Goed en snel !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ellen Degeneres en Anne Heche.
Ah save it for de Jeugd van Tegenwoordig.quote:
Alvast iedereen die net zo onaardig tegen me is als in de staart van het vorige topic...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:38 schreef wyccie het volgende:
Wie sla je nu weer?
De volgende misschien RJP voor Tokay in Caviapak met zweep?quote:
Een tbs'er met magneetkaart?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De volgende misschien RJP voor Tokay in Caviapak met zweep?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Een tbs'er met magneetkaart?
ik was lief!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alvast iedereen die net zo onaardig tegen me is als in de staart van het vorige topic...
Dat ben ik dus niet...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een tbs'er met magneetkaart?
Gister niet.quote:
Daarom hoef jij je ook niet aangeslagensproken te voelen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:42 schreef wyccie het volgende:
ik was lief!
Dan is het dus Scrut.quote:
Jij hebt ook geen snor...hoop ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:42 schreef wyccie het volgende:
Dat ben ik dus niet...
En ik heb een enorm bord voor m'n kop, ik voel me dus ook niet aangesprokenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daarom hoef jij je ook niet aangeslagensproken te voelen...
Mij afgeplast...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:43 schreef wyccie het volgende:
Wat heb ik gisteren gedaan???
Ik was erger.quote:
ik heb nog teruggescrolld, zag helemaal niet dat hij een snor hadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen snor...hoop ik.
'k heb jou ook vaker geslagen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik was erger.
Ook niet in de winter ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:45 schreef wyccie het volgende:
ik heb nog teruggescrolld, zag helemaal niet dat hij een snor had
Maar nee, heb geen snor.![]()
Die opmerkingen deden denk ik meer pijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb jou ook vaker geslagen...
Haha, ook niet.quote:
Littekens op m'n ziel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Die opmerkingen deden denk ik meer pijn.![]()
Tja; blowen is nu eenmaal de pest voor je korte-termijn geheugen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:46 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik weet al weer van gisteren![]()
Slecht geheugen sorry...
Daar kan ik me niets van herinnerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; blowen is nu eenmaal de pest voor je korte-termijn geheugen...
TH's droombeeld is een marklintreintje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
* Scrutinizer mompelt iets over een treinhomo, een droombeeld en scherven
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef mr_anonimous het volgende:
TH's droombeeld is een marklintreintje.
Tsja had de klappen toch al gekregen.quote:
Haha, je wilt dat ik daar antwoord op geef? Mooi niet!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; blowen is nu eenmaal de pest voor je korte-termijn geheugen...
Wel een Treinhomo!quote:
Laf hoor. Zelfs Clinton gaf er antwoord op. Alleen had die lulhannes nooit geinhaleerd. Waarom doe je het dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, je wilt dat ik daar antwoord op geef? Mooi niet!
In de VS kennen ze geen TBS.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Die TBS-er, is dat een Amerikaan?
Inderdaad; da's hetzelfde als neuken zonder klaarkomen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Laf hoor. Zelfs Clinton gaf er antwoord op. Alleen had die lulhannes nooit geinhaleerd. Waarom doe je het dan?
Wat moet ik me daarbij voor stellen dan? Jij gaat op het spoor staan en wacht tot er een intercity door je rectale poort rijdt?quote:
Maar dat sluit niet uit dat een Amerikaan in Nederland wel TBS kan krijgen toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In de VS kennen ze geen TBS.
Da's uniek voor NL.
Die is toch al dood?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat sluit niet uit dat een Amerikaan in Nederland wel TBS kan krijgen toch?![]()
Michael S. ?
Lees je maar 's in:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat moet ik me daarbij voor stellen dan? Jij gaat op het spoor staan en wacht tot er een intercity door je rectale poort rijdt?
Ik wilde, als reactie op mr-anonimous' suggestie dat ik het zou zijn, ook al zeggen dat ik doorgaans minder vriendelijk kijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:53 schreef wyccie het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik vind dat die TBS-er er best sympathiek uitziet?
Waarom heet je dan niet vliegtuighomo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lees je maar 's in:
Raad je Plaatje voor zigeunermuzikanten 108
Okay snap hem nu. Maar stop niet met af en toe grappen maken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lees je maar 's in:
Raad je Plaatje voor zigeunermuzikanten 108
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:54 schreef wyccie het volgende:
Ik mis heel veel, wie is Michael S. ?
Jij bent gewoon stiekem toch een norse gothic!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde, als reactie op mr-anonimous' suggestie dat ik het zou zijn, ook al zeggen dat ik doorgaans minder vriendelijk kijk
'k ben geen vlieghomo omdat ik nooit steward ben geweest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:56 schreef wyccie het volgende:
Waarom heet je dan niet vliegtuighomo?![]()
Oh huh?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh Michael S. Dacht Michel S. alias Michel Stokx de kinderverkrachtende moordenaar.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het goed zou zijn![]()
I'm a little pimpquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon stiekem toch een norse gothic!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay snap hem nu. Maar stop niet met af en toe grappen maken!![]()
Nu moet ik aan Britney in d'r lelijke stewardessenpakje denken in de clip van Toxic!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben geen vlieghomo omdat ik nooit steward ben geweest.
Neen, ik heb wel haarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent mijn mini-Me ? [afbeelding]
De laatste tijd zijn er zoveel TBS-ers ontsnapt dat ik zijn naam al niet meer weet. Ik herinner me alleen nog Luciano Ernst, maar die heeft niemand meer vermoord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het die ene die op zijn vlucht ook nog een oude man vermoorde op een woonboot?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het die ene die op zijn vlucht ook nog een oude man vermoorde op een woonboot?
't was die daarvoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:02 schreef wyccie het volgende:
De laatste tijd zijn er zoveel TBS-ers ontsnapt dat ik zijn naam al niet meer weet. Ik herinner me alleen nog Luciano Ernst, maar die heeft niemand meer vermoord.
Wilhelm is correct.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Willem heette die geloof ik.
Arjan is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Arjan Ederveen en Tosca Niterink?
Mij kun je wel vertrouwen hoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:07 schreef wyccie het volgende:
Ik kan maar beter niemand meer vertrouwen, voor je het weet ben je dood![]()
Overtuigend -1quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mij kun je wel vertrouwen hoor...![]()
Nee, zo'n smiley werkt niet mee.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mij kun je wel vertrouwen hoor...![]()
Zegt een TBS'er.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:07 schreef wyccie het volgende:
Ik kan maar beter niemand meer vertrouwen, voor je het weet ben je dood![]()
Het was een manquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:17 schreef wyccie het volgende:
Wat is het geslacht?
Nou zie ik het! Het is Albert de broer van Momfert!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degene bij Arjan op de foto is ook al dood![]()
Yepquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou zie ik het! Het is Albert de broer van Momfert!
Dat wilde ik al zeggen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:25 schreef Treinhomo het volgende:
Falco ?
quote:Jeanny, quit livin' on dreams
Jeanny, life is not what it seems
Such a lonely little girl in a cold, cold world
There's someone who needs you
Jeanny, quit livin' on dreams
Jeanny, life is not what it seems
You're lost in the night
Don't wanna struggle and fight
En net zei je nog dat ze jou niet meer konden pakken?quote:
Tot morgen Falcoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bed. Trusten plaatjesraders
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:27 schreef wyccie het volgende:
Da's ook een mooie
wyccie, quit livin' on dreams
wyccie, life is not what it seems
Such a lonely little girl in a cold, cold world
wyccie, quit livin' on dreams
wyccie, life is not what it seems
You're lost in the night
Don't wanna struggle and fight
Vind dit meer een TH tekst:quote:
hee...ik kan die smiley niet vinden.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind dit meer een TH tekst:
Hey little girl wanna go for a ride ?
There’s room and my wagon is parked right outside
We can cruise down rober street all night long
But I think I’ll just rape you and kill you instead
Wyccie, Wyccie, Wyccie, Wyccie, Wyccie
I hear there’s a party at lake cove
It’s be much easier if I drove
We could check it out
We can go and see
Come on take a ride with me
Lay down together for a while
I’ll put all your clothes in a nice neat little pile
You’re the cutest girl I’ve ever seen in my life
But it’s over now and with my knife
Inmiddels aangepastquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:35 schreef Treinhomo het volgende:
En ook Therapy? was he-le-maal geweldig op Werchter...
Halverwege ben je nog een regel 'Diane...' vergeten.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:39 schreef wyccie het volgende:
En dan heb ik het twee keer fout gequote![]()
Copy en paste en dan is het zo gefixed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan heb ik het twee keer fout gequote![]()
Maradona die een Argentijns liedje zingt?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maradona die een Argentijns liedje zingt?
39c2509bquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:41 schreef wyccie het volgende:
Je mag zijn naam opzoeken en copy pasten
Zijn bh en broek maat?quote:
Gij heeft grotere jugs?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:54 schreef wyccie het volgende:
Borstomvang van 39 is wel heel klein hoor.
Da's bijna net zo indiscreet als tong's 'neuken ?'.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Gij heeft grotere jugs?
That's not me. That's the beer talking.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's bijna net zo indiscreet als tong's 'neuken ?'.
Ik heb het niet over de C. Dat getal voor de letter (die 39 dus) geeft de omvang van je borstkas, net onder je borsten, aan. In centimeters.... Pak eens een meetlint en kijk hoe groot 39 is.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
That's not me. That's the beer talking.
Mag jij dieren houden in de kliniek ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:01 schreef wyccie het volgende:
Van mijn paard?
Zo mag je niet over celgenoot praten.quote:
Wyccie drinkt bier. Pluspuntje!quote:
Ik doe het stiekemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mag jij dieren houden in de kliniek ? [afbeelding]
Ah das lief van je. Das ook een pluspuntje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:05 schreef wyccie het volgende:
Sorry, maar ik drink geen bier![]()
Dat was een kopje koffie voor jou, zodat je weer nuchter wordt!
Das een minpuntje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben familie van de Playmobilpremier
Somewhere over the rainbow.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:10 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie hoe dat nummer heet in de Menzis reclame?
Wie zingt het?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Somewhere over the rainbow.
Rosenmöller??? OML??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Das een minpuntje.
Dus je bent familie van Rosenmöller en van JP? OML![]()
Ik ken alleen die van Judy Garland.quote:
Je neef was toch Paul Rosenmöller? O my lord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rosenmöller??? OML??
Wat een vragen...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken alleen die van Judy Garland.
Ik postte onlangs een foto van een jonge Paul en toen zei je dat hij op je neef leek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:18 schreef wyccie het volgende:
Mij neef leek meer op Louis Theroux dacht ik.
Maar misschien heb jij wel gelijk, mijn geheugen he...
Kun je net zo goed op blijven. Het is al vroeg in de morgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:22 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik kan me die foto niet meer herinneren, weet alleen nog dat hij niet op Rosenmöller zelf leek.
Ik moet nu echt gaan slapen, morgen weer vroeg op![]()
Dat trek ik niet hoor. Zullen m'n collega's niet leuk vinden als ik telkens in slaap val.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je net zo goed op blijven. Het is al vroeg in de morgen.![]()
Okay. Nou trusten dan Wyccie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat trek ik niet hoor. Zullen m'n collega's niet leuk vinden als ik telkens in slaap val.
Hmmm...da's nou weer een voorzet waar ik he-le-maal niks mee kan...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:01 schreef dolle_hond het volgende:
tvp
En wat heeft meneer (of zitten er meerdere mensen in dat pak ?) gepresteerd ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:48 schreef Berkery het volgende:
Fatty heet Israel Kamakawiwo'ole
Hij zingt dat nummer van die Menzis reclame. Ik lees net dat ie maar 38 jaar oud is geworden, en 340 kilo woogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En wat heeft meneer (of zitten er meerdere mensen in dat pak ?) gepresteerd ?
Dat ken ik alleen van Marusha.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:19 schreef Tokay het volgende:
Somewhere... over the rainbow...
Dat is echt ontzettend mooi gezongen, trouwens.
Sorry tong, meneer is Amerikaan.quote:
Yep, het is Boz Scaggs.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:41 schreef Tokay het volgende:
Ethan Hawke?
quote:
Die 's eergisteren nog langsgekomen hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ja die moest ik ook opzoeken. Knap dat je Sayle wel weet.
Normaal lees ik al deze topics terug maar er was zoveel gepost dat ik dat maar niet deed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die 's eergisteren nog langsgekomen hier.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
Michael Ryan was het.Je zat er dicht bij
Is meneer niet cultureel genoeg ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:36 schreef Tokay het volgende:
Voor plaatjes van squashers verwijs ik je naar UIO_AMS, TH.
Heb geen idee, sorry.
Ik kan je even niet volgen?quote:
Dan was mijn bron incorrect, mijn excuses.quote:
Omdat jij de suggestie oppert dat ik 'm maar ergens anders neer moet plempen, waar dat dan ook moge zijn...quote:
Nee man, wat ik dus probeerde te zeggen is: ik heb de ballen verstand van squash(spelers) maar een user als UIO_AMS wel; hij zou het antwoord waarschijnlijk wel weten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:50 schreef Treinhomo het volgende:
Omdat jij de suggestie oppert dat ik 'm maar ergens anders neer moet plempen, waar dat dan ook moge zijn...
Excuses geaccepteerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:07 schreef Treinhomo het volgende:
Aha; ik had je al helemaal verkeerd begrepen. wist niet dat UIO_dinges een user was.
Excuses...
Gewoon in dit topic......het was een misverstand en binnen twee posts ziten we weer op één lengte en maken we weer vriendjers en kussen en juichen het leven tegemoet en joepen joechei en vergeten het verleden en zien de toekomst zonnig tegemoet en plukken de bloemen ipv het ergeren aan brandnetels en we zingen en we zijn zo blij en we gaan maar door en zingen in koor mensen mensen ik ben zo blijquote:
En op de Gazastrook gaat het er inderdaad ook iets anders aan toe dan hier....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
't is af en toe net Sesamstraat, inderdaad...![]()
Zou het wel haast denken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:41 schreef Tokay het volgende:
Hey mr_a!
Niet persoonlijk opvatten hoor, maar ik ga er weer vandoor.
Misschien tot later.
'k was douchen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn alle TBS'ers ineens met verlof?
Weer naar een concert vanavond?quote:
Nee, maar was er vanmorgen bij ingeschoten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer naar een concert vanavond?
Jij loopt ze wel allemaal af zeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee, maar was er vanmorgen bij ingeschoten.
Morgen weer een festival...![]()
Vorig jaar stond de teller op 80.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij loopt ze wel allemaal af zeg.
Chingkys! Vandaar dat je nog 50 dvds moet kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vorig jaar stond de teller op 80.
80 is okquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vorig jaar stond de teller op 80.
't is een wonder dat ik nog niet failiiet ben, want bij bijna elk concert moet er natuurlijk toch ook wel minimaal één T-shirt gekocht worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Chingkys! Vandaar dat je nog 50 dvds moet kijken.
Voor festivals? Of voor vakantie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is een wonder dat ik nog niet failiiet ben, want bij bijna elk concert moet er natuurlijk toch ook wel minimaal één T-shirt gekocht worden.
Wil volgend jaar naar New york en Boston. Dan zal ik 't toch 's wat rustiger aan moeten gaan doen...
Noem je je kloon Festival_80quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daarom was dat ook 't streefgetal. Als eerbetoon aan jou...
Vakantie. Maar wel die bestemming vanwege de muzikale achtergrond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor festivals? Of voor vakantie?
'k heb aan 'Trainheaumeau' al genoeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem je je kloon Festival_80
New York is ook de thuishaven van Alicia Keys en The Wu Tang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vakantie. Maar wel die bestemming vanwege de muzikale achtergrond.
New York is de thuishaven van een gigantische hardcore-scene en natuurlijk de Beastie-boys, en uit Boston komen bands als Slapshot, Streetdogs, Aerosmith en natuurlijk de Dropkick murphys.
Wu tang kan me gestolen worden. Heb dat op Werchter gezien. Wát een ongeïnspireerde bagger...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
New York is ook de thuishaven van Alicia Keys en The Wu Tang.
Ramones en Biohazertquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
New York is ook de thuishaven van Alicia Keys en The Wu Tang.
Do not disrespect The Wu en Alicia!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wu tang kan me gestolen worden. Heb dat op Werchter gezien. Wát een ongeïnspireerde bagger...
Alicia Keys is voornamelijk leuk om naar te kijken; geluid uit en CDtje van Slayer aan...
Hun frontman Evan Seinfeld houdt zich tegenwoordig meer bezig met pornflicks maken met zijn vrouw Tera Patrick.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De Ramones lopen 1 op 4...
Biohazard is idd ook een goeie...
Ik disrespect alleen Wu tang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Do not disrespect The Wu en Alicia!![]()
Dinsdag komt de nieuwe CD uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Hun frontman Evan Seinfeld houdt zich tegenwoordig meer bezig met pornflicks maken met zijn vrouw Tera Patrick.
Ah hij ging even voor het zingen de kerk uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dinsdag komt de nieuwe CD uit.
Merkte hij fijntjes op...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef Treinhomo het volgende:
Mijn badmintonmeneer is ook nog niet geraden...![]()
Ik had nog niet ver genoeg teruggelezen, ik zie nu ook dat de meneer van mijn plaatje zonet genoemd isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef Treinhomo het volgende:
Mijn badmintonmeneer is ook nog niet geraden...![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
Adrian ?
Neen, was meneer actief in de jaren '80?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
Heb jij enig idee omtrent mijn snorremans ?
Bij mijn weten wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:01 schreef Berkery het volgende:
Neen, was meneer actief in de jaren '80?
TH volgens mij ben je een Sharpei in je vorig leven geweest.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
TH volgens mij ben je een Sharpei in je vorig leven geweest.
Treinsharpei!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Zoveel rimpels heb ik nou ook weer niet...
[afbeelding]
Da's misschien wel een idee voor een tekenfilmserie in de trant van Barbapappa.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Treinsharpei!
Treinhomo heeft dan een treinfetish, Treinhazes loopt met kratten bier te zeulen en Treinsharpei is een soort verdroogde pruim.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's misschien wel een idee voor een tekenfilmserie in de trant van Barbapappa.
We hebben al:
Treinhomo
Treinhazes
Treinsharpei...
De familie Oosterhuis?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Berkery het volgende:
Nu nog een leuke naam voor de familie Trein![]()
'k wil geen schele rat als mascotte...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
De familie Oosterhuis?
Laat maar. Die hebben maar 1 trijntje.
De Loccies.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Berkery het volgende:
Nu nog een leuke naam voor de familie Trein![]()
Nee, wel in Wyccie's ontvoerende Pitbull.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
Mag treinsharpei 's nachts dan wel veranderen in een stoere, misdaadbestrijdende, dobermann ?
Desnoods alleen bij volle maan.
quote:
De Loco Toko!quote:
Hmmm....een pitbull....dan is-ie nog steeds lelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, wel in Wyccie's ontvoerende Pitbull.
Dat maakt ongemerkt, trap op, inbrekers besluipen wel een stuk lastiger. Dat besef je toch wel, hè ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Treinsharpei sleept altijd een strijkijzer achter zich aan (snoer in z'n bek, ik zie het helemaal voor me)....
Treinsharpei is slecht en hij wordt altijd dwars gezeten bij zijn snode plannen door Tokavia.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Treinsharpei sleept altijd een strijkijzer achter zich aan (snoer in z'n bek, ik zie het helemaal voor me)....
Waarom moet-ie nou opeens slecht zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Treinsharpei is slecht en hij wordt altijd dwars gezeten bij zijn snode plannen door Tokavia.
Je noemde je pas het zesde lid van The Bloodhoundgang. Dus Treinsharpei veranderd in een Bloedhond. Hij probeert Wyccie te schaken maar je wordt steeds dwars gezeten door Tokavia.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....een pitbull....dan is-ie nog steeds lelijk.
Wat vind je van zo'n hond:
[afbeelding]
Zit ook in de clip. Die ziet er tenminste stoer en heldhaftig uit.
Maar wat gaat-ie met die wyccies doen dan ?
Begraven in de tuin ?
Ja, maar het is dan ook een nogal sullige (maar wél schattigequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
Dat maakt ongemerkt, trap op, inbrekers besluipen wel een stuk lastiger. Dat besef je toch wel, hè ?
Dat is je cover. S'nachts transformeer je in een woeste bloedhond!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom moet-ie nou opeens slecht zijn
Is lelijk alleen al niet erg genoeg ?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Je noemde je pas het zesde lid van The Bloodhoundgang. Dus Treinsharpei veranderd in een Bloedhond. Hij probeert Wyccie te schaken maar je wordt steeds dwars gezeten door Tokavia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |