ja, was net te laat met een capture..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:25 schreef BBscanner het volgende:
Natte Lie bedoel je? Heb je dr sting nog gezien?
http://upload.pfmedia.nl/index.php?foto=StringNattelie.jpg&id=22
Net op tijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:26 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
ja, was net te laat met een capture..
er liggen 3 dames te slapen..tenminste dat proberen ze..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:25 schreef remlof het volgende:
waarom ligt die meid nu alleen op bed terwijl de rest vrolijk doorgaat?
oh ik zag er maar 1 (nathalie dus) heb net pas weeringeschakeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:27 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
er liggen 3 dames te slapen..tenminste dat proberen ze..
Uiterlijk.... ze willen het oppervlakkig houden....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:39 schreef LeMoNs het volgende:
ze hebben/hadden het nu over wat ze zoeken in de perfecte partner..
Is goed, ik stream nog even verder als xs4all niet opnieuw wegvaltquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef rubinio het volgende:
Ja ik hou het ook voor gezien zeg. dit schiet niet op! Truste!
Blijf ook nog wel ff scannen maar hoop dat het wat boeiender wordt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef rubinio het volgende:
Ja ik hou het ook voor gezien zeg. dit schiet niet op! Truste!
Zouden ze dat ook aan de moederkoek kunnen zien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:02 schreef Digi23 het volgende:
Aan de renie als je zwanger bent?! Ja hoor.. dat lijkt me nou echt gezond!
Jij ook al?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:03 schreef BBscanner het volgende:
Blijf ook nog wel ff scannen maar hoop dat het wat boeiender wordt!
Gaaaaaap
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:10 schreef eborn het volgende:
Ik vind dit ook wel een rukavond eigenlijk...
Wakker blijven Digi23
Juh, als geintje volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:14 schreef portable het volgende:
zei iemand, ben al hiv besmet?
Helemaal mee eens! Wat erg he.. we lijken wel verslaafdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:16 schreef eborn het volgende:
Mensen, ga toch naar bed! Dan kunnen wij ook!
Ikke niet hoor... ik kan zo stoppen... maar ik doe het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:18 schreef Digi23 het volgende:
Helemaal mee eens! Wat erg he.. we lijken wel verslaafden![]()
Je zou bijna denken dat hij het weet ofzo... anders kun je het nooit zo precies zeggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:19 schreef BB-King het volgende:
Joost denkt dat het kwart over 3 is... zit er niet ver naast.
Ja ha ha ha.. daar heb ik nou ook last van!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Ikke niet hoor... ik kan zo stoppen... maar ik doe het niet
Er groeit iets tussen die tweequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:20 schreef portable het volgende:
actie beginmt, yessssssssssss
Je hebt inderdaad niets gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:23 schreef Rica het volgende:
Ik heb om twaalf uur even gekeken en nu weer en ze zijn nog steeds even melig bezig. Zal wel de spanningen van de afgelopen dagen zijn. Hoop ik.
JA! Er gapen mensen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:23 schreef Digi23 het volgende:
Joost.. je vind het niet leuk!
Ze lachen werkelijk om alles.quote:
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:27 schreef Digi23 het volgende:
Lieske is wel leuk!
En gaat weer zitten...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:30 schreef Digi23 het volgende:
Joost gaat lopen!
Dit was toch echt haar derde pas!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:30 schreef Finchy het volgende:
Tanja steekt er nog maar eentje op.
Bedoelde ze niet gewoon 3 sigaretten per uur ipv per dag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit was toch echt haar derde pas!![]()
[afbeelding]
Gaat lekker met die Buik de eerst dood geboren BB Baby!
Nou ik niet.. Dat Joost maar eens acte onderneemt! Had al lang gezecht dat ik wat vergeten was buiten (per ongeluk buiten laten liggen) of zo.. of ff frise neus halen? Pfff..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:35 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien al die meligheid.
Af en toe kan ik er zelfs om lachen, al die opmerkingen.
Hij probeert nu via het WC-raampje naar buiten te klimmenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:36 schreef Digi23 het volgende:
Nou ik niet.. Dat Joost maar eens acte onderneemt! Had al lang gezecht dat ik wat vergeten was buiten (per ongeluk buiten laten liggen) of zo.. of ff frise neus halen? Pfff..![]()
Wha ha ha haquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Hij probeert nu via het WC-raampje naar buiten te klimmen
Mwah, zelf had ik ook gewacht tot de kust echt veilig was en de anderen slapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:36 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Nou ik niet.. Dat Joost maar eens acte onderneemt! Had al lang gezecht dat ik wat vergeten was buiten (per ongeluk buiten laten liggen) of zo.. of ff frise neus halen? Pfff..![]()
Hij ging toch slapen direkt nadat hij vertelde dat hij gepoept had?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:48 schreef Digi23 het volgende:
WAAR IS JOOST
Nee, die blauwe is Joost.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:53 schreef portable het volgende:
die in het blauw, is dat menno of joost, menno toch in hetg blauw?
offtopic;quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:59 schreef Digi23 het volgende:
Ik zie Joost niet meer... Hij zal toch niet zijn gaan slapen he?
Ohhhh Dank je! Nee, mijn ogen staan op Big Brother gerichtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
offtopic;
Leuke site http://www.vlindersdigitaal.nl/
Nachtvlinders "aan deze pagina wordt gewerkt..."
Nu?![]()
Kom op Joost.... hoop dat ik niet voor niks ben opgebleven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:19 schreef Digi23 het volgende:
Ja i ben benieuwt! Jullie?...
Ja, daar zat hij pas in bed naar te turen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:21 schreef portable het volgende:
nou dat was het dan maar...
heeft joost een foto van z'n vriendin?
ja in de hoek maar hij wacht denk ik tot dat Rikkert slaaptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:30 schreef Digi23 het volgende:
weet je zeker dat dit menno niet was? Joost zijn bed stond toch bij het raam.. Daar haalde hij het briefje onder de dekens vandaan
Ow ok... dacht dat ie z'n onderbroek uitdeed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:37 schreef Digi23 het volgende:
Nee, dat zag je fout! Ik ben een vrouw, ik zie dat soord dingen wel![]()
Ik zie die Joost nog wel in slaap vallen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:38 schreef Digi23 het volgende:
Nou Joost.. Time for action!
Was al begonnen met bijnamen voor iedereen;quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:41 schreef Digi23 het volgende:
Zullen we een spelletje doen? Om de tijd de doden.. Pief, paf, poef of zo?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:44 schreef Wokkel het volgende:
Het zou mooi zijn als hij straks opstaat, langzaam naar de deur toe sluipt en vervolgens keihard struikelt
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:45 schreef smurfzilla het volgende:
Lijkt me een uitstekend moment om het brandalarm af te laten gaan als oefening
Dan gaat Ralph onze brandweerman voorop in de strijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:45 schreef smurfzilla het volgende:
Lijkt me een uitstekend moment om het brandalarm af te laten gaan als oefening
een van de vrouwen..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:46 schreef BBscanner het volgende:
Wie was dat???
Ja die, met die donkere schoenen aan het voeteneind.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:47 schreef smurfzilla het volgende:
wie is joost trouwens? die gast die tussen dat hoekbed en dat andere bed ligt ? (cam3)
Ach.. het is vast Tanja joquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:53 schreef Wokkel het volgende:
Dat gesnurk komt bij de dames vandaan...fijne afknapper weer.
Ik hoor al gezaag!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:55 schreef smurfzilla het volgende:
Zou leuk zijn als ze Rob hebben vastgebonden hebben in een geheime kamer zoals in Saw...
Ja volgens mij liggen de camera mensen inmiddels ook te pitten!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:54 schreef egmo het volgende:
tijd om in te zoomen
Slaap ze....tot later! ga ook zo maar is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:59 schreef Digi23 het volgende:
Fokkers... Ik ga slapen!! Slaap lekker allemaal voor die ook zo gaan of nog niet..
Ja draait zich om en gaat weer SLAPEN!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:03 schreef Wokkel het volgende:
Joost is WAKKER!
Hij houdt ons echt in spanning Joost....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:07 schreef smurfzilla het volgende:
nou de spanning is om te snijden...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:08 schreef smurfzilla het volgende:
Die kerel verdient het nu om een wedgie te krijgen
cameraploeg is zeker koffie aan het drinkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:12 schreef smurfzilla het volgende:
Ik hoor wel wat geschuif met lakens enzo maar die kutcamera laat niet alles zien
Lijkt me trouwens geen moeilijk baantje, big brother cameraman of big brother-op-afstand-bedienbare-camera-met-knopjes manquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:13 schreef egmo het volgende:
[..]
cameraploeg is zeker koffie aan het drinken![]()
Met zijn "Douche Been" of zijn "Sport Been"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:20 schreef smurfzilla het volgende:
Hoop dat rob hem hard op zijn miegel beukt voor het in slaap vallen met zijn ikea been
me too... later!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:32 schreef egmo het volgende:
dan ga ik ook maar slapen.....see u
maar iedere dag rond 0600 da te gaan doen... toeterparade is dan volgens mij praktischersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:39 schreef AnTjUh het volgende:
wat dacht je wvan een lawinepijltjuh???
Nathalie als ik het goed hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef Wokkel het volgende:
Hoe heet deze eigenlijk, dat meisje dat nu jankt?
Deze chick (Nathalie) heeft vannacht in bed ook al gehuild. Toen leek ze zelfs iets te zeggen als 'I love you' .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:51 schreef egmo het volgende:
was dat de eerste huilbui in het huis ???
Tegen dat beertje wat ze in dr handen had of niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Toen leek ze zelfs iets te zeggen als 'I love you' .
Ach, ik ben wel blij met dit soort tijden. Die hanteer ik ook in het weekend namelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:06 schreef egmo het volgende:
straks ontbijten ????....het is dan 13:00
Nope, nooit gehad, in geen enkele BB volgens mij. Er zat een klokje in de jacuzi, maar die liep verkeerd en ik vraag me sterk af of het uberhaubt ooit de tijd heeft aangegevenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Chara het volgende:
hebben ze geen klokken daar dan????
Alle andere BB versies niet .. Dus deze waarschijnlijk ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Chara het volgende:
hebben ze geen klokken daar dan????
Daar plakken ze de reclame mee afquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:10 schreef Quembel het volgende:
wat is dat voor sticker?
en hou je hand voor je mond!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef mriks het volgende:
pleur op met je kaarsjes!
ja zou het, zou hij zijn kans verkeken hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Darklight het volgende:
Denk dat die missie gister al mislukt is
Klopt en kloptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
ik heb dus niks gemist vannacht geloof ik..
Ik heb overigens maar 2 streams?
idemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
Dan heb je er al 1 meer dan ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
alleen dat zwaaien met dat rooie doekje? kan ik me niet voorstellen hoor...wat moest ie dan bij die deur??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Darklight het volgende:
Denk dat die missie gister al mislukt is
Hij heeft geen kans gehad om ongemerkt wat te doen overal zat er wel iemand op zijn velquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen dat zwaaien met dat rooie doekje? kan ik me niet voorstellen hoor...wat moest ie dan bij die deur??
lijkt me stug.. gisteren bij die deur had hij niks bij zich.. en bij de screenshots van Joost bij de dagboekkamer had ie ook niks in zijn handenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:17 schreef mriks het volgende:
over de missie van joost, het vermoeden is dat hij rob ongezien eten moet brengen
http://bigbrother.fok.nl/blog/57#reactsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me stug.. gisteren bij die deur had hij niks bij zich.. en bij de screenshots van Joost bij de dagboekkamer had ie ook niks in zijn handen
Je kunt nu amper nog van ontbijt sprekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:23 schreef Chara het volgende:
misschien willen ze ontbijten bij zonsondergang
aan de lading voedsel te zien, is dat dus gelukt.... vraag me af wanneer ie dat dan gedaan heeft....Toen ie "naar het toilet ging" en BB omriep dat ie zijn zender om moest doen??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:22 schreef mriks het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/57#reacts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |