Tempel is een goede oplossing, maar een wonder nog beter als je de resources kan missen. Als je graan tekort heb doe je iets niet goed, ik kan 750 man onderhouden met 1 veld. (wel het veld op zn grootst maken natuurlijk). Maak een granary vlak naast je graan veld, en een storage area met het liefst de graan kant naar het graan veld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ook heb ik telkens graan tekort.. ik heb stuk of 9 graanvelden, en dan nog heb ik te kort..
en hoe krijg je snel terrein? als ik meer terrein wil hebben bouw ik een tempel.. is dat een goede oplossing?
Maak een nieuw platoon aan, en laat ze MERGEN met die ervaren platoonquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:57 schreef Zebbie het volgende:
Als je een leger maakt en ze zitten bijvoorbeeld in lvl 3, hoe kan je dan zorgen dat hun health weer naar 100 gaat en ze weer het maximum aantal mannen krijgen?
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef IntruderAlert het volgende:
Zeg. Is het iemand al opgevallen dat als je het spel start. Je de kubus kunt besturen waar het LionHead logo in gevorm word?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb twee probleempjes bij het (zesde geloof ik, tegen beide Japanners)Is het al gelukt? Ik heb namelijk dezelfde problemen met het monster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef Burbo het volgende:
[..]
Is het al gelukt? Ik heb namelijk dezelfde problemen met het monster.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]en daarbij moet het leger wel groot genoeg zijn, sowieso 20 man sterk, anders kunnen ze het niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:00 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
en daarbij moet het leger wel groot genoeg zijn, sowieso 20 man sterk, anders kunnen ze het niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jupquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:05 schreef Zebbie het volgende:
Het is echt helemaal tof
Alleen als je van die punten aan het beter maken van je creature uitgeeft, blijft hij dat dan houden in het volgende level?
Mja dat staat wel aan (maar ik heb PCIe dus boeit het sowieso niet echt volgens mij...?)quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:16 schreef Bensel het volgende:
trouwens, voor degene met slechte FPS.. kijk met dxdiag of je AGP oppervlakte versnelling wel aan staat (onder tabblad beeldscherm).. Bij mij dus niet.. Terwijl ik bij andere spellen hier nauwelijk last van had, scheelt het met B&W 2 een heleboel FPS. Kijk op de site van de fabrikant voor de drivers voor AGP versnelling
Gelukkig alles op high als een zonnetje!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:31 schreef Tware het volgende:
Ik snap niet dat hij bij iedereen zo slecht draait? ik heb een computer van 1.5 jaar oud. 3 ghz, ati radeon 9800 pro en 1 gig ram en hij draait met alles op high als een zonnetje. Ik kan zelfs Anti Aliasing op low zetten.... Ik speel het wel in 800*600 en met patch 1.1
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:31 schreef Tware het volgende:
Ik snap niet dat hij bij iedereen zo slecht draait? ik heb een computer van 1.5 jaar oud. 3 ghz, ati radeon 9800 pro en 1 gig ram en hij draait met alles op high als een zonnetje. Ik kan zelfs Anti Aliasing op low zetten.... Ik speel het wel in 800*600 en met patch 1.1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |