArtfulDodger het volgende:
Ik dacht dat hij pas de 14e zou komen? Ligt hij al hier in de schappen? Ik heb hem bij bol besteld en daar staat ook dat hij vandaag zou moeten komen, maar op de B&W site staat de 14e voor Europa. Terwijl ze een wereld weide release zouden doen op 7 oktober.. Ik snap er niks meer van.![]()

Mmarsu mod \o/quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Niet meer over warez praten hier, anders gaat het topic gewoon op slot totdat hij hier in Europa uit is jongens.

Niet, maar er zodra er mensen zijn die zeggen, "ja ik ben hem nu aan het binnenhalen, thank god for emule" valt dat wel onder warezquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:57 schreef ArtfulDodger het volgende:
Sinds wanneer valt praten over de releasedate onder warez?![]()

Het verhaal was toch dat EA hiervoor zorgde en dat Lionhead eigenlijk liever een wereldwijde release had gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het overigens wel verschrikkelijk downloaden in de hand werken hoor, de rest van Europa gewoon een week laten wachten![]()
![]()

vanaf eiland 3 mag je alles zelf gaan doen, is meteen een zwaar uitgebreid eilandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:26 schreef BMH het volgende:
Ik vind em maar wat tegenvallen. Je word continu aan het lijntje gehouden (eiland 2 zit ik) en de opdrachten worden zo uitgebreid uitgelegd dat er geen creativiteit van de speler aan de pas komt.
Misschien word ie strax beter. Nu ziet het eruit als de zoveelste teleurstelling van Molyneux

Ik zit daar nu ook. Vind het maar suf hoor. Hoe kun je nu dorpjes overhalen om je te joinen? Met geweld kan het niet omdat er "geen actie" is om uit te voeren buiten je stadsmurenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
vanaf eiland 3 mag je alles zelf gaan doen, is meteen een zwaar uitgebreid eiland

Met geweld kan het prima? Gewoon je soldaten er op uit sturen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zit daar nu ook. Vind het maar suf hoor. Hoe kun je nu dorpjes overhalen om je te joinen? Met geweld kan het niet omdat er "geen actie" is om uit te voeren buiten je stadsmuren![]()

Nope kan niet. Ik kan de vijandelijke troepen ook niet aanvallen. Ik kan alleen mijn poort verdedigenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Met geweld kan het prima? Gewoon je soldaten er op uit sturen?

Kan je die vlooienbaal nog niet gebruiken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope kan niet. Ik kan de vijandelijke troepen ook niet aanvallen. Ik kan alleen mijn poort verdedigen![]()

Vreemd? Doe je het wel goed dan? Ik kon gewoon aanvallen met mijn soldaten en wezen in die level.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope kan niet. Ik kan de vijandelijke troepen ook niet aanvallen. Ik kan alleen mijn poort verdedigen![]()

Yup. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vreemd? Doe je het wel goed dan? Ik kon gewoon aanvallen met mijn soldaten en wezen in die level.

Moet je luisteren naar wat de advisors zeggen over de verschillende creatures.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:32 schreef Setambre het volgende:
Wat is het verschil tussen de wezens eigenlijk ?
In Deel 1 was het dat de Tijger het sterkst was in melee attacks en de Aap het sterkst in Spells, vervolgens zat de Koe er tussen in...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |