ga dan ook naar een echte winkel jongen... gebruik niet alles van je burenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:04 schreef Renesite het volgende:
Ik heb NOG NOOIT een scrollmuisje zo erg gemist..
kut pauper mediamarkt
Alternatequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:05 schreef spenky het volgende:
[..]
ga dan ook naar een echte winkel jongen... gebruik niet alles van je buren
Moet ik dan naar die pauperige computerland ofzoquote:
daar hebbik me laptop van whoor... werken wel sukkels... maar tis daar niet duurquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik dan naar die pauperige computerland ofzo
Zijn idd zwaar debielen mensen daarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik dan naar die pauperige computerland ofzo
ga der wel werken... gelijk omzet stijging van 300%quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zijn idd zwaar debielen mensen daar![]()
Wou je daarme beweren dat ik een nerd benquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef spenky het volgende:
[..]
ga der wel werken... gelijk omzet stijging van 300%
nee dikke proquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wou je daarme beweren dat ik een nerd ben![]()
* Hebben jullie ook toetsenborden ergens???"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zijn idd zwaar debielen mensen daar![]()
Dat is zeer josti nivo jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Hebben jullie ook toetsenborden ergens???"
Ik zag die krengen nergens staan.
"Jawel"
"O"
...
"Wat voor soort dan, moet gewoon een simpel geval, niet teveel extra's etc etc"
"We hebben deze"
allllllemaal shitload aan extra fucties.
"Euh, zonder teveel extra's"
""
"Nou, ik denk er over na"
Mediamarkt binnengestapt en even later weer naar buiten gestapt met een simpel normaal niet teveel extra toetsenbord voor el cheapo prijs.
hulde.
Groningen graag, hier zijn ECHT josti'squote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef BObNL het volgende:
Maar zullen wij maar eens zoeen filliaal overnemen $$$Wij bieden natuurlijk uitstekende service
tofquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister was het gezellig in de stad
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD na de stad ben ik whiskey gaan zuipen bij iemand
Ik proef de whiskey nog steeds
ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in een sigaret![]()
Het mag overalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen! (oh, dat moet eigenlijk in dat andere topic *gniffel* )
snikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:54 schreef -Trinity- het volgende:
Boe.
Jouw naam doet me altijd denken aan die Jacoo van MTVquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:16 schreef Jaco90 het volgende:
FIPO![]()
Inderdaad, dit is echt een heerlijk Zaterdagmorgen!
Zeg, waarom kom jij nooit in de SC, behalve deze ene keerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen! (oh, dat moet eigenlijk in dat andere topic *gniffel* )
Flikker op, ik haat baggerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vandaag weer een mooie dag om te baggeren!
of werkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vandaag weer een mooie dag om te baggeren!
Jouw naam doet me altijd denken aan Dennie Christiaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jouw naam doet me altijd denken aan die Jacoo van MTV
Ik kom er veul vakerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg, waarom kom jij nooit in de SC, behalve deze ene keer
quote:
Die ken ik geeneens!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jouw naam doet me altijd denken aan Dennie Christiaan.
Zo vaak zie ik je toch nietquote:
Dan lopen we elkaar mis, want jou zie ik ook niet zo vaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik je toch niet
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan lopen we elkaar mis, want jou zie ik ook niet zo vaak!
Zou toch niet gebeurenquote:
Geen idee eigenlijk. Dat verschiltquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Op welke tijden zit jij dan meestal in de SC. Ik toch wel de hele dag tot +- 23.30 (
)
Veertienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |