Goed en snel !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ellen Degeneres en Anne Heche.
Ah save it for de Jeugd van Tegenwoordig.quote:
Alvast iedereen die net zo onaardig tegen me is als in de staart van het vorige topic...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:38 schreef wyccie het volgende:
Wie sla je nu weer?
De volgende misschien RJP voor Tokay in Caviapak met zweep?quote:
Een tbs'er met magneetkaart?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De volgende misschien RJP voor Tokay in Caviapak met zweep?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Een tbs'er met magneetkaart?
ik was lief!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alvast iedereen die net zo onaardig tegen me is als in de staart van het vorige topic...
Dat ben ik dus niet...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een tbs'er met magneetkaart?
Gister niet.quote:
Daarom hoef jij je ook niet aangeslagensproken te voelen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:42 schreef wyccie het volgende:
ik was lief!
Dan is het dus Scrut.quote:
Jij hebt ook geen snor...hoop ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:42 schreef wyccie het volgende:
Dat ben ik dus niet...
En ik heb een enorm bord voor m'n kop, ik voel me dus ook niet aangesprokenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daarom hoef jij je ook niet aangeslagensproken te voelen...
Mij afgeplast...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:43 schreef wyccie het volgende:
Wat heb ik gisteren gedaan???
Ik was erger.quote:
ik heb nog teruggescrolld, zag helemaal niet dat hij een snor hadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen snor...hoop ik.
'k heb jou ook vaker geslagen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik was erger.
Ook niet in de winter ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:45 schreef wyccie het volgende:
ik heb nog teruggescrolld, zag helemaal niet dat hij een snor had
Maar nee, heb geen snor.![]()
Die opmerkingen deden denk ik meer pijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb jou ook vaker geslagen...
Haha, ook niet.quote:
Littekens op m'n ziel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Die opmerkingen deden denk ik meer pijn.![]()
Tja; blowen is nu eenmaal de pest voor je korte-termijn geheugen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:46 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik weet al weer van gisteren![]()
Slecht geheugen sorry...
Daar kan ik me niets van herinnerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; blowen is nu eenmaal de pest voor je korte-termijn geheugen...
TH's droombeeld is een marklintreintje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
* Scrutinizer mompelt iets over een treinhomo, een droombeeld en scherven
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef mr_anonimous het volgende:
TH's droombeeld is een marklintreintje.
Tsja had de klappen toch al gekregen.quote:
Haha, je wilt dat ik daar antwoord op geef? Mooi niet!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; blowen is nu eenmaal de pest voor je korte-termijn geheugen...
Wel een Treinhomo!quote:
Laf hoor. Zelfs Clinton gaf er antwoord op. Alleen had die lulhannes nooit geinhaleerd. Waarom doe je het dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, je wilt dat ik daar antwoord op geef? Mooi niet!
In de VS kennen ze geen TBS.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Die TBS-er, is dat een Amerikaan?
Inderdaad; da's hetzelfde als neuken zonder klaarkomen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Laf hoor. Zelfs Clinton gaf er antwoord op. Alleen had die lulhannes nooit geinhaleerd. Waarom doe je het dan?
Wat moet ik me daarbij voor stellen dan? Jij gaat op het spoor staan en wacht tot er een intercity door je rectale poort rijdt?quote:
Maar dat sluit niet uit dat een Amerikaan in Nederland wel TBS kan krijgen toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In de VS kennen ze geen TBS.
Da's uniek voor NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |