abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30025494
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De dag erop kwamen de eerste grappen al, terwijl er na een ramp of bepaalde gebeurtenis al na 15 minuten het eerste grappentopic is te vinden op Fok bijvoorbeeld.

Maar Mineo was een persoonlijke vriend van je kennelijk?
Ja, waren na 15 minuten de eerste grappentopics over de bijlmerramp al op Fok? Euh... 11 Jaar geleden was dat toch?

Ik ken verder geen grappentopics na rampen, geef me de linkjes maar eens. Eerder topics waarin mensen emotioneel reageren (na aanslagen bv) maar echte grappentopics ken ik niet.

Waarom open je geen topic over deze jongen in onzin en humor? Kunnnen jullie verder gaan met 'grapjes' maken.

En nee, ik ken die jongen verder niet persoonljik, maar het is gewoon verre van normaal hoe jullie bezig zijn. Zijn jullie zelf eigenljik ook een beetje zielig dat jullie zo vreemd doen?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:50:01 #52
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_30025517
Ik weet een nog veel betere/hardere grap, maar die laat ik maar achterwege
[KNE]-Mod
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:51:08 #53
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_30025544
hoezo, zeg het gewoon.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_30025559
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, waren na 15 minuten de eerste grappentopics over de bijlmerramp al op Fok? Euh... 11 Jaar geleden was dat toch?

Ik ken verder geen grappentopics na rampen, geef me de linkjes maar eens. Eerder topics waarin mensen emotioneel reageren (na aanslagen bv) maar echte grappentopics ken ik niet.

Waarom open je geen topic over deze jongen in onzin en humor? Kunnnen jullie verder gaan met 'grapjes' maken.

En nee, ik ken die jongen verder niet persoonljik, maar het is gewoon verre van normaal hoe jullie bezig zijn. Zijn jullie zelf eigenljik ook een beetje zielig dat jullie zo vreemd doen?
Wat begrijp je niet aan "en zo" ? Alsof ik het alleen over de Bijlmerramp had, er worden meer voorbeelden genoemd.

Waarom ga jij niet "geschokt" en "rouwend" doen in het condoleance-topic? Kun je daar verder gaan met de sentimentele en geschokte Harrie uit te hangen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30025561
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef ThE_ED het volgende:
Hé, open er gewoon een nieuw topic over ofzo.
Wel in volle glorie, zodat iedereen het kan zien. Niet zo verstopt in dit topic.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:51:52 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30025568
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:47 schreef zoalshetis het volgende:
smakeloos, maar genoeg users die onder het mom "humor relativeert" kans zien om te teren op andermans ellende. beetje goedkoop en grof, maar als jullie het niet kunnen laten...
Nee, je moet lekker de hele tijd blijven janken. Maarre, het condoleancetopic vind je in de openingspost.
pi_30025570
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef ThE_ED het volgende:
Niet zo flauw, gewoon vertellen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30025581
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hé, open er gewoon een nieuw topic over ofzo.
Wel in volle glorie, zodat iedereen het kan zien. Niet zo verstopt in dit topic.
Ga jij even janken in het condoleancetopic.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:53:29 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025615
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, je moet lekker de hele tijd blijven janken. Maarre, het condoleancetopic vind je in de openingspost.
ik moet je op je hart drukken dat ik niet loop te janken. dat ben jij. ik ben niet bang mijn gevoel te vertellen en te zeggen dat ik er best wel over nadenk en het zeer enrstig/triest vind.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30025617
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan "en zo" ? Alsof ik het alleen over de Bijlmerramp had, er worden meer voorbeelden genoemd.

Waarom ga jij niet "geschokt" en "rouwend" doen in het condoleance-topic? Kun je daar verder gaan met de sentimentele en geschokte Harrie uit te hangen.
Is het zo moeiljik voor je om te snappen dat je niet meteen geschokt en emotioneel hoeft te zijn als je stomme grapjes over die jongen niet passend vindt?
pi_30025642
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ga jij even janken in het condoleancetopic.
Je bewijst jezelf wel. Ik kan wel janken, om JOU!!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:55:16 #62
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_30025659
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Niet zo flauw, gewoon vertellen.
het is iets met een crematie en poederbrieven versturen
[KNE]-Mod
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:56:11 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025696
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:55 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

klinkt nu al hilarisch...
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:56:31 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30025712
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik moet je op je hart drukken dat ik niet loop te janken. dat ben jij. ik ben niet bang mijn gevoel te vertellen en te zeggen dat ik er best wel over nadenk en het zeer enrstig/triest vind.
Weet je wel hoeveel mensen er dagelijks zelfmoord plegen? Ik woon achter een spoorwegovergang, daar gaan ze regelmatig. Ik hoef er toch niet iets bij te voelen om er een mening over te hebben

Het is idd triest en dan vooral voor de mensen die hij achterlaat met vragen en schuldgevoel.
pi_30025742
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel mensen er dagelijks zelfmoord plegen? Ik woon achter een spoorwegovergang, daar gaan ze regelmatig. Ik hoef er toch niet iets bij te voelen om er een mening over te hebben

Het is idd triest en dan vooral voor de mensen die hij achterlaat met vragen en schuldgevoel.
Dus mag jij er grapjes over maken.
  Moderator zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:57:42 #66
18653 crew  D.
pi_30025743
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dit is toch iets persoonlijker.

Ik kon kende de mensen die bij de Bijlermerramp zijn omgekomen niet bij naam of wat dan ook...
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:57:56 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025750
quote:

[..]

ik ken die mensen helemaal niet. betreffende user zag ik vaak posten en dat schept toch meer een soort van band, merk ik aan mijn gevoel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:59:12 #68
862 Arcee
Look closer
pi_30025777
quote:
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:54 schreef Koenz0r het volgende:
hij ligt 10 dagen dood in zijn huis
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_30025784
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Is het zo moeiljik voor je om te snappen dat je niet meteen geschokt en emotioneel hoeft te zijn als je stomme grapjes over die jongen niet passend vindt?
Je loopt redelijk debiel te doen hier. Daarvoor is het condoleance-topic. Dit is toch meer voor algemene opmerkingen over de zelfmoord van deze kerel.
pi_30025786
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Wil je ook inhoudelijk reageren? Zaniken om een miezerig spelfoutje voegt niks toe aan de inhoud van dit topic.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:00:18 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30025799
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je loopt redelijk debiel te doen hier. Daarvoor is het condoleance-topic. Dit is toch meer voor algemene opmerkingen over de zelfmoord van deze kerel.
flauwe, goedkope lijkpikkershumor... dat zijn geen algemene opmerkingen dude...
pi_30025801
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:55 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Hij stuurt de inhoud van z'n urn op naar dat raadslid. Beter gezegd: hij laat dat doen. Zo had Mineo het immers gewild.
pi_30025816
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

flauwe, goedkope lijkpikkershumor... dat zijn geen algemene opmerkingen dude...
Het hoort wel in dit topic thuis. Dit is niet echt rouwtopic, daarvoor is het andere topic bedoeld.
pi_30025833
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ken die mensen helemaal niet. betreffende user zag ik vaak posten en dat schept toch meer een soort van band, merk ik aan mijn gevoel.
Ik zag de betreffende users ook vaak posten. Dat maakt toch dat ik er totaal niet rouwig om ben, merk ik aan mijn gevoel.
pi_30025837
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Algemene opmerkingen.

Zoals ik al zei: open een grapjestopic over die jongen. Of durven jullie dat toch stiekem niet ivm het riskeren van een ban?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')