aaaaaaaaaaaaaaargh.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef pc-fr34k het volgende:
ik kon er toevallig al 2 mensen
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef conflict het volgende:
[23 uur, 17 min 17 sec ] bobster-pc-f: dat ik hem aanbied betekend
niet dat ik het hem geef.
ik kon hem en ik ken hem. ik kon haar(ander meisje dat ik dus al kon)maar tijd niet gezien, dan noem ik dat geen kennen meer maar kon.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef tc03 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaargh.
ik kan, jij kan, wij kunnen.
ik kon, jij kon, wij konden.
ik ken, jij kent, wij kennen.
ik kende, jij kende, wij kenden.
wil je niet zo vreselijk ingewikkeld doen op dit uur?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef tc03 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaargh.
ik kan, jij kan, wij kunnen.
ik kon, jij kon, wij konden.
ik ken, jij kent, wij kennen.
ik kende, jij kende, wij kenden.
zie reacties, ik had me er zelf wel mee vermaakt.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef -lay-z- het volgende:
is het de moeite om te lezen? anders begin ik niet
van m'n wiet blijf je verdomme af!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef solidasrock het volgende:
ey, je hebt massel dat je muh niet tegenkwem wand anders hat ik je in mekaar geslaguh en je van je wiet berooft joh....
![]()
quote:
kende! kon is de verleden tijd van 'ik kan'. in staat zijn tot, ik was in staat tot.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik kon hem en ik ken hem. ik kon haar(ander meisje dat ik dus al kon)maar tijd niet gezien, dan noem ik dat geen kennen meer maar kon.
ook goed. maar voor de rest is mijn nederlands wel redelijk toch. zeker als je het vergelijkt met dat van dat wijf.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef tc03 het volgende:
[..]
kende! kon is de verleden tijd van 'ik kan'. in staat zijn tot, ik was in staat tot.
ja ok. je ruikt ook best lekker voor iemand die stinkt.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ook goed. maar voor de rest is mijn nederlands wel redelijk toch. zeker als je het vergelijkt met dat van dat wijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |