abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31343114
Echt een superleuk spel. Ben nu in het laatste level van de Japanners en ben 99% good, mijn beest 100%. Gisteren nog kwam er een inval en hij pakte een boom en sloeg in een klap dat leger dood, echt hilarisch. Tevens kwam het beest van de vijand ook even kijken, die moest ik verjagen met een enorm rotsblok dat ik telkens op zn hoofd slingerde.

Verder is het grafisch mooi en is het citybuilden erg tof. Mn beest gaat zn gang maar, die is er meer voor de grappige momenten, een leuke extra. Ik vind het veel leuker een prachtige stad te bouwen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_31345844
Geen warez posts.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31345900
Ik ben redelijk geïnteresseerd in dit spel, heb in deel 1 aardig wat uren gestoken, maar ben volgens mij nooit voorbij het 5de level gekomen.

Ik lees nu alleen dat de een er helemaal weg van is terwijl de ander het bagger vindt. Maar ja, als ik deel 1 leuk vond zal ik deel 2 ook wel trekken toch?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_31346913
Nou, aan de reacties te horen ligt het dus echt aan mijn pc dat het spel er niet mooi uitziet, en niet lekker speelt. Ik zat er al een poos over te denken om er een 512 geheugen kaartje bij te kopen.

Morgen ga ik hem halen
pi_31348069
Tis iig wel leuk als je een beetje bezig bent met de bouw-tutorial (land 2) dat je ook je beest krijgt. Ineens zie je m dingen 'denken' waar je m dus kan straffen of aaien. Dat was in deel 1 helemaal niet, dan moest je maar toevallig zien wat ie dacht. Nu kan je ook nog zien welke conclusie je creature eraan verbindt
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 06:15:22 #206
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31351619
is het mogelijk om net zoals in deel 1 een tijd lang geen missies e.d. te doen en gewoon te focussen op onderhoud van je stad en je dier te af te richten/trainen alvorens je naar het volgende level gaat?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31351914
ja dat kan.
pi_31352418
volgens mij is het idd dezeflde opbouw, met silver en gold scrolls.. die je natuurlijk nit hoeft aan te klikken
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:07:21 #209
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_31352686
Het meest relaxte vind ik de toolbar, dat je niet meer met die blokjes hoeft te hannesen om een gebouw te krijgen, want dat was zwaar kut. Nu krijg je punten als je een objective haalt en daar kun je weer speciale dingen voor kopen, zoals andere gebouw met meer aanzien (en dat aanzien heb je nodig om dorpen te veroveren als je good wilt zijn) maar ook wonders. Echt heel leuk
pi_31353220
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:07 schreef Silmarwen het volgende:
Het meest relaxte vind ik de toolbar, dat je niet meer met die blokjes hoeft te hannesen om een gebouw te krijgen, want dat was zwaar kut. Nu krijg je punten als je een objective haalt en daar kun je weer speciale dingen voor kopen, zoals andere gebouw met meer aanzien (en dat aanzien heb je nodig om dorpen te veroveren als je good wilt zijn) maar ook wonders. Echt heel leuk
Yep, erg goed uitgedacht. De statistieken zijn ook goed uitgewerkt! Verder vind ik het handig dat je specifieke dingen voor het wezen kan aanleren, je hoeft niet meer te wachten totdat hij een bepaalde actie doet om deze te bevorderen of te verbieden, dat maakt het trainen een stuk handiger!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:48:05 #211
54772 Silmarwen
pi_31353300
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Yep, erg goed uitgedacht. De statistieken zijn ook goed uitgewerkt! Verder vind ik het handig dat je specifieke dingen voor het wezen kan aanleren, je hoeft niet meer te wachten totdat hij een bepaalde actie doet om deze te bevorderen of te verbieden, dat maakt het trainen een stuk handiger!
Inderdaad, die van mij is nu al op zijn grootst door veel te laten trainen. Je beest opvoeden werkt makkelijk omdat je ziet wat hij denkt en je kunt zelfs nog dingen afleren die hij in het verleden wel gedaan heeft. Het is allemaal veel en veel praktischer.

Alleen die lange tutorial blijft irritant.
pi_31354434
Wat ook cool is, is bij het intro scherm (met die balletjes/blokjes die in die bak vallen), met je muis 1x te klikken. Dan kan je die bak heen en weer schudden enzo. Wel geinig
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:12:31 #213
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_31355076
Nog 3 dagen en kan ik ook los..
Vis?!
pi_31356166
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:44 schreef DaFan het volgende:
Wat ook cool is, is bij het intro scherm (met die balletjes/blokjes die in die bak vallen), met je muis 1x te klikken. Dan kan je die bak heen en weer schudden enzo. Wel geinig
klopt ja, maar het lukt mij maar niet om alle blokjes uit de bak te krijgen
Jupiler is goed
pi_31359929
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:06 schreef peristilius het volgende:
Ik ben redelijk geïnteresseerd in dit spel, heb in deel 1 aardig wat uren gestoken, maar ben volgens mij nooit voorbij het 5de level gekomen.

Ik lees nu alleen dat de een er helemaal weg van is terwijl de ander het bagger vindt. Maar ja, als ik deel 1 leuk vond zal ik deel 2 ook wel trekken toch?
ik vind deel 2 een grote stap vooruit ten opzichte van deel 1.

bij deel 1 moest ik te veel op de mensen letten.. en het beest had ook de nodige aandacht nodig. op een gegeven moment werd het me allemaal te veel en ging ik alles uitmoorden.. gevolg dat ik evil werd. Bij deel 2 zijn de mensen en mijn beestje wat zelfstandiger.

ik ben nog maar in wereld 3, maar alles is ook wat rustiger.. het geeft mij meer tijd om een leuke stad te bouwen en alles onder controle te krijgen.

op een of andere manier focus ik mijzelf nu meer op het bouwen van huisjes, dan het overnemen van andere steden...

of je deel 2 leuker vind dan deel 1? dat zou ik neit weten. ik denk dat je het spel meer met settlers moet gaan vergelijken, maar dat jij dan echt controle over alles hebt.
Dit keer zonder signature
pi_31359989
ik wil dit spel zo graag he!
Lijkt me echt leuk om te spelen
Voices tell me I'm the shit.
pi_31360031
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:03 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ik vind deel 2 een grote stap vooruit ten opzichte van deel 1.

bij deel 1 moest ik te veel op de mensen letten.. en het beest had ook de nodige aandacht nodig. op een gegeven moment werd het me allemaal te veel en ging ik alles uitmoorden.. gevolg dat ik evil werd. Bij deel 2 zijn de mensen en mijn beestje wat zelfstandiger.

ik ben nog maar in wereld 3, maar alles is ook wat rustiger.. het geeft mij meer tijd om een leuke stad te bouwen en alles onder controle te krijgen.

op een of andere manier focus ik mijzelf nu meer op het bouwen van huisjes, dan het overnemen van andere steden...

of je deel 2 leuker vind dan deel 1? dat zou ik neit weten. ik denk dat je het spel meer met settlers moet gaan vergelijken, maar dat jij dan echt controle over alles hebt.
Okee, klinkt goed!
Bedankt.
pi_31360193
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:

[..]

Okee, klinkt goed!
Bedankt.
laat ik zo zeggen.. deel 1 heb ik ook ongeveer tot wereld 6 gespeeld.. daarna had ik d'r opeens niet zo veel zin meer aan.. het lukte maar niet.. maar black & white 2 heb ik absoluut niet het geval..

indien je het zelfde gevoel (klinkt eng ) als mij hebt, dan komt het wel goed met dit spel!
pi_31360477
kben nu in level 2. Wilde vanmiddag heel ff kijken of die werkte, heb er vanavond kwart voor één tot nu achter gezeten.
pi_31360680
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:18 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

laat ik zo zeggen.. deel 1 heb ik ook ongeveer tot wereld 6 gespeeld.. daarna had ik d'r opeens niet zo veel zin meer aan.. het lukte maar niet.. maar black & white 2 heb ik absoluut niet het geval..

indien je het zelfde gevoel (klinkt eng ) als mij hebt, dan komt het wel goed met dit spel!

Zoiets had ik inderdaad ook.
Binnenkort maar eens even gaan kijken dan.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:49:24 #221
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_31360785
hij doet het niet op mijn pc komt omdat ik geen SSE ofzo op me processor heb (amd athlon, niet athlon XP)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_31366349
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef mrkanarie het volgende:
kben nu in level 2. Wilde vanmiddag heel ff kijken of die werkte, heb er vanavond kwart voor één tot nu achter gezeten.
Toen ik hem vrijdag had heb ik hem zaterdag van 8 uur 's ochtends tot 10 's avonds (met kleine pauzes) gespeeld
pi_31368832
Btw, merkte ook op dat je weer die vage, enge stemmen hoort. Ik had bij deel 1 ook de naam Steven ingevuld en af en toe hoor je dan ''Steeeeveeeen'', een soort geestenstem, fluisterend haast. Toen ik dat toen bij deel 1 voor het eerst hoorde was ik echt bang .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_31372898
Ik heb hem net ook geïnstalleerd, heb alleen heb probleem dat ik niet met mijn middelste muis button kan draaien.

Erg irritant als je de movement scroll wel wilt doen, weet iemand een oplossing hiertegen?

Heb trouwens een logitech draadloze muis + toetsenbord.
pi_31375456
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef Speedy_Nick het volgende:
Ik heb hem net ook geïnstalleerd, heb alleen heb probleem dat ik niet met mijn middelste muis button kan draaien.

Erg irritant als je de movement scroll wel wilt doen, weet iemand een oplossing hiertegen?

Heb trouwens een logitech draadloze muis + toetsenbord.
Ik had het zelfde, heb die button maar omgezet naar numlock 1, is ff wennen, maar draai het beeld nu altijd door numlock 1 in te drukken en me muis te bewegen
Xbox Live: Anormius
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:10:35 #226
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31375481
Heb em nu uitgespeeld, wat een ontzettend verslavend spel is dat zeg. Alleen jammer dat er niet zoveel werelden zijn.

Was al veel te vroeg over
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31376892
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:10 schreef D1 het volgende:
Heb em nu uitgespeeld, wat een ontzettend verslavend spel is dat zeg. Alleen jammer dat er niet zoveel werelden zijn.

Was al veel te vroeg over
hoeveel levels zijn er in totaal dan? zit er overigens ook nog multiplayer op?
pi_31377007
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:57 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

hoeveel levels zijn er in totaal dan? zit er overigens ook nog multiplayer op?
Multiplayer patchen ze er misschien nog bij.

I'm a BouJou! Boi.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:55:38 #229
131822 Yeroen21
pi_31377862
Zo hey, dati k lees dat er nu al mensen zijn die em uitgespeeld hebben.. ongeloofelijk.

Ik heb gelukkig me systeem sinds gisteren en hoop B&W snel te hebben.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
QUOTEEEEEEEEEEE:
Btw, merkte ook op dat je weer die vage, enge stemmen hoort. Ik had bij deel 1 ook de naam Steven ingevuld en af en toe hoor je dan ''Steeeeveeeen'', een soort geestenstem, fluisterend haast. Toen ik dat toen bij deel 1 voor het eerst hoorde was ik echt bang
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had dit ook, maar dan met Engelse versie, ik hoorde hele tijd iets van: Taaaaaaaaaaaaaaaaaask voor zover ik me kan herrineren. Volgens mij heeft je naam gene invloed op dit stemmetje, maar ik snap de functie ook niet
Vis?!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:02:16 #230
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_31379190
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:55 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik had dit ook, maar dan met Engelse versie, ik hoorde hele tijd iets van: Taaaaaaaaaaaaaaaaaask voor zover ik me kan herrineren. Volgens mij heeft je naam gene invloed op dit stemmetje, maar ik snap de functie ook niet
Dat stemmetje zei "deeeeeeeeeeeeeeath", als er iemand doodging
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:11:30 #231
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_31379384
quote:

Er was in deel 1 een lijst opgenomen met veelvoorkomende namen, deze lijst van namen was ook met een eng stemmetje ingesproken. Dus het kan zijn dat ze dat weer hebben gedaan
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:26:29 #232
131822 Yeroen21
pi_31381294
Ah, dat zou kunnen Fliep. @Beaver, dat wist ik neit joh, handig dat je t me verteld. Vond in deel 1 altijd leuk om die flames miracles te maken en mee te werpen, hoop dat die miracles in deeltje 2 ook weer goed zijn uitgewerkt, ken ik weer mooi wat schade aanrichten. Zijn die geweten poppetjes trouwens nog net zo grappig als voorheen?!
Vis?!
pi_31381765
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Fliepke het volgende:

Dus het kan zijn dat ze dat weer hebben gedaan
Dat hebben ze zeker gedaan...
In de chat van laatsts had iemand deel 1 gespeeld en hoorde die stem weer.
Hij vond dat het er ook nu weer erin moest zitten.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_31386711
hoet werkt dat met die chi, die gast die die stenen probeert door te slaan?
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:09:20 #235
54772 Silmarwen
pi_31387097
Die lukte mij ook niet.

Ben nu net in het lvl tegen de azteken
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:07:41 #236
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_31390091
Ik kan mijn wow verslaving maar niet opzij zetten om ff b&w te spelen.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:34:22 #237
93082 Beaver
pi_31391781
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:26 schreef Yeroen21 het volgende:
Ah, dat zou kunnen Fliep. @Beaver, dat wist ik neit joh, handig dat je t me verteld. Vond in deel 1 altijd leuk om die flames miracles te maken en mee te werpen, hoop dat die miracles in deeltje 2 ook weer goed zijn uitgewerkt, ken ik weer mooi wat schade aanrichten. Zijn die geweten poppetjes trouwens nog net zo grappig als voorheen?!
Ze zijn nog wel leuk alleen de goeie is een beetje ouder geworden maar ze zijn nog wel grappig
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:37:03 #238
93082 Beaver
pi_31391838
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:46 schreef RAM_ het volgende:
hoet werkt dat met die chi, die gast die die stenen probeert door te slaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:45:49 #239
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31391996
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:37 schreef Beaver het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aparte shit, ik zit als een spastische mongool mn muis als een gek heen en weer aan het moven (met force natuurlijk) en dr gebeurd helemaal niets met die kut steen!
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31395111
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:07 schreef GaRleC het volgende:
Ik kan mijn wow verslaving maar niet opzij zetten om ff b&w te spelen.
dude, begin er niet aan. het is echt verslavend!
pi_31401944
Ik heb het spel gekocht (GEKOCHT ja), en ondanks dat ik gister weinig tijd had, heb ik alle tijd die ik had ervoor gebruikt.. Damn.. wat een knap spel
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:34:23 #242
93082 Beaver
pi_31402526
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:45 schreef Rikoko het volgende:

[..]

Aparte shit, ik zit als een spastische mongool mn muis als een gek heen en weer aan het moven (met force natuurlijk) en dr gebeurd helemaal niets met die kut steen!
Het is toch echt dé manier. En je moet niet helemaal van voren naar achteren bewegen maar wel een beetje in de omgeving van de steen blijven (en je muisknop ingedrukt houden).
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:29:12 #243
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_31404997
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Slarioux het volgende:
Het eerste deel viel tegen?
Zoals gewoonlijk bij Molyneux games zat er nog geen derde van het beloofde aantal features in...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:07:25 #244
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_31405993
Me neefje heeft nu B&W 1 gekregen en vroeg mij m te installeren, moet ik er nog een patch bij downen voor bugs ofzo?? zo jah welke??
(ik dacht ik zet het even hier aangezien er geen topic loopt over B&W 1)
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:57:01 #245
2618 Beezz
Criticaster
pi_31407254
quote:
Zo hey, dati k lees dat er nu al mensen zijn die em uitgespeeld hebben.. ongeloofelijk.
Er zijn mensen op het Lionhead forum die het spel in 5 uur hebben uitgespeeld, ikzelf heb 'em zondag uitgespeeld, en ik had hem vrijdag pas binnen.

Ik vind 't ontzettend tegenvallen, je beestje is helemaal niet zo slim, en de gevechten tussen legertjes zijn helemaal niet zo groot. Een stadje bouwen vindt ik dan nog 't leukst, de scrolls zijn niet echt een uitdaging en de missies om de levels te halen vond ik ook niet moeilijk.

Maar het is een vermakelijk spel, ben al een paar keer overnieuw begonnen om een nieuwe stad uit de grond te stampen.
pi_31416080
vind steden bouwen ook het leukst heb de 1ste level bij de japanners gehaald maar ben gewoon door gegaan met bouwen zie wel wanneer ik naar het volgende level ga
pi_31425109
jammer dat de skirmish-optie is weggehaald. Hebben jullie trouwens ook al last van ore-tekort? ik iig al wel bij de afgelopen 2 levels, zit nu bij level 2 vs. de japanners.
pi_31425503
Skirmish en Multiplayer komen eraan in de latere patches
pi_31427459
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef mrkanarie het volgende:
jammer dat de skirmish-optie is weggehaald. Hebben jullie trouwens ook al last van ore-tekort? ik iig al wel bij de afgelopen 2 levels, zit nu bij level 2 vs. de japanners.
ja.. dat heb ik dus ook.. zit nu ook bij de japanners (is btw level 4)

maar volgens mij snap ik het nou nog niet echt.. ik wil graag met "good" alles winnen.. hoe verover ik de overige steden dan? ik zit me daar toch telkens steden te bouwen.. maar ik overwin gewoon niks.

ook heb ik telkens graan tekort.. ik heb stuk of 9 graanvelden, en dan nog heb ik te kort..

en hoe krijg je snel terrein? als ik meer terrein wil hebben bouw ik een tempel.. is dat een goede oplossing?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 06:43:25 #250
54772 Silmarwen
pi_31429517
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 01:27 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ja.. dat heb ik dus ook.. zit nu ook bij de japanners (is btw level 4)

maar volgens mij snap ik het nou nog niet echt.. ik wil graag met "good" alles winnen.. hoe verover ik de overige steden dan? ik zit me daar toch telkens steden te bouwen.. maar ik overwin gewoon niks.

ook heb ik telkens graan tekort.. ik heb stuk of 9 graanvelden, en dan nog heb ik te kort..

en hoe krijg je snel terrein? als ik meer terrein wil hebben bouw ik een tempel.. is dat een goede oplossing?
Als je een stad hebt overwonnen en hij is leeg, kun je hem met je leger capturen zonder bad te worden, en als je denkt dat dit erg is, wacht maar op het volgende lvl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')