Het extra wezen wat je bij de pre-order vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Wat houdt dat in extra wezen(s)?! Kan je dan meer Wezen(s) in het begin kiezen of verder n de game?!
Hoe lang duurt dat nog?quote:
En in de USA?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:01 schreef Yeroen21 het volgende:
7 Oktober, dus paar daagjes nog
De belanrijkste vraagquote:Question: powerofthegods:
When will multiplayer and skirmish be released?
Why were these not included in the original game, skirmish especially,
bearing in mind that skirmish is onlyjust a few new maps and game play/script changes?
Answers: Ron Millar:
Black & White 2 is a HUGE game and to make the single player game as amazing as possible
we had to focus on it. Lands in Black & White 2 are also very detailed simulations so it is not
a question of quickly making up a skirmish map. We are looking into the multiplayer play currently
quote:Question: Kev_Boy:
I take it the international versions no longer have translated voice-overs?
Answer: [LH] Neil Wakefield:
Actually they do, but the European DVD ships with all the languages on there so you can pick the one you like when you install
Ik zit inmiddels in land 3, en voorlopig alle beloftes waargemaakt hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb hem net gespeeld, hij is zoooooooooo vet! De intro is cool![]()
Ik ben vandaag weer alle winkels langs gegaan, maar hij was nog nergensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef ArtfulDodger het volgende:
Ik dacht dat hij pas de 14e zou komen? Ligt hij al hier in de schappen? Ik heb hem bij bol besteld en daar staat ook dat hij vandaag zou moeten komen, maar op de B&W site staat de 14e voor Europa. Terwijl ze een wereld weide release zouden doen op 7 oktober.. Ik snap er niks meer van.![]()
Mmarsu mod \o/quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Niet meer over warez praten hier, anders gaat het topic gewoon op slot totdat hij hier in Europa uit is jongens.
Niet, maar er zodra er mensen zijn die zeggen, "ja ik ben hem nu aan het binnenhalen, thank god for emule" valt dat wel onder warezquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:57 schreef ArtfulDodger het volgende:
Sinds wanneer valt praten over de releasedate onder warez?![]()
Het verhaal was toch dat EA hiervoor zorgde en dat Lionhead eigenlijk liever een wereldwijde release had gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het overigens wel verschrikkelijk downloaden in de hand werken hoor, de rest van Europa gewoon een week laten wachten![]()
![]()
vanaf eiland 3 mag je alles zelf gaan doen, is meteen een zwaar uitgebreid eilandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:26 schreef BMH het volgende:
Ik vind em maar wat tegenvallen. Je word continu aan het lijntje gehouden (eiland 2 zit ik) en de opdrachten worden zo uitgebreid uitgelegd dat er geen creativiteit van de speler aan de pas komt.
Misschien word ie strax beter. Nu ziet het eruit als de zoveelste teleurstelling van Molyneux
Ik zit daar nu ook. Vind het maar suf hoor. Hoe kun je nu dorpjes overhalen om je te joinen? Met geweld kan het niet omdat er "geen actie" is om uit te voeren buiten je stadsmurenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
vanaf eiland 3 mag je alles zelf gaan doen, is meteen een zwaar uitgebreid eiland
Met geweld kan het prima? Gewoon je soldaten er op uit sturen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zit daar nu ook. Vind het maar suf hoor. Hoe kun je nu dorpjes overhalen om je te joinen? Met geweld kan het niet omdat er "geen actie" is om uit te voeren buiten je stadsmuren![]()
Nope kan niet. Ik kan de vijandelijke troepen ook niet aanvallen. Ik kan alleen mijn poort verdedigenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Met geweld kan het prima? Gewoon je soldaten er op uit sturen?
Kan je die vlooienbaal nog niet gebruiken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope kan niet. Ik kan de vijandelijke troepen ook niet aanvallen. Ik kan alleen mijn poort verdedigen![]()
Vreemd? Doe je het wel goed dan? Ik kon gewoon aanvallen met mijn soldaten en wezen in die level.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope kan niet. Ik kan de vijandelijke troepen ook niet aanvallen. Ik kan alleen mijn poort verdedigen![]()
Yup. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vreemd? Doe je het wel goed dan? Ik kon gewoon aanvallen met mijn soldaten en wezen in die level.
Moet je luisteren naar wat de advisors zeggen over de verschillende creatures.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:32 schreef Setambre het volgende:
Wat is het verschil tussen de wezens eigenlijk ?
In Deel 1 was het dat de Tijger het sterkst was in melee attacks en de Aap het sterkst in Spells, vervolgens zat de Koe er tussen in...
Ligt aan jou, want zelfs op m'n oude P4 draait de game nog prima met medium details in 1024x768 en zelfs nog 2x FSAA.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:03 schreef Ericjuh het volgende:
ligt het aan mij of is die engine zo gaar als het maar kan..
ik bedoel, keb wel niet 1 van de super computers.. maar als ik alle details uitdoe schokt hij bij mij telkens een beetje.. als ik alle details aandoe, dan schokt hij bij mij niet minder.. maar ook niet harder! en als je alle details lager ze ziet het er echt niet zo veel beter uit als deel 1
Als we dan toch gaan pimpenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:06 schreef BMH het volgende:
Ik draai em op 1680x1050 op medium met mijn 9800 pro. Geen AA nodig
wtf?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:06 schreef BMH het volgende:
Ik draai em op 1680x1050 op medium met mijn 9800 pro. Geen AA nodig
Die mousebuttons kun je gewoon weer terug veranderen hoor, eerste wat ik deedquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:24 schreef Aurelium het volgende:
Net even 10 minuutjes gespeeld. Eerste indruk is voorzichtig positief. Ik ben blij dat het nog redelijk lijkt op BW1, maar dan hopelijk dus met de nodige verbeteringen (wat nog moet gaan blijken dus).
Alleen de hand lijkt niet echt soepeltjes over het landschap te gaan en welke idioot heeft bedacht om de mousebuttons om te draaien...
gewoon herinstaleren dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:00 schreef BMH het volgende:
Heeft iemand een 1.1 save voor level 3? Kep geen zin om opnieuw te beginnen.
Krijg net dus ook gewoon een melding van oververhittingquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
wtf?
Op 1024x768 op een x800 (wel met alles high geloof ik) schokt ie hier weleens.
En hoor ook om de zoveel tijd een piep uit mn systeemkast (omdat hij de HD aanspreekt ofzo gok ik?)
Op 800x600 heb ik dat niet maar ik speel toch liever op 1024
Lulquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan pimpen
1280x1024, 8xS FSAA, 16x AF, alles maxed op mijn nieuwe bak
Wat voor een bak heb je?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:31 schreef Aurelium het volgende:
Nou goed. Ik wordt met de minuut enthousiaster, hoewel het op deze bak eigenlijk niet speelbaar is. 20 fps ofzo denk ik. Nouja, dan lijkt het de hele tijd alsof je hand door stroop beweegt. Vreselijk frustrerend is dat.
Athlon Xp 2700+, 1024 mb ram... en een G-force 3 ti 200, welke dus het probleem is.quote:
Dat heb ik op de fora van bwgame ook gelezen, als het goed is is lionhead daarmee bezigquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:31 schreef Aurelium het volgende:
Nou goed. Ik wordt met de minuut enthousiaster, hoewel het op deze bak eigenlijk niet speelbaar is. 20 fps ofzo denk ik. Nouja, dan lijkt het de hele tijd alsof je hand door stroop beweegt. Vreselijk frustrerend is dat.
zal de patch d'r een keer overheen gooien..quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ligt aan jou, want zelfs op m'n oude P4 draait de game nog prima met medium details in 1024x768 en zelfs nog 2x FSAA.
Dubbelklikken op je port en hij gaat openquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
En hout verzamelen wordt sowieso goddelijk makkelijk wanneer je die feature hebt waarmee je meerdere objecten van hetzelfde soort tegelijk op kunt pakken. Geniaal, gewoon in een keer een half bos oppakken. Kun je in een keer dmv godbuilding een heel dorp bouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:28 schreef Aurelium het volgende:
ahh heerlijk. je hebt binnen no-time een lekker dorp uit de grond gestampd. Geen uren hout laten groeien om stijgers te maken om vervolgens weer hout te moeten gaan zoeken voor de gebouwen zelf.
Ik heb het level gehaald door lekker een grote stad te bouwen. Te simpel gewoon.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:38 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dubbelklikken op je port en hij gaat openen dan met je leger alle dorpjes overnemen
![]()
eerste grote stad gebouwd, toen nog groter leger en die andere stad tot puin verwerkt :quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb het level gehaald door lekker een grote stad te bouwen. Te simpel gewoon.
Volgens mij 8, je ziet namelijk 8 eilandjes tijdens het laden...ik zit nu in 4e eiland en tijdens laden was het 4e eiland gekleurd...zo ging het ook be de eilanden ervoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef Silmarwen het volgende:
volgens mij zijn er 10 lvls.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef Silmarwen het volgende:
volgens mij zijn er 10 lvls.
Een keer op de deuren klikken is ook genoegquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:38 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dubbelklikken op je port en hij gaat openen dan met je leger alle dorpjes overnemen
![]()
Op mijn 2600+ 512MB ram en een Geforce TI4200 kan ik hem zo goed als vloeiend draaien op mediumquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:38 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Athlon Xp 2700+, 1024 mb ram... en een G-force 3 ti 200, welke dus het probleem is.
Maar goed das hier bij mn pa thuis. Zelf heb ik een Athlon X2 3800+, 1024 mb ram en een g-force 6600 GT ofzo dus dat zal niet zo'n probleem gaan worden
Dat hoorde ik van iemand anders en omdat er 8 landjes staan betekent het niet dat er 8 lvls zijn. Het gebeurt heel vaak dat de laatste lvls juist nergens staan.quote:
ja maar jij hebt een (nog enigsinds) fatsoenlijke 3d kaart en ik niet. Dus wat is je puntquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Op mijn 2600+ 512MB ram en een Geforce TI4200 kan ik hem zo goed als vloeiend draaien op medium![]()
Ja ik HAD hetzelfde probleem, ik denk dat ze daarmee het MERGEN bedoelenquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:36 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ja maar jij hebt een (nog enigsinds) fatsoenlijke 3d kaart en ik niet. Dus wat is je punt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.. waarom bevalt het je niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:17 schreef Slarioux het volgende:
Totaal niet mijn type spel, dat blijkt wel weer. Heb het er al afgegooid.
Dat eerste, ok, dat kan ik nog ergens een keer begrijpen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:17 schreef Logitik het volgende:
Ik vind het echt een baggerspel sorry. besturing is houterig en kut, en de beelden zijn ook zeer matig!
vertel mij eens, wat is nou het verschil met deel I ? De beelden zien er wat mij betreft hetzelfde uit. Alleen draait deel I een stuk soepeler! Ik heb deel I met veel plezier gespeeld (totdat het saai werd, want dat was het na een poosje). Ik heb een pentium 4 - 2,4 Ghz met 512 DDR en een Ati Radeon 9700 pro. Maar het spel is toch echt niet mooi vind ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat eerste, ok, dat kan ik nog ergens een keer begrijpen.
Maar de beelden zijn matig?
Wtf?
Ik vind het er beeldschoon uit zien, misschien wordt het tijd om te upgraden voor jou.
Het verschil niet zien ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:27 schreef Logitik het volgende:
[..]
vertel mij eens, wat is nou het verschil met deel I ? De beelden zien er wat mij betreft hetzelfde uit. Alleen draait deel I een stuk soepeler! Ik heb deel I met veel plezier gespeeld (totdat het saai werd, want dat was het na een poosje). Ik heb een pentium 4 - 2,4 Ghz met 512 DDR en een Ati Radeon 9700 pro. Maar het spel is toch echt niet mooi vind ik.
sinds wanneer valt praten over de minimale systeemeisen onder warez???quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:00 schreef peristilius het volgende:
Hier wordt niet gesproken over warez.
Het enige wat ik weg heb gehaald ging over hele andere zaken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
sinds wanneer valt praten over de minimale systeemeisen onder warez???
ik deed reactie over mijn mening over minimale systeemeisen.. maar weg is die reactie.. en ook de reactie die op mijn reactie sloeg is weg..
Dat ligt echt aan je pc. De besturing is namelijk tig keer beter dan in een. alles loopt vloeiend en mooi over, veel kleinere details, de mensen zien er echter uit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:29 schreef Logitik het volgende:
Spel loopt niet soepel vind ik, en die hand stuurt ook al niet zo lekker![]()
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb het spel al van me pc gegooit haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |